Mama`s uit Den Haag (en omstreken)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door rojin, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt! Zag ook dat ze in zoetermeer een primark gaan openen. Als deze een beetje snel open gaat, ga ik daar gewoon heen. Makkelijker bereikbaar dan Rotterdam :D

@SDenise,
    Ja ik moet echt een keer gaan zwemmen! Moet alleen nog zwemkleding kopen, dus ga binnenkort maar eens opzoek.
    Babyzwemmen lijkt mij ook leuk! Maar dat duurt maar een half uurtje.

@minaa,
    Ik hoop dat het opstijgen en dalen dit keer weer meevalt. En idd wat je zegt, flesje mee! Komt goed ;)

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Rojin
    ik gewoon zelf naar het zwembad gegaan, ze hebben trouwens in de boetselaar ook ouder en kind zwemmen maar dan zonder les. Dan heb je wel de rust, maar zit je niet vast aan een les en kan je doen wat je wil :)

Ik ga weer als de kleine straks 1/1,5 maand ouder is..

Hier verder een beetje druk, meneer heeft zijn prikjes gehad en er HEEL erg last van (zo erg is het nog nooit geweest), heel erg veel huilen en krijsen en niks is goed...
    Moeilijk hoor als ze er last van hebben :(

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @primarkt volgens mij komt hij in 2014 in den haag.maar ga je kleertjes daar kopen neem een maat groter ik had alles maat 80 mee genomen maar die konden al vrij snel in de doos met te klein.en had pyjama's de broekjes waren goed maar de truitjes waren navel truitjes en de mouwen te lang dus kijk er goed naar.

@zwemmen vindt mijn meisje zo heerlijk tijdje babyzwemmen gedaan op zondag maar we waren erg ontevreden over een aantal dingen en zijn er mee gestopt dus nu gaan we af en toe ergens zwemmen.

wat een raar weer dat wordt denk ik veel binnen zijn.heb bij de boodschappen een pak mee genomen om cupcake te maken dus ga dat samen doen met me meisje kijken hoe ze het vindt en heb een rol mee genomen om croisant mee te maken dus wij gaan 1 van deze dagen lekker kliederen :)

@sdenise erg he die rot prikjes hopelijk knapt hij snel weer op.heb je hem al een zetpil gegeven messchien knapt hij daar van op.

iedereen hele fijn dagen

4. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    @SDenise,
    Ik heb het ff gegoogeld, ziet er leuk uit dat zwembad. Hoe is het nu met je zoontje? Mijn dochter heeft ook altijd wel last van de prikjes, echt zielig. Over 3 weken moet ze weer :(

@Coon,
    Oké, primark kleding valt dus klein, goed opletten dus. In Den Haag komt ook eentje? Leuk!! En weet je miss ook wanneer de primark in zoetermeer open gaat?
    Dat is ook nog wel dichtbij ;)

Hier nu lekker een lui dagje! Zonnetje schijnt heerlijk, lijkt net lente :D nu nog de temperatuur.......

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roijn nee dat weet ik niet wanneer ze open gaan in zoetermeer.

gister met me ouders even naar scheveningen geweest en vandaag zijn we met z'n drietjes naar de lammetjes dag geweest Aiyanna vondt het heel leuk ze heeft zelfs een koe geaait en ze kreeg kusjes van een lammetje,daarna nog even naar een vlooienmarkt geweest en toen hebben we even een raspatatje in het zuiderpark gegeten de stoomtreintjes reden rond dus daar even gekeken en ook een rondje mee geweest en dit vondt ze ook heel leuk.

en jullie ook leuke dagen gehad

6. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb al even gegoogeld, primark zoetermeer opend herfst/winter 2013 :D

De treintjes in zuiderpark zijn idd leuk!

Wij hebben niet zoveel gedaan afgelopen dagen. Zondag lekker geluierd en gisteren even naar rotterdam geweest. Wat is het heerlijk weer hé, word je gewoon vrolijk van.

Straks even lekker naar buiten, naar de bogaart.

Weten julllie ook wanneer de sale voor kinderen begint?

7. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rojin nee weet ik niet echt maar veel winkels hebben al acties prenatal heeft mama mazzeldagen maar vindt de prenatal op de bogaart altijd weinig hebben ga dan liever naar die in de mega store.

lekker hoor naar buiten zonnentje is lekker maar nog wel fris

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier druk weekend gehad...naar belgie geweest naar mijn schoonvader en maandag lunch bij mijn oma georganiseerd.
    Ik ben trouwens weer toegelaten op school, ik start dan in september in het tweede jaar van de deeltijd docenten opleiding dus dan moet ik nog 3 jaar naar school... Nu tot september vrij en wil er veel van genieten, klinkt raar maar op DIT moment nog niet klaar voor werk en school, vind het nu prettig mijn zoontje alle aandacht te geven..
    Maar tot september duurt nog even, hopelijk ben ik er dan wel klaar voor!

@Sale
    Ik heb overal wel wat sale gezien!
    Vandaag toevallig bij de kruitvat een leuk pyjamaatje van fiep westendorp gekocht voor 5 euro! en 3 leuke slabbers..
    Bij de prenatal boxkleed, pakje, speenslabbers en slaapzakje..

Boogaard is leuk, vandaag hadden wij de leyweg ;) en een lekkere loempia gegeten :D

9. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je bent toegelaten! Gefelliciteerd. Is de opleiding HBO of mbo? En bij deeltijd, heb je dan recht op studiefinanciering?

Snap je heel goed dat je nog niet toe bent aan school en werk! :)

Bah niks aan de zomertijd, het is echt weer even wennen! Normaal geen last van, maar met baby merk je het wel!!

*Gister heeft mijn dochter haar eerste stap los gezet, ik ben zoo trots!!! :D vandaag weer flink oefenen hahaha!*

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Het is hbo en je krijgt dan geen studiefinanciering , maar met mijn vriend zijn werk kunnen we het ons veroorloven dat ik deeltijd (dus drie dagen ) naar school ga en dan niet werk.. Dus dan ben ik 2 avonden en 1 hele dag weg en als ik voltijds zou studeren, zou ik wel veel wegzijn..

@rojin wat knap !!!!!
    En ja zomertijd is even wennen, denk je dat ze daar op hele vroege leeftijd (4 maanden) ook kast van hebben..denk dat de spong er ook aankomt dus meneertje is al bijna de hele week weer snachts wakker ( normaal niet).

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    sdenise super dat je bent toe gelaten

@rojin snappe meid van jullie eerste stapje gezet hier liep onze meid los met 11maaden en 1 week.

zo wij hebben net rondje leyweg gedaan moet nog een zonerjas hebben voor de kleine dame maar kan niks vinden en wat was ik blij dat ik er 1 bij de c en a had gepast anders had ik nog niks.had een leuke gezien pakte maat 86 omdat dat nog te groot is mooi op de groei nou hij zat mij te goed en bij de afdeling vanaf maar 92 vondt ik niks leuks dus we gaan maar verder zoeken.

heel fijn in onze wijk worden d egasleidinge vernieuwd en laat nou net bij ons door de voortuin een leiding lopen dus binnen kort ligt een stuk van me voortuin overhoop en als ik pech heb kunnen we erbijna niet in of uit.hier geen last van de zomer tijd de nachten zijn toch al een tijd waardeloos

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Even snel,

Sdenise, supergoed dat je bent toegelaten!! :D

13. JNinex

JNinex Lid

6 dec 2012
    64
    0
    0
    Den Haag
    Hoi allemaal! :D

Ik zou me ook graag willen aanmelden ;)
    Mijn naam is Jeanine, ben 27 jaar en woon in Den Haag - Leidschenveen. Momenteel zit ik nog in mijn bevallingsverlof maar vanaf eind deze maand moet ik weer aan de bak, 3 dagen (24 uur) in de week maar de dinsdag en woensdagen ben ik vrij.

Lijkt me leuk om wat te ondernemen met andere jonge moeders, alleen is mijn kleine knul nog maar 7,5 week ;) dus veel activiteiten zijn er op dit moment nog niet.. haha :)

Waar in Den Haag wonen jullie?

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Zo dat is lang geleden dat ik heb gereageerd , maar volgens mij vergeten we soms allemaal dit topic ;)

Jninex leuk dat je er bent, al is het wat stil ;)
    Hier 23 jaar en een zoontje van 5 maanden alweer ! Geniet van je mannetje want de tijd gaat ONWIJS snel.

Hoe bevalt het moederschap je ?
    Ik woon vlak bij het Leyenburg ziekenhuis en jij ?

15. JNinex

JNinex Lid

6 dec 2012
    64
    0
    0
    Den Haag
    Haha, merkte al dat het topic een beetje verwaterde!

Moederschap bevalt goed, mannetje slaapt al lekker door sinds 2,5 week dus dat geeft ons ook heel wat meer rust.. heerlijk! Genieten doen we zeker wel, heerlijk om te zien dat ze iedere week weer wat nieuws hebben :)

Ik woon in Leidschenveen, dichtbij winkelcentrum leidschenhage.
    Hoe bevalt het moederschap jou?

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier vond ik de eerste tijd heel erg zwaar maar we hebben tijdens de kraamtijd in het zh gelegen, baby heeft tot 2 weken op de kinderafdeling gelegen en de laatste week was ik gewoon thuis, het was dus ineens een kindje thuis met al een ziekenhuisritme door de sondevoeding dus die tijd vond ik erg zwaar... iig geen blauwe wolk ;)

NU is het een heel ander verhaal, kon maar niet van die wolk af en vind het heerlijk om met hem bezig te zijn..hij krijgt nu zo'n eigen willetje en je merkt dat hij echt contact zoekt met zijn mama en dan smelt ik echt !

Daar woont mijn moeder trouwens ook vlakbij, ik vind dat een heel fijn winkelcentrum!

Lekker dat hij al doorslaapt! Hier was dat pas na 3 maanden, maar vooral omdat hij heel hardnekkig in dat ziekenhuisritme zat, waarin hij moest eten (want dat was 1 van de problemen).

Lieve naam ook noah!
    Hoe vind je vriend het?

17. JNinex

JNinex Lid

6 dec 2012
    64
    0
    0
    Den Haag
    Die blauwe wolk was hier ook in het begin niet helemaal aanwezig ;) die kwam pas na een paar weekjes toen ik ook weer helemaal hersteld was van de bevalling (en die beruchte kraamtranen :p).

Vreselijk dat je zoontje in het begin nog op de kinderafdeling moest blijven, was hij te vroeg geboren? Lijkt me inderdaad lastig om vervolgens een ander ritme te vinden dan die in het ziekenhuis.

Vriendlief vind het ook een geweldig mannetje (behalve als die huilt, sja.. mannen :p haha). Nog een weekje verlof en dan weer (parttime) aan het werk, dan zal flink wennen worden om m'n mannetje te moeten missen overdag.

Hoe is het met jouw vriend en de kleine? Helemaal gewend?

Thnx, het heeft even geduurd voor we eruit waren wat de naam nou zou moeten worden (vl was erg wispelturig, haha). Hoe heet jouw kleine man?

Vanmiddag krijgt Noah z'n eerste vaccinatie... spannend hoor, ben benieuwd!

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier was F.yodor (Uitspraak Fjodor) ziek van de vaccinaties, alle 3 de keren... nu pas weer met 11 maanden :D

Mijn zoontje is krap aan met 37 weken geboren en was zogezegd een randprematuurtje dus hij heeft prematuur probleemjes gehad en was aardig ziek van een hele zware bevalling voor zowel hem als mij..en dat op en neer rijden naar het ziekenhuis, het breekt je echt op...je hele kraamtijd is zo anders dan dat je je voorstelt..
    Laatst op bezoek bij vrienden die toen net ouders waren geworden en toen deed de kraamverzorgster open, ik dacht he, das gek..
    terwijl het gewoon heel normaal is dat er een kraamverzorgster is (alleen heb ik dat niet gehad).

Ja hier ook al helemaal gewend, zo leuk met zijn 3en!!

Ben benieuwd hoe Noah reageert !

19. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    hallo dames,

Ik ben ook een (stief) mama uit Den Haag. Woon ook achter het Zuiderpark. Mijn stiefzoontje is nu bijna 3 jaar.. (in augustus). Zelf ben ik zwanger van een eigen kindje. Leuk om te zien dat er toch vrouwen uit mijn eigen buurtje op ZWP zitten :)

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Stiefmam

Gefeliciteerd ! Willen jullie weten wat het word?
    Hier heb ik steeds meer kriebels voor een tweede :p maar we kunnen echt beter nog even wachten! :p

Heb je een gevoel over het geslacht, ik woon ook vlakbij het zp trouwens :)

Deel Deze Pagina