Jenny, je bedoelt toverstok gebruiken om je baby stil te krijgen?! Dan wil ik er ook eentje aanschaffen Fijn he, je kindje beter kennen. Geeft een hoop rust. @ zwemmen: Volgens CB mag het na eerste prikjes. Hier: Gelukkig, vriendlief is veilig en wel in Spanje. In Parijs (tussenlanding) scheen het noodweer geweest te zijn. Pfff. Vandaag gebeld door KDV. Gister werd Jayden op zijn buik gelegd in de box op KDV, om te proberen want hij was zo aan het huilen zei men. Zo heeft hij een uur liggen pitten. Vandaag weer zo'n dagje, was helemaal overstuur. Dus leidster belde op, om toestemming. Ja hoor, dat mag als jullie hem maar in de gaten houden. Nou, zou ze doen. Bel ik uur later op... Op buik liggen en slapen trapte meneer dit keer niet in (slimmerd dat hij is). Ze hebben hem in een schommelstoel gezet en daarin heeft hij 35-40 minuten geslapen. Officieel mogen ze niet langer dan 20 minuten erin, zei ze. Maar ja, soms moet je wel je gevoel volgen hoor. En als het niet zo vaak voorkomt... Misschien dat ik volgende keer toch maar de inbakerzak meegeef aan ze. Hij is er blijkbaar nog niet echt aan toe volgens mij. En hij is nog geen 3 maanden, afbakeren doet men normaal zo rond 4-5 maanden geloof ik. Dus ja... En... Ik ben net gebeld door filiaalhouder Leen Bakker Houten. Ik heb morgenmiddag om 14:00 uur een sollicitatie gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig is vriendlief dan thuis. Anders had ik misschien mijn zusje moeten inschakelen.
@ sweet Spannend!!!! Ik ga morgen heel hard voor je duimen!!! Ik zou ook liever hebben dat m'n kleintje dan maar voor een keertje even in de schommelstoel slaapt (bij ons mogen ze er trouwens 30 min in zitten, maargoed wat maakt die 10 min uit ) dan dat tie alleen maar aan het huilen is! Het zal voor hem ook wel pittig zijn, al die nieuwe indrukken en tis toch altijd drukker kwa geluid enzo... allemaal wennen... en dan ook nog ergens anders moeten slapen, is niet niks voor zo'n kleintje! Maar dat went vanzelf!
Purple Promise | Mammae, de borstvoedingsbeha voor de aantrekkelijke mama Mooi!!!! Helaas niet online te bestellen en zullen ook vast super super duur zijn denk
Ze hebben die hier in de plaatselijke zwangerschapskledingwinkel. Ze kosten geloof ik 69 of 79,-. Dus niet echt goedkoop, maar echt heeeeeeel erg mooi. Ik paste hem niet, helaas. Maar ik ga binnenkort wel terug om te kijken of ze mijn maat inmiddels wel hebben. Want geef toe, je moet toch écht een fatsoenlijke hebben... Ik erger me al dagen aan de te kleine bh`s waar je die pads ook nog eens doorheen kunt zien.... Ik had bij Bonprix trouwens ook mooie gezien en die zijn een stuk betaalbaarder!
Euh ik bedoel natuurlijk zoogcompressen die je erdoorheen ziet. De naam coffeepad is hier al zo ingeburgerd....
Attentie attentie.... vanavond generatie 2010 op tv!!!!!! Ik had er voor de bevalling ook over geschreven... het is zoooo leuk!!! Voor de mensen die de eerste 4 afleveringen gemist hebben vorig jaar: Uitzending gemist | Generatie 2010 en vanavond: TVGids.nl - Programma » Generatie 2010 Ik vind dit zo'n leuk programma!! Herken zo veel!!
@ Jenny Ik zag dat er bij mij ook een winkel in de buurt zit... maar ik ben lui en wilde idd eerst weten hoe duur die dingen zijn!! Wel echt duur idd En die bh's van bonprix zag ik idd via jou link!! Zijn ook heel mooi, alleen diegene die ik mooi vind... nou net niet in mijn maat ... en die andere bh's vind ik zo gaaf, omdat alleen de tepel in zicht is! Lijkt me ideaal als je in het openbaar wilt voeden!
Bij een voedingsbeha is toch eigenlijk alleen de tepel in zicht? Tenminste als je maat B ofzo hebt hahaha! Bij mij is ook veeeeeeel meer zichtbaar. Maar als ik openbaar wil voeden (bv in het ziekenhuis toen ik m`n vader laatst weg moest brengen), heb ik een voedingsbeha aangedaan en daaroverheen een hemd van mamalicious; ook met zo`n speciaal gat. En daar overheen weer zo`n shirt van Hema, ook met zo`n gat. Dan is de buik in ieder geval never nooit zichtbaar. En dan een vest eroverheen (zo`n mooie, leuke, met die lange punten). En dan op een plekje beetje achteraf. Nou en dan denk ik maar zo: als je niet wilt kijken, kijk dan weg. En als je dan toch wat ziet, tja dan zul je dat wel leuk vinden...
Nou, gister flinke krijsbuien gehad, weet ook niet waar Mini last van had. Honger misschien? Na de fles was hij rustig en hebben we hem op bed gelegd. Hij heeft eerst nog wat om zich heen liggen kijken maar na een kwartiertje is hij in slaap gevallen. Heb 4 pakken h.a. op voorraad maar denk dat ik vanmiddag even naar de kruidvat ga om ze terug te brengen en 1 pak voor hongerige baby's proberen... Die voeding blijft wat langer in de maag, waardoor ze langer een verzadigd gevoel hebben. Mini komt nu steeds na 3,5 uur weer voor een voeding en drinkt m niet helemaal meer leeg, grrrr... Houd dus steeds 30-40cc over. Gek genoeg slaapt hij 's nachts wel lekker door! Manlief had hem gisteravond geen droge broek gegeven toen hij hem in bed legde, dus ik vreeste voor een nachtvoeding, maar om 6u werd hij pas wakker, droge broek gegeven en teruggelegd. om 7u begon hij te brabbelen en heb ik hem de fles gegeven. daarna weer teruggelegd, 2x de speen er nog in en aai over zn bolletje, en toen was het in eens 10 uur! @Annette: die wijnfleshouder is leuk! Jammer dat er hier eigenlijk alleen bier gedronken wordt, hoewel ik al wel 3 weken een fles rose in de koelkast heb liggen maar ik kom er steeds niet aan toe Wat fijn dat Evi zo lekker slaapt @Zwemmen: had bij de sportschool geinformeerd en daar mag het vanaf 3 maanden inderdaad. Mini vind badderen ook zo heerlijk, dus zwemmen zal hij echt leuk gaan vinden denk ik. @Jenny: toverstaf voor baby's. 3x zwaaien en ze zijn stil! @Sweet: YAY! Ik duim voor je morgen! @Generatie2010: ken het programma niet maar zal eens gaan kijken @BH's: ja die dingen zijn verrekte duur! Heb 2 Anita bh's, 1 voedingsbh die me heerlijk zit, en 1 te grote meegroeibh Binnenkort maar shoppen voor nieuwe bh's want mijn oude pas ik niet meer... Ben inmiddels al goed afgevallen, en denk dat ik wel weer met een maatje 80 toe kan. Mijn 85E lijkt te ruim te worden, dus ik ga voor de 80E. Even naar bonprix surfen
@Borstvoedingsdames, ik heb hier nog 2 Hema voedingsshirts met lange mouw, maat L liggen. Iemand belang bij? De zwarte heb ik 1x gedragen en gewassen (lange mouw is niet fijn als je in bed ligt), de bruin/grijze is nieuw. Bij interesse, doe me een bod
Ik heb 4 undercover mama t-shirt gekocht... ook handig met voeden!! Heb ze eigenlijk altijd aan... kan hierdoor gewoon m'n oude kleding weer aan! Undercover Mama Black Als je in 1 aflevering bij gekletst wilt worden over generatie 2010 moet je deze aflevering ff kijken... dan hoef je maar 1 aflevering te zien... Generatie 2010 - Aflevering 1 | Generatie 2010
Kom ik aan met mijn 75b. 2 erwten op een plank. Had het graag anders gewild maar ja moet ik maar weer zwanger zijn. Jeetje, wat zijn die voedingsbh's duur! Geef zoveel nog geen eens uit voor gewone. Ok, nu zijn voedingsbeha's wel duurder. Ik ben stik jaloers op mijn vriend. Is daar 25 graden. Zit hier in dikke trui omdat ik het koud heb. Ik ga ff naar action.
@ Sweet Ik heb nu gewoon goedkope voedingsbh's van de hema hoor... maar als je echt een mooie/goeie wilt, betaal je idd heel veel! Ik had eerst ook 70B, maar nu knallen ze uit m'n 80C... (denk dat het misschien wel D is??) Voor mijn doen dus GIGA! Bij m'n moeder is het blijven hangen die grote cup dus hoop dat ik geluk heb...
Ik had het gehoopt maar helaas... Nou is mijn moeder vrij stevig na haar 2 zwangerschappen. Zij geeft het daaraan de schuld. Ik heb nog 2 kilo te gaan tot mijn normale gewicht. Maar grote boops zijn er niet meer, snik. Vond het wel mooi om eerlijk te zijn. Ik had overigens ook goedkope hema dingen. Niks op aan te merken. Als ik ging voeden vond ik het van bovenkant zo mooi uit zien. Laat staan zijkant. Over vriendlief maar te zwijgen. Op 2e of 3e dag mocht hij er alleen niet meer aan zitten. Haha. Goed, ik ga huisje nog ff schrobben. Heb schimmel op badkamer tegels. Ga ik er met spul afhalen. Gekocht bij Action dus hopen dat het werkt. Wordt je wel high van, van dat spul.
@ Sweet Ja m'n moeder heeft ook wel wat extra kilo's, maar ik zit nog maar 1 kilo boven m'n oude gewicht! Maarja mijn moeder heeft dan ook 3 kinderen gekregen dus tja... ik geef natuurlijk nog borstvoeding, misschien dat het na de borstvoeding wel theezakjes worden?? Maar het staat idd wel mooi in je t-shirt met zo'n vette decollete
*uk is brutaal* Nog een 80D zwarte voedingsbh van de hema nodig? 80D was mijn maatje voor de zwangerschap en had een meegroeibh van de hema, dus nog 1 gekocht. Bleek voedingsbh te zijn, en ondertussen paste ik al niet meer in 80D dus ligt ongebruikt in de kast... Wil m tegen portokosten wel naar je opsturen Ik heb dus een cupje extra over gehouden aan de zwangerschap, draag nu 85E maar 85 is me inmiddels weer te wijd. binnenkort eens de goede maat uitzoeken en dan shoppen =) Moet nl. ook nieuwe broeken want mijn heupen hebben besloten wat breder te worden terwijl er vrij weinig vetjes op zijn blijven hangen... @Hier: mini ligt rare geluidjes te maken in de box hihi oh en gister lag ie me hard uit te lachen toen ik zijn luier los maakte en daar een HELE grote verrassing vond en "ieuw" zei
@ Uk Leuk he dat kletsen en lachen!! Mijn vriend heet Auke.. en het lijkt net of Evi heel vaak "Auki" zegt Evi gaf hier ook d'r eerste lachje bij haar eerste doorgelekte luier Hier idd ook bredere heupen terwijl ik echt geen vet op m'n heupen heb baal wel want ik kan net aan niet m'n oude broeken aan... de knoop past wel dicht, maar ik kan dan niet meer zitten Die bh wil ik opzich wel hebben denk, heb heel vaak die zwarte hema bh aan, maar ik weet niet zeker of ik nou echt 80D heb... dus moet ik ff opmeten denk, heb dan alleen weer niet zo'n meet lint maar gooi hem nog maar niet weg dan
Komt goed, blijft wel in de kast liggen We gaan binnenkort verhuizen dus zal er dan pas van komen na de verhuizing denk ik, maar geef maar een gil wanneer je je "nieuwe" maat weet
Annette, grappig, mijn vk die hielp bij bevalling heet Aucke. Schrijft het net iets anders. Lief dat het net lijkt dat Evi Auki zegt. Hahaha. Hier trouwens ook een kind dat steeds gekkere geluiden gaat maken. zeg wel eens jaaaaahaaaa en dan handjes in de lucht bij Jayden. Leek net of hij dat ook probeerde te zeggen. Echt super. Ik heb dubbel gelegen net.