Mama`s van de mooiste baby`s van begin 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Jenny82, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Saida: Gecondoleerd!!!Erg dat je man te laat was zeg :(

Sweet: Ja ik heb verschillende sterktes gehad en 2 verschillende medicijnen en uiteindelijk bij de goede uitgekomen ;) en echt meid het helpt heel goed.

Christel: Ja als je het niet kent lijkt het eng om dat zo te lezen, maar zplang het bij schrijven blijft en ze het niet echt doet en hulpt zoekt is het goed te doen^. Maar dan moet ze wel hulp zoeken!!!!
    Hoop ook voor je dat de medicijnen goed aanslaan!!!!

Hier: Ben ik nou de enige die de laatste tijd bijna 2 nachtvoedingen heeft????? zal het schema eens opschrijven:

09.00
    12.00-14.00
    17.00
    20.00-21.00
    01.00-02-00
    05.00-06.00

zo loopt het hier dus.......krijg langzaam het idee dat ze overdag een fles aan het laten vallen is.....

xxxx

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wij gaan nu zelfs al richting de 4 voedingen!! Maar Mini drinkt dan ook de maximale flessen van 200+6 (20cc extra water) op dit moment. Als hij ze keurig leeg drinkt, zitten we op 4 flessen. Wanneer hij loop te kl*ten met de fles, moet er 's avonds nog een bij want dan komt hij binnen 4 uur voor de volgende fles.

Sinds ik grotere flessen geef is dit het schema ongeveer. Het aantal cc's is wat hij laat staan:

26/3
    06:00 160/5 40cc (eerste fles laat hij meestal wat staan)
    09:45 200/6 30cc (over gestapt op grotere flessen)
    13:30 200/6 20cc
    18:45 200/6 20cc
    23:00 200/6 10cc

27/3 (zomertijd)
    08:30 200/6 10cc
    13:45 200/6 10cc
    17:30 200/6 30cc
    22:00 200/6 20cc

28/3
    07:30 200/6 30cc
    11:45 200/6 leeg
    16:45 200/6 leeg
    20:15 200/6 leeg (mini had honger!)
    00:30 200/6 20cc (extra fles omdat het anders te vroeg was)

29/3
    Vanmorgen werd hij om 7u wakker. Om 8:15 heeft hij de eerste fles gekregen. Hij ligt nu heerlijk te slapen, maar ik ga hem zo wakker maken en in bad stoppen, en daarna krijgt hij de volgende fles.

Mini is vandaag 2 maanden oud!!!

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    chahida: Gecondoleerd meis, zo zeilig voor je man dat hij te laat kwam.

@Madelief. Nee hoor ik heb ook nog wel eens een voeding om 00.00 en rond 4 a 5 uur. Ligt maar net hoe het overdag gaat.
    Eergister hebben we mik in zijn eigen bedje gelegd toen had ik ook 2 nachtvoedingen. Vanacht gewoon weer naast ons als hij half wakker word geef ik heb de speen en slaapt hij gewoon weer verder. Als hij echt honger heeft valt hij niet in slaap dus dan voed ik hem alsnog.

4. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Uk o heerlijk dat je jochie doorslaapt. En zo weinig voedingen.

Ik ga zo naar kruidvat. Extra zoogcompressen halen omdat ik deze nu vaker moet verschonen. Wegwerpwashandjes en nog meer van de kleine spul.
    En jawel een pot KV. Weet nog niet wanneer ik ermee begin maar dan heb ik het in iedergeval in huis.

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    zal er dan wel aan liggen dat ik geen zin heb om de halve nacht met het speentje heen en weer te lopen hihihihi (andere kamer) ach ja, voor ze 18 is zal ze wel doorslapen :)

xxx

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Oh dat doe ik 's ochtends nog wel hoor, als hij om 6u wakker wordt stop ik eerst de speen er 2x weer terug in, en een uurtje later ga ik de voeding klaarmaken. zolang hij alleen ligt te brabbelen en niet ligt te huilen, ga ik nog niet meteen een fles halen...

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Het is inderdaad aan de symptomen te herkennen pd, volgens Ha. Wordt doorverwezen naar psycholoog. Geen ad nu, moet het eerst proberen met valeriaan. Over 4 weken moet ik terug om de valeriaan te evalueren. Als dat niet werkt, moet ik wel aan de ad.

Verder ook gevraagd waarom Jay zo aan het kwijlen is. Ze wat zij kon zien is er een tandje aan het komen. Nu al? Vind bijna 3 maanden wel snel hoor. Hij is nog niet door, maar zijn tandvlees scheen witter te zijn dan normaal boven. Verklaard misschien ook zijn huilbuien van gister en die dag daarvoor. Plus heb 4 dunne poepluiers in nog 3 dagen. Normaal poept hij 1 keer in de 52 uur ofzo

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Sweet: goed dat je bent geweest meid!!!!!Nu hopen dat dit aanslaat en je niet aan de ad hoeft ;)

Uk: Ik ben gewoon moe en op omdat ik nog steeds ziek ben, heb er dus gewoon de puf niet voor ;) en hier is het niet brabbelen maar huilen......

xxx

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, laat ik ook weer eens wat van me horen!! ;) Tijd geleden zo met dat mooie weer he... heb er echt van genoten en ga ik zo weer doen! Morgen gaat het regenen en komt dit mooie weer voorlopig niet meer terug ben ik bang!

Wilde gisteren al reageren, maar na een lang typ verhaal ging ik tussen door even voeden en had vriendlief per ongeluk m'n venster weg geklikt :( en toen had ik geen zin meer!

@ Chrisie
    Las dat je ging stoppen met de bv :( jammer, maar begrijpelijk!! Ik heb ook 3x gehad dat Evi m'n bed onder had gespuugd, maar dit was alleen aan het begin, het gaat hier juist beter, ze heeft het meer onder controle! Al spuugt ze de laatste dagen wel weer meer??? Weet jij of ze bij spruw ook gaan spugen??? Ik twijfel namelijk of Evi ook spruw heeft... klinkt wel toevallig he?? Ben jij naar de ha gegaan toen je dacht dat Mik spruw had?? En waarom dacht jij dat?? Ik twijfel hier of het spruw is...

@ Chahida
    Jeetje meis, gecondoleerd!! Wat erg idd dat je man te laat was!! Wat moet het ook vreselijk zijn om nu thuis te zitten, je mannetje zo ver weg, terwijl je nu juist bij hem wil zijn! :( Sterkte!!

@ Sweet
    Jeetje meis, zoek idd hulp... zoals je zelf zegt... zo kan je niet verder! Heb wel ervaring met depressies enzo, maar bij ons werkt Evi juist positief daarop... we zijn alleen maar gelukkiger geworden nu zij er is! We genieten zo van haar... en hoop dat jij dat ook snel weer zo kan zien!! Anders mis je zo veel leuks van je mannetje :( die tijd kan je niet inhalen! Dus snel hulp zoeken en weer proberen te gaan genieten! En idd als Jayden naar het kdv gaat, even lekker allemaal dingen gaan doen die je met Jayden niet kan doen... even lekker dingetjes voor jezelf doen!!

@ Madelief
    Weer helemaal opgeknapt?!?! Sophie lijkt idd d'r ritme een beetje te hebben omgegooid, ze deed het eerst 's nachts beter toch?? Misschien haar overdag weer voeden om de 3/4 uur?? En dan hopen dat ze 's nachts weer laat vallen??

@ Uk
    Jeetje wat drinkt Mini al grote flessen zeg!! Maar klopt denk wel bij z'n lengte en gewicht he?? Hij was natuurlijk al zo groot en dan heeft tie ook veel nodig! Is 4 voedingen nu al een beetje TE vroeg?? Of mag dat als tie 200cc krijgt?? Ik ga zo ook eens opzoeken hoeveel Evi zou moeten drinken...

@ Jenny
    Hoe is het met jullie?? Ben ff kwijt wat ik voor het laatst over jullie heb gelezen, maar volgens mij is dat al ffies geleden ook, of niet?

@ Jannebo
    Nog een fijne vakantie ;) ook al ben je al weg :p Ben benieuwd hoe het was als je terug bent!!

@ de rest
    Vergeet ik nog mensen?? Anmar ook druk??

@ Hier
    Evi heeft voor het eerst doorgeslapen vannacht :D:D:D:D Ze kwam normaal om 20.30 dan om 3.00 en dan om 7.30.....
    Ik had gisteren cursus van m'n werk (werken met baby's) en kwam pas 22.30 thuis.... dus vriendlief had om 20.30 een flesje gegeven en haar op bed gelegd! Om 22.45 werd ze wakker, ik dacht voor een voeding??? Ik had net alles afgekolfd uit beide borsten, omdat ik op klappen stond en ik alweer was doorgelegd. (280cc!!!!!!!) Dus had haar in een flesje nog wat gegeven, alleen dronk ze maar 30cc en was meteen weer zwaar in dromenland! Samen lagen we om 23.15 lekker te slapen... en toen kwam ze pas om 6.00!!!! Sjees wat doet dat pijn, borsten die op klappen staan!! Ik was een kwartiertje eerder wakker als zij en was al aan het afkolven, omdat ik die pijn niet kon houden! (Ben wel benieuwd hoeveel ik had gekolfd als ik alles had gekolfd... want had al 160cc toen Evi wakker werd... toen haar gevoed en toen waren m'n borsten nog niet helemaal leeg)

Verder gaat het kwa krampjes langzaam beter... soms heeft ze het in eens weer heel erg?!?! En dan gaat het weer in eens heel goed... als ze geen krampjes heeft, is ze zooooo makkelijk! Ik heb ook het gevoel dat ik haar heel goed ken, al haar signalen die ze geeft herkend enzo! Ze is onwijs aan het brabbelen, hoor al veel verschillende klanken en sinds deze week "zingt" ze ook mee als we liedjes zingen! "huuuuu huuuu huuuu" zingt ze dan, ik verschillende toonsoorten soms ook... muziekaal kind ;)
    Ze begint hier ook de dingen in de box te ontdekken... ze lijkt soms met d'r handje richting speelgoed te gaan, maar echt pakken ofzo lukt haar nog lang niet hoor! Op d'r buik vind ze het ook leuk, maar niet te lang... ze kan dan wel lekker rond kijken en dat vind ze erg leuk! Ze is echt een vrolijk nieuwsgierig meisje! Ik ben zelf ook heel relaxed, dus dat scheelt denkt ook wel! Bah wat klinkt dit perfect, is het ook niet altijd hier hoor ;) maar nu geniet ik iig vol op, nu het zo goed gaat met haar!
    Owja en ik ga proberen om vandaag 4 uur tussen de voedingen te laten... de eerste voeding is gelukt... maar deze gaat het niet worden denk... 10 uur... en nu (13.15) wordt ze net wakker in d'r bed, dus zal ze wel willen eten denk! We zullen zien...

Daarna lekker van de zon genieten op het balkon :D nu kan het nog, morgen niet meer ;)

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ sweet
    Twijfelde hier idd ook al of er een tandje aan zat te komen (ik zelf was er voor 3 maanden bij!!! Dus dat kan idd) Maar meestal is het eerste tandje onder!! Maar misschien is Jayden een uitzondering ;) Hier idd ook veel doorgelekte poepluiers en veel kwijlen... maar ik las ook op internet dat de spekselklieren rond deze tijd gaan werken, dus misschien is dat het wel??
    Goed dat je naar de HA bent geweest... en nu dus een stapje verder... zie je er tegen op om met een psycholoog te gaan praten??

@ Madelief
    Nog steeds niet opgeknapt dus:( Met Sophie wel alles goed?? Gaat het beter met d'r koliken?

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Voedingsschema flesvoeding baby's Flesvoeding geven - Medic Info

Mini is de 6kg gepasseerd dus in principe kan hij op 4 voedingen per dag. Hij geeft het zelf wel aan!

@Annette: wat heerlijk die lange nachtrust ;)

@Kwijlen: hier ook een enorme kwijlbaby op dit moment :p
    Twijfelde ook al over tandjes maar lijkt me zo vroeg?

12. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hoi allemaal!

Oke, ik zal vast wat vergeten, sorry alvast; maar tijdens het lezen wist ik zeker dat ik het zo nog wel zou weten :cool:

@ Chahida: gedondoleerd meis... Is hij nog wel op tijd voor de begrafenis? Want dat is toch altijd de volgende dag/zo snel mogelijk? En &#*^#% van de foto`s... Idd zoals iemand al zei: probeer de extensie toch eens te veranderen, misschien lukt het dan weer.

@ PD: mooi verrot voor je. Hopelijk slaat het snel aan en voel je in ieder geval een klein beetje beter.

@ werkperikelen: ook erg vervelend om te lezen. Ik hoop toch echt dat een kindje geen reden is om iemand niet aan te nemen, gelukkig werkt dat bij mij op het werk niet zo!

@ hier: gisteren naar de HA geweest ivm herstel. Dat de wond nog niet dicht is, is niet zo erg. Kan nog wel een paar weken duren. En weet je wat ze zegt?!?! Dat hoeft geen reden te zijn om niet aan het werk te kunnen. Aha, oke; daar ben ik het dus niet mee eens.

En de conditie: opbouwen met dag 1 3x5 minuten lopen, de volgende dag 3x6, etc. Dan ben je al snel weer aan een half uur. Mooie woorden, maar zo werkt het in de praktijk niet volgens mij... Want een conditie is wat anders dan lichamelijke gesteldheid.
    Nou ja, over 2 weken moet ik terugkomen en dan zien we wel wat wijsheid is. Ik kan m`n werkgever in elk geval zeggen dat ik bij de HA geweest ben en dat de wond langzaam geneest en dat dat zorgt voor oponthoud van het herstel. Gisteren al geprobeerd te bellen, maar ze was er niet. Misschien straks nog wel ff weer proberen!
    Ik wil inzetten op terugkomst ná de meivakantie, dat zijn in de praktijk 2 weken extra.

@ verder hier: het gaat eigenlijk prima. Sinds gisteren verschoon ik alle luiers boven op de commode (ivm ks deed ik dat beneden in de box) en vanaf morgen gaat hij tussen de middag in bed slapen ipv in de kinderwagen. Tenzij we gaan wandelen ofzo, dan slaapt ie daar maar. Dat gaat nog steeds prima.
    Beebje begint een beetje een ritme te vinden, is altijd gezellig en vrijwel altijd tevreden. Hij slaapt nu echte stukjes in plaats van hazeslaapjes. Als hij nu wakker is, is ie ook zo`n beetje uitgeslapen en niet meer zo duf en jengelig.
    Ik heb gisteren besloten dat ik hem `s avonds niet meer wakker maak voor de nachtvoeding: het maakt niets uit of hij vanaf 18.00 tot 3.00 slaapt of met een tussenvoeding (dan wek ik hem) en dan tot 3.00 uur. Hij heeft die extra voeding niet nodig lijkt het wel.

ongeveer 3.00 uur
    ongeveer 7.00/8.00 uur
    ongeveer 11.00/12.00 uur
    ongeveer 15.00/16.00 uur
    18.00 uur en welterusten wereld!

Duszs dat gaat hier langzaam steeds beter. Hij vindt het op het moment geweldig om op het wippertje te kijken hoe mama tv kijkt, hoe mama brood eet, hoe mama en papa eten, hoe de poes erlangs loopt, om naar mijn handen te kijken, om naar DE plant (geen idee wat daar no zo mooi aan is) te kijken en vooral met zijn benen te 'fietsen' en te lachen als ik ik iets (en dat is veel haha) met mijn gezicht doe.

Oh en de fles gaat hier langzaam steeds beter. Hij snapt nu dat ie iets moet doen, maar dat gaat nog niet zo snel. Komt vanzelf!

@ Kruidvat: jippie, eindelijk een spaarkaart!! Dat tikt denk ik aardig aan met die kleine dingetjes die je daar koopt maar eigenlijk niet nodig hebt.

Zo, weer een heel verhaal! Ik ga even de was in de droger doen en de nieuwe was in de machine. Dan is eind van de middag alles weer klaar. Het was een lang verhaal!

13. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Oh, die laatste voeding is hier dus al om 18.00 uur. Dan slaapt ie tot 3.00 uur. Ik wilde proberen om dus de laatste voeding om 21.00 uur te doen en dan slapen tot 6.00 uur. Maar daar trapt ie niet in hahaha!

14. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Dit is niet te geloven....!!

15. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Sweet dank je meid ja het is inderdaad best snel gegaan, hij was al om 5uur overleden maar ze hebben het mijn man pas verteld toen die daadwerkelijk voor de deur stond in de avond laat, ze wouden het niet zeggen toen die nog in de bus zat...

Mag ik vragen wat voor werk je man doet sweet, aangezien die wel wat afreist?...

Uk2011 thanx meid, en even over die foto's die jpg staat er gewoon achter eerst een nummer en dan die jpg dus dat is het rare, ik had maar 1foto veranderd en nu doen ze het allemaal niet helaas echt heel raar.

Chrisie hopelijk verdwijnt die spruw gauw lijkt me ook niet echt fijn voor je kleine...

16. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Madelief chrisie , en serendipity thanx meiden, inderdaad rot voor hem dat hij gewoon te laat was, hij heeft nu wel meer rust dat hoorde ik vandaag wel aan zijn stem en heeft er tevredenheid mee dat die te laat was hij heeft hem begraven samen met zijn broer en andere familieleden vanmorgen en natuurlijk de mensen die het doen.

Madelief je bent niet de enige hoor Imane komt ook nog af en toe nog in de nacht voor fles.

Uk2011 wat drinkt je kleine al veel uit de fles goed hoor , Imane drinkt niet meer als 135ml p keer, en dan nog spuugt ze, eerst kreeg ze 150 aangezien dat ook op de pak flesvoeding staat bij haar gewicht maar dat was gewoon veels te veel en nu ben ik terug gegaan naar 135ml.
    Ik maakte me eerste wel zorgen om haar gewicht maar die is gewoon goed..

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Chahida: fijn dat je man in ieder geval bij de begravenis heeft kunnen zijn. Hoe lang blijft hij weg?

Hoeveel weegt Imane nu, en hoe vaak krijgt ze een fles? Ons mannetje heeft gewoon honger :p Ik kijk het nog 2 weken aan met deze flessen en anders stap ik over op voeding voor hongerige baby's. Ik wil de voeding niet dikker maken ivm zijn ontlasting, die is nu eindelijk goed!

18. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Sweet. Goed dat je na de huisarts gegaan bent.

@annette. Mik begon zondag wat witte aanslag op binnenkant lippen te krijgen en tong. Tong heeft hij wel vaker door het spugen. Zondagavond was het al een stuk erger. Echt een kwarkachtige aanslag op tang en duidelijke witte vlekjes op de lippen. Dus Maandag gelijk HA gebeld hoefde niet langs te komen. Ik twijfelde ook niet want het is zeker weten spruw. Bij twijfel toch even afspraak maken.
    Mik heeft er volgens mij niet heel veel last van wel laat hij in het begin van drinken iets vaker de tepel los.

@Jenny. Ben het met je eens hoor. Als wond nog open is moet je het niet forceren.

@Chahide. Goed dat ze hem niet gebeld hebben toen hij nog in de bus zat. Als je zoiets te horen krijgt wil je wel je naasten om je heen hebben.

@Zwangerschapsmasker. Kijken jullie uit met de zon. Ik heb van vorige week donderdag wel mooi een begin van ZM gekregen. Ben nu druk aan het smeren met factor 50.

@Slapen. mik slaapt hier sinds gister in zonder te huilen. Leg hem met een uur weer op bed. Dus zoals net heeft hij om 13.00 voeding gehad en dan probeer ik dat hij om 14.00 in zijn bedje ligt. Dit lukt niet echt omdat toen ik hem net schoone luier omhad hij zijn luier weer volpoepte. Ok nieuwe luier eronder weer poep en plas. Over zijn kleren dus kon alles verschonen haha. odra ik hem in bed leg begint hij te gapen. Hij slaapt niet meteen in maar huilt niet meer. Wel erg ongezellig om hem zo snel weer naar bed te doen maar mannetje is wel heel volijk.

@Voor vrijdag heb ik afspraak bij manueeltherapeut ivm reflux op advies van LK. Hoop dat dat helpt en dat ik door kan blijven gaan met BV. Door snelle bevalling en hij als sterrenkijker te wereld kwam + navelstreng 2x om zijn hoofd kan het zijn dat er iets niet helemaal lekker zit.

@Spanning borst. Ik vind het meevallen na 6 uur. Ze zijn wel gespannen maar doen niet pijn. Vanacht even spanning iets er afgehaald door te kolven. Dit omdat ik geen borstonsteking wil. Na een paar dagen kijken hoe het gaat en dan ook kolven weglaten. Maar ik heb tegen eind van de middag vollere borst dan 'sochtend. Heel gek meestal is het andersom

19. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zo, de druk is er af. Ik heb net 40 minuten met m`n directrice gebeld. Het grootste gedeelte was meer bijkletsen over koetjes en kalfjes, wel fijn!
    Over het zakelijke gedeelte: ze gaf eigenlijk meteen aan dat als het niet gaat, het niet gaat, punt. Over ca 2 a 2,5 week word ik opgeroepen door de bedrijfsarts en dan bespreken we gewoon hoe en wat. Nou, hoe stom eigenlijk; hoe je op kunt zien tegen zo`n telefoontje... Een heel gewicht minder zo.

Zo, ik ga even in de zon zitten. Even, want beebje is aan het wakker worden!

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Zo, ben ik weer. Mini meldde zich toen ik op de rest wilde reageren en daarna moest ik naar de tandarts, brrrr....

@Jenny: als jij je er nog niet goed bij voelt, dan meld je je ziek bij je werkgever. geen vakantiedagen of iets dergelijks er voor inleveren, maar gewoon ziekmelden.
    Een huisarts is geen gynaecoloog he! Misschien daar nog langs ivm de wond? Of was jij het nou die de hele zwangerschap bij de HA bent geweest?
    Gelukkig is je directrice begripvol, en ook de bedrijfsarts zal wel snappen dat ze meer aan jou hebben wanneer jij helemaal opgeknapt bent, dan wanneer je nog weken op halve kracht moet werken...
    Conditie opbouwen dmv een loopschema, tsjah, zal vast wel iets in zitten. Ik merk ook dat ik bekaf ben na een wandeling. Maar ik wandel dan ook zeker 45-60 minuten wanneer het lekker weer is, en even een half uurtje boodschappen doen bij slechter weer.

Wel heel fijn om te lezen dat je de luiers boven verschoont nu! Ik ga het mezelf niet moeilijk maken, aankleedkussen op de keukentafel ;) En voor/na de slaapjes boven de kleine verschonen.
    In de kinderwagen slapen is wel heel erg practisch. Na een wandeling kan je hem zo wegzetten :p Mini blijft ook altijd nog een uurtje in de wagen liggen wanneer hij slaapt na een wandeling.

@Kruidvat spaarkaart? Waar???

@Zwangerschapsmasker: geen last van gehad tijdens de zwangerschap, maar kan dat erna ook nog ontstaan?

@Hier: Zo'n enorme pijn in mijn rug, bah, ik ga de fysio morgen maar eens bellen...
    Mini heeft net flink gepoept *jippie* dus we hebben straks een rustige avond ;)

Deel Deze Pagina