Mama`s van de mooiste baby`s van begin 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Jenny82, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ah heerlijk die rust, en lief die kleine geluidjes!
    Mini slaapt ook weer lekker op zn buikje in de box :D

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

3. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
  4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Je kon daar ooit een complete F16 kopen hahahaha
    Al jarenlang mijn favo site om gadgets te neuzen :p

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

deze kunnen we volgens mij wel gebruiken :p

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zijn jullie je aan het vervelen ofzo?!:p 't is anders wel te merken. Lol.

Ja Uk, die hebben wij zeker nodig. Offfffff, iemand moet mij gewoon flinke dosis valeriaan voeren en ik ben ook van de wereld hoor.:D

Rest heb ik niet echt goed gelezen. Zag wel dat jenny en uk weer aardig bezig zijn geweest om hun verveelmoment te verdoen (Waarvan ik bij sommige artikelen wel zo iets heb van:D:D:D:D:D)

Tot het moment dat mams mij 5 keer moest bellen tijdens solli training was mijn dag goed. Had geluid aan vanwege Jayden. Heb overigens niet opgenomen, wel weggedrukt, 3 keer en na 3e keer geluid uitgezet. Helaas, de hint was niet overgekomen. Ik ga mijn kleine ventje halen over 5 min ga ik rijden. Eerst ff wat drinken en dan op naar KDV:D

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Nee hoor, he-le-maal niet :p Mini sliep, en dan moet je wat he... Tis nou niet echt weer om naar buiten te gaan...

Na 2x wegdrukken snapt mijn vent de hint meestal wel :p
    Was er niets belangrijks dan, dat hij zo vaak belde?

Hoe ging de training, nieuwe dingen geleerd?

Ik zit op mn man te wachten, hij is laat vandaag...
    Net toch nog even de wagen gepakt om wat boodschapjes te halen. Op de terugweg een flinke plensbui over me heen gehad :( Handig voor morgen, regenhoes mee...

9. sweetchocolate

Tja je moet inderdaad wat als Mini slaapt ja. Haha.
    Moest je nog lang op hem wachten?

Hebben jullie het weer voor zaterdag al gezien? HEERLIJK LENTE WEER!!!

Vriendlief belde niet steeds maar mijn moeder. Ze zit in Frankrijk nu en vroeg haar af hoe het gaat.

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Umh durf het bijna niet te zeggen maar ik heb die sloffen in het fel roze;) Lopen echt lekker.

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Huiluurtje? Wat nou, uurtje?? 3 hele f*cking uren met Mini heen en weer gelopen en nu slaapt hij eindelijk. Ik ga die oordoppen bestellen! (en de sloffen hihi)

12. sweetchocolate

Uk, slaapt hij nog? Die oordoppen heb je nodig ja na 3 uur huilen. Haha. Weet alleen niet of deze nou geluidwerend zijn. Ja, als je je mp3 speler hard zet want het zijn dat soort oordoppen. Haha.

Nou, vriend gaat vannacht weer weg. Hij mag er om 5 uur uit en stapt om half 6 in de auto naar schiphol. Hopelijk laatste keer tot juni dat ik een nacht zonder hem ben. Vind het maar niks...

Zo, ik ga tegen mijn schat aankruipen. Slaap lekker en tot morgen!

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Pfoeh hee, ben doof aan 1 kant!
    Maar hij is nog stil. Mijn man heeft hem nu even een tijdje op schoot want toen hij thuis kwam, werd Mini natuurlijk wakker... Nog even 45min rekken en dan tijd voor de laatste fles.

Slaap lekker!

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen dames :)
    Nou zal even ons schema van gisteren laten zien ;)

08.00
    13.00
    17.00
    20.00 (eigenlijk te vroeg maar was eigen schuld.....)
    03.00

tadaa!!!!!! en nu maak ik haar weer wakker rond 08.00.......hoop dat het nu weer een beetje op de rails zit hier.

Uk: jeetje gezellig 3 uur lang, ik kende het helaas niet anders dan zo, maar sinds de buikgriep zijn hier de krampjes weg geloof ik.

xxxx

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Jenny
    Weet idd dat je tijdens het voeden/kolven melk aanmaakt, maar mijn borsten zijn 's ochtends echt niet zacht! Echt super hard en ze lekker... denk dat ze nog even aan het doorslapen moeten wennen, vanmorgen ging het al beter dan gisterochtend! M'n tieten knallen ook bijna uit m'n bh sinds ik zoveel melk heb, moet ook meer eens gaan kijken voor andere bh's!
    En die site's geweldig!! Heb dubbel gelegen, vooral van jou commentaar d'r bij! En die dekenclips heb ik trouwens wel nodig :p bij mij zakt m'n dekbed altijd naar beneden en heb ik de eerste 20 cm geen deken in m'n hoes... heb er echt een hekel aan :p

@ Uk
    Deze heb ik trouwens wel eens kado gedaan aan iemand... vond hem best grappig Chain Wine Bottle Holder | IWOOT

Jeetje 3 huiluurtjes :( dat is echt minder... heb het heel enkele keer ook wel eens 's avonds, maar ik kan haar dan gewoon aanleggen... uhm om het uur ;) maar met een fles gaat dat niet zo makkelijk natuurlijk

@ Chrisie
    Kan me niet voorstellen dat die sloffen lekker lopen :p maargoed... jij hoeft vast nooit te stofzuigen dan :p
    Inmiddels al met kv begonnen?? Of zie je er inmiddels vanaf ;)

@ Madelief
    Goed schema!!! Sta er wel van te kijken dat Sophie dan weer van 8 tot 13 komt!! Wooooww...Maar als ze 's nachts maar 1x komt... lekker laten dus!! Die 3 uur kan ook in eens 6 uur zijn ;) net als bij mij

@ Sweet
    Pff ik vind dat ook niks, een nacht zonder elkaar! Wij zijn geen klef stelletje, maar 's nachts kunnen we niet slapen zonder elkaar!! We zijn ook in 6 jaar maar 2 nachten zonder elkaar geweest ;)

@ Hier
    Gisteren was Evi kwa ritme helemaal de weg kwijt... na het voeden viel ze meteen in slaap, maar sliep dan maar een half uurtje en was daarna klaar wakker! Als ze dan vrolijk is, maakt het mij niet uit, maar ze was de hele tijd aan het miepen!! Niet hard huilen, maar de hele tijd aan het zeuren! Moest haar ook steeds rekken met voeden! Uit eindelijk om 20 uur de ene borst gegeven en toen om 21 uur de andere nog... om half 10 lag ze op bed en was (ondanks dat ze om 15.00 voor het laatst een half uurtje had geslapen) super vrolijk in d'r bedje! Ze heeft een uur liggen kletsen!! En rond half 11 hoorde ik niks meer... en sliep ze tot half 7!! Wooow!! Heb haar trouwens rond half 3 nog wel even gehoord... ze begon bijna te huilen (krampjes denk) maar is toen toch weer in slaap gevallen, zonder speen!
    Vandaag gaat het beter met het ritme denk! Ze ligt nu weer heerlijk te slapen, kon haar dit keer ook weer een half uur wakker houden na de voeding!

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Te hard geroepen... Ik hoor m'n dametje alweer???????? ligt net een half uur te slapen...

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    owja!!
    Las iets over zwemmen... ik wil dat ook zo graag!! Lijkt me geweldig!! Evi vindt water ook zo heerlijk!! Al zal het de eerste paar keren een kort zwemuurtje zijn, ze zijn natuurlijk snel moe!
    Maar mijn kraamhulp zei toen dat het aangeraden werd om tot 3 maanden te wachten, en hoorde van een vriendin dat zij had gehoord te wachten tot ze de eerste prikjes hebben gehad! Dus wat het nou is, weet ik niet... maar ik denk dat ik het binnenkort wel ga proberen! Heb al 2 kleine zwembroekjes en een klein badpakje in de kast hangen, zo schattig!! Ik wilde eigenlijk deze week al gaan, maar vind het wel een organiseer ofzo... daarbij wil ik ook gaan op een dag dat ze extra warm water hebben, want 31 graden is toch wat anders dan haar 37 graden badje!

18. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik zal wel blond zijn (oh nee, ik geef de hormonen gewoon de schuld), maar wat is het idee van die wijfleskettinghouder!?!

Misschien moet iemand eens die toverstaf voor de tv kopen. Wellicht werkt het ook op de baby`s?

@ borsten kolven: ik bedoelde eigenlijk dat je misschien wel je vraag en aanbod verhogen bent. Net alsof je een tweeling voedt, snap je? Want 'eigenlijk' maken je borsten net zoveel als de baby nodig heeft, en dat is bij jou 2x zoveel. Enne, dat van die keiharde borsten `s ochtends ken ik!! Pfff, en dan als die toeschietreflex begint, lekkage hahaha!!

@ Madelief: yesssssss en nu volhouden. Makkelijk gezegd he :cool:

@ hier: meneer vergiste zich vanochtend. Uiteraard was het eerst weer standaard 3.00 uur en toen pas 9.00 uur!! Eten gegeven en nu is ie z`n standaard 45 minutenslaapje aan het houden haha
    Ook ik begin m`n kindje nu écht te kennen, ik snap precies wat hij wil en wat er (meestal) aan de hand is. Zo handig!

19. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hmmm, als ik het zo teruglees, komt mijn stukje over borsten kolven best bijdehand over. Bedoel ik niet zo hoor!!

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ow dat geeft niet hoor ;) Ben niet zo licht aangebrand ;)
    Ik kolf normaal niet alles 's ochtends af... ik wilde gewoon even weten hoeveel ik nou zou hebben, een beetje veel dus ;) Nu heb ik vanmorgen alleen de druk er af gehaald en dat lijkt tot nu toe nog goed te gaan, al staan ze vlak voor de voeding wel op springen...

Die wijnfleshouder ;) is gewoon een wijnfleshouder :p maar het lijkt als of de fles zweeft als je hem neer zet... had hem aan een wijnfreak kado gedaan ;)

Deel Deze Pagina