Christel. succes met de rechtzaak vandaag!!!Zal voor je duimen en wat een lekkere nacht zeg heerlijk. Annette: Hier zijn de nachten ongeveer hetzelfde als bij jou ik geef rond 22.00 de laatste voeding dan komt ze weer rond 2/3 en dan tussen 6/7, behalve vanmorgen toen kwam ze rond 05.30 maar dat komt denk ik omdat ze tijdens de fles daarvoor in slaap is gevallen en niet helemaal heeft leeg gedronken. Maar dat maakt niet uit want daarna komt ze pas weer rond 09.30 10.00 dus ze zit mooi op schema mag niet klagen hoor. Goh wat ben ik blij als het lente is zeg, ben die sneeuw en kou nu wel zat hoor!!!!Wil zo graag lekker buiten wandelen zonder jas enz. Morgen hebben we de U3 dus dan moeten we hier ook een wekker zetten omdat we daar om 10.00 al moeten zijn. Maar nu zit ik met de voeding......wat zouden jullie doen?????daar voeden en iets eerder van huis gaan of hier al om 09.00 voeden......het is toch wel een half uur rijden. xxxx
Ik had laatst met het consultatiebureau gewoon daar gevoed... want die dame komt toch altijd om de gekste tijden als we weg moeten! Als ik van te voren had gevoed, dan komt ze als nog als we weg zijn Ik weet niet hoe sophie dat doet? Denk dat het niet zo veel uit maakt...
Ik zou gewoon eerder voeden hoor. Dan heeft ze gewoon een keer geluk, zeg maar! As zondag hebben we een verjaardag op wel 15 minuten rijden haha en als je er even wilt blijven red je dat net niet tussen twee voedingen door. Dus dan gaat flesje mee! Ik kolf nu per keer 120 cc af en dan stop ik. Ik dacht dat dat wel genoeg was voor een voeding, maar als ik jullie zo lees, kan ie misschien wel meer op? Gisteravond om 18.00 uur heb ik meneer met manlief naar buiten gezet om een kwartier te gaan wandelen. Ik werd helemaal gek in de kop van dat gekrijs!! In zo`n kwartier kun je wel weer aardig opladen. Toen nog visite (pfff) en toen sliep ie (tuuuuuuuuuurlijk). Na de voeding van 22.00 werd ie pas om 3 uur weer wakker, toen om 8.30 uur en nu heeft ie net weer gehad. Het gaat vandaag ietsje beter, al heeft ie nu soms nog een krampje. Maar niet meer dat gekrijs gelukkig. Zou het kunnen dat dat Infacol niet meer werkt of niet genoeg doet? Wat ik overal zo lees, is Infacol het 'beste'. Wat weten/denken jullie? @ rechtszaak: ga je de hele dag mee met de kleine of hoor je het straks vanzelf?
finn huilt niet veel dus dat scheelt wel ja af en toe een krampje. we lopen ook al bij de osteopaat maar die kan niet veel doen alles zit goed bij hem! nou was mijn vriend ook een slechte slaper vroeger dus misschien heeft finn dat ook wel! zou wel jammer zijn. jullie ukkie's doen het ook allemaal super. lekker dat ze snachts zo lekker slapen!
@Annette. Weet niet hoeveel hij anders drinkt want hij krijgt alleen 's avonds de fles. Hoe is het bij je vriendin gegaan. @Jenny. Volgens mij had Esther iets anders voor krampen maar weet niet of je dat in NL kan krijgen. @Rechtzaak is helemaal afgerond. ontslag is erdoor per 1maart is Yan werkloos. Hij heeft wel een ontslagpremie eruit kunnen krijgen en ook van zijn concurrentiebeding af. Dus al met al zijn we wel blij hiermee in hoe vere je dat kan zijn. O ja en Yan is gewoon alleen gegaan. Heb net helemaal in een scheur gelegen. Yan ging Mik verschonen en hij plast en poept dan meestal bij hem tijdens het verschonen van zich af. Nu dus ook alleen hij presteerd het om in zijn eigen gezicht te plassen bah bah. Dus heb hem net maar weer gewassen. Zo houd hij ons wel bezig.
Haha, ja dat heb je met jongetjes he!! Ik vergeet hier ook nog wel eens het piemeltje naar beneden te doen haha! Zo, ik heb even een uur getut met m`n kindje. Lekker in tummy tub (voor het eerst, 3 handen zou handig zijn haha) en daarna met dat zwitsel goeienacht helemaal ingesmeerd, voeden en even tutten. Hij is helemaal relaxed hahaha! Heeft ie ook wel verdiend na zo`n rotdag als gisteren. Vandaag ging het trouwens weer prima. Dat spulletje is idd alleen in DL te krijgen, wij wonen aan de grens dus de volgende keer tuf ik even naar Duitsland. Dan mag ik ook vast wel weer autorijden. Ik ga er dus maar van uit dat zo`n dag niet snel weer komt! Oh ja, vinden jullie kindjes die vitamine D druppels ook zo lekker?!?! Hij wordt helemaal wild als ie het flesje alleen al ziet hahaha! Nou, wij gaan eten, lekker makkelijk; broodjes. Meneer ligt uitgeteld in de wandelwagen en dan maar weer wachten op de volgende visite. Sjongejonge, de stroom houdt nog niet op! Het verhaal voo de tigste keer doen hahaha, maar het blijft leuk om er over te vertellen!
ik wil ook zwitsal goede nacht maar heb nog zoveel zwitsal spul staan. dat moet eerst op. Lekker he dat getut. Ik zit nu ook met kleine man op schoot. Dit zijn bij mij de uurtjes dat hij niet in zijnn bedje wil slapen. Denk dat ik maar een keer naar een draagdoek ga kijken. Heeft 1van jullie er al 1?? Weet chahida wel dat we naar mama's verhuisd zijn volgens mij is ze hier nog niet geweest.
Nou dames, Ik ga zo naar de U3 spannend hoor, de eerste keer weer naar de dokter met de kleine....... xxxxx
Alles is vast goed!! @ verder: niet veel bijzonders! Hij slaapt nu lekker Vanmiddag bij m`n vriendin de draagdoek lenen, wie weet komt ie nog van pas! En verder? Tja, zoals ik al zei: `t begint allemaal te wennen!
hier een rare nacht! Ze heeft volgens mij veel last gehad van d'r reflux, veel gespuugd en erg onrustig! Nu weer voeden en dan zelf ontbijten haha! Hier heb ik een draagdoek maar heb dat knopen echt nog niet onder de knie!! Irritant!! Erg ongeduldig1
Hier ook rare nacht. Vooral ochtend. Ben nu al vanaf 6.30 met me 4de voeding bezig. dus om 6.30 7.30 8.40 en nu om 11.00. Hij is ook veel aan het spugen. Dus niet zo gek dat hij honger heeft. Zijn niet echt golven wat eruit komt maar het is soms best wel veel. @Esther en was alles goed met Sophie??
chisie spuugt hij niet juist omdat hij te veel in z'n maagje heeft? Of drinkt hij niet lang per voeding?
Nou, ik heb hier sinds net een pittenzak. Wat een rust en wat een relaxed kind, zeg! Heeeeeeeeeerlijk voor hem, maar zeker ook voor mij als ik eerlijk ben... Wel fijn om te lezen dat jullie ook rare dagen en nachten hebben. `t zal er dus allemaal bijhoren!!
Ben ik weer Nou bij de dokter was Sophie erg lief, niet gehuild eigenlijk behalve bij het aan en uitkleden hahahaha. Alles was prima in orde en de heupjes zijn ook gelijk gescand en die waren ook prima. Voor de koliken heb ik nu andere voeding en dan zou het een stuk beter moeten worden, zo niet dan moet ik terug komen en natuurlijk gebruik ik het duitse middel nog steeds tegen de krampjes. Nu ligt ze in de schommelstoel en slaapt, dus is een stuk rustiger dan gisteren en vannacht pfffff. Hier ook een rot dag en nacht achter de rug onze kids doen het geloof ik allemaal tegelijk hahahahaha. Jenny: Fijn he als iets helpt en je ziet resultaat!!!!Hoop dat het ook zo blijft en gewoon dat duiste spul halen als je tijd hebt
@ Jenny Hier werkt die pittenzak ook zo goed... als ze krampjes heeft en je legt hem op d'r buik.. is ze bijna meteen stil... ze ontspant meteen... zo fijn! @ Madelief Het viel mij ook op dat ze het allemaal tegelijk doen Ligt het aan de maanstand ofzo?? Het stormt iig niet Wel fijn dat alles goed was bij de arts!
hahahaha zal wel aan het groepje liggen hier is het vandaag echt super (afkloppen), ze slappt al uren in dat schommelding!!!! Was trouwens nog vergeten te zeggen dat Sophie een 'Storchenbiss' heeft.......weet niet hoe het in nederland heet maar gok op ooievaarsbeet xxxx
ooievaarsbeet zou kunnen idd dat heeft de dochter van m'n vriendin ook... zo'n rood vlekje wat weer vanzelf weg gaat??
@Annette. Ik weet het niet of hij dan teveel binnen heeft. Denk het niet want 'savonds na de fles doet hij het niet. @Pittenzak. Echt een uitkomst zo te horen. @Esther. ik zou nu ook wel lekker in een schommelstoel willen liggen. @Regeldag. Vandaag heb ik volgens mij een regeldag. Denk gister ook al en heb hem toen ook vaker aangelegd maar dacht toen ook dat het krampen waren is durfde ik heb niet nog vaker aan te leggen omdat het dan og erger word dus veel de speen gegeven. Erg he. Vandaag gevoed om 6.30 7.30 8.40 11.00 13.00 16.00 17.45 19.00 en hij zal zo wel weer komen maar denk dat ik dan ga kolven want dit vinden me tepels ook niet leuk.