Mama`s omgeving rotterdam

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door futuremama, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heyyyy meiden!!!

hoe is het??

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hoi meiden/mama's uit Rotterdam,

Ik ben een aanstaande mama uit rotterdam. Ik mag mijn eerste kindje volgens de berekening begin juni in mijn armen sluiten.
    Ik ben echter alleen op zoek naar een goede en gezellige zwangerschapsgym/zwemmen. Wie kan mij aan een adres helpen?

Kusss Tamara

3. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    druk druk druk hier, mijn meisje had een of ander buikvirus te pakken. 2 weken ziek geweest en een nachtje in het ZH moeten vertoeven. Gelukkig is ze weer helemaal opgeknapt.

Welkom tamara:D

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dank je wel.
    Wel naar voor je dat je kleintje in het ziekenhuis heeft moeten vertoeven. Gaat alles nu weer goed?
    Ik heb gisteren mn controle bij de vk gehad en kreeg te horen dat onze kleine man al met zn koppie naar beneden ligt en dat alles verder helemaal in orde is.
    Dus mijn dag was weer goed, behalve een zere vinger door mn HB test!!
    Het is hier verder wel stil, is iedereen aan het genieten van het mooie weer de afgelopen dagen....

5. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    alles gaat weer perfect hier hoor. Ze is weer helemaal de oude. Als het goed is gaan we zondag voor het eerst zwemmen :D

Dus je hebt al verlof nu? lekker hoor met dit weer :cool:

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nee helaas nog geen echt verlof. Ik heb nog 5 weken werken te gaan, waarvan ik nog 1 week vakantie heb. Ik werk in de vertandelijk gehandicaptenzorg en werk dus onregelmatig. Dus met dit mooie weer ben ik wel lekker vrij geweest en dan mag ik het weekend werken. Maar ja hoorde net dat de temp dan toch alweer wat minder is, dus dan kan het wel.
    Wel weer fijn dat de kleine helemaal opgeknapt is. Hoe oud is de kleine, omdat je voor het eerst gaat zwemmen zondag?? Ga je naar baby zwemmen toe?
    Mijn neefje gaat ook naar baby/peuter zwemmen en het is zo stoer om hem dan in het water te zien, het is dan ook een echte kleine waterrat.
    Mocht ik je niet meer spreken voor zondag veel plezier met zwemmen :D

7. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    lijkt me een pittige baan , zeker nu je zwanger bent. Inderdaad, ze geven voor het weekend minder weer op , maandag zou het weer beter worden.

Ons meisje is nu 6,5 maanden. Wilde al eerder gaan maar dan toen was ze erkouden, daarna buikgriep dus het kwam er niet van ben benieuwd hoe ze het vind want in bad gaan vind ze niet zo leuk ;)

Maar we zullen het wel zien .... we gaan gewoon vrijzwemmen in het peuterbadje. Baby zwemmen is hier op donderdag en vrijdag ochtend en dat zijn de dagen dat ik moet werken. Maargoed, ik ben benieuwd!!!

werk ze meid

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo weer een dag hard gewerkt ;) Hahah nee hoor viel mee vandaag. We hebben de bewoners in de auto gezet en zijn lekker naar het lage bergsche bos gereden en hebben pannenkoeken gegeten met ze. Was super gezellig en voor ons als begeleiding een relaxed dagje!!

Maar ja eenmaal thuis riepen de huishoudelijke taken, dus maar snel naar de supermarkt met manlief en de boodschappen weer ingeslagen :$ Leek wel alsof we voor een heel weeshuis hadden ingeslagen. Manlief was wel lief want hij had mijn tas met wieltjes niet zo zwaar gemaakt...
    Morgen hopen op een nieuw dagje relaxed werken.
    @ redchevy have fun in het zwembad hoop dat de kleine meid het kan waarderen!!

9. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    hoi dames,

hier een aanstaande mama uit vlaardingen :)
    Mijn vriend en ik verwachten onze eerste begin Mei. Heel spannend allemaal :D

10. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    hoi caelis,

welkom hier!!!

wij gaan zo voor `t eerst zwemmen, ben benieuwd!!!!!!!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @kibbeling, welkom hier! ..je hoef niet zo lang meer te werken, lekker vooruitzicht!

@Caelis, ook welkom hier, spannend hoor nog maar eventjes!

@redchevy, en hoe was het de eerste keer zwemmen?

is weer even gelee dat we hier hebben geschreven zeg!!

Hier alles goed. Het is lekker weer dus dan zit je niet zo vaak achter de pc he, mijn kids willen dan ook alleen maar buiten spelen.;)

12. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    Nou het zwemmen was een sucses hoor. We hebben dik een drie kwartier rond gedobbert. Heerlijk

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    de meeste kindjes vinden zwemmen geweldig. leuk.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He allemaal

Na een druk weekend zijn we nu toe aan een vrije dag.

@redchevy: Leuk dat het zwemmen een succes was en dus neem ik aan voor herhaling vatbaar?
    @ eliesja: dank jewel en het is alleen maar leuk dat de kids buiten willen zijn met dat mooie weer, zo hoort het ook!! :cool:
    @ Caelis: welkom.

Ik heb idd geluk Eliesja dat ik bijna met verlof mag. Ben dan ook hard aan het aftellen en streep elke dag/week af!! Afgelopen weekend een beetje teveel hooi op mn vork genomen door langer door te werken en voelde dat dus ook in de avond. Was niet echt in staat om meer te doen....

Tot snel weer,
    Tamara

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoi Hoi,

Ff een kort berichtje, vandaag lekker op stap geweest. Was daarna wel versleten, dat heb je met een klein neefje van 1 1/2 jaar dat heel eigenwijs zelf wilde lopen....:p

Kusssss

16. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi meiden,

Ik kom ook gezellig meekletsen hier!
    Ik ben 29 en de trotse mama van Anthony van ruim 2.5 jaar werk 3 dagen in de kinderopvang ook woonachtig in rotjeknor en oh ja alleenstaand!

17. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    Welkom bij ons nederige clubje

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He redchevy en bizzy,

Nederig maar rotterdams gezellig!!!
    ennuh bizzy welkom!

Vanmorgen alweer vroeg wakker, half 4 vanmorgen!! De kleine in mn buik was lekker dwars en zorgde ervoor dat ik niet meer kon slapen :(, zo dus maar lekker mn bedje in en hopen dat komende nacht beter zal zijn dan afgelopen nacht.
    Vandaag na mn werk langs mn zus geweest en ff wezen shoppen! Kleine neef wilde zelf shoppen en heeft zijn eigen nieuwe zonnebril mogen uitzoeken (1 1/2 jaar oude de kleine man!).

Aan het einde van de dag was ik dan ook erg versleten, gelukkig hebben we bij mn moeder gegeten en hoefde ik dus niet te sloven in de keuken!!

Fijne aaf allemaal nog,
    Kussss

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @kibbeling, altijd fijn het aftellen naar verlof hihi, heb het 3 keer gehad en dat waren altijd wel fijne momenten, zeker naar het eind!

.zo dat was vroeg gister zeg! weet nog wel dat ik de laatste weken helemaal geen oog meer dicht deed. eigelijk oneerlijk, want als de kleine er eenmaal is dan slaap je voorlopig ook niet veel..;)

@bizzy, welkom hier. zie dat jij ook een (ondernemende) peuter hebt van ruim 2 en een half!!

hier verder niet zo heel veul nieuws..is weer bijna weekend en ze geven morgen 23 graden op..:):) Lekker buiten vertoefen heerlijk en s'middags bbq aansteken, lekkker lekker..;)

en onze kleinste boef gaat volgende week vrijdag eindelijk naar de peuterspeelzaal, heeft moeders weer ff een ochtendje voor haarzelf..zo fijnn:D

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Eliesja:
    Denk ook dat de kleine me aan het voorbereiden is op zijn komst ;) Ben elke nacht rond dezelfde tijd wakker omdat ik moet plassen en vervolgens gewoon een uur wakker liggen.....:(

Hahaha wel lekker dat jouw kleintje bijna naar de speelzaal mag, idd ff weer tijd voor jezelf.
    De weken tot aan mn vverlof kunnen me niet snel genoeg gaan... Nog 1 weekje werken en dan een weekje vakantie. En dat wordt een leuke en drukke vakantie; We gaan dan trouwen!!!!!! Hoera feestje!!

Denk wel dat het alleen een zware en lange dag zal gaan worden :$. Vroeg trouwen(lees 9.15 uur), thuis koffie met gebak en dan met familie en getuigen naar Blijdorp toe. Vervolgens in de avond lekker uit eten met de club en vervolgens dood moe thuiskomen en in coma vallen :)

Eerst maar genieten van het weekend en volgens zeggen de hoge temperatuur (hoop dat m'n voetjes niet al te dik gaan worden)..

Fijne avond allemaal,
    Kussssss

Deel Deze Pagina