Dat je alles dubbel moet hebben: kinderwagen-poppenwagen, gewone buggy-poppenbuggy, maxicosi-poppenmaxicosi, gewone luiers en voor de poppen, echt theeservies............ Noem maar op! Maar, echt, ik geniet!!!!!!!!
ik was een jongens mama, was er ook 100% van overtuigd dat ik zwanger was van een jongen, maar het bleek toch een meisje te zijn (20wk echo) en nu , toch echt een meisjes mama geworden, kan niet wachten tot haar haar lang is (vrij kort koppie) en het is ook echt een meisje, wel stoer maar toch ook heeeeeeeeeeeeel lief hihi en net als mama al helemaal gek op beesten (het is dat papa de rem erop heeft gezet anders was het een kinderboerderij hihh)
ik dacht ook altijd dat ik een jongens mama zou zijn, nou zodra ik wist dat we een dochter zouden krijgen was ik helemaal om, en nu, het klinkt stom maar zo bedoel ik het niet, ben ik toch heel erg blij dat ik een dochter heb gekregen, lekker tutten, en veeeeel roze, jurkjes, rokjes, heeeerlijk vind ik het!
heerlijk om te lezen, zo grappig. Maar zelf hebben we drie jongens. Dus hier was en is alles blauw (met uitzonderingen) en op de grond puzzels, treintjes, diertjes, tractors, karretjes, met als enige meisje: hun moeder.
O en als meiden-mama, weet je ook wel om te gaan met een jochie hoor hihi. Ik ben nu gezegend met van elk soort 1
Mijn dochter komt met haarklipjes of elastiekjes om zelluf in haar haar te willen doen hihi. Heb hier ook een echte tuttebel met haar pinkie omhoog als ze met haar serviesje speelt.
Wat vind ik het jammer dat ik niet met jullie mee kan praten. Hier absoluut geen meisje-meisje. - Poppen zijn niet leuk - Staartjes wil ze niet, trekt ze er binnen notime weer uit. - Voetbal en auto's zijn helemaal hot - Loopt het liefste de hele dag met haar voetbalschoenen en scheenbeschermers En toch heeft het ook wel wat hoor
Jaaaaaaaaaa dat is zooooooooooo irritant. Mijn dochter en ik waren laatst in de stad. Ze zat in de buggy en ze wilde haar handschoenen niet aan. Drama!!!! En later moest ze huilen. Staat daar zo'n oud wijf en zegt "Ik denk dat HIJ het koud heeft? En ik weer vet gepikeerd!! "HIJ??????? Ik trek een jongetje geen roze aan hoor! Ze heeft roze handschoentjes, roze muts, roze drinkbeker, roze sjaal enz enz. Kan me daar zo pissig om maken. Verder vind ik mijn meisje helemaal geweldig en alle roze dingetjes en tuttel dingetjes die daarbij horen. Het is ook een echte super super meid.
Dat vind ik ook echt wat hebben, heb auto'tjes gekocht maar is leuk voor even en meer niet. Met de bal zal ze alleen spelen als ze de mogelijkheid ziet bij de buurvrouw naar binnen te gaan die manden met ballen en balletjes heeft voor haar fifihondje maar de bal thuis laat ze met rust. Wie weet....hihi
die van mij is ook niet echt een meisje meisje hoor. ze speelt wel veel met poppen, maar is tegelijkertijd echt een rauwdouwer! over op klimmen, nergens bang voor, druk druk druk!!! zo schattig als zij dan zo druk loopt te stieren en ondertussen en echt meisje jurkje aan heeft met ballarina`s! dat tutten is echt het einde. ik leg vaak `s avonds al de kleertjes voor de volgende dag klaar om `s ochtends nog maar weer eens heerlijk die kast in te duiken om heel iets anders te pakken!
Haha, geweldige thema!!! Hier een pittig dammetje met eigen willetje, IK WIL/NIET HET, PUNT! Die beentjes in de lucht en dan hard naar beneden - heel herkenbaar! Maar ik vind het echt leuk, zo'n meisje met karakter. Al die schattige kleertjes die je kan kopen, echt super, veel leuke dan bij een jongen.
Nou de kledingkast van Tim liegt er anders ook niet om hoor hahaha.... En zon stoere meid is ook wel erg leuk! Lekker niets aantrekken van al t roze en getut....
Ja een stoere meid is ook wel leuk, maar ze ziet er zoveel liever uit met staartjes, maar mevrouw wil echt helemaal NIET! NIET MOOI is voor baby's is haar antwoord. Maar voor papa is het wel super dat ze graag met hem gaat voetballen ed.
Hier ook een klein meisje-meisje. Poppen (voor uitkleden en dan mama weer laten aankleden en dit voor 10x herhalen), haarspeldjes en staartje (vind mama eigenlijk leuker als zij dus moet het wel vaak terug doen), veel roze (alhoewel papa tijdens de zwangerschap zij dat echt niet alles roze werd) en een echte kattekop (zoals meisjes dat kunnen!). Maar ik geniet heerlijk van mijn meisje. Mijn eigen pop (elke keer als ik iets anders wil doen met haar kleding of zo roept mn man dat het geen pop is)
Hier ook twee dames. De oudste is echt een meisje-meisje en de ander is juist wat "stoerder". Weten beide goed wat ze wel/niet aan willen...wanneer ze in een winkel zijn wat ze wel/niet willen hebben. En uiteraard veel....heel veel rose. Heerlijk om met hun haar te fröbelen. MAAR, ondanks dat ik ook altijd zei ik ben een echte meiden moeder...sinds ons kleine jochie er is....geeft dat heel stiekem iets extra's voor mij. Lekker een wild stoer kapsel met gel maken...hihi. Kwebbel
Wij hebben wel een meid, maar naar ons idee niet een echt meisje meisje. Ze speelt graag met autotjes, gooit graag ballen door de kamer. Klimt ook heel graag (op de bank, tafel, de trap op). Houd niet van gefrunnik aan haar haar, en owee als we met een doekje aankomen om haar schoon te maken haha. Schoonouders vroegen een hele tijd terug wat ze voor kerst wilde hebben, wij hadden gezegd doe maar een auto, ze heeft al een pop maar daar kijkt ze niet naar om. Wat krijgt ze... juist een dora pop. Wie weet komt hij ooit nog tevoorschijn, maar ze doet er echt helemaal niks mee.