Mama`s van de mooiste baby`s van begin 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Jenny82, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Als je nou gewoon zegt dat het het CB heeft gezegd dat je met een kleine de eerste 8 maand niet op vakantie mag hahaha! Misschien trapt ie er wel in... :cool:

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    nou hier in duitsland mag het in iedergeval niet van de kinderarts ;)

3. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Altijd handig dat ze overal op één lijn zitten he!

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja hahaha, kan je voor mij ook niet even het cb bellen ivm de diarree???ik heb hier geen cb en om nou gelijk naar de kinderarts te rennen vind ik ook wat overdreven.......

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Esther:

Wat kan de (huis)arts doen?
    Als baby’s en peuters diarree hebben, moet u snel contact opnemen met de huisarts. Jonge kinderen en vooral baby’s verliezen bij diarree veel vocht waardoor ze snel kunnen uitdrogen. Als uw baby twee voedingen niet wil drinken en misschien ook nog overgeeft, is de kans op uitdroging nog groter. De huisarts kan dan middelen voorschrijven om de diarree op te heffen. In ernstige gevallen kan hij u met uw kind doorsturen naar het ziekenhuis.
    Probeer wanneer een groter kind diarree heeft, eerst te achterhalen wat de oorzaak zou kunnen zijn van de diarree. Houdt de diarree na een dag nog aan of maakt uw kind een zieke indruk, raadpleeg dan uw huisarts. Doe dit meteen als uw kind ook last heeft van: bloed en slijm bij de ontlasting, koorts, sufheid, weinig plassen, hevige buikpijn of krampen.
    Wat kunt u zelf doen?
    Bij baby’s
    Bij zuigelingen kunt u zelf niet zoveel doen aan diarree. Wees alert wanneer uw baby door diarree veel vocht verliest en niet wil drinken. Waarschuw de huisarts als de diarree niet binnen twee voedingen stopt. Ondertussen kunt u als u borstvoeding geeft, daar gewoon mee doorgaan. Was uw handen goed nadat u uw baby hebt verschoond. Diarree is meestal besmettelijk en een goede hygiëne is dus heel belangrijk.
    Bij kinderen vanaf één jaar
    Bij kinderen die één jaar of ouder zijn, moet u vooral proberen om het verloren vocht aan te vullen. Laat uw kind daarom zo vaak en zo veel mogelijk drinken. Geef bij voorkeur thee, bouillon, water of verdund vruchtensap. Geef vooral niet te veel melkproducten, appelsap of onverdund vruchtensap en zeker geen koolzuurhoudende dranken. Zorg dat de vloeistof niet te warm of te koud is.

6. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Bel je huisarts!! Ik hoorde net op het bandje dat je alleen mag bellen als je hier woont, anders had ik je het nummer zo gegeven. En ik snap niet hoe ze het wisten, maar ze vroegen nog naar mijn telefoonnummer omdat alleen dat nog ontbrak aan de gegevens van mijn kindje. Ze zullen wel heeeeel goed geluisterd hebben naar mijn naam ofzo. Anders had ik zo nog een keer gebeld, hoor!

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Maarre, zoals UK al zegt, bij diarree bij baby`s 'ren je nooit te snel naar je arts'... Zakt het al wat af inmiddels?

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Bevallen
    06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d
    08/01 Sweetchocolate (Marijke) - Jayden (4190gr/52 cm) - 40w0d:)))
    19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/ 52 cm) - 39w6d
    21/01 Serendipity (Annette) - Evi Linn (3540gr/??cm) - 40w1d
    24/01 Jenny82 (Jenny) - BV - Joël (3290gr/49cm) - 39w4d
    26/01 Chrisie (Christel) - Mik (3750gr/52cm) - 39w0d
    28/01 Madelief (Esther) - Sophie (3630gr/51cm) - 39w6d
    29/01 Uk2011 (Uk!) - Mini
    06/02 Anmar (Carin) - Lenne (3750gr/52 cm) - 41w3d

Gewicht babys
    Finn: 6000 gram en 59,8 cm op 17-03-2011
    Sophie: 4430 gram en 53 cm op 01-03-2011
    Mik: 4110 gram en 55,5cm op 22-02-2011
    Lenne: 4030 gram op 20-02-2011
    Joël: 4520 gram en 56 cm op 03-03-2011
    Imane: 5150 gram en 60 cm op 08-03-2011
    Evi: 4650 gram 57,5 cm op 17-03-2011
    Jayden: 5850 gram 59,5 cm op 07-03-2011

Afspraken
    21/03 Jenny 2e keer naar consultatiebureau - prikjes
    21/03 Sweetchocolate met Jayden naar CB - 2e ronde prikken
    21/03 Uk naar verloskundige voor eindgesprek
    22/03 Finn wennen kdv
    23/03 Uk naar gynaecoloog voor eindcontrole
    05/04 Jannebo 1e werkdag! En Finn 1e keer officieel naar kdv!
    07/04 Chrisie 1ste prikjes Mik
    09/04 Jenny met manlief en beeb naar fotoshoot!!
    13/04 Chahida cb 2de vaccinatie
    18/04 Jenny voor echo heupjes ivm stuit (standaard controle)
    18/04 Jannebo met Finn naar CB + prikjes!
    19/04 Mini voor de tweede prikjes
    21/04 Jenny einde verlof....
    21/04 Serendipity 3e keer concultatiebureau- prikjes!
    26/05 Jannebo met Finn naar CB + prikjes!
    23/06 Serendipity naar heupjespoli, foto's maken heupjes Evi

Verjaardagen
    11/05 Chahida (word dan al weer 28 )
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!)
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    30/08 Sweetchocolate (25)

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    nee net weer een luier met diarree, das nummer 3 vanaf 04.00........
    pfffff moeilijk hoor, ik kijk zo de voeding van 11.00 even aan en anders bel ik gelijk!!!thanx voor de info :)

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    en als ik de huisarts bel zegt die dat ik de kinderarts moet bellen grrrrr.......

11. sweetchocolate

Sorry dames, niet alles gelezen. Maar vanmorgen hebben jullie echt veel geschreven;)

@ Vakantie: Hier gewoon op de camping in Nederland. Wil ook niet ergens vreemd zitten, de taal niet spreken. Er zou maar wat gebeuren. Nee, ben liever in eigen land eerste paar jaar. Daarna kan er ook wel wat gebeuren hoor in het buitenland, maar nu heb ik het gewoon liever niet

@ bad na vaccinatie: nooit van gehoord! Weet wel dat je niet in mag bakeren de eerste 24 uur i.v.m mogelijk koorts. Nu is onze inbakerzak van katoen, maar goed, we bakeren gewoon niet in vanaf vanmiddag. Dan gaan we voor ronde 2 met prikjes. Vooral geven wij wel al een zetpil. Die tip werd ons vorige keer door CB gegeven. Dus dan doen we dat maar...

Vannacht was een rot nacht. 3 keer eruit geweest voor Jayden. Jeetje, wat was hij aan het spoken zeg.

Zo heb ik mijn eerste gesprek met mijn werkcoach van UWV. Ben benieuwd. Hoop snel weer aan de slag te mogen. Schrijf in motivatiebrief tegenwoordig niet meer dat ik een kind heb, want dan word je afgewezen, is standaard in NL.

Vriendlief is hele dag thuis. Dus ik kan mijn gang gaan met solliciteren en gesprekken voeren. Woensdag is hij 48 uur weg, naar Oekraine en sta er dus alleen voor met wegbrengen en halen van Jayden van de opvang. Ach ja, hebben er voor betaald. Is vervelend, maar goed.

Zo, ik ga afsluiten. Lekker fietsen naar werkbedrijf (10 minuten ongeveer). Het is zulk lekker weer!

12. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Chahida/ Dat is ook niets om 3 dagen te reizen met kinderen in een bus. Hier hebben we nog niets gepland. Denk dat het dagjes weg worden en mischien wel camperen maar dat zien we tegen die tijd wel. Hebben ook een boot en wonen bij het water dus als het mooi weer is vermaken we ons hier ook prima. En anders nog bij me ouders die hebben een zwembad.

@diaree. De ontlasting van Mik is nog nooit echt dik geweest. ene keer is het dikker als andere hebben diegene die borstvoeding geven dit ook. Hij heeft wel genoeg plasluiers en temp is ook goed.
    Esther en al gebeld??

@Sweet. Belachelijk he maar je houd het jammer genoeg niet tegen.

@hier. Van het rijden gister niet belachelijk veel spierpijn gekregen. Had ik wel verwacht. Woensdag stap ik er weer op en donderdag op me eigen paard. Deze rijd iemand anders nu en ga ik ook niet meer volledig rijden. Over een maandje komt het jonge paard weer naar huis die hebben we gister weggebracht om te beleren en mag ik hem weer kunstjes aanleren:D

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Chahida: niet in bad na vaccinatie, ook nooit van gehoord.
    @vakantie: 3 dagen in een bus lijkt me niet echt handig. hopelijk kan je iemand vinden om je weg te brengen naar het vliegveld, en anders moet hij maar over zn vliegangst heen komen, toch?

@ongi: ik weet het niet, heb lang gevloeid maar heb vorige week wel "vruchtbaar" slijm ontdekt dus ik wacht geduldig af.
    @Esther: zolang ze maar blijft plassen, dat is het belangrijkste. als ze niet meer plast, is ze aan het uitdrogen. ik zou echt even bellen Esther!

@Sweet: hee wat grappig, ik zie dat je op de uitgerekende datum bent bevallen. gebeurt niet vaak!
    @UWV: Gesprek met een werkkoach? Hier doen ze dat niet meer, ik moet alles via de Werkmap doen online. Maar heb ze de afgelopen week ook al een paar keer aan de telefoon gehad. Je moet tijdens je verlof (laatste 4 weken) al gaan solliciteren, maar ik heb ontheffing omdat ik gewoon nog niet op gesprek kan gaan op dit moment ivm complicaties na bevalling. ik mag dus tot einde verlof niet solliciteren, en als ik dan nog niet kan autorijden etc. ben ik ook niet in staat om te werken, dus dan ga ik de ziektewet in. Pffft heftig hoor, bevallen!
    Ik heb op mijn cv wel gezet bij "persoonlijk" dat ik een zoon heb. Misschien moet ik het er ook maar af gaan halen. Is het echt zo erg geworden? Waarom zou je afgewezen worden met een kind? Ik bedoel, wij 20/30ers zijn gewoon in de leeftijd dat je kinderen krijgt, dus daar houden ze toch wel rekening mee. Zelfde verhaal met de vraag naar een evt. kinderwens wanneer je een sollicitatiegesprek hebt. dat mogen ze niet eens vragen! Zo ook wat betreft kinderen. Als ze het vragen, hoef je er niet op te antwoorden.
    @Opvang: Jayden gaat al naar de opvang? Lijkt me echt moeilijk om je kind weg te brengen, maar aan de andere kant ook wel fijn. Ik denk dat ik Mini over een paar maandjes ook maar aan opvang ga laten wennen. Dan kan ik op zo'n dag mijn huishouden en boodschappen doen, en lekker wat tijd voor mezelf nemen...

@Hier: Mini slaapt heerlijk in de box, op zijn buik! Ik ben daar een paar dagen geleden mee begonnen (blijf er wel altijd bij) en hij valt vrij snel in slaap dan. Wat een rust!

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Nou gebeld en langs geweest (snel he ;) ) heeft een maag darm griepje dus uitzieken en in de gaten houden :)
    ikzelf ben een verkoudheid aan het krijgen dus kunnen we smane gezellig 'ziekjes' zijn ;)

xxx

15. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Heel goed dat je gebeld hebt en zeker ook dat je zo snel terecht kon! Dan zijn ze dus toch echt wel voorzichtig met diarree bij baby`s...

@ ontlasting: het is hier eigenlijk altijd wat dunnig, nog geen vaste poep gemaakt hier!

Zo, nu langzaam eens klaar maken voor het CB.

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Chahida
    Slaapt Imane met kleertjes in d'r slaapzakje en dan ook nog onder de dekens? Is dat niet te warm? Of heb je een dun dekentje? Ik durfde dat nog niet te proberen, omdat ik bang was dat dat te warm was... ik heb namelijk best een dik slaapzakje

@ Madelief
    Goed dat je langs bent geweest!! Hebben ze je niks gegeven voor Sophie?? Hier krijg je standaard ORS mee... dat is een zoutoplossing die ze moeten drinken... werkt niet tegen de diarree, maar wel tegen het uitdrogen! Ik wil je niet bang maken, maar hoevaak ik wel niet heb meegemaakt op het werk (kdv) dat er kindjes opgenomen werden in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen... dus idd goed in de gaten houden of ze blijft plassen!!!

@ vakantie
    Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat met vliegen Chahida!! Wij hebben 2,5 week in juni vrij en 2 weken in september!! Ik wilde het liefst in juni naar griekenland ;) maar ik durf het niet... gedoe met vliegen, hoe borstvoeding geven met vliegen?? Zal Evi het niet op een krijsen zetten in het vliegtuig?? Hoe krijg je de kinderwagen mee?? Leek me veel te lastig.... toen dachten we aan zuid-frankrijk... pff maar dat vind ik echt te lang rijden met de auto eigenlijk! Dus misschien wordt het nu texel??? Kunnen we het een beetje uitproberen hoe dat is... en dan wie weet in September een stapje verder??? Dat zien we dan wel weer...

@ Jenny
    Zielig hoor, die prikjes!!! Evi kreeg er wel koorts van (38,0) maar ze was nog net zo vrolijk als altijd?? Ze sliep ook normaal, zoals anders... 3 uur overdag en 's nachts 2x 5 uur! Ondanks dat zij nergens last van leek te hebben, vond ik haar extreem zielig ;) Heb haar helemaal plat geknuffeld!! ;) En die prikjes zelf... pff vreselijk, zie er nu al tegen op over 4 weken weer!
    Sterkte iig en hoop dat Joël het net zo goed doet als Evi!
    Owja ik smeerde er arnicazalf op, na de prikjes... maar las dat jij ook al een spulletje had om er op te smeren ;) Goed inmasseren!!! En "fietsen" met de beentjes...

@ Chrisie
    Borstvoeding poep is idd altijd heel dun en geel... ruikt lekker zuur ;)... als het hard is, zou het niet goed zijn!

@ Sweet
    Iid grappig dat je bevallen bent op je uitgerekende datum!! Hier begon het een dag van te voren te rommelen, de dag van de uitgerekende datum zetten het door, maar ik haalde de 12 uur niet ;) dus toen werd het die dag erna ;)

@ Hier
    Evi slaapt nu in een slaapzakje!! :) Het is gelukt!! Nu zonder broek, maar met sokken aan ;) blijkbaar zijn het de blote voeten wat ze niet lekker vind! ;)

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    owja...

@ ongi
    Ik dacht dat ik ongesteld geweest was... maar ik twijfel daar nog steeds over... heb wel een week bloedverlies gehad, het was ook weer wat helderder rood als daarvoor... maar het was niet zo veel, misschien begint het met weinig ofzo?? We zullen het over 3 weken ongeveer weten of het ongi was of niet...
    M'n vriendin was trouwens ondanks de borstvoeding ook met 7 weken weer ongi, maar zou wel lekker zijn als het nog even weg blijft! Al vind ik het ook ergens wel fijn om te weten dat alles weer werkt! Het klinkt misschien gek, maar ik verlang nu al er naar, om voor een 2de te gaan! ;) en ik heb nog niet eens gesext hahahaha en aan de bevalling moet ik ook echt nog niet denken!! Maar de rest vind ik zo geweldig!! Maar eerst ergens in december maar ons huis verkopen en een nieuw huis kopen... dan zien we weer verder!

@ sex
    Zijn er al meiden die hebben gesext, die ook van onder schade met hechtingen hadden? ;)
    Ik wil echt heel graag, maar durf het echt nog niet... durf het niet eens te proberen! Volgens mij ben ik dan zo bang dat alles meteen op slot gaat!

18. sweetchocolate

Ja, wij hebben al weer sex gehad. 8 weken na bevalling met totaal reptuur. Het is inderdaad erg eng. Toen ik met 6 weken bij vk kwam, verzekerde de vk mij ervan dat er echt niks kan gebeuren. De wond gaat niet meer open. Helaas, toen werd ik ongesteld. Maar ik snap wel degelijk je angst. Alleen kan er niks meer gebeuren.

Ook ben je niet de enige die al aan de 2e denkt... Alleen de bevalling. Mag ik die overslaan? Ik heb een super bevalling gehad hoor. Heb niet overtijd gelopen en was gebeurd in 4 uur en een kwartier. Dat voor een eerste. Maar de weeen, mijn god, wat een hel. Dan persen, helaas moest assistent helpen door keihard op mijn buik te duwen. Werkte wel gelukkig.

Ben je ver over 12en bevallen Annette? Jammer, volgende keer beter dus. Haha.

Jenny, jij ook al naar Cb? Heeft de kleine de prikken overleefd? Zielig he.

Wij hebben over 35min de afspraak staan. Voor tweede ronde prikken.

Genieten jullie ook zo van de zon? Wil niet naar cb. Zit hier prima.

Madelief, dat wordt samen uitzieken. Inderdaad, goed in de gaten blijven houden. En vocht he. Of komt dat er weer zo makkelijk uit? Beterschap voor jullie beide.

Over werkmap en werkcoach... Gebruik werkmap, maar moest toch komen. Misschien omdat het eerste gesprek was? Moet over 3 weken wel terug. Ze zei wel dat bellen vooraf beter is, omdat ze dan je stem horen en dat ook een indruk geeft over hoe iemand is. Ze zei wel dat ik spontaan, gezellig en vriendelijk over kwam via de telefoon dus ze adviseert mij eerst te bellen. Zegt meer dan woorden op papier. Misschien tip? Wie niet waagt, wie niet wint.
    Net wat je zegt, wij zijn nog zo jong. Werkcoach zei wel dat wij jongeren wel snel weer aan het werk konden komen. 3 maanden ingeschreven staan was lang volgens haar. Ben benieuwd, al heb ik zelf weinig vertrouwen dit keer.
    Ai, jij nog even ziektewet in dus. Wist niet dat je al 4 weken voor einde verlof al moest solliciteren. Dacht dat je hele verlof niet sollicitatieplichtig was... Ach ja, heb net ww pas aangevraagd sinds 1.5 week ofzo. En anders, schade heb ik ingehaald. Haha.

19. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Sweet Het is geen vreemd land voor mij, en als er iets gebeurd dan kan ik altijd naar het ziekenhuis daar, zolang je geld hebt word je door de bveste doktoren geholpen, maar toch die reis pffffff, ben nu soms al te moe of te lui om naar buiten te gaan alleen omdat ik weet dat ik eerst imane de fles moet geven voor die tijd en dan nog omkleden etc eer ik buiten ben ben ik een half uur 3kwartier verder....
    Maar goed we zien wel.

Chrisie heerlijk op het water lijkt me, dan zou ik me niet vervelen....

Uk2011 over het niet in bad mogen na vaccinatie zei ik niet hoor;), ik heb Imane ook na vaccinatie in badje gedaan.
    Dat zei ik ook al tegen mijn man maar hell no dat die gaat vliegen hahaha, terwijl je net zo goed een ongeluk kan krijgen met de bus als vliegtuig maar goed...
    We zien wel wat we gaan doen maar bus no way voor mij dat heb ik 2j geleden ook gedaan toen met mijn oudste 1x maar nooit weer, we moesten toen 6uur lang in parijs op een dooie station wachten vanwege overstap heel vroeg in de ochtend vet koud en ook nog in de winter, wel goedkoop maar beter dan iets meer betalen en dan 3uurtje erover doen om in marokko te zijn.

Op buik leggen doe ik ook bij imane alleen vind ze het niet fijn liggen laat staan slapen

Serendipity niet met dikke kleding, gewoon een dunne truitje en een lekkere liggende broekje een legging bv maar geen sokjes.
    Dus niet met een spijkerbroekje ofzo en trui, gewoon lekker zittende kleertjes voor thuis..
    Maar ik heb bv wel 5verschillende slaapzakken 3 zomer en 2 winterslaapzakken...
    Maar ik doe wel gewoon lakentje met een dekentje...

Jij liever dan ik hoor er nog een wondertje erbij, heb het druk genoeg hahahah.

Hier:

Zo grappig Imane zit nu in haar box te brabbelen en te niezen , en zo af en toe gaat ze nephoesten en als ik haar dan na doe lacht ze erg hard en gaat dan weer nephoesten echt grappig zelf mijn oudste ligt ervan in een deuk..

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Sweet
    Ja ik weet wel dat er niks kan gebeuren, maar het is nog best gevoelig daar onder :( daarbij zei de ha dat ik best wel strak ben dicht genaaid ;) lekkere praatjes he haha... en ik heb vroeger veel pijn gehad met sex, dus ben bang dat dit weer van voor af aan begint!
    Nee ik ben ver na 12en gaan persen... Evi was er 9.37 's ochtends... de weeen zette ook pas 's avonds goed door ;) maar ik zei aan het begin, 20ste vind ik leuk, 22ste vind ik leuk... maar 21ste is het dan weer net niet! En ja hoor Evi kwam de 21ste ;) al vind ik die datum nu wel leuk hahaha

Jij ook succes met de 2de rij prikjes :( bah, hoef er gelukkig nog niet aan te denken!!

@ weer
    Ik zit hier precies op de grens van de bewolking in het noord-westen en zon in de rest van het land :(... 's ochtends was het hier zonnig, maar precies op het heetst van de dag was hier geen zon :( hij komt nu pas weer een beetje door :(
    Hoop dat het morgen zonnig is hier, want dan draait de wind en kan ik lekker uit de wind zitten :D

@ Chahida
    Vet schattig dat nep hoesten!!! Dat ze daar al op reageert als jij haar na doet!! Knap!!

@ hier
    Nou ik stop weer met het water geven... ik weet niet of dat het was... maar Evi heeft sinds eergisteren bij elke poepluier dat het tot d'r oksels zit!! Hier net weer... 2 windjes en binnen een minuut zit haar hele rug onder!! Ze kwam net uit bad en mocht meteen weer met mij douche ;) Ze heeft ook wel erg kramp weer, dus denk eigenlijk niet dat het het water is?! Trouwens, ze vind het water niet eens lekker... dus ze drinkt er maar een paar slokjes van, tot ze door heeft dat het geen melk is ;)

Dat wordt nog wat als ze straks aan vast voedsel moet... tot nu toe vind ze niks lekker wat ik haar heb gegeven naast melk!
    Vitamine druppels, inflacol, jpm, water... ze gaat overal bij kokhalzen... miepje!

owja en dan nog een probleempje... ik heb de difrax fles uitgeprobeerd... maar die pakt ze niet helemaal lekker, ze krijgt er wel wat uit, maar zuigt niet goed! Toen heb ik de avent fles geprobeerd, maar die snapt ze ook niet!
    Dus toen dacht ik... dan hou ik het maar bij de borstvoedingsfles van medela! En gisteravond wilde ik haar geven... nu snapt ze door al dat gewissel die fles ook niet meer :s oeps!! Ze begint met zuigen, dan lukt het niet en begint ze heel hard te huilen... heb het een kwartier volgehouden, maar het lukte haar echt niet! En als ze dan eindelijk er wat uit kreeg verslikte ze zich!

Wat zal ik doen?? Blijven oefenen met die medela fles, die heeft ze tenslotte ooit wel gesnapt! Of nu maar oefenen met die difrax fles, nu ze toch beide flessen niet snapt?? Ben een beetje bang dat ik straks niet meer naar die cursus van m'n werk kan, omdat ze niet meer uit de fles drinkt :s

Deel Deze Pagina