Mama`s uit Den Haag (en omstreken)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door rojin, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier ook een 27 jarige mama van een zoontje van bijna 4,5 maand.
    Woon in Leidschendam

2. layda

layda Lid

4 mrt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    een leeftijdsgenoot! Ben ook 27, en woon in leidschendam , wen86, heb een dochtertje van nu 9 maanden oud, :)

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Leuk allemaal hagenaars ;) !
    Zal ik even een nieuw topic maken om er nieuw leven in te blazen?

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry ook een tijdje niet hier geweest.
    welkom alle nieuwe dames.

wat een drama weer zeg.zo zat ik nog me hemelvaart met de kleine meid in de waterspeeltuin in het zuiderpark en nu zitten weer bijna alleen maar binnen.

jullie nog wat leuks gedaan met pinksteren.we hadden zondag een verjaardag en maandag zijn we naar ballorig geweest en in de avond zijn we naar een pannekoekenhuis geweest ik wilde eigenlijk koken maar was vergeten het 1 en ander uit de vriezer te halen.
    kleine meid gaat goed ze wordt al een heel dametje begrijpt je steeds meer en je ziet dat ze alles van je overneemt we moeten nu echt uit kijken wat we doen.

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Coon

Ja vreselijk saai en somber weer zo..
    Hier zijn maandag vrienden komen eten met hun kleintje..
    Verder eigenlijk niet zoveel geks, heb een nieuwe wagen gekocht, had eerst de stokke en nu de joolz (vind luchtbanden toch echt fijner rijden) ...

EN ga waarschijnlijk in sep/ok of november naar mijn vader in bonaire..maar dat ligt aan het geld en hoeveel ik opzij kan zetten...
    Heb er wel zin om de kleine daar te laten zien, dan kan mijn vader ook een tijdje met hem doorbrengen...

O en mijn school gaat jammer genoeg niet door, vriendlief heeft zijn baan verloren en het kost per maand teveel geld om deeltijd naar school te gaan... Voltijd naar school wil ik nu nog niet..dan moet hij elke dag naar de opvang want vl is normaal zeevaarder en weet niet precies of hij weer gaat werken op zee..
    Dus ik ben voorlopig thuis en ga waarschijnlijk gewoon werken...

We weten nu wel iig dat we een brusje willen, maar dat is pas volgend jaar als de situatie het toelaat en vl weer een baan heeft!

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sdenide.
    oww fijn een nieuwe wagen ik wil ook voor een andere kijkenwe hebben nu een quinny met luchtbanden erg ideaalaar het voeten steun is lam waardoor ze een beetje erin hangt.maar het houd ons tegen dat de meeste andere wagen geen luchtbanden hebben.

wat balen dat je school niet door gaat en je vriend zijn baan is verloren.ik wil ook een tweede maar me man niet ik hoop zo dat hij nog bijdraait we zullen zien

Deel Deze Pagina