Extra water ivm met verstopping werd gezegd dat dat wel kon maar dan half uurtje voor of na de voeding en dan alleen water. Ik geef BV dus geen last van maar dit was advies van LK aan me zus. Hier gister ook last van krampen zit vast in lucht haha. Hier 6,5 uur geslapen. Wat is dat weer wennen zeg. Maar wel lekker. Gister om 23.30 fles gegeven en meneer sliep dus om 00.00 en kwam toen om 6.30. Me borsten stonden op springen want ik had om 23.00 gekolft. Ik pas me ook aan op ik zijn ritme. Als hij eten wil krijgt hij eten. Zit altijd wel rond de 6 a 7 voedingen. Hier een papa die momenteel zonder werk zit. Hadden het er net over tijdens ontbijt dat het wel weer wennen zal zijn als hij weer gaat werken. Hij verveeld zich op het moment nog niet. Volop plannen om een klimpark op te zetten, hoop voor hem dat dat gaat lukken.
@BV: had ik het maar leuk en gemakkelijk gevonden! Ik bedoelde eigenlijk handig! En ik begrijp (denk ik) maar al te goed hoe je kunt balen als het niet gelukt is... @ hier: het gaat z`n gangetje. Morgen ben ik er weer meer, tot dan! Fijne zondag xx
@Jenny ik snap je wel. Had ik eerst ook maar vind het nu steeds makkelijker worden. Al heb ik soms nog me dagen ertussen. Nu nog 1 stap en dat is in het openbaar voeden. Dat maakt het nog handiger.
@adviezen over water: elke deskundige geeft weer een ander advies. mijn zoontje heeft dunnere ontlasting nu ik wat water bij de fv doe, en daar gaat het om! @Jenny: jij vind het niet leuk om zelf te voeden? waarom doe je het dan (of geef je inmiddels fv?) Ik kan me heel goed voorstellen dat het juist ongemakkelijk is om bv te geven, bijvoorbeeld wanneer je weg moet en je je er niet bij op je gemak voelt om in het openbaar of bij andere mensen thuis te moeten voeden. mij zou het niets uit hebben gemaakt, doek erom wikkelen en klaar! maarja, het mocht niet zo zijn
Fotootje met de visite van vanmorgen... Evi vond haar achternichtje zo interessant!! Achter elkaar lachen en brabbelen!! Zo schattig!!!! Waar blijven jullie fotootjes volgens mij ben ik hier de enige die jullie verveeld met de fotootjes
wow wat een lach! Ik heb wat foto's in mn album staan, alleen voor contacten zichtbaar. zet ze liever niet openbaar op het forum.
@Uk dat is ook zo. En als het nu goed gaat met zijn ontlasting dan is dat toch prima. @Annette. Ben jaloers. Mik lacht nog niet zoveel. Wel ligt hij lekker te brabbelen tijdens het verschonen en in de box. Krijg er af en toe lachje terug maar daar moet ik heel veel moeite voor doen. Hij ligt hier al bijna de hele dag te slapen. Na de voeding van 13.30 viel hij gelijk weer in slaap op me borst. Toen even in de box gelegd maar daar sliep hij zo verder dus om 14.30 toch maar uitgekleed en zijn puckababy aan en in bed gelegd. Meestal zet hij het dan op een krijsen maar hij viel nu zo weer in slaap. Nu weer wachten wanneer hij wakker word.
@ Chrisie Evi was met haar lachstuipjes ook al niet zo zuinig dus denk dat die spieren goed getraind zijn! Ze heeft dit nu sinds 2 weken dat het steeds vaker is... schattig is dat brabbelen ook he?? Het was hier altijd OF alleen maar lachen OF alleen maar brabbelen, sinds gisteren doet ze het door elkaar
Uk, ik heb ook altijd 15cc extra water bij moeilijke ontlasting gegeven. Tot vorige week heeft het prima gewerkt. Vriend is gistermorgen op de Hap geweest. Hij krijgt nu 2 keer daags 1ml lactulose. Heeft goed effect gehad gister. Kon gelijk alles in de was doen, schoonmaken, in bad doen en pyama aan doen. Hier een onderbroken nacht. Nou ja, meneer wou gewoon even een knuffel van mama en is toen gaan slapen. Tot 6:10. 6:45 nog hoop liggen praten in bed en ligt nu weer lekker te slapen.
Morgen ladys, Ben er ook weer was afgelopen week bijna niet hier aanwezig omdat ik mijn ouders uit Spanje over had voor de verjaardag van Laura en mijn opa en oma uit Amsterdam dus het was hier een drukke maar gezellige bende! Hier gaat alles redelijk, Sophie zit volgens mij volop in de volgende sprong (tussen 7 en 9 weken) en heeft daar veel last van dus wij ook helaas hahahahaha. vanacht voor het eerst bijna 2 keer wakker geweest (tweede fles om 06.00) dus dat was ietsje minder en gisteren de hele dag om de 2,5 a 3 uur.........at ze telkens minder dan normaal dus ze is er echt mee bezig. Ben nu dus een beetje moe en wat denk je.....staat de telekom voor de deur om een kabel te leggen grrrrrrrrr.......echt het tijdstip kon niet beter!!!! En dan Marc nog die zich vanmorgen heeft verslapen dus ik denk dat ik vanavond met de fles van 20.00 gezellig samen met Sophie naar bed ga Mijn ouders gaan rond 16.00 vanmiddag weer weg dus dan heb ik het rijk weer voor ons viertjes, heb ik ook wel weer zin in in eventjes gewoon rust. Het Pucken met de deken is hier ook bijna verleden tijd want ze krijgt haar handen er inmiddels sinds 2 dagen uit, dus zal dan voor vanacht toch de puckababy maar weer aantrekken en kijken hoe dat nu gaat.Ze was er eerst nog iets te klein voor en toen kwamen de handjes er boven uit hahahahaha. Sweetchocolate. Welkom xxxxx
@Esther. Heel gezellig familie over de vloer, je zal je ouders wel niet heel vaak zien? Zomers ook naar Spanje toe op vakantie? @Puckababy. Ik heb er hier nu 2. En bij de 1 krijgt Mik 1 handje er ook een klein stukje doorheen. Ik heb hem van een vriendin geleend en die van haar deed dit ook. De ander die ik heb sluit veel mooier aan. Klittenband bij de sluiting is ook mooier afgewerkt. @Sweet. Hier vandaag ook alles onder. Mik lag op ons dekbed alles onder. Heb nu dekbed in de was zitten hopen dat het eruit gaat. @Hier met slapen weer een record. Om 20.30 voeding maar sliep om 21.30 en vanacht om 4.00 pas weer. Had gister geen zin om wekker te zetten voor de voeding van 00.00 dus denk zie wel hoelaat hij komt. Ik lag zelf om 3.00 gewoon wakker en kon niet meer in slaap komen.
@ Madelief Hier had Evi ook 2 van die dagen... 2 dagen geleden... dus hoop voor jou dat het ook bij 2 dagen blijft Denk achteraf dat het echt regeldagen zijn geweest... heb ze nog niet eerder zo duidelijk gehad!! Als ik kolf komt er ook 160cc uit 1 borst!! Nou heeft Sophie natuurlijk geen regeldagen, maar wie weet houdt ze het toch op 2 dagen @ luier 2 Zijn jullie ook al over op luier 2?? Of al een tijdje? Ik zit er nu een week aan... moest eigenlijk al eerder! Maar wilde de 1 luiers op maken (wat nu als nog niet gelukt is haha) maar toen ze zich 's nachts een keer helemaal had nat geplast ben ik toch maar overgestapt oeps! @ hier De helse dagen zijn weer over! En kleine Evi slaapt nu al weer 2 nachten goed!! Ook overdag is ze weer super vrolijk! Helaas nog wel snotverkouden en ze heeft mama inmiddels ook aangestoken Mijn vriendin en haar dochtertje zijn nu ziek (koorst, verkouden, overgeven, diarree) en ben daar zaterdag nog geweest... dus hoop niet dat wij ook ziek gaan worden?! Vooral niet omdat ze donderdag de prikjes moet!!
@ BV: ik vind het zeker wel leuk om bv te geven!! Waarschijnlijk heb je ergens iets verkeerd geïnterpreteerd. Ik doe het eigenlijk overal, interesseert me helemaal niets. Als mensen niet willen kijken, kijken ze toch lekker niet!??! Nou zal ik nooit midden in de Hema ofzo gaan zitten, wel achteraf. `t is er nog niet van gekomen, maar ik heb er geen problemen mee om ergens anders te voeden. Zo`n speciaal hemd aan zodat de buik bedekt blijft en hoppa! Nee, ik heb er zéker geen problemen mee!! @ luiers: ik heb nu denk ik zo`n beetje de laatste 10 luiers in maat 1. En dan gaan ook wij over op maat 2. Ik vind ze trouwens enorm hahahaha! @ vannacht: jaja, `t wordt hier wat!! Om 18.00 uur naar bed en toen pas om 02.00 uur weer!! En toen om 6.00 en om 8.00 uur weer hahaha, maar dat is bijzaak. Ik denk dat we zo langzaam maar eens gaan wekken als wij gaan slapen en dan hopen op een langere nacht. @ je-weet-wel-wat-waar-we-het-over-hadden-of-dat-alweer-gebeurd-was: hier wel! Een beetje vreemd, maar wel lekker. Das ook niet zo gek na ongeveer een maand of 5 denk ik... Zegt ie: 'dus ik heb weer groen licht'? Hahahahahaha! Een beetje kalm aan he, we hebben de slaap nodig LOL! Straks komt m`n gastouder langs om kennis te maken met de beeb en een beschuitje te eten. Leuk! Och, en m`n werk belde. De eerste 3 keer heb ik niet opgenomen. Ze konden weer eens iets niet vinden. Ik ben nog steeds onmisbaar Hij vertelde dat iedereen hoopt dat ik straks weer aan het werk kan. Ochosh, er ligt dus een berg werk te wachten.... Zo, nu even wat eten! xx
Ik vind BV zelfs zó leuk dat ik het een keer of 6/7 per dag doe @ regeldagen en sprongetjes: volgens mij heeft ie er hier meer hahaha! Of momenten. Vanochtend ook; huilen, zooooo zielig!! En zo ineens is het dan ook weer over. Trouwens weer een actie bij Kruidvat: hebben ze geen Infacol meer; `t zou niet leverbaar zijn. Briljant, toch!
@ Jenny Knap dat je het al aangedurfd hebt!! Ik hier nog niet hoor... moeten zoiezo eerst nog condooms kopen @ Hier Ook nog wel grappig om te vertellen... toen m'n achternichtje begon te huilen, ging Evi heel hard lachen!! Later op de dag zaten wij videofilm te kijken van Evi... En Evi lag te slapen op schoot bij d'r tante, toen op de film Evi begon te huilen.... en toen ging ze dus in het echt ook huilen!! We hebben een paar keer heen en weer gespoeld om te kijken of ze er echt op reageerde maar dat deed ze dus ook echt!! Zo grappig!! Ook op de rest van de film met geluidjes reageerde ze... soms moest ze lachen! Echt schattig!
@luiers. Hier gebruik ik 1 en 2 door elkaar heen. Heb er nu nog paar van 1 en dat gaat nog goed. Ik heb nu kruitvat en pampers m2. Van kruitvat vind ik ze het fijnst. Zijn wel iets stugger maar passen bij ons beter. @je weet wel wat.. heb het hier ook nog niet aangedurft, wondje is nu wel eindelijk dicht gelukkig dus wie weet. Ook nog condoompies kopen. Heb nog wel wat liggen maar volgens mij zijn die al meer dan 6jaar oud haha. Gebruikt iemand de pil alweer. Ik heb wel recept van gyn meegekregen maar denk toch niet dat ik het doe. Ben veelste bang dat ik weer hoofdpijn enz krijg. @hier me rijlaarzen weer voor de dag gehaald en weer gepoetst. Mischien dat ik het morgen ga proberen. Zal wel volop spierpijn krijgen. Heb er voor het laatst eind juli opgezeten. @Annette. Wat schattig dat ze dan weer gaat huilen. Was dit in haar slaap?? @Uk. voed niet met tepelhoed. Eerste 2 weken wel maar dat deed op een gegeven moment met meer pijn dan zonder. Dus nu geen gedoe meer met tepelhoedjes. Gebruik de medicijnen nu om de dag en dat gaat super. Zo wil ik het proberen af te bouwen.
@ condooms: Action!! 26 + 4 gratis voor weinig En ze doen het prima. Je kunt hier gratis druppels aanvragen, Opschieten want ze hebben er maar 5000!
@Sweet: gelukkig dat je iets hebt gekregen bij de hap. kan me voorstellen dat er dan veel los is gekomen. arme Jayden! en jullie ook hier ook zo'n zielig mannetje steeds. krijg hem echt niet stil op zulke momenten @Esther: Had je al gemist!! De rust is weer teruggekeerd? Regeldagen, heb je die bij een fles ook? Klinkt wel zo in ieder geval. @Puckababy: hier een baby die zich onder de dekens uit worstelt, hoe goed je m ook instopt. Denk dat ik het maar eens met een gewoon slaapzakje ga proberen, want hij heeft echt koude handjes/armpjes sochtends @Voedingen: 22:00 en 05:00, ik begin aan dat ritme te wennen, hoewel ik dus na 5u niet meer slaap he! @Jenny: sorry, verkeerd begrepen! ik las "had ik maar..." en dacht dat je t niet leuk vond. @Jeweetwel: nee hier nog niet, maar ik ben er eerlijk gezegd ook nog lang niet aan toe. is me nog veel te gevoelig daar beneden! (en het oerwoud moet nog gekapt worden ). Ben wel aan een knuffel en een zoen toe, en misschien wat handwerk van mijn kant, maar nee, nu nog geen polonaise aan mijn lijf! @Annette: goed plan, condooms! stel je voor dat het de eerste keer (juist wanneer je niet aan die krengen denkt!) raak is, brrrr... moet er niet aan denken! Schattig dat ze zo op de film reageerde @Christel: Fijn dat het met de medicijnen beter lijkt te gaan. @Hier: met manlief gesproken over anticonceptie. hij wil het liefst weinig tijd ertussen laten en ik hoef van hem dus niet aan de ac, maar ik wil het liefst een jaar of 3 wachten. hebben ook genoeg andere dingen wat ook meespeelt. huis gekocht en toen raakte ik mn baan kwijt. Hoewel we wel rond kunnen komen met alleen mans inkomen, lijkt het me toch geen goed plan dus ik ga wel aan de implanon de komende 3 jaar. bevat ook geen oestrogeen, maar etonogestrel, dus minder last van hoop ik! (zie www.anticonceptie.nl)