@Sweet. Verschrikkelijk lijkt me dat, elke keer die afwijzing. Maar de aanhouder wint. @Uk super dat je helemaal pijnvrij ben. Weet niet wat de kleine vandaag heeft. Het is alleen maar eten en weer slapen. Gister een hele drukke dag gehad. En bijna niet geslapen dus denk dat hij het aan het inhalen is.
Balen dat je weer een afwijzing binnen hebt Ja, ik had een detacheringscontract. werkte al 2 jaar bij dezelfde werkgever en had aldoor 13w contracten, dus 4 per jaar. zou een vast contract krijgen na het laatste contract, maar dat laatste contract werd ineens maar 6 weken tot de dag voor mijn verlof in ging. Ik ben benieuwd of ze mij straks wel weer in willen schrijven, maar bij "dat ene" uitzendbureau zien ze mij in ieder geval nooit weer. Voor en na de bevalling dezelfde k*tperiode gehad, alleen maar stress, gezeik met fam. en daarna gekloot met mijn herstel (sorry voor woordkeuze). Het genieten begint inderdaad nu pas, en dan moet je weer aan het werk... Nou, ben echt blij dat ik geen werk meer heb hoor! WW aanvraag doe ik komende week, moet even met de werkcoach overleggen hoe ik dat aan ga pakken. Wellicht meld ik me eerst nog ziek omdat ik toch nog niet volledig hersteld ben. Net de keuken gepoetst (grondig) en heb ineens weer pijn down under. Niet blij nu Het Uwv is vrij begripvol, tenminste van de werkcoach hoefde ik nu nog niet te solliciteren ivm herstel, en zouden we pas na afloop van mijn zwangerschapsverlof verder gaan kijken. Dan eerst maar eens naar de bedrijfsarts denk ik, en een verklaring van mijn vk ophalen. Beroepskeuzetest doen ze niet eens bij mij. Ik heb een academische graad en kom daar niet voor in aanmerking.
Eindelijk eens goed nieuws (kopie uit januari 2011 mama's): Kreeg net telefoontje van mijn vriend. Die had Leen Bakker Houten gebeld waarom ze mij hebben afgewezen. Ben daar toen persoonlijk geweest met CV. Ondertussen mijn telefoonnummer verandert. Blijkt nu, die man heeft mij ontelbaar keer geprobeert te bellen. Ik scheen indruk gemaakt te hebben met het persoonlijk brengen van mijn CV. Hij gaat er zelf deze week nog achteraan bij hoofdkantoor, die filiaalhouder Hij kan alleen niks garanderen. Stomme hoofdkantoor, verzwijgd gewoon dingen:x Rare vind ik wel, hij heeft mijn mailadres, hij heeft mijn huisadres. Hoeveel moeite kost nou een brief/e-mail?
heb te hard geroepen... heb nu weer pijn, net te veel gedaan in het huishouden hier ook een eet-slaap-eet-slaap kindje vandaag. dat wordt nog wat vanavond en vannacht! hij is na de tweede fles even wakker geweest (uurtje) maar daarna heeft mn man m tijdens de lunch in de box gelegd en hij slaapt nog steeds! bijna tijd voor de volgende fles dus zal m zo eens wakker maken... hooguit een uurtje langer dan normaal laten liggen maar meer dan 5u wil ik niet tussen de flessen hebben.
Ah kijk, zou mooi zijn als je daar een baan kunt krijgen. Tegenwoordig doen ze alleen niet echt veel moeite meer he...
Ze doen inderdaad maar weinig moeite. Heb net even auto gereden, ik kan de situatie helemaal niet meer aan. En als ik voor de "lol" auto rijd, is dat niet geod. Één en al gezeik in mijn leven. Al vanaf augustus. Is het ene probleem opgelost, komt het volgende er weer aan. Vandaag heb ik mij erbij neergelegd dat ik een aantal financiele tegenvallers heeft, nu is het volgende probleem begonnen alweer. Jayden is al een vanaf 14:30 aan het huilen. Wilt niks, niet slapen, niet eten, niet bij mij zijn, niet in wipstoel, niet in box, niet in bed, niet onder babygym. Moet ik doorgaan of is de hint duidelijk? Ik heb al 9 rot weken achter de rug. Ik kon EINDELIJK pas na 9 weken echt genieten van hem. Wel getelt 2 weken. En nu is de ellende wéér begonnen. Nu ik alleen ben thuis, hoor ik hem nog janken. Het gejank zit gewoon in mijn hoofd. Is gewoon erg dit. Dit trek ik niet nog 1 week. Er moet NU iets gebeuren of ik trek het niet meer en voor de gevolgen sta ik echt niet meer in. Ik kan dit leven gewoon niet meer aan. Een leuk, gezellig, goed en gelukkig leven is mij NIET gegund. Ik wou dat het anders was, maar helaas, het wordt mij nooit gegund meer
Sweet: Meid ik denk toch dat je eens met iemand moet gaan praten want voor mij klinkt het zo als of je tegen een pd aanloopt!!!Zoals je denkt is niet goed!! Ik ken het helemaal hoor, hier gaat ook niet alles financieel van een leien dakje en over Sophie haar eerste 7 weken maar te zwijgen..........maar ik ben ermee naar een dokter gegaan en heb veel steun aan man en schoonouders anders trek ik het ook niet. Je gedachten tegenover Jayden zijn niet goed en dat weet je denk ik wel, dus zoek hulp voor jezelf en voor de kleine man. dikke knuffel van mij voor jou xxxx
@Sweet, meis... bel ajb de huisarts of vk en vertel hetzelfde wat je hier noemt. Heb je deze gevoelens ook aan je vriend verteld? Ik merk dat je er echt helemaal doorheen zit. Jayden huilt natuurlijk niet voor niets, maar een kind merkt ook wanneer het met mama niet goed gaat en kan ook daar op reageren Een blije mama is een blije baby, zei mijn vk. En dat klopt. Wanneer ik me beter voelt, huilt Mini minder. Ga ajb naar de huisarts, en nee niet morgen, maar bel nu! Jij hebt rust nodig! Ik slik nu trouwens al een paar weken st. janskruid, lijkt dat ik er rustiger van wordt. wil zelf niet aan de ad. dus heb voor natuurlijk medicijn gekozen. in de eerste weken heb ik mijn hart gelucht tegen mijn vk. het eerste wat ze me toen vroeg was "ga je jezelf iets aan doen, of ga je Mini iets aan doen?" maar nee, dat zou ik niet doen, hoewel het met mij niet slechter had moeten gaan, want het gehuil kon ik toen absoluut niet hebben. Mini heeft trouwens hier ook de hele avond al weer een huilavond en we krijgen hem niet stil, en dat ondanks de enorme poepluier van vanmorgen. vraag me af wat er nu aan de hand kan zijn
Ik ben zelf ook bang voor een pd En ik wil dat helemaal niet! Ik wil niet aan de ad, omdat ik heb gezien hoeveel paniekaanvallen een vriendin van mij heeft gehad door dat rot spul. Ik vind ad nog een beetje te grote stap zeg maar. Ik gebruikte in mijn puberteit valdispar (??) en hielp bij mij wel redelijk. Uk, lief van je, maar HA kan ik nu niet bellen. Ja, of de HAP, maar denk dat die me doorverwijzen naar mijn eigen HA Soms word ik een beetje knettergek van mijzelf. Ik wil weer mijzelf zijn, een vrolijk iemand. Iemand die kan genieten van het leven. Op sommige momenten kan ik wel genieten van het leven, maar dan moet alles ook vlekkenloos lopen. En dat doet het niet op dit moment. Kan dat ook door Pd komen? Vind de term Pd eng. Zeker nu ik een kind heb...
Tis dat je zo'n eind van me vandaan woont, anders had ik hier nog een potje valdispert voor je gehad. die potjes met 100 kleine pilletjes werken perfect. Gebruik het ook al sinds de middelbare school > examenstress Vergeet niet dat je lichaam nog giert van de hormonen!! Die zijn er echt nog lang niet uit, dus dat je gek van jezelf wordt is niet vreemd. Alle ups EN downs worden enorm versterkt... Pd klinkt idd ook eng, en ik durf het eigenlijk ook niet te gebruiken, maar het lijkt er hier wel op. Kijk anders eens in het topic over "meiden met een pd". edit: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/261075-meiden-postnatale-depressie-hebben-hebben-gehad.html
Sweet: ad is niet eng maar juist erg fijn als je het nodig hebt en krijgt ik kan het weten want ik heb het zelf een jaar geslikt tot ik zwanger was. Als je iets wilt weten vraag maar. Xxxx
Madelief, moest je ook zeg maar proberen welke ad goed was voor jou? Hier, goede nacht gehad! Van 22:30 tot 7:15 en toen zat hij nog niet te huilen om eten maar wou schone luier en toen was het goed. Zijn nu gestart met afbouwen inbakeren. Nou, weet wel, als hij veel huilt, baker ik hem in. Hij is nu wel stil, maar slaapt niet. Ligt vrolijk om zich heen te kijken en lachte toen hij mij zag. Hoera, je weet wel deed geen pijn, ook niet met die ring in. Zo, ik ga ontbijten.
@Sweet: jippie geen pijn! Als inbakeren helpt, dan gewoon daarmee door blijven gaan wanneer hij onrustig is lijkt me? Heb er geen ervaring mee maar lees er meer over. @Hier: Vrij goede nacht gehad. Flessenschema kwam door de war omdat Mini 2x te vroeg voor de fles kwam, en ik om 0:30 nog een laatste fles heb gegeven, maar pas rond 7u begon hij wakker te worden (idd ook natte luier) en ik heb net pas de fles gegeven.
Hoi dames, Hoe is het hiero met iedereen, hier gisteren het rot nieuws gehoord van mijn man dat mijn schoonvader is overleden, en mijn man was te laat om afscheid te nemen helaas.. Ik vond het zo zielig, heb hem gewoon gisteren voor het eerst horen huilen, ik voel me zo rot dat ik er gewoon niet voor hem kan zijn in deze moeilijke periode, en ook zijn moeder zo sneu en zijn zussen etc... Ik kan wel janken gewoon maar goed, ik wil hem zo graag bellen maar is nog te vroeg daar... Ik heb Hafsa net naar de basisschool gebracht na een vragenvuur van wat er met jdoe(opa) was(die had mijn telgesprek gehoord met mijn zusje), dus heb het een beetje kunnen uitleggen maar of ze het snapt denk het niet... En nu ga ik effe aan de slag thuis effe mijn hoofd ergens anders bijhouden... Oja gisteren was de traktatie en de cupcake's echt geslaagd op de peuterspeelzaal als afscheid, ze heeft nog een cadeau gehad van de juffen, en alleen ik had foto's gemaakt op school en ik wil ze overzetten op de pc en ik wis ze van de camera. Dus ik de naam veranderen van de foto op bureaublad, nou dikke fout dus en nu werken al die foto's niet meer helaas en filmpjes die ik had gemaakt, WEG foto's zo jammer... Gelukkig mag ik vandaag nog wat foto's schieten van de juf in de klas zodat ze toch nog wat herinneringen heeft...
Uk, Inderdaad, ik blijf er gewoon mee doorgaan als hij onrustig wordt. Tot nu toe gaat het goed en slaapt zelfs! Wel met handen in zijn slaapzak en lakens strak over hem heen, maar mijn doel is bereikt. Hij was overigens niet vervelend hoor. Lag op een moment te praten en te doen. Het zat dus in de lucht, die goede nacht. Alleen jammer dat Mini zich niet aan het schema hield Gelukkig heb jij ook lekker kunnen slapen zonder al te veel nachtvoedingen. Chahida, jeetje joh, gecondoleert. Snel gegaan. Begrijp dat het rot is voor je man dat hij niet afscheid heeft kunnen nemen van zijn vader
@Chahida: ach wat naar dat hij te laat was Gecondoleerd. Foto: als je de naam hebt gewijzigd, misschien heb je dan de extentie .jpg weggehaald? probeer dat er weer eens achter te zetten? @Sweet: dat praten begint hier nu ook een beetje te komen. Hij kan echt gefascineerd naar zijn mobile liggen kijken en wat geluidjes maken
Ow heerlijk is dat he, dat naar die mobile kijken en dan geluiden maken. Sinds afgelopen week erachter gekomen dat de babygym een succes is. Begint er al echt naar te slaan en te grijpen. Donderdag nacht is vriendlief weer een nachtje weg. Weer voor zaken. Naar Spanje. Wil best mee, maar kan niet. Jayden heeft geen ID kaart en moet donderdag naar KDV (dan heeft mama lekker een dagje voor haarzelf en lig dan lekker uitgebreid op de bank filmpjes te kijken. Ergens om 17:30 haal ik hem dan weer op.
@Sweet. zoals andere dames ook zeggen ga met je HA praten, Ik ken zelf die gevoelens helemaal niet dus schrik er best wel van eerlijk gezegd. Ikzelf heb ook in rotperiode gezeten ben toen met een choach heel ver gekomen. Kreeg opdrachten om zo toch nog positief te kunnen denken. Vond het heel zwaar maar heeft bij mij toen wel geholpen. Ik kan het nu af en toe zelfs nog toepassen. @Goede nacht. gisteravond om 22.00 voeding toen 4.00 en vanochtend om 8.30. heerlijk en dan vandaag ook nog een mooie lentedag. Mijn dag kan niet meer stuk. @Spruw. Gister begonnen met medicijnen. Wat is dat een vies goedje zeg. In het begin vind mik het nog wel lekker maar aan het eind word hij echt heel verdrietig. Hij krult zijn onderliptje helemaal op en wil dan gaan huilen. Ook spugt hij het na een paar minuten uit dus hoop wel dat het helpt.