Annette, Jayden ligt gewoon met broek aan in zijn inbakerzak. Zelfs met sokken aan. Op kdv doen ze volgens mij ook geen broek uit. Alleen in de zomer als het warmer gaat worden leg ik hem in t shirt. Als het heel warm is enkel in romper. Wel ingebakert. Vanaf juni gaan wij wel afbouwen met inbakeren. Daarna slaapt hij in een slaapzak. Uk, ja, hoorde ook al dat over die 2 weken. Zien dus wel. Lekker he dat Mini tot 7 uur heeft geslapen. Hoelaat is hij erin gegaan? Hier ook een rustig kind. Hebben heerlijk in het park gezeten. Hond het water in gegooid die ging achter tennisbal aan. Jayden mee, was klaarwakker. Valt mij op dat hij een stuk rustiger is. Hij huilt nu enkel om eten, als hij uit bed wilt of zijn vermoeidheidshuiltje en huilt dan ook niet meer als hij in bed wordt gelegd. Ja, is iets boos als hij de inbakerzak in moet. Ideaal. Was tot zo'n week geleden anders. Toen was het zo'n beetje hele middag, zo'n 6 uur achter elkaar alleen maar huilen, huilen, huilen. Om gek van te worden. Gelukkig is dat nu heel anders.
@Hier lekker genoten van de zon. In slaap gevallen en zelf beetje verbrand in me gezicht. @Vanochtend heb ik weer heel fanatiek gereden. Eigenlijk was gister de plannig. Had oudste beestje van stal al bijna opgezadeld kom ik erachter dat hij een dik been heeft en kreupel loopt dus dat was geen rijden. Vandaar op paard van vriendin gereden zal morgen wel behoorlijk spierpijn hebben. Heb nu alleen al wel blaren op me vingers van de teugels. @Rianne heb het hier ook. Ik gebruik medicijnen probeer nu wel steeds te minderen. En ik moet echt me koffie en thee (kruidenthee kan wel) laten staan. Ook al neem ik 1 kop ik voel dat het dan erger word. Vaak is een kuur van 2 weken genoeg en dan heb je er geen last meer van. En inderdaad gelijk warmte erop na het voeden dat is heel erg lekker. Ik heb er nu bijna geen last meer van gelukkig. Maar doet zo'n pijn ik zag ook erg tegen voeden op en zat echt met tranen in me ogen. @Annette. Hier gaat Mik in zijn romper met lange mouw in de puckababy. @Sweet. Zo dat was een lange slaap heerlijk. @Esther. Ik hoop dat je weer een beetje opgeladen bent. @Uk. Zo jij hebt ook een lekkere nacht gehad.
Chris: Ja ben weer goed opgeladen en we houden het zo om het weekend dus erg lekker om naar uit tekijken!!!!!!!! Heb net de slaapkamers omgeruimd zodat ze lekker in haar eigen kamertje slaapt vanacht.......hebben wij ook een rustpunt in onze slaapkamer!! o en we hebben 'je weet het wel' gedaan hahahahaahaha met rubbertje . erg vreemd maar niet pijnlijk.....en ben wel iets wijder van onderen geworden helaas maar ja das denk ik normaal na 2 kids verder lekker in de tuin gewerkt vandaag, Laura spelen en sophie in de kinderwagenbak waar ze nu nog steeds in slaapt Hier gaat sophie in de kleding van overdag zonder broek maar met maillot in de puckababy en daar slaapt ze dan in xxxx
Lekker Esther ben blij voor je. Hoe is het met Sophie bij je schoonouders gegaan?? Hier Morgen met kleine naar het werk en blijf ik gelijk lunchen. Staat nu een cake in de oven mogenvroeg nog even glazuur en muisjes erover heb ik wat lekkers om mee te nemen. Ga Mik zo wakker maken. Ben helemaal op voor vandaag. Duik zo na zijn voeding en douche ook lekker me bedje in.
Bij oma is alles goed gegaan, krampjes in de avond gehad maar lang niet zo lang als bij ons en hoe het nu gaat vertel ik pas morgen anders ga ik het lot tarten kijk naar de smiles Ik ga ook zo het bed in, lekker eventjes tv kijken in bed.....heb ik gemist de laatste 7 weken hahahahaha. En al een beetje last van het paardrijden????? xxxx
Ik had niet zo hard moeten roepen dat ik een tevreden ventje had... hij heeft weer alles bij elkaar liggen krijsen. eerste keer op het aankleedkussen toen ik hem aan het verschonen was. hij was flink nat, dus droge luier. vlak voordat ik die dicht doe, begint meneer te kreunen. snel luier weer van zn kont af, en ja hoor, komt me toch een enorme (en harde) drol uit, pfffttt... ok, nu snap ik waarom hij zo huilt. en vanavond weer alles bij elkaar gekrijst, maar nu geen vieze luier. arm mannetje was vanmorgen de cinababy drupjes vergeten... en ben nu doof aan 1 kant, ai ai ai... wat een stel longen heeft dat mannetje! @Sweet: Mini was rond 23u er in gegaan, meestal rond die tijd laatste voeding maar hij kwam al weer een paar nachten rond 4-5u. ben nu de fles wat gaan ophogen en hij lijkt tevreden. Fijn dat het met Jayden nu beter gaat. Ik denk dat ik hier eens een slaapzakje ga proberen, kijken hoe Mini daar op reageert. @Christel: lekker he dat zonnetje! Heb uiteindelijk ook nog een paar straaltjes meegepikt rond 6u vanavond. Even naar de snackbar gewandeld met Mini in de wagen @Esther: fijn dat je wat bijgetankt hebt Ook een goede regeling met je schoonouders merk ik! En jij durft! Ik nog niet... Brrrr over paar daagjes naar de gyn, helemaaaaaal geen zin in!
Uk: Ik had geen keuze hahahahahaha, ben een keertje legaal verkracht om het maar even letterlijk te zeggen hahahahahahaha. Maar deed geen zeer hoor, viel me 100% mee!!! ik moet trouwens woensdag naar de gyn en heb er totaal geen zin in.........En je moet ook niet roepen dat het goed gaat want daarna gaat het altijd fout, vandaar dat ik niets meer zeg van tevoren xxxxx
He meid, Imane bakerde ik eerst altijd in nu slaapt ze goed door zonder in te bakeren ze ligt nu ook in een slaapzak al een tijdje weer, maar die had er geen problemen mee, maar ze heeft wel gewoon haar pyama eronder aan, en of een lekker liggende broekje(geen spijkerbroekje ofzo) en ze vind het heerlijk....
Bevallen 06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d 19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/ 52 cm) - 39w6d 21/01 Serendipity (Annette) - Evi Linn (3540gr/??cm) - 40w1d 24/01 Jenny82 (Jenny) - BV - Joël (3290gr/49cm) - 39w4d 26/01 Chrisie (Christel) - Mik (3750gr/52cm) - 39w0d 28/01 Madelief (Esther) - Sophie (3630gr/51cm) - 39w6d 29/01 Uk2011 (Uk!) - Mini 06/02 Anmar (Carin) - Lenne (3750gr/52 cm) - 41w3d Gewicht babys Finn: 6000 gram en 59,8 cm op 17-03-2011 Sophie: 4430 gram en 53 cm op 01-03-2011 Mik: 4110 gram en 55,5cm op 22-02-2011 Lenne: 4030 gram op 20-02-2011 Joël: 4520 gram en 56 cm op 03-03-2011 Imane: 5150 gram en 60 cm op 08-03-2011 Evi: 4650 gram 57,5 cm op 17-03-2011 Afspraken 21/03 Jenny 2e keer naar consultatiebureau - prikjes 21/03 Uk naar verloskundige voor eindgesprek 22/03 Finn wennen kdv 23/03 Uk naar gynaecoloog voor eindcontrole 05/04 Jannebo 1e werkdag! En Finn 1e keer officieel naar kdv! 07/04 Chrisie 1ste prikjes Mik 09/04 Jenny met manlief en beeb naar fotoshoot!! 13/04 Chahida cb 2de vaccinatie 18/04 Jenny voor echo heupjes ivm stuit (standaard controle) 18/04 Jannebo met Finn naar CB + prikjes! 19/04 Mini voor de tweede prikjes 21/04 Jenny einde verlof.... 21/04 Serendipity 3e keer concultatiebureau- prikjes! 26/05 Jannebo met Finn naar CB + prikjes! 23/06 Serendipity naar heupjespoli, foto's maken heupjes Evi Verjaardagen 11/05 Chahida (word dan al weer 28 ) 24/08 Jannebo jarig (30) 15/09 Jenny 06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!) 28/01 Chrisie (26) 16/02 Anmar (29) 22/02 Serendipity (26)
Madelief ik ben blij dat je een beetje bent opgeknapt en dat alles goed is gegaan... Uk2011 ik denk dat elke kleine zo zijn of haar dag heeft hoor, Imane is ook zo'n tevreden meid een week lang bijv en dan weer 1 dag dat ze toch wat jankerig is enz... Nou Hier thuis zijn we allemaal steeds aan het niesen en aan het snotteren, zelf Imane maar goed had ook niet anders verwacht die moest ook eens een keer aangestoken worden... Voor de rest heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen, ze doet het zo goed ze huilt wanneer ze moet eten, maar probeer dat soms toch voor te zijn. Voor de rest spuugt ze soms wel wat veel denk ik, maar probeer haar dan ook vaker een boertje te laten doen wat ze totaal niet leuk vind... Gelukkig is mijn huis nu wat op order, alleen de administratie nog wat bijwerken, daar ben ik de laatste tijd niet zo aangekomen weer.. En oja manlief wil in de zomer op vakantie naar Marokko, heb daar dus echt geen zin in eerlijk gezegd, zie het gewoon niet zitten ik alleen met de kids te reizen, (manlief is namelijk bang te vliegen en wil 3dagen onderweg gaan met de bus, of misschien met een vriend mee in de auto... Nou hell no dat ik 3dagen in een bus ga reizen naar marokko... Hebben jullie nog plannen dames voor vakantie?.... En trouwens dames, heeft er al iemand zijn eerste ongi gehad, hier nog ver te bekennnen, heb al wel 2weken buikpijnen en denk ongi te worden maar nog steeds niks...
@ slapen: beeb krijgt hier geen pyama of slaapzakje aan, hij gaat in z`n kleertjes naar bed. Al moeten we denk ik over korte tijd wel aan een slaapzakje beginnen omdat hij zichzelf omhoog werkt in bed! @ vannacht: ik heb hem gisteravond voor het eerst gewekt om 9.15 uur. Nou ja wekken; `t wa een zombie. Maar goed, hij kon eten haha! En toen pas om 4.00 uur weer en toen om 8.00 uur. Het gaat ook hier de goede kant op. Als we om 2300 zouden gaan slapen, zou het probleem opgelost zijn hahaha! Maar ja, wij zijn geen avondmensen, dus dan `s nachts maar een keertje extra er uit, geen probleem en het went al behoorlijk. Vanmiddag naar het CB voor de prikjes. Ik vind het nu al zielig Ach ja, daarna meteen beentje insmeren met SRLgelei en dan thuis in badje zodat hij even lekker kan trappelen en dat spul door z`n been kan verdelen. En dan ben ik benieuwd hoe hij reageert, zou het een korte nacht worden!?!
@ Ester: fijn dat het weekend fijn was en dat 'het' weer gelukt is. Ik had trouwens verwacht dat manlief de achterstand wel in zou willen halen, maar dat valt mee. Het is hier nog maar bij één keer gebleven. @ verder: niet veel bijzonders hahaha!
Ja hier zeggen wij ook steeds vroeg op bed te gaan, maar daar komt het nooit van hahaha. Ohhh sneu is het altijd die kleintjes met de prikjes, Sterkte, nou hopelijk gaat die er geen last van krijgen en heeft die een goede nacht...
Jenny: na een inenting mogen ze 24 uur niet in bad Hier: sinds 04.00 vanacht heeft Sophie erge diarree luiers en het ruikt naar vis en is slijmerig.........verder drinkt ze sinds gisteren slechter, laat 1/3 van de fles staan en slaapt erg veel. Temp is 38 dus dat kan nog.......pffff wacht nog even af...... xxxxx
@ ongi: ik dacht vorige week dat er wat kwam, ik had een beetje vreemd afveegsel en een beetje getrek, maar niks hoor! Bij BV schijnt het heel lang te kunnen duren. Ach, ik zie wel! Ik mis het niet echt ofzo Vergissen jullie je trouwens niet met het feit dat je ook zwanger kunt worden vóór je eerste ongi he! @ vakantie: ik zou dat ook niet zien zitten, hoor. En als hij dan rijdt en jij vliegt? Of werkt dat niet? Wij hebben geen plannen, ik denk dat je je meer ellende op de hals haalt door met zo`n kleine ergens vreemd heen te gaan omdat je zelf zo onthand bent. Ik denk dat de vakantie thuis ook leuk kan zijn. Al zullen dagjes weg hier wel gedaan worden denk ik. Maar dan wel weer `s avonds thuis met eigen spulletjes en eigen bedje (ook voor mama haha) @ orde in huis: hier nog niet.... Nog steeds geen energie en kracht voor!
ik heb 1dagje gehad in een ochtendje wel wat lichtelijke bloed bij het afvegen maar dat was het eigenlijk ook, voor de rest niks.. Zwanger zijn ik hoop het niet, moet nog bijkomen hahahahahha Nou weet je wat het is,het is de bedoeling dat ik dus inderdaad ga vliegen met de kinderen, maar goed iemand moet mij naar vliegveld brengen, en iedereen om mij heen is dan op vakantie. Mijn man moet dan met de bus maar moet dan eerder gaan zodat hij me in marokko op kan wachten bij het vliegveld, en dan heb ik nog koffers die mee moeten pfffff... Hoe die dat allemaal wilt gaan doen , en dan word het weer shoppen voor schoonfam hier wat ook mee moet trrrr ik mag wel zo'n bus gaan aanschaffen wat heel veel maroc gezinnen hebben hahahahahhaha... Mijn bedoeling was dus net als jij wat uitstapjes maken etc en dan weer lekker thuis daarna...
Ik heb het CB net even gebeld en ze zeggen dat het geen probleem is om hem in badje te doen. Ik wilde het gewoon graag weten omdat ik nog nooit gehoord had dat het niet mag. Voor hen was het dus ook onbekende info. Bijdehand he