ja ach we hoeven niet 3x per jaar op vakantie he..of minstens een keer naar Cp enz.......doen we nu ook niet trouwens hahaha
Jij gaat ze dus ook op een kamer doen de oudste.....moet hier ok als..Ik zie geen probleem hierin..maar idd precies wat jij zegt...worden ze ouder misschien wel. Maar wie weet willen ze altijd bij elkaar blijven Hetzelfde "probleem" is hier dus ook...nu verkopen..nee dank je...dus we gaan pas over minstens 5 jaar verhuizen mits de markt wat beter is...dus het vooruiticht van verhuizen is er hier ook al. En ach we zien wel hoe het gaat over een aantal jaartjes...wie weet ben ik dan wel miljonair
Ik denk dat het met 2 meisjes makkelijker is om ze langer op de kamer te houden dan een jongen en een meisje Maar als het door omstandigheden niet lukt om te verhuizen gaat 1 van hen met nr 3 op de kamer, afhankelijk van het geslacht. Maar daar gaan we vooralsnog niet van uit. Wij hebben ook een verhuisplan van 3 tot 5 jaar.
ja is ook wel zo hoor. Vrienden van ons zijn net zwanger en ze hebben maar 1 slaapkamer voor de kids....als het nu een meisje wordt hebben hun ook een "probleem" later, want ze hebben nu al een zoon van bijna 5. Voor in het begin is het allemaal niet zo erg maar als ze ouder worden he Maar hier is het leeftijdsverschil ook niet groot....ook een voordeel! Dus ik heb al het geluk dat ik nu 2 meiden heb.....zie je weer een voordeel echt wel een teken hahahahahha
Wij gaan ook niet elk jaar hoor (al zou het wel kunnen) en dan idd een huisje van Landal ofzo (al vind ik dat achterlijk duur...). We blijven vaak thuis, maken uitstapjes, zwembadje is zo in de tuin gezet en veel kinderen in de buurt. Ik denk trouwens dat je het met 1, 2 of meer kinderen, het zo duur kan maken als je zelf wil (buiten echt noodzakelijke dingen). Het is voornamelijk erg leuk en gezellig!!!!
Ja we moeten maar eens niet zoveel willen tegenwoordig.....het lijkt wel alsof je afwijkt als je niet ieder jaar op vakantie gaat he
Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest met de kids, en daarvoor was het 2006. Dit jaar zit het er ook niet in, maar ik vermaak me thuis ook prima hoor! Maar als het kan ga ik wel lekker op vakantie hoor, maar het is geen noodzaak ofzo. Maar ja, je bent zo een paar duizend euro verder.
thuis badje enz vinden de kids super! Voor je kinderen hoef je ook helemaal niet op vakantie te gaan....vindt het toch al zwaar tegenvallen .., lijkt net alsof je thuis bent als je kids hebt... want echt ontspannen doe je niet als ze zo klein zijn...thuis kan ik soms meer relaxen....