hey meiden ik reageer vanavond wel weer uitgebreid! Ik zit echt te lekker op m'n balkon! evi ligt naast me in de schaduw te slapen! En chrisie hier ook al 2 dagen extreem veel poep en ze spuugt hier ook weer meer terwijl het zo goed als weg was! Ik dacht ook aan het virus! Koorts heeft ze iig niet
@Esther. Nu jij nog beetje opknappen. @Jenny. Je hebt van weleda sleedoornelixer helpt ook voor hersteld en energie. moet je wel de siroop nemen want dat drankje is echt niet lekker. @Ongesteld, nou ik ben het hoor balen. En voelde het niet aankomen kon het achteraf wel aan me humeur merken. Yan stond er in ieder geval niet van te kijken. Ik ben voor die tijd altijd zo tegendraads. nu ik bedenkt het ik ook alweer vruchtbaar slijm gehad. Zo gek dat je weer zwanger kan worden als je zou willen. Hoop dat me cyclus weer een beetje normaal word voor me zwangerschap was die rond de 21 dagen waarvan ik bijna een week vloei. Daar zit ik niet echt op te wachten. @
@Jenny: Kan me voorstellen dat het je veel te lang duurt. Zo zit ik ook hoor! Wanneer krijgen we ons oude lichaam - en vooral onze energie! - nou weer eens terug? Als Mini te vroeg wakker wordt, krijgt hij een schone broek en blijft hij lekker in de box liggen spelen. Als hij dan nog niet blij is, mag hij een tijdje bij mij liggen. Wanneer hij dan niet meer jammert, gaat hij weer in de box @Annette: lekker in het zonnetje! Wij gaan zo even wandelen en wat boodschapjes doen. heb ik morgen geen tijd voor. @Christel: He bah, nu al? En dat met borstvoeding! Maar hopelijk nu wel een mooie cyclus Ik laat over een paar weken de mirena plaatsen. Volgens mijn vk was dat de beste optie omdat ik nu het eerste jaar echt niet zwanger mag worden. En als het goed is ben ik dan maar heel licht/kort ongesteld omdat er bijna geen baarmoederslijmvlies aangemaakt wordt bij een mirena. En weinig hormonen omdat ze niet in de bloedbaan komen maar alleen in de baarmoeder. Ideaal! @Hier: Mini heeft steeds weer minder tijd tussen de voedingen, dus ik ben ze wat aan het ophogen. 2x 180+6 en 3x 150+6 krijgt hij nu. Ik doe dan bij elke fles wel 20cc extra water (eerst 10cc maar hij had zo'n moeite met poepen dat ik nu 20cc doe en het werkt!). Tijd voor de volgende fles, en daarna even wandelen. Gelukkig is de supermarkt vlakbij, en dan maak ik nog een rondje langs de vaart. Lekker in van het zonnetje genieten HET IS LENTE!!
Maarre, jij bent dus ook van mening dat het helemaal niet te koud is zonder jas en muts? Ik liep met de kap naar beneden, kwam ik iemand tegen die het toch wel even beter wist!! Pffff, ik word daar soms zoooooo moe van!
Fijn dat manlief het leuk vindt om even een stukje te gaan wandelen met de kleine, maar als ik zeg kwart over 6 eten, bedoel ik ook kwart over 6 eten! Het is nu 18.17 uur. Hoppa, hebben we geen koud eten omdat beebje aandacht wil, is het wel dankzij manlief hahaha
@ Jenny Op ons balkon was het zeker warm!! Vanmorgen had ik haar nog wel een jasje aan gedaan, maar toen ik zelf in m'n hempje zat te puffen bedacht ik me, dat een jasje voor haar misschien wel wat warm was?! Zij heeft iig nog lange mouwen Je moet wel uitkijken met de zon, ze kunnen snel verbranden!
Hoi Dames, Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met de mooie januari kids!! Hoop dat het bij iedereen goed is gegaan en goed gaat. Ik heb in het begin een paar keer meegeschreven met jullie. Maar omdat ik persoonlijk behoorlijk in de knoop zat/zit ben ik afgehaakt. Ik ga nu per 11 april beginnen met therapie en hoop dat me dat zal helpen. Ook wil ik graag met jullie weer gaan kletsen en de ervaringen van onze kids delen. als jullie dat ook gezellig vinden natuurlijk Ik ben 10 januari bevallen van een zoontje Liam Het gaat hartstikke goed en zijn broer is reuze trots op hem. Zijn jullie ook zo aan het genieten van het weer? Echt geen straf om nog even verlof te hebben met deze mooie lente dagen!!
Jenny: gewoon doen wat jouw gevoel zegt!!!Hier ook geen muts meer hoor en ook kap naar beneden Annette: mooie foto hoor!!! Jongens meld me bij deze alvast af voor morgen hahahaha ga de hele dag in bed liggen!!!!!!echt ben kapot gewoon.......nog steeds de rilllingen, mijn mond doet zeer aan de binnenkant, neus is helemaal kapot van de zakdoeken enz. ik eet een pakje paracetamolletjes per dag een lietr hoestdrank en hoeststillende pillen xxxx
@ Jenny Eetsmakelijk... tenminste ik hoop dat het nog smaakt @ Chrisie Ongi bah!! Is het veel?? Ik twijfel hier nog steeds of ik het ben geweest... over een paar weekjes zullen we het weten als het dan weer zover is, zal het vorige week ook wel echt zo geweest zijn denk! Evi vandaag geen doorgelekte luiers meer, eigenlijk helemaal geen poepluiers meer (heb haar gisteren 3x totaal moeten verkleden, 2x poep, 1x spuug) maar ben bang dat het vannacht er dan in 1x weer uit gaat komen @ Uk De dokter heeft het uitgeprobeerd bij m'n na-controle of er wat in pastte 2 vingers waren iig heel pijnlijk Maar ik laat het jullie weten als het zover is @ Madelief Jeetje 39.1 is wel echt hoog hoor!! Vooral voor een volwassenen, dat krijg je niet zo snel meer Beterschap!! @ de rest sorry weet even niet meer wat er verder nog geschreven is.... kon het vandaag niet bijhouden! Gisteren was het hier bewolkt, dus toen was ik online alleen jullie niet En vandaag was het anders om @ Hier Vanmorgen even boodschappen gedaan met m'n mam's... papa paste op! Owja en vanmiddag heeft Evi na lang aandringen de medela-calma fles weer ontdekt En vanmiddag dus lekker van het weer genoten op het balkon, uit de wind, in de zon!! Ben altijd super wit, maar zie toch wel heel licht een klein kleurtje ontstaan Morgen weer
@ Dreamy: Welkom bij de groep @ Anette: Mooie foto van jullie! Heerlijk genoten van de zon zo te zien? @ Madelief: Zo hoog die koorts? In de gaten houden dus Sorry rest, ben het even kwijt, mijn geheugen laat mij in de steek:x Hier: Vandaag afspraak bij HA. Gebruik nu voor 3 maanden de nuvaring. Daarna komt er toch een spiraal in (mirena). Heerlijk, als het goed is over 3 maanden niet meer ongesteld zonder zwanger te zijn. Althans, hopen op beide. Straks weer lekker volleyballen. Even rust, even geen mama zijn maar lekker sporten. is ook goed om te ontzwangeren zegt men. Morgen gaat Jayden naar het kdv. Vriendlief gaat mee, maar gaat daarna al snel naar Schiphol want in de middag vliegt hij naar Oekraine voor 2 dagen. Donderdagavond komt hij weer thuis. Vraag me af of ik de nuvaring goed heb geplaatst. Hopen dat hij het niet voelt zeg maar. Anders eventjes verder duwen.
madelief beterschap! doe maar lekker rustig aan. sweetchocolate Is het wat die ring? Ik wilde morgen me spiraal laten plaatsen. Net bij het ophalen bij de apotheek werd er even om 139 euro gevraagd! Daar moet je dus wel even rekening mee houden als je dokter je dit niet heeft verteld (dat had ik dus) Bedankt voor t welkom meiden.
Had al gehoord ja wat zo'n spiraal kost. Maar vergis je niet in de ring. 40euro voor 3 maanden. Weet niet wanneer jullie voor eventueel een volgende gaan? Denk dat het hier wel langer dan een jaar duurt voordat wij weer beginnen zegt vriendlief. Dus wordt een spiraal. Betaal je 1 keer 140 euro. Anders betaal je 8 keer 40 euro bij wijze van. De ring bevalt tot nu toe prima. Je doet hem in als een tampon. Ik heb hem er vrij ver in gedrukt. Zakt toch wel wat naar beneden. Controleer wel regelmatig of hij er nog zit. En was vooraf je handen goed met desinfecteerende zeep. Heb er net mee actief gesport, volleybal. En hij zit er nog in. Ik voel er helemaal niks van. Lopen niet, sporten niet, zitten niet. Ideaal.
Mij was verteld dat het zo'n 4 maanden tijd nodig heeft voordat je menstruatie minder wordt, maar je zal nog wel elke maand ongesteld worden, hoewel veel minder omdat het baarmoederslijmvlies niet dik opgebouwd wordt. Sommige vrouwen menstrueren niet meer met de mirena, sommige vrouwen een halve dag en anderen een paar dagen, maar altijd lichter zei mijn VK. Nuvaring lijkt me niks, dat gewroet daar onder! @Annette: VK heeft hier ook even lopen roeren, maar voelde weinig pijn, alleen aan het litteken op mijn bil doet het nog pijn. @Dreamy: welkom!
Goeie Morgen, Jeetje dat is idd ook wel prijzig he. Vind het maar raar dat het per 1 januari uit het ziekenfonds is gehaald :S Als je het omrekent is spiraal niet duur dan. want je kan hem 5 jaar inhouden. Wij zijn hier compleet met 2 jongens. Hebben we eigenlijk altijd gezegd dat we 2 kinderen hoopte te krijgen. Denk dus niet dat het hier nog snel gaat kriebelen En eerst maar genieten van de kleine (nu al zo grote) uk. Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Waar is de zon?! Vandaag staat er niet veel op de planning, behalve m`n vader naar het ziekenhuis brengen. Hij wordt opgenomen omdat ie aan z`n been geopereerd wordt; het hele been is dichtgeslibd; een gevolg van jarenlang zeer ongezond leven... Morgen gaan ze hem opereren, een bypass in het been aanleggen. Dus das niet niks! Beebje ligt te protesteren, hij wil niet slapen. Aha, alsof ie iets te zeggen heeft hahaha! Bij het CB 'waarschuwden' ze me dat het - omdat het een heel alert kindje is - dat we op moeten passen voor overprikkelen. Nou, daar kon ze wel eens hartstikke gelijk in hebben! Zodalijk komt m`n schoonmoeder nog even, ze heeft gisteravond bij het weggaan míjn sleutelbos ipv haar eigen meegenomen. Handig! Hahaha
Oh ja, en zolang ik BV geef, gebruiken we Actioncondooms en daarna ga ik weer aan de pil. Al zal dat maar voor kort zijn, tegen die tijd zullen we denk ik ook voor een tweede beebje gaan. Maar ik moet sowieso een jaar wachten met zwanger worden, maar goed; ik had morgen toch nog geen plannen om zwanger te worden. wel raar idee hoor, nog een kindje... De eerste is er net! En ook die tweede moet er weer een keer uit... En dát zie ik nu nog niet zitten hahaha