Heerlijk gewandeld in het zuiderpark. Helaas word het nu weer slechter weer. Hopen dat we morgen ook nog eventjes kunnen fietsen, vind mn dochtertje zo leuk! Wel lastig met deze temperaturen, wat trek je je kindje aan?!
heerlijk he wij wonen tegen over het zuiderpark maar zijn er nog niet geweest met dit weer.pas wel met al die sneeuwe er door heen gelopen was een mooi gezicht.ik heb haar gewoon het zelfde aan gedaan als anders ze heeft niet echt dikke kleren.en zeker jammer dat het weer slechter wordt ze zeggendat het weer winter word
Dat is toevallig, ik woon ook tegeover zuiderpark. Echt heerlijk om zo dichtbij te wonen... Straks in de lente/zomer heerlijk wandelen! Maar idd, het word weer koud, sneeuw, vriezen.....
is zeker heerlijk zo dicht bij.wij zitten aan de kant van het oude ado stadion en jullie.en na het wandelen daar vaak ff een ras patatje halen bij het hapje. ja er jammer van het weer
Wij wonen precies aan de andere kant. Ooh ja en hapje snacks, die kun je gewoon niet voorbij lopen Weet jij trouwens of er in zuiderpark schommels zijn voor baby's? Ik heb ze niet gezien.....
oke dan woon je aan de kant waar ongeveer mijn ouders wonen.nee ik heb ze niet gezien daar neem dr altijd dan op schoot
Ik sluit mij ook aan ( als het mag ) 23, den haag en een zoontje van bijna 4 maanden Nu ook thuisblijfmama, wil vanaf september weer naar school Gezellig als er wat meer jonge meiden zijn, ik ben 1 van de eerste met een baby !
Hier ook Den Haag! Oeps, maar wel 33 Leeftijd maakt mij niet zo uit, maar zal het even in een ander forum plaatsen, kan me wel voorstellen dat het voor jonge en/of schoolgaande moeders anders is dan voor moeders van mijn leeftijd.
Mij maakt leeftijd ook niet zo uit Als het gezellig is, is het gezellig toch ? @all zijn jullie thuisblijvend, werkend en zoja wat voor werk ? @mina , gezellig ik zie dat jullie in 2014 voor een tweede gaan leuk
Ik ga zelf nog naar school! Ja het is de bedoeling dat we er in 2014 voor gaan maar als ik de mogelijkheid heb om door te stromen naar het hbo dan stel ik de kinderwens nog even uit Ik zie dat jij ook weer naar school wilt, welke opleiding wil je gaan doen?
Ik ga weer verder op dezelfde school maar een andere opleidingsvariant Die ik beter kan combineren met mijn kindje. Ik stap dan in het tweede jaar in bij de docentenopleiding op de kunstacademie voor ckv docent op de middelbare school. Die ga ik dan wel deeltijd doen.. wat doe jij nu voor opleiding ? Nee snap ik , wij willen graag en tweede wanneer ik afgestudeerd ben , dat is33 over 3 jaar Ong. , welke hbo opleiding wil je dan gaan doen ?
Oo klinkt als een interessante opleiding! Ik doe nu sociaal maatschappelijk dienstverlening en wil hierna de verloskunde opleiding gaan doen. Moet alleen kijken of het mogelijk os aangezien ik nu nog niet aan alle toelatingseisen voldoe (mis 2 vakken)
Leuk ! Vriendin van mij is nu bezig met de toelating, lijkt me wel een erg leuke opleiding, maar ook heel zwaar... 1 van de zwaarste hbo studies ! Ik heb hiervoor Spw en scw gedaan toevallig ook bij Mondriaan ? Welke 2 vakken mis je en kan je die nu nog doen ? Trouwens 'S D zijn ook mijn voorletters
Ja dat had ik ook gehoord inderdaad, dat het een hele zware opleiding is. O ook een beetje de zelfde richting dus! Nee ik zit op het idcollege! Ik mis biologie en scheikunde maar ik wil deze vakken particulier op het Mondriaan gaan volgen maast de studie die ik nu doe als dat gaat lukken! Wat toevallig trouwens dat je dezelfde voorletters als mijn dochtertje hebt
Hihi ja grappig leuke voorletters Ja ik heb de versnelde oude Spw gedaan en daarna kopglas scw.. ik vond het super leuk... Was jullie dochter trouwens gepland of ongepland ? Hier was het half, we waren ermee bezig, lukte niet en besloten om te wachten omdat school toen wel lukte, maar toen zat deze meneer er schijnbaar al in.. Ik kwam er na 3 maanden achter.. Heeft zij ervoor gezorgd dat je vk wil studeren ?
Ja ik doe ook een versneld traject! Duurde die van jou ook 2 jaar? Hier was ze ongepland maar we waren wel heeeeeel blij toen we erachter kwamen dat ik zwanger was! Door mijn zwangerschap heb ik gezien wat het vak inhoud en zo kwam ik erachter dat het me leuk leek. Dus het heeft zeker een rol gespeeld En hoe bevalt het moederschap je? Want ik zie dat je zoontje nog best jong is!
ik werk elke ochtend als hulp in de huishouding in poeldijk.maar als rutte zijn zin krijgt zal ik over een tijdje me baan kwijt zijn. vorige weekend een heftige dagen mee gemaakt me kleine meid had een buikvirus dus er dunnen luiers en op een gegeven moment ook spugen tot overmaat van ramp wilde ze helemaal niks mee drinken.ze heeft uiteindelijk van zaterdag tot en met maandag in het julianakinderziekenhuis gelegen omdat ze aan het uit drogen was ben ben 24 uur per dag bij dr gebleven en me man ging alleen naar huis om te slapen.gelukkig is ze nu weer helemaal opgeknapt maat geestelijk nog niet helemaal.pff wat was dat heftig zeg
Wat leuk, nog meer mama's. Ik heb ook de opleiding scw gedaan bij mondriaan @ coon, Jeetje, lijkt mij idd erg heftig! Gelukkig gaat het nu beter. Fijn dat ze weer thuis is, Beterschap! Wij zijn trouwens naar de ballenbak geweest, ze vond het prachtig!!