mooi dat ze het zo leuk vondt.mijn dochtertje is gek op ballen dus die is er niet uit te slaan.alles wat rond is noemt ze bal ben je met dr aan het het fietsen zegt ze steeds bal bal en ik maar rond kijken wat ze bedoelt
Moeilijk voor je dochtertje zeg, hopelijk gaat het snel beter coon ! @minaa Ik heb de eerste maanden heel zwaar gevonden, mijn partner werkt op zee en de eerste tijd stond ik er alleen voor.. Het ritme zit er nu in en ik kan veel meer genieten.. Heerlijk vind ik het, ik word ook steeds minder onzeker, dat was ik in het begin heel erg, en zo alleen werkt dat niet heel prettig.. @rojin Hihi wat leuk ! Het is zo jammer dat al die banen verdwijnen, doe je er iets mee of werk je nu heel ergens anders ? Hihi de ballenbak... Leuk ! Hoe oud is je dochter ?
@coon, haha wat schattig! Kan niet wachten tot mijn meisje gaat praten @SDenise, Ik ben momenteel thuisblijfmama, maar wil graag gastouder worden. Dan kan ik ook lekker zelf voor mijn dochtertje blijven zorgen. Ik hoop begin juli ermee te beginnen (kan niet eerder omdat ik binnenkort een maand op vakantie ga) En de de ballenbak is erg leuk. Mijn dochtertje is bijna 10 maanden en ze vermaakt zich prima!
Hihi wat leuk, verheug me erop om ook naar de ballenbak te gaan ! Ik ben op dit moment ook thuisblijfmama en in september wil ik weer naar school gaan, heb gister een toelating gehad, dat ging niet zo goed..dus ik ga bedenken wat ik dan doe, gastouder lijkt mij ook wel wat Een maand vakantie, lekker ! Waarheen ?
Leuk dat je weer naar school wilt gaan. Ik zat ook lang te twijfelen om naar het hbo te gaan. Maar ten eerste wil ik mijn dochter niet 5 dagen missen ten tweede lijkt het mij best pittig met huiswerk, huishouding en zorg voor een baby. Ik ga een maand naar Koerdistan (schoonfamilie). Minimaal 40 graden, Heerlijk! Hoe bevalt het moederschap?
oww lekker een maand weg. praten is zeker leuk soms erg lastig vooral het woord die.als ze ergens wat leuks ziet in de winkel vooral van hello kitty,bumba maya de bij ,k3,nijntje dan is het die die die en als ze erbij komt dan pakt ze het en brengt het naar je met een bigsmile die die die.maar voor de rest is het genieten als ik weer thuis kom na me werk dan zegt ze hoi heel blij al sik weg ga geeft ze me schoenen aan ze worden dan ineens heel groot. zo we gaan straks naar me schoonouders even 1,5 uur rijden maar is alijd wel gezellig en de kleine meid vindt auto rijden gelukkig niet erg en wordt ze het zat dan hangen we de dvd speler bij dr op en gaat ze bumba kijken.
@denise gelukkig dat je minder onzeker bent. Ik had het in het begin ook heel erg en moest bijna huilen toen me kraamhulp weg ging! Maar uiteindelijk gaat alles toch vanzelf.. vervelend trouwens dat je toelating gesprek slecht is gegaan! Heb je er al iets over gehoord? @ Roijn, oo lekker een maand op vakantie! Ben jaloers haha. Gelukkig gaan wij over een aantal weken ook weg dus heb ook zon om naar uit te kijken! @ Coon, en hoe was het bij je schoonouders? Hier vandaag op de opendag van de hogeschool in Rotterdam geweest. Kreeg alleen een beetje de indruk dat ze meer voorkeur hadden voor mensen van het vwo dan voor mensen van het mbo.. Zit nu zwaar te twijfelen wat ik moet doen!
@minaa Hoor over 3 weken bericht via de post , ik heb besloten dat als mijn toelating niet goed gaat ik toch ga kijken of ik gastouder kan worden.. Ja precies, nu geniet ik heel erg, morgen gaan we voor het eerst zwemmen ! Met hoeveel weken/maanden ben jij gaan zwemmen met je dochter ? Ik zat trouwens op de hogeschool Rotterdam, ik vind het een erg leuke school maar weet niks van de vk opleiding ..de school zelfs is wel erg leuk @rojin Ik ga dan ook niet voltijds maar deeltijd en ik werk er dan niet naast , ik ga dan 2 avonden en 1 dag naar school... Dat valt mee anders zou ik het niet doen..je hebt me wel op het idee gebracht dat als dit allemaal niet werkt, ik toch heel erg overweeg gastouder te worden.. het idee staat mij steeds meer aan.. @coon Hoop dat het een beetje leuk was / is bij je schoonouders Wij rijden ook vaak naar mijn schoonouders en dat is ook zon 2 uur rijden.. Gaat nu nog prima, wel goed idee met de dvd speler ! @hier Meneertje heeft moeilijke dagen, in de avond en ochtend geen probleem, maar hij slaapt in de middag zo slecht !! Daar raakt hij chagrijnig van, ontzettend veel huilen, bij mij zitten is ook niet goed, alleen rondlopen op mijn arm(hou ik alleen niet zo lang vol ) .. Met 4,5 maanden hebben ze ong een sprong, zou dit al het begin zijn en zo niet..tips voor het slapen in de middag ?
@ coon, Wij kijken ook uit naar de vakantie, heerlijk! Wat schattig dat praten van je dochtertje. En je staat soms versteld van hoeveel ze al snappen! Merk ik steeds meer ook bij mijn dochtertje. Wat fijn dat jou dochtertje autorijden niet erg vind, de mijne is nogal actief en zit niet graag stil. Wel een goede tip, zo'n dvd speler @minaa, Heerlijk hé, lekker de warmte opzoeken ! Waar gaan jullie heen? En word dit de eerste keer met de kleine op vakantie? @SDenise, Deeltijd naar school kan natuurlijk ook, dan kun je het goed combineren. Met een scw diploma kun je gelijk aan de slag als gastouder. Mocht je dit leuk vinden kun je je aanmelden bij een gastouderbureau. Aanbod zat! Pittig hé, het slapen. Mijn dochter was toen ze kleiner was ook smiddags erg onrustig. Gewoon ff doorbijten, het gaat over Als het wat mooier weer word, kun je mischien lekker gaan wandelen.
Ik wil ook zo graag op vakantie, naar de zon! @Rojin Ik heb al informatie opgezocht en gastouderbureaus! Het lijkt me steeds leuker.. Ja ik zit steeds te hopen op een zonnetje en dan lekker met bebe naar buiten.. nu is het soms zo koud, echt leuk is het niet! (ik ben een echte koukleun !) Heel misschien als de bonus van vriendlief goed uitvalt ga ik naar bonaire , daar woont mijn vader..ik vind het wel prettig als hij de baby ook eens ziet..het is alleen wel een lange reis.. tegen die tijd is hij 5/6 maanden.. Hoe lang is het vliegen bij jullie ? en al eerder met de kleine dame gevlogen?
Haha, ik denk dat iedereen wel op vakantie wilt, ver weg van Nederland, brrrr!!! Ik ben ook een kouwkleum, en vind dit koude weer 10x niks! Ik wil gewoon ook heerlijk wandelen buiten Ooh Bonaire, lijkt mij ook heerlijk (en mooi!) Hoor Wij zijn al eens op vakantie geweest met de kleine. Toen ze 10 weken was, ook naar Koerdistan. Opzich te doen, vliegen met baby, maar het nadeel is dat we moeten overstappen. We vliegen eerst naar Turkije Istanbul (ongv 3 uur vliegen) dan overstappen en vliegen we naar Turkije diyarbiker (ongv 2 uur vliegen) vanaf daar is het nog ongv 3 uur met de auto rijden naar Zaxo ( Koerdisch gedeelte in Irak, net over de turkse grens) Hele reis dus!! Ben benieuwd hoe het dit keer zou gaan. Mijn dochtertje is dan bijna 1 jaar. Hoe lang vliegen is het naar Bonaire?
hallo was gezellig bij me schoonouders.en we hebben les gehad van de kleine meid dat wijgewown veelste veel moeilijke woorden gebruiken.ze was de keuken van me schoonmoeder aan he tplunderen ze kwam met een tomaat,aardappel en een ui en wat we haar ook vertelde wat het was zei ze bal wij nee das een tomaar zei bal bal en ga maar door hihihi.de dvd speler hebben we niet hoeven te gebruiken en vaak als we ver weg gaa rijden proberen we rond slaaptijd te doen.ons dochtertje is ook altijd erg druk en altijd in de weer maar in de auto gaat het goed gelukkig.
@Rojin Dat is ong 9/10 uur vliegen dus best wel wat maar wel zonder overstap en soms met 1 tussenstop maar dan blijf je gewoon zitten.. Ik ben benieuwd hoe dat dan zou gaan met een baby.. Dat is trouwens ook nog best een reis, 3 * 3.. en dan idd in het vliegtuig en weer een ander en dan ook nog eens een autoreis.. Dat vliegen hoe ging dat op opstijgen?? Ik ben ook benieuwd hoe het straks bij jullie gaat, denk je dat ze het nu moeilijker zou vinden?? of juist niet ? Natuurlijk wel een verschil, 10 weken en bijna 1 @coon Fijn dat het gezellig was en grappig dat ze nu zoveel praat en dingen benoemd.. ergens heeft ze wel gelijk, alles is rond dat lijken natuurlijk allemaal ballen alleen hebben al die ballen verschillende functies.. Hier is reizen ook nog geen probleem maar hij is 4 maanden dus slaapt nog veel onder het rijden... (maar niet meer zoveel als eerst)
@sdenise, o spannend ben benieuwd wat de uitslag is! Gastouder lijkt mij ook wel relax. Weet alleen niet of ik andermans kinderen de hele dag kan vermaken.. hoe was het zwemmen trouwens? Volgens mij was ze 4 maanden toen we voor het eerst met haar gingen. @ Roijn, ja kan niet wachten!! Wij gaan voor de derde keer naar Egypte. Dit word dochter haar 5e vakantie we zijn vakantie verslaafd met 5 maanden waren we naar Dubai, met 9 maanden naar Egypte, met 16 maanden naar Miami, afgelopen januari London, en nu dus weer Egypte! het vliegen gaat hier altijd goed, ze slaapt altijd de hele weg. Zelfs toen we naar Miami gingen met een overstap waren we zon 11 uur onderweg en ze had geen een keer gezeurd we nemen altijd lekkere dingetjes mee, kinderfilmpjes op de iPad, dekentje en kussentje etc. En het werkt altijd @coon, gelukkig was het gezellig bij de schoonfamilie! Leuk he als ze beginnen met praten!
@Minaa Zwemmen was leuk, alleen een beetje druk... ik denk dat als hij iets ouder is hij het zelf ook echt leuk vind, ik had nu het idee dat het wat meer iets was voor ons als ouders en fijn dat het reizen zo goed gaat, ik heb ook zin in vakantie maar ik ben ook tevreden met wat lenteweer hier! Ik werk al 4 jaar in de kinderopvang dus ben het wel gewend om voor andermans kinderen te zorgen Hier trouwens een rustige dag, lekker niks doen voor de tv hangen en lekker knuffelen op de bank..
@SDenise Het opstijgen en dalen was geen probleem, ze had gelukkig nergens last van. Hoop dat het deze keer weer zo gaat Het is natuurlijk een heel verschil vliegen met een baby van 10 weken of bijna een jaar. Gewoon veel afleidings matriaal meenemen Komt vast goed!! @minaa, Al aardig wat afgereisd dus! Fijn dat jullie kleine het geen probleem vind. En idd veel speelgoed en dingetjes meenemen om de kleine te vermaken. Ook nooit last van oortjes gehad? Zwemmen lijkt mij ook erg leuk, heb het nog niet gedaan met de kleine. Sinds vrijdag weer een nieuw tandje door, zo trots en ze kan los staan!! Welke omgeving van den haag wonen jullie? Ik woon naast het zuiderpark (kant van de leyweg)
Ik woon bij het leyenburg ziekenhuis, best vlakbij! We gaan nog niet op vakantie maar als het allemaal echt goed loopt ga ik misschien naar mijn vader toe en dan zal hij zeg 5 maanden/6 maanden zijn.. dus ben benieuwd.. maar dat is allemaal misschien Lekker zonnetje vandaag! Je dochter heeft trouwens nu wel een leuke leeftijd om te gaan zwemmen hoor, zag er veel van rond de 7 maanden dus hoe ouder, hoe leuker het is ! en ze vonden het allemaal prachtig.. (we zijn naar de boetzelaer geweest, mooi zwembad!)
Wat toevallig dat je vlakbij woont! Zwemmen lijkt mij idd erg leuk. Moet ik zeker een keer gaan doen! Gister even naar buiten geweest, brr koud! Hoewel het in de zon heerlijk is!! Mn dochtertje weer aan het snotteren, pff het moet gauw lenteweer worden. Kopen jullie weleens kleertjes voor de kleine bij de primark? Wil een keer gaan kijken, maar wil niet voor niets gaan.... Ben benieuwd of ze leuke kinderkleren hebben.
Ik wil er ook een keertje heen, ik ben er alleen 1 keertje heengeweest toen ik zwanger was en voor meiden was er toen superveel! voor jongens viel het toen een beetje tegen..maar misschien is er nu een leukere collectie voor jongens! Heb je nu al een primark dichterbij als rotterdam? Zwemmen is superleuk, ik denk zeker met de leeftijd van je dochter nu! Ik wil snel weer een keertje zwemmen, zeker als hij straks een maand of 6 is... Meneertje is even bij oma, mama en papa gaan even naar de kapper en vanavond sushi eten in de stad
@ roijn, ja 1x heeft ze er wel last van gehad inderdaad. Maar als je ze een flesje geeft bij het opstijgen en landen dan hebben ze er geen last van @sdenise lekker sushi!! Gaan jullie naar shabu shabu? Eet smakelijk trouwens! Ik ben 1x in de primark geweest en meteen weer naar buiten gelopen! Wat een drukte er komt wel binnenkort een primark hier bij ons in zoetermeer. De borden van primark hangen er al en ze zijn druk bezig met verbouwen binnen. Heb alleen geen idee wanneer ze open gaan