woooow zo ver zwanger en dan nog trouwen. stoer hoor, zo`n hele drukke dag. Hopelijk ben je niet al te snel moe en kan je ervan genieten
Ja zover zwanger en dan trouwen... Ik ben dan precies 33 weken in verwachting. We houden het gelukkig wel klein maar ja ben wel de hele dag op stap... Ik ga er zeker van proberen te genieten en in de diergaarde kan ik ook lekker in mn eigen tempo lopen en thuis de koffie met trouwtaart daar heb ik mn mannetje dan en mn familie. We gaan alles lekker op tafel zetten en iedereen mag zelf zijn/haar drinken pakken. We hebben weggooi bordjes voor de taart en de bekers gaan hup de vaatwasser in. Scheelt weer in rommel. Daarom zei ik al na het lekker naar huis en naar bedje voor een lekkere coma die hopelijk de hele nacht mag gaan duren . Ik houd jullie wel op de hoogte van mn trouw avontuur en tuulk van de zwangerschap. Kusssssss
aaaaaaaaaaaaaaaangezien alle opa`s en oma`s het nu weten , mag ik het ook wel hier delen. Wij zijn eind januari begonnen voor nummer 2 en ik ben zwanger!!!!!!!! Het is nog heeeel pril (week 0f 5 ) maar kan me niet schelen. Ik wil er vanaf de 1ste dag van genieten!
@redchevy: Van harte gefelicteerd met je 2e zwangerschap!!! Echt super leuk voor je. Ik had gisteren in de planning staan dat ik naar een housewarming van vrienden zou gaan en aanstaande manlief bij zus en zwager af moest zetten voor zijn vrijgezellenfeest. Komen we daar binnen zitten daar ook mijn vriendinnen en mn mama!! Verrassing: Ik kreeg ook mn vrijgezellenfeestje!!! Ik was door de hormonen ff lekker emotioneel en moest mezelf weer ff bij elkaar pakken hahaha (lang leve de zwangerschap!!!) Met z'n allen in de auto en op weg naar zoetermeer. Daar aangekomen gingen we keramiek verven. Ze hebben met z'n allen een schaal geverfd voor mij als aandenken aan de gezellige dag. Ik zelf ben bezig om een koek/snoeppot te verven. Had helaas te weinig tijd dus mag het morgen af komen maken... Was echt een leuke en vooral gezellige verrassing, tussendoor hadden we nog een high tea. Dus ook nog lekker smikkelen!!! Was een druk weekend maar met mooie gebeurtenissen! Kusssssssssssssssssss
wat een superleuke actie....... altijd leuk om verrast te worden, zeker als je lijf vol hormonen zit. Mij hebben ze zo ooit eens te pakken gehad met een babyshower. helemaal top. je was zeker wel helemaaaaal afgeserveerd na zo`n dag
Afgeserveerd was ik zeker. Ik ging er ook niet van uit dat ik nog op stap ging om actief bezig te zijn. Ik was dus in de ochtend al lekker druk in huis geweest. Een verrassing voor een babyshower is ook altijd leuk. Wie weet waar ze je dit keer mee verrassen.... Voel je je wel goed verder? Kussssssss
@redchevy, oh meid, wat super nieuws zeg, van harte gefelicteerd!! @kibbeling, oh wat leuk trouwen..zal een zware dag worden, maar het meeste gaat als een film aan je voorbij..ben ook getrouwd met 32 weken. is te doen, maar was die avond wel helemaal kapot haha..
He Eliesja, Het iks dus wel te doen trouwen met 33 weken zwanger?? Ik denk ook wel dat ik heel erg moe zal zijn aan het einde van de dag. Ik heb gelukkig vanaf maandag al vakantie dus kan ik vast rustig aan doen tot woensdag en daarna ben ik ook nog vrij tot maandag. Moet ik toch wel genoeg tijd hebben om bij te komen?? Ik merk ook wel dat ik langzaam aan steeds moeier begin te worden en kijk dan ook met veel plezier uit naar mn verlof!! Nog maar 3 weken werken!!!! @ Red; Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?? Veel last of juist helemaal niet?? Kussssssssss Tam
we willen natuurlijk wel een dikke buik in trouwjurk foto zien he !!! Hier gaat alles goed, heb weinig last , ben alleen wel erg moe. Zal blij zijn als ik een echo heb gehad , en het hartje heb gezien. blijft altijd zeeeeer spannend. Moet de 18de naar de VK dus daarna een echo!!
he red: Een dikke buik in een trouwjurk zal moeilijk gaan. Ik ga niet in een trouwjurk !! Heb een mooie witte broek met een blauw/wit gestreepte blouse. Mijn blouse past wel weer bij mijn aanstaande mannetje zijn overhemd !! We hebben juist besloten om het intiem te houden en dus ook niet overdressed gekleed te gaan. Ik weet dat je als het goed is maar 1 keer trouwt en ben dan ook wel van plan om hier heel erg van te genieten. Die foto van ons kan ik je wel beloven!! Voor jou heel spannend dat je de 18e naar de vk mag. Hoop echt voor je dat alles in orde is. Houdt ons wel op de hoogte he en ook van de 1e echo!!! Gr en geniet allen van het mooie weer , ga ik na een dag hard werken ook doen!!! Kusssssssssss
Druk bezig met de laatste voorbereidingen van onze grote dag aanstaande woensdag!! Wat een stress levert dat onbewust op zeg!! vandaag de bedankjes in elkaar gezet, zijn wel erg leuk geworden al zeg ik het zelf!! Morgen de laatste dag met mn meisjes achternaam en dan ben ik voor altijd mw. Dubbeling-Smit Verder lekker rustig aan aan het doen en genieten van het mooie weer!!
he meiden, Vadaag was het dan echt zover; Vriendlief werd door het simpele woord JA manlief!!!! Hahaha na alle jaren met trots mijn meisjesnaam te hebben gedragen is dat na vandaag voorbij. De afgelopen dagen de weersverwachting met beven zitten volgen, de 1 zei regen, de ander bewolking en wat bleek vandaag: De ZON scheen gewoon!!! Met dit heugelijke feit begon de dag (het zij erg vroeg) goed. Allemaal netjes aangekleed en opgedoft en op naar de deelgemeente van Prins Alexander. Na een korte ceremonie (die gelukkig op film staat, want ben de helft alweer vergeten van het verhaal) waren we man en vrouw!! Mijn kleine neefje mocht de ringen brengen en al snel stonden we weer buiten. Thuis gezellig met z'n genoten van koffie/thee met een super mooie bruidstaart. Toen de visiste weg was, bleven de getuigen en familie over. Allemaal omgekleed, ja ik ook want de schoenen gaven na een uurtje aan al blaren!! , en op naar Blijdorp. Daar hebben we moie foto's gemaakt en genoten van het heerlijke weer en samenzijn. Na Blijdorp bij de beer in Capelle gaan eten en bij het toetje werd speciaal voor ons de tune van de honeymone quiz gedraaid. Hahaha wat een lol, kreeg er een rood hoofd van.... Ik ga nog even uitpuzzelen hoe ik de foto's op de site kan krijgen zodat jullie mee kunnen genieten!! Nu ga ik moe maar voldaan en zielsgelukkig douchen en mn bedje opzoeken! Kusssssssssssssss
HUH, had toch 2 dagen gelden een berichtje hier achtergelaten...erg vaag... ben benieuwd waar die dan terecht is gekomen, of mischien niet opgeslagen @kibbeling, meid nog van harte gefeliciteerd met deze geweldige dag, een hele leuke dag ook geweest dus, fijn hoor. ben benieuwd naar de foto's
He meiden, Bij deze een foto uit de uitgebreide reportage!! We hebben echt een top dag gehad en vooral heel mooi weer. Ik keek vandaag naar buiten en zag al die bewolking en dacht wat hebben we geboft met dat weer gisteren... Vandaag nog een relax dagje, viel vanmiddag met lezen gewoon in slaap!! Hahaha manlief dacht ik laat haar maar ff lekker liggen op de bank. Toch wel lief van hem... Kusssssssss voor nu
Lekker zwanger idd. De kleine weet me soms ook flink te raken tussen mn ribben en in mn buik. Vandaag zijn we naar Terneuzen geweest en op de terug weg liet de kleine duidelijk voelen dat hij in mn biuk zat. We reden een bocht om en volgens mij hield de kleine zich goed vast door zichzelf klem te zetten met zijn voet in mijn zij!! Verder gaat het allemaal zijn gangtje en als ik er aan denk hoe snel de bevalling dichterbij komt vind ik het toch wel spannend. Nog 2 weekjes werken en dan ga ik met zwangerschapsverlof. Dan nog 5 weken en dan ben ik uitgerekend!! Ik denk er maar niet te veel aan want dan krijg ik de zenuwen..... Kusssssssssss
he allemaal, is iedereen druk of aan het genieten van het mooie weer?? Wij leven nog, morgen hebben we de groei echo en dus kunnen we nog 1x kijken bij de kleine!! Houd jullie op de hoogte. Kussssssssss
leuke foto!!! en idd lekker zwanger. Ben vandeweek voor het eerst bij de VK geweest en 3 mei mogen we voor een vroege echo Kan haast niet wachten Verders geniet ik van ochtend misselijkheid die bij mij gewoon heel de dag duurt Ach hoort erbij