Mama`s van de mooiste baby`s van begin 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door Jenny82, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Bevallen
    06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d
    08/01 Sweetchocolate (Marijke) - Jayden (4190gr/52 cm) - 40w0d:)))
    19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/ 52 cm) - 39w6d
    21/01 Serendipity (Annette) - Evi Linn (3540gr/??cm) - 40w1d
    24/01 Jenny82 (Jenny) - BV - Joël (3290gr/49cm) - 39w4d
    26/01 Chrisie (Christel) - Mik (3750gr/52cm) - 39w0d
    28/01 Madelief (Esther) - Sophie (3630gr/51cm) - 39w6d
    29/01 Uk2011 (Uk!) - Mini
    06/02 Anmar (Carin) - Lenne (3750gr/52 cm) - 41w3d

Gewicht babys
    Finn: 6000 gram en 59,8 cm op 17-03-2011
    Sophie: 4430 gram en 53 cm op 01-03-2011
    Mik: 5000 gram op ?cm 24-03-2011
    Lenne: 4030 gram op 20-02-2011
    Joël: 4995 gram en 56,5 cm op 21-03-2011
    Imane: 5150 gram en 60 cm op 08-03-2011
    Evi: 4650 gram 57,5 cm op 17-03-2011
    Jayden: 6350 gram 62 cm op 21-03-2011

Afspraken
    05/04 Jannebo 1e werkdag! En Finn 1e keer officieel naar kdv!
    07/04 Chrisie 1ste prikjes Mik
    09/04 Jenny met manlief en beeb naar fotoshoot!! --> afgezegd; afzetterij!!
    13/04 Chahida cb 2de vaccinatie
    18/04 Jenny voor echo heupjes ivm stuit (standaard controle)
    18/04 Jenny 3e keer CB = 2e prikjes
    18/04 Jannebo met Finn naar CB + prikjes!
    19/04 Mini voor de tweede prikjes
    21/04 Jenny einde verlof....
    21/04 Serendipity 3e keer concultatiebureau- prikjes!
    02/05 Sweetchocolate met Jayden naar CB
    12/05 Mik CB + prikjes.
    26/05 Jannebo met Finn naar CB + prikjes!
    09/06 Mik CB + prikjes.
    23/06 Serendipity naar heupjespoli, foto's maken heupjes Evi

Verjaardagen
    11/05 Chahida (word dan alweer 28 )
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny (29)
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!)
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    30/08 Sweetchocolate (25)

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

#722 sweetchocolate, 31 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2011
    Iemand nog wat te l*llen? Verveel me! Heb maar een wijntje genomen. Pfff, het is stil hier. Aan Jayden heb ik niks want die ligt alleen maar te slapen. En vriendlief stuurt enkel smsjes als: Ik ga naar het strand, het is hier 21 graden, ik ga nu eten, het is een mooie hotelkamer, men spreekt hier alleen maar spaans etc. Reageren doe ik niet meer, vraagt niks en dat ik steeds met ok antwoord gaat vervelen:p. Kortom, hij lijkt op dit moment op zijn moeder. Stuur ik een smsje: Schat, wijntje? Antwoord hij: Nee, ik moet rijden, ben net klaar met eten. Verder vraagt hij niks. Tja, wat moet ik antwoorden dan?!
    Op naar mijn wijntje. Is wel een goede, maar hierna stop ik. 2 vind ik voldoende, heb verantwoording voor een kleine van 3 maanden

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Helaas, ben te laat vrees ik... Aardig van je vriend, die smsjes ;)

Mini heeft de hele middag liggen slapen, van 5-9 en toen heb ik hem wakker gemaakt want anders werd het echt te laat voor zijn voeding. Nu ligt hij in zijn bedje te slapen. Denk dat ik er ook maar zo in duik want hij heeft maar 4 voedingen gehad en veel te veel geslapen, dus zal vannacht wel eerder komen...

@Drank: net een bavaria witbiertje op, 0% haha... maar wel lekker!

4. sweetchocolate

En Uk, heeft hij door geslapen?

Je kwam wel aardig in de richting hoor. Had Jayden 10 voor 11 uit zijn bed geplukt, verschoond en eten gegeven. Half 12 weer naar bed gebracht. Ging zelf boel opruimen beneden en ben rond 10 over half zelf gaan slapen.

Jayden slaapt nu nog! Maar hij lag er laat in. Gisteravond 7 uur, tot 11 daarna vanaf half 12. Had zelf ook kunnen uitslapen maar mijn biologische klok he...

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Om 5u werd ik wakker van wat gebrabbel. Weet niet eens of ik er uit ben gegaan om de speen weer in zn mond te stoppen. Geloof het niet eigenlijk. Om 7u ging de wekker van mijn vriend en begon Mini wat te jammeren, dus snel fles gemaakt.
    Heb hem terug in bed gelegd daarnet toen ik er uit ging. Hij jammerde even, maar nu is het stil.

Ik wil heel graag nog even slapen, maar moet ook douchen, huis opruimen, boodschappen doen...

6. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Gister niet geweest en moest dus veel lezen. Heb niet alles onthouden.

@sweet suc6 vandaag. Je hebt toch sollicitatie??

@BH. Ik heb 2 anita's waren volgens mij ook iets van 60 euro in 1 van de hema. Hoop dat mijn borsten wel weer wat kleiner worden.

@Esther. Lekker schema hoor. Doet ze goed.

@Sloffen nou nee je vloer word er niet echt schoon van.:D

@BV. Wou me nachtvoeding afbouwen maar nu komt meneer de afgelopen 3 nachten niet. hij had 2 nachten 7 uur ertussen en vanacht 8uur. Rare is dat me borsten niet op springen staan. Eind van de middag wel als ik er en keer 5 uur tussen heb dus heb dan gewoon meer productie.

@Straks met Mik naar manueeltherapeut hoop dat het gaat helpen. Vind het zo zielig voor hem.

Annette ben nog iet over op KV. Met KV hebben ze nog meer last van reflux omdat Kv langzamer verteerd.

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zo; 16.30 uur - 22.00 uur - 6.00 uur! En nu slaapt ie nog nadat ik om 8.30 de speen er weer in heb gedaan. Met andere woorden, we hebben best een lange nacht gehad!
    De voeding van 2200 uur had eigenlijk 2130 moeten zijn, maar manlief was te laat met de nieuwe luier hahahaha! Voor de 3e keer nieuwe kleren aan, gisteren. Zo heb je 2 dagen niets en zo op een dag 3 keer hahaha

Jullie allemaal al wakker en/of druk?

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Gek genoeg hier nog maar 1 (!) keer een ongelukje gehad met een doorgelekte luier. Toen had manlief hem na de voeding op bed gelegd zonder luier te verschonen, en mocht ik om 5u 's ochtends eruit omdat Mini huilde. Zo ontzettend nat! Zielig gewoon... Daarna ook terug gelegd zonder voeding, en hij sliep zo verder.
    Ben er laatst trouwens 2x tijdens het wassen onder geplast. Kon dus ook 2x opnieuw beginnen met wassen :p

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

ps. wakker, helemaal niet druk want Mini slaapt.

Vraagje: hebben jullie ook last van steken down under? bij mij steekt het de laatste paar dagen flink rond het litteken. Zou dat met het helingsproces te maken hebben?

10. sweetchocolate

Christel: Ja, vandaag solli gesprek:) Suc6 straks met Mik bij manueeltherapeut. Gelukkig dat je 's nachts niet op springen stond. Alleen dan overdag. Hmmm, tjah, volgens mij wel herkenbaar.

Uk: Jeetje, wat lekker! Hij heeft het goed gered op 4 voedingen. Super!! Schreeuw alleen niet te hard, hier zitten we regelmatig weer op 5 voedingen;) Maar ja, hij is pas 3 maanden.
    Zo te lezen wil jij ook zoveel doen in zo'n korte tijd:) Gaat niet he?:p

Hier: Rustig! Jayden werd rond kwart over 7 wakker, toen stond ik te douchen. Dus die heeft de boel bij elkaar liggen huilen. Eerst eten gegeven. Nog even wezen spelen. Dan badderen. Daarna met z'n drieen lopen (Jayden, hond en ik). Nu ligt Jayden in bed. Hmm, rust voorbij. Heb ondertussen al 3 keer de speen terug moeten doen. goed voor de lijn, nog 2 kilo te gaan. Zal nog wel 100 keer naar boven moeten om die speen erin te doen. Pfff.

Daaag marco borsato op TMF:( (10X Marco daar nu)

Wordt echt doodmoe van mijn vriend. 4 keer dezelfde vraag: Hoe gaat het met jou en Jayden? Eerste keer toen hij net opstond, ergens vroeg, rond 5 uur ofzo. Ik geantwoord: Goed, wij liggen te slapen, fijne reis. Dan op vliegveld in Espana weer die vraag, volgende keer was dat ze zouden vertrekken en dat hij in het vliegtuig zit en nu net dat hij in Parijs is. Nu zit hij in het vliegtuig. Pfff, en dan zegt ie: Of je moet willen dat ik in Parijs blijf dan stap ik uit;) Wou bijna antwoorden, doe wat je wilt. Stel ik mij aan of is dit gewoon irritant? Elke keer enkel dezelfde vragen en anders alleen maar over zichzelf. Ik erger mij in ieder geval er groen en geel aan.

11. sweetchocolate

Nou je het zegt Uk, ik had er van de week ook last van. Niet pijnlijk, wel heel irritant. Weet niet wat het is.

12. sweetchocolate

Haha, Jayden en ik zitten Marco Borsato te luisteren en hij is nu wel stil. Lol

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@sweet hij mist jullie gewoon haha lief toch? Ok wel irri die smsjes lijkt me :p

14. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Succes met solli vanmiddag!

15. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Uk. Ja hier ook wel eens steken en jeuk. Denk ook dat het met genezing te maken heeft.

@Sweet. Hij mist jullie gewoon:)

@Jenny. Zo dat was ook een lekkere nacht. Mik heeft nu ook 3 lange nachten gemaakt hoop dat dat even zo blijft.

@haha hier ook af en toe en dag dat ik bijna alle kleren uit zijn kast kan pakken. Is het niet spugen dan wel luier die overvol zit. Heb hem nu even in zijn wieg gelegd zodat ik zijn kamer kan opruimen en soppen.

Heel voorzichtig is je weet wel hier ook gebeurd. Maar was behoorlijk pijnlijk. Hoop volgende keer weer iets minder.

16. sweetchocolate

#736 sweetchocolate, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2011
    Zo, ben er weer!

@ Christel: Pfff, hopelijk gaat dat idd volgende keer beter! Is niet prettig.

@ Kleding uit de kast: Valt op zich hier wel mee. Vandaag was wel weer zo'n dag, nou ja, één stelletje. Dus viel mee. Waren voor grond kijken, niet dat we nu een nieuw huis kunnen kopen, maar toch. Kijken mag. Jayden werd onderweg zo onrustig, hard huilen. Had net 3 uur daarvoor zijn fles gehad, zou vroeg zijn maar toch... Niks is onmogelijk bij Jayden. Komen wij thuis. Maxi cosi nat. Huh?! Ow nee he! En ja hoor, hele lading poep! Bah, en stinken! Gelijk in bad gedaan, maxi cosi schoongemaakt. Pyama aangetrokken bij hem en in bed gelegd. Echter, vriendlief heeft besloten dat hij zonder luier op zijn bed boven de inbakerzak mag. Gevolg, natte inbakerzak = geen inbakerzak voor de nacht. Tot nu toe is het stil daarboven:p. Wish me luck...

@ Sollicitatie: Hoor ik volgende week meer van. Hoop het zo, hebben het geld hard nodig. Nog steeds niks van mijn werkcoach gehoord.

17. sweetchocolate

Toch wel lekker dat hij weer thuis is. Lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank. Samen Top Gear kijken maar hey hij heeft ook gtst met mij gekeken

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@sweet: succes vannacht ;)
    Hoe ging het gesprek, goed gevoel erbij?

@hier: wacht op man, die vindt gamen interessanter dan mij ;)

19. sweetchocolate

Wat een k nacht! Bedankt vriendlief dat Jayden de boel heeft onder gezeken. En wie mag er ondanks dat ik laatste voeding heb gegeven dus eigenlijk zijn beurt uit? Juist, ik. Ben er nu 4 keer uit geweest. Volgende keren trap ik hem eruit. Het is zijn beurt en hij heeft deze nachtelijke onrust veroorzaakt. Ik weet dat het aan het inbakeren ligt...

20. sweetchocolate

Toen was het ineens half 9 en Jayden heeft nog niet gegeten. Hij ligt ingebakert in een deken.

Deel Deze Pagina