hahaha heeft de action condooms? vind het steeds een leukere winkel worden whahaha. nou is er net hier eentje geopend. zal morgen eens gaan shoppen ps. druppels site doet het niet. edit: nu wel.
@jenny heb druppels besteld, bedankt voor de tip. @hier geen action in de buurt. Lidl verkoopt ze ook zag ik laatst.
Het is mij ook net gelukg om via vsm te bestellen. vanmiddag lag de website er ineens uit, maar lijkt er op dat ze nog niet op waren
Over je-weet-wel-wat-ik-bedoel: nu 2 keer gedaan (dit omdat ik lang bloedde met mijn ongesteldheid eerste keer. Nadat dat is gestopt dus begonnen. 2 weken later weer ongesteld om mijn cyclus weer op orde te krijgen). Ik vind het niet prettig. Weet niet of het normaal is, maar het voelt soms als persweeen. Weet niet waar hij tegenaan stoot zeg maar, maar het is vrij vervelend. Wil niet herinnert worden aan de bevalling. Nu ben ik niet meer ongesteld dus kunnen we weer kijken of het blijft. Anders terug naar gyn. Vandaag duik ik de stad in. Vriendlief heeft geregeld dat ik bij een goedkopere vereniging ga volleyballen. Normale prijs hier is 170euro inclusief competitie. Daar waar ik ga wordt contributie verhoogd binnenkort naar 72 euro inclusief competitie. Nou, scheelt even 100euro. Gaan eerst kijken welk niveau ik heb. Heb van mijn 12e tot 18e actief op wedstrijd niveau gevolleybalt. Dus ben benieuwd. Nooit met dames mee gedaan op wedstrijd niveau. Dus zal misschien best pittig worden. Maar... Ik moet dan wel sportkleding hebben. Jogging broek met lange pijpen is dan niet lekker.
ja hebben echt wel regeldagen Ik geef een 'pre nahrung' dat is hetzelfde als moedermelk en daarvan mag ze zoveel als ze zelf wil, dus denk dat dat ermee te maken heeft. Er zitten namelijk geen stoffen in die voor een 'vol' gevoel zorgen. Hier was vanacht dus echt niet leuk....ben eraan gewend dat Sophie van 20.00-21.00 tot 04.00 slaapt en nu ineens kwam ze om 23.00 en ik was al zo moe.........hoop dat het tijdelijk is!!!! Vinden jullie het in de nacht ook erger dan overdag of ben ik de enige?????echt ik kan er niet tegen en voel me dan zooooo moe...... xxx
'S nachts huilen... Een ramp! Vannacht was het zo'n nacht weer na een week. Dan gaan wij direct naar hem toe. Overdag laat ik hem huilen, 20min max. Hij is nu ook vrij onrustig. Maar valt wel steeds in slaap dus ik laat hem maar even gaan.
ja ik vind het echt erg, het werkt op mijn zenuwen!!!schaam me dan altijd dat ik dan zo denk.......... Ligt jullie kleine altijd al in de eigen slaapkamer????Hier ligt Sophie nog bij ons maar ben erover aan het denken om haar naar haar eigen kamer te doen. ben alleen zo bang dat ze dan helemaal van slag is....... xxxx
@Sweet hier vind ik 'snacht huilen ook niets. Ga er gelijk naartoe. Overdag niet. Hij moet zich dan altijd in slaap huilen. Eerst was dit wel eens 3 kwartier. Nu zo 5 min tot 20 min. @Ik vind voeden 'snacht niet erg. Hij is dan ook zo klaar en kan ik hem weer terugleggen in zijn wieg. @Eigen kamer. Hier slaap mik alleen overdag op zijn eigen kamer. 's nacht nog lekker bij ons. Moet er eigenlijk nog niet aan denken. @Vol gevoel. Nou Mik weet niet wanneer hij genoeg heeft. Hij wil altijd meer. Waardoor hij zichzelf wel eens overdrink en groot deel van voeding er weer uitkomt. Hij word zo boos als ik hem van de borst afhaal. Heeft gewoon heel sterk behoefte aan het zuigen dus fop erin en meneer ligt binnen de kortste keren er relaxt bij. @Zijn jullie al over op 62/65. Sommige kleertjes beginnen nu strak te zitten. Maar 62 zijn echt veelste groot.
@Sweet. Dus jij gaat ook weer sporten?? Ik ga het vanmiddag weer proberen. Ik kan niet meer wachten hoor. Pak het oudste paard van stal dus hoef alleen maar te zitten
@Sweet: heerlijk, weer aan het sporten! 100,-pm scheelt heel veel inderdaad! ik wacht er nog even een paar weekjes mee tot ik bijv. weer kan fietsen (nog te gevoelig), want tis wel een eindje naar het sportcentrum in t andere dorp... @Madelief: dan weten we dat ook weer. Hier nog vrij weinig last gehad van regeldagen. Ergens in het begin wel, maar dat was nog met bv. Nachten vind ik minder erg. Ik ga de fles klaarmaken en prop de speen er nog even in (dan issie rustig) en als ik terug kom ligt hij lekker om zich heen te kijken (of slaapt al weer) en dan hebben we echt even een half uurtje met ons tweeen in alle rust. Heerlijk! @Sweet: balen dat je weer zo'n huilnacht hebt gehad Laten huilen kan ik niet. Een beetje jammeren wel, maar echt huilen, dat vind ik verschrikkelijk! Dan huil ik nl. net zo hard mee omdat ik niet weet wat er met mijn ventje is. @Slaapkamer: nog bij ons, maar we hebben maar een 2 kamer flatje. In het nieuwe huis krijgt hij wel een eigen kamertje. Nu is het nog wel makkelijk hoor! Zodra hij wat pruttelt ben ik al wakker. Op een eigen kamertje hoor je dat niet zo snel. Wel slecht voor mijn nachtrust, maar heerlijk voor hem, dat ik er zo snel bij kan zijn @62: ja, 56 paste al vanaf het begin bijna niet, meneer was 55cm en een dikkerd Ik baal van de Hema kleertjes, die vallen zo klein! Had zulke schattige rompertjes in 62/68 gekocht, maar die past hij nu echt niet meer, want dat valt als 56. Wij zijn al een week volledig over op (normale maat) 62. Heb wel rompers in 50/56 maar die vallen als 62. Het ene merk valt zo anders als het andere!! Maarrrr, over niet al te lange tijd kan ik hem de maatjes 68 aan gaan trekken. Heb zoveel leuke kleertjes in die maat, geweldig!!
Bevallen 06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d 19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/ 52 cm) - 39w6d 21/01 Serendipity (Annette) - Evi Linn (3540gr/??cm) - 40w1d 24/01 Jenny82 (Jenny) - BV - Joël (3290gr/49cm) - 39w4d 26/01 Chrisie (Christel) - Mik (3750gr/52cm) - 39w0d 28/01 Madelief (Esther) - Sophie (3630gr/51cm) - 39w6d 29/01 Uk2011 (Uk!) - Mini 06/02 Anmar (Carin) - Lenne (3750gr/52 cm) - 41w3d Gewicht babys Finn: 5410 gram en 59,9 cm op 28-02-2011 Sophie: 4430 gram en 53 cm op 01-03-2011 Evi: 4120 gram en 55 cm op 17-02-2011 Mik: 4110 gram en 55,5cm op 22-02-2011 Mini: 5380 gram en 57,5cm op 22-02-2011 Lenne: 4030 gram op 20-02-2011 Joël: 4520 gram en 56 cm op 03-03-2011 Imane: 4130 gram 55cm op 03-03-2011 Afspraken 15/03 Mini ontmoet de kinderarts van het CB 16/03 Anmar met Lenne naar kennismaking KDV 17/03 Serendipity tweede keer consultatiebureau - prikjes 21/03 Jenny 2e keer naar consultatiebureau - prikjes 23/03 Uk naar gynaecoloog eindcontrole 07/04 Chrisie 1ste prikjes Mik 09/04 Jenny met manlief en beeb naar fotoshoot!! 18/04 Jenny voor echo heupjes ivm stuit (standaard controle) 21/04 Jenny einde verlof.... 22/04 Jannebo met Finn naar CB + prikjes! 26/05 Jannebo met Finn naar CB + prikjes! 23/06 Serendipity naar heupjespoli, foto's maken heupjes Evi Verjaardagen 11/05 Chahida (word dan al weer 28 ) 24/08 Jannebo jarig (30) 15/09 Jenny 06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!) 28/01 Chrisie (26) 16/02 Anmar (29) 22/02 Serendipity (26) Ook maar weer even de lijst naar voren gehaald.
@Carin: morgen al naar het kdv! dat kan ik echt nog niet hoor. ik ben blij dat ik geen contract heb gekregen en nu geen werk heb, gek genoeg... maar ik ga wel op zoek naar een part time baan. denk vanaf augustus/september. wanneer gaan jullie allemaal weer werken?
Ik kan er gewoon echt niet tegen in de nacht maar ja dat gaat ook wel weer over hahahaha. Slapen is hier overdag in de woonkamer en na de eerste avondvoeding in haar wiegje in onze kamer. Dan blijf ik bij haar totnze slaapt en dan ga ik weer naar de woonkamer en meestal moet ik dan nog 2 keer terug voor een speentje. Werken doe ik hier alweer volop dus misschien dat ik daardoor een beetje gestresst ben. Maar ja mama moet geld verdienen hahahaha xxx
Kleding: hier al vanaf dat kleine anderhalf was, had hij maat 62 aan. Rompers sommige nog maat 56, rest is 62. Heb rompers van zeeman, maat 56, die vallen als maatje 62. Jeetje wat groot. En nog een romper uit Duitsland. Die valt ook als 62/68. Eigen kamer: hij slaapt op z'n eigen kamer. Dag en nacht. Wil niet dat hij in de box of op mijn arm slaapt. Dat al vrij in het begin, vanaf de tweede week. Kraamzorg was net de deur uit. Ik ga de kleine man uit zijn bed plukken. Die is een boos op mij dat hij geen eten krijgt. Haha.
Hier slaapt ze ook niet in de box hoor maar in de schommelstoel dit komt doordat ze erge 3 maanden koliken heeft en dit voor overdag de enige oplossing is dat ze slaapt.......met toestemming van de dokter sinds we in het ziekenhuis hebben gelegen. Vandaag nog een afspraak maken voor het kiss syndroom want dat word nu steeds erger dus maar eens even naar laten kijken. Ik ken het gelukkig nog van laura dus weet waar in heen moet en niet eerst via kinderarts enz. xxx
@ Chrisie Hier begint 56 idd ook erg krap te zitten, heb 1x een jurkje+shirtje maat 60 (geen idee waar dat vandaan komt) geprobeerd... en schrok dat ze dat al zo goed paste!! Dacht namelijk dat dat shirtje nog veel te groot was! Dus moet binnen kort de 62 ook maar eens gaan proberen! Maar volgens mij is de rest nog wel te groot... verbaasd me wel dat er toch eigenlijk nog een soort gat zit tussen maat 56 en 62... de kleding zit dan net niet vind ik! @ Madelief Grappig... toch ook regeldagen! Hier waren het 2 dagen en 2 nachten! Nu doet ze het weer super! Dus hoop dat jij vannacht weer goed kan slapen! Ik vind 's nachts huilen ook een drama, maar eigenlijk doet ze dat nooit! Tenzij ze honger heeft! Heel soms lukt het haar niet om na de voeding in slaap te valen, maar dan plop in de speen er in en is ze weer snel vertrokken! Ik wilde haar hier ook in de ledikant op haar kamer gaan leggen, maar toen kreeg ze die regeldagen en heb ik het niet geprobeerd Ik ben ook een beetje bang dat ze van slag raakt, maar overdag slaapt ze er wel in! Ook ben ik bang dat ik het niet trek als ze steeds om d'r speen gaat vragen dan moet ik steeds m'n bed uit maar denk wel dat ik het binnenkort gaat proberen! Misschien vannacht wel... vind het eigenlijk wel een goed idee nu ze weer goed slaapt 's nachts! @ Uk Vriendlief weer het liefste ook meteen weer door voor een 2de... nou heeft het hier ook 1,5 jaar geduurd, dus ergens heb ik ook wel zoiets van, tja als het zo lang nog duurt, dan kunnen we wel zonder! Maar zal je net zien dat je dit keer maar 1 maand nodig hebt ... wij moeten iig eerst verhuizen, en dan zien of we het nog rond kunnen breien... ergens in december gaan we daar pas voor kijken! Dus volgend jaar kijken of we voor een 2de kunnen gaan... tot die tijd condoompje @ pil Volgens mij kan je alleen aan de mini-pil als je borstvoeding geeft toch?? Ik kan iig slecht tegen hormonen enzo, dus wil liever niet aan de pil... wij doen het straks (als we er aan gaan beginnen ) even met condoom weer... denk wel dat het wennen gaat worden!! @ Chahida Grappig... Imane is bijna net zo zwaar en net zo groot als Evi, maar uhm die was wel even wat jonger nog toen Ik moet donderdag weer, ook voor de prikjes maar ben wel benieuwd naar lengte en gewicht nu! @ Sweet Stoer dat je het al 2x geprobeerd hebt!! Persdrang... geen idee of dat normaal is na een bevalling?! Ik ben er echt nog niet aan toe... vooral niet nadat de HA bij de eindcontrole had gezegd dat het wel erg strak was dicht genaaid heb ik dat!!! En tis nog erg gevoelig daar! Hoe doet Jayden het 's nachts in z'n bedje?? Slaapt hij makkelijk weer in na het voeden??
@ Madelief Hier het bedje schuin omhoog gezet met boeken er onder... zo slaapt ze toch in haar bedje! Hier deden we het daarvoor ook in de wipper... en heeft Sophie een speentje?? Helpt hier goed tegen reflux en darmkrampen! @ Chrisie Hier ook zo'n zuigbehoefte idd... nu laat ze gelukkig op tijd los, daardoor spuugt ze al veel minder! Ik moet wel goed letten op haar signalen... maar daarna wil ze idd ook vaak d'r speentje nog! Heeft Mik ook geen reflux?? Huilt hij tussendoor veel? Of spuugt hij veel (los van het spugen vlak na de voeding)??
Het is alleen een kennismakingsgesprek gelukkig, dus ik blijf erbij!! Mijn hart doet al pijn als ik eraan denk dat ik haar daar over 7 weken moet achterlaten... Lenne ligt al haar slaapjes nog op onze slaapkamer in haar wiegje... ik vind het ledikant zo groot, daar verzuipt ze in haha... Maar misschien dat ik er binnenkort toch aan ga beginnen, anders wil ze straks niet meer! Ze huilt 's nachts gelukkig ook niet, overdag wel als ze honger heeft, sjaggie is of om in slaap te komen. Daarom vind ik 's nachts voeden ook niet zo erg. Probleem is dat ik zelf ook weleens in slaap val Bedankt voor de druppels tip, ik heb ze ook besteld!
Hier huilt ze ook niet s nachts maar gewoon het feit van om de drie uur voeden in de nacht en dat ze dan de hele tijd geluiden ligt te maken
trouwens vanmiddag weer in bed gelegd maar echt een ramp!!!!!!ik weet het gewoon niet hoe ik haar s middags in bed in slaap krijg.....echt eerst gaat ze een beetje peiepen en dan krijsen!!!!!!! vanmiddag was het 30 minuten even stil toen dacht ik hehe, maar daarna echt krijsen!!!iemand een tip??? xxxx