@ Sweet Ondanks z'n natte bed dus toch onwijs goed gedaan!! @ hier Hier een top nacht gehad... 20 uur kwam ze voor d'r nacht voeding... dronk 2 borsten leeg, maar durfde haar nog niet op bed te leggen, bang dat ze vannacht weer zou komen dan! Dus wakker gehouden tot 22 uur en toen nog een klein beetje gegeven! Ze dronk nauwelijks, dus ze heeft niet veel gehad! (had haar dus best weg kunnen lekker om 20 uur) En toen kwam ze om 7.15!!! Precies goed, want dan kan ik haar om 10.15 weer voeden, om 11 uur weg en om 11.30 bij het keukenhof zijn!! Gaan met m'n vriendin+vriend en haar kleine meid naar het keukenhof... ben er niet zo van hoor, vind dit wel heel erg burgelijk, maar wel leuk om met z'n 6en een keer weg te gaan! Iig mooi weer!
Goeiemorgen! Het wordt hier geloof ik écht wat: 22.30 uur, 5.30 uur en 8.30 uur Wauwie! Vandaag een beetje 'zaterdagachtig doen' en morgen een verlate kraamvisite haha. Fijn weekend allemaal!
@Sweet. Ach volgende keer is je vriend aan de beurt. volgens mij kunnen we allemaal lekker slapen. Hier ook gister om 22.30 gevoed hij drink bij deze voeding niet heel veel. 'snacht moet ik hem wel af en toe speen geven denk dat hij dat wakker word van maagzuur. geslapen tot 6.30 heerlijk. Zitten dames die bv geven nu ook op 5 voedingen. Sta er echt van versteld dat hij met 5 tevreden is. Ik heb hem nu in draagdoek liggen. Zo 1 van 6 meter die je moet knopen (kan ik van een buurvrouw lenen. Dacht eerst dat het niets was meer is heel makkelijk. Kan ik in iedergeval iets doen na het voeden en hoef ik hem niet een half uur vast te houden. Ik ga vandaag genieten van het mooie weer
@Sweet: balen van je nachtrust Wilde vanmorgen (tijdens voeding lees ik via mobiel) al zeggen, misschien in een deken inbakeren, maar mobiel reageren met kind + fles in de hand lukt niet. @Annette: heerlijk die lange nachten @Jenny: julie Uk ook al een beter ritme! @Christel: begint zo echt wat te worden he, 5 voedingen op een dag. Ze drinken meer dan je denkt hoor! Gister hier weer op 4 voedingen!! @Hier: wij gaan aan de klus. Neeeeee... niet die klus Grote voorjaarsschoonmaak en laatste dingen afmaken in ons huisje!
Uk: Dacht al toen ik het las Haha, maar dat soort klus ja, moet ook gebeuren. Christel: HEERLIJKE TIJDEN! Dat zijn nog eens tijden, dat met BV. Petje af, respect. Zo'n draagdoek is inderdaad echt een voordeel. Even je handen vrij. Wij hebben dan een draagzak, maar is ook echt ideaal! Jenny: Jeetje, nu nog kraamvisite?! Lekkere nachtrust gehad? Nette tijden zeg! Annette: Hoe was de Keukenhof? Viel het mee? Hier: Vanmorgen bij een huis wezen kijken. Oud, project geval. Wel super mooi met veel verbouwingskansen. Maar... Eerst een baan hebben Jayden vond het allemaal best en zat vrolijk om zich heen te kijken. Bij thuiskomst was meneer nog altijd vrolijk. Lekker aan het lachen en heeft er eindelijk weer eens ruim 4.5 uur tussen voedingen gelaten (normaal met veel moeite 3-4 uur de laatste week, waardoor hij weer op de 5 voedingen zit) We hebben hem nu niet ingebakert in bed gelegd en hij slaapt al vanaf ongeveer 13:00 uur. Ondertussen boodschappen gedaan voor de hele week. Zit nu heerlijk te genieten van het zonnetje. Al valt het tegen qua temperatuur. Het is echt geen 22 graden hier op het zuiden. Heb gewoon een t-shirt met lange mouwen zelfs aan gedaan. Normaal is het hier met 22 gragen gewoon echt warm. Nu niet. Dus het is geen 22 graden. Dat geloof ik niet. Het tekenseizoen is begonnen! Een teek heeft onze hond al tegrazen genomen. Natuurlijk nergens zo'n tekentang te vinden:x
Nog even fototje van een vrolijke Jayden... (Heb trouwens net de speen weer in zijn mond moeten stoppen want meneer werd onrustig. Maar slaapt nu weer rustig verder)
Zo iedereen is van het weekend aan het genieten. Nou hier ook. Hebben net een heel eind gewandeld en het zou vandaag regenen?? @Sweet wat een heelijk ventje. SPannend een nieuw huis. Wij blijven ook altijd beetje rondkijken. Wonen nu prima hoor en aankomende jaren kunnen we hier vooruit. Maar je weet nooit wat je tegenkomt @kraamvisite. Wij hebben ook nog niet iedereen gehad. Volgende week en week erop komen er nog mensen. @Uk en klus geklaard? is er al datum dat jullie over gaan? @Moe. Weet niet wat het is maar ben ineens weer zo moe. Als ik half dagje weggeweest ben dan ben ik helemaal op. Voorjaarsmoeheid??? Vriedin van me zei dat door bv komt. Zij had het ook en heeft beide kinderen bv gegeven. @Spugen lijkt beter te gaan. Probeer nu steeds rechtop te voeden en eerste melk af te kolven en nog steeds papje met jbpm. Dit is alleen lastig als ik niet thuis ben. Dan doe ik het maar op goed geluk Hij heeft alleen wel nog last van reflux zo zielig. Ben gister 2 uur met hem bezig geweest voordat hij rustig sliep. @Ritme. Afgelopen dagen hebben we een aardig ritme zal vast wel weer anders worden. Zo ziet het eruit. 6.30 / 7.00 10.30 / 11.00 14.00 / 14.30 17.00 /18.00 22.30 / 23.30 Hij ligt nu lekker tegen me aan te slapen in de draagdoek. Ga hem zo in zijn bedje leggen. Hij heeft nu lang genoeg rechtop gezeten na zijn voeding. Maar het is zo lekker om hem bij je te dragen terwijl als ik eerder moeders zag met een draagdoek ik het maar stom vond
Jaa beebje slaat bewust tegen dingetjes in de lucht! Ik heb zo`n ding voor in de kinderwagen, zo`n soort slinger. Leuk dat ie het vindt!! Morgen het speelkleed maar eens voor de dag halen, dan kan ie meneer de uil meppen hahahaha!
Regen? Hier nog niks. Zag je filmpje op Fb Jenny, gaaf! Klus: 2 dagen opruimen en schoonmaken, morgen gaat mn man schilderen. Mini vindt t allemaal maar vreemd, vooral dan andere plafond om naar te kijken. Als hij mij ziet is hij stil. Loop ik weg dan huilt meneer... kortom, kon niet veel doen, maar wel goed voor de lijn dat heen en weer lopen. Draagdoek was nu wel handig geweest!
Regen? Hele dag nog niet gezien! Ritme, gister heeft meneer van 20:45uur tot 6 uur geslapen. 20 uur laatste voeding. Hij lag nog zo lekker te slapen dus niet wakker gemaakt. We keken wel wanneer hij wakker zou worden. Nou pas de volgende ochtend om 6 uur! Geweldig. Verder is vandaag het ritme ver te zoeken. Heb zo iets hij geeft het zelf prima aan hoor. Had om half 3 wel al zijn 3e voeding op dus zitten vandaag misschien op 5 voedingen, maar zien we wel. Dacht dat hij gister ook 5 voedingen nodig had maar viel reuze mee. Net was hij heel erg aan het huilen. In ons bed gelegd, was toch in onze kamer strijken dus kon hem goed in de gaten houden. Hij is in ons bed in slaap gevallen. Even laten liggen tot ik klaar was en alles had opgeruimt en rustig in zijn eigen bed gelegd. Gelukkig heeft hij er niks van gemerkt en slaapt nog. Haha. Nu lekker eten. Ben benieuwd wat vriendlief gekookt heeft.
Beebje ligt voor het eerst 'tussen de middag' boven in bed te slapen. Ik voel me helemaal 'ontkind'!! En verder eigenlijk niks te vertellen... Saai he!?!?
07:30 ikke wakker, Mini slaapt 08:00 ik uit bed, Mini slaapt 08:30 Mini wordt wakker, tijd voor fles 09:00 ... en hij slaapt weer... 10:00 nog steeds 11:00 nog steeds! ik verveel me... 12:00 er begint iemand wakker te worden! 12:15 nee toch niet 12:30 JA! eindelijk wakker, dus badderen 13:00 flestijd 13:30 en nu ligt hij in de box te pruttelen... what to do, what to do? Straks maar lekker een eindje wandelen, even langs de VK want heb nog wat portiezakjes Nutrilon hier liggen die ik terug ga brengen, gebruiken Friso sinds we volledig op kv over zijn. Dan nog langs de bank (stomme ik...) om pas te deblokkeren en wat boodschapjes doen. Jullie nog plannen? @RIANNE: hoe gaat het? nog steeds zo druk met Finn? Is al weer een tijdje geleden dat je hier hebt gereageerd...
@Jenny . Leuk he dat ze zich bewust worden van dingen. Heb je nu niet steeds de neiging om bij hem te gaan kijken?? Hebben mik laatst een keer 'snacht in zijn eigen bed laten slapen nou dat doe ik voorlopig niet meer. Vond het helemaal niets. @Uk wat een ochtend, heerlijk. Hier is de kleine beetje jengelig. Heb hem maar eerder voeding gegeven. En heb het idee dat hij last heeft van krampen. @Sweet. En gister lekker gegeten?? @vandaag weer om 7 uur wakker. Half 6 speen gegeven en meneer slaapt weer 1,5 uur door. Vanochtend even wat boodschappen gedaan. Kwam nog iemand tegen van joga met de kleine erg leuk. Tussen middag na het werk gebeld, wil ze toch wel laten weten dat ik nog steeds bv geef en er voorlopig ook niet mee wil stoppen. Ja ben weer helemaal om, kv blijft nog even dicht. Maar me baas was in bespreking dus die bel ik vanavond dan wel. Denk niet dat hij er erg blij mee is maar dat is zijn zorg.Heb me collega al laten weten dat ik niet in toilet/ douche / berghok ga zitten en dat we maar iets moeten bedenken. Ga zoiezo 1 kolfsessie tijdens pauze doen. Heb 1uur pauze dus dat moet lukken. Ga maar weer wassen opvouwen en ophangen en bedenken wat ik straks ga eten. Sinds vandaag geen snoep koek en andere lekkernijen meer. Had zatedagavond appelcake gebakken klein beetje mislukt want hij wou niet uit de vorm. Maar uitlepelen ging wel. Cake is bijna helemaal in mijn mond verdwenen zo lekker. Maar ben er nu helemaal klaar mee.
Haha Christel, moest je je nog even volproppen met slechte dingen om vervolgens te gaan lijnen? Uk en Jenny, irritant he als je al niks te doen hebt en de kleine slaapt. Hier, een kind dat 2 dagen aan de dunne is. Gelukkig niet zo erg dat ik steeds zijn broek moet verschonen, maar toch. Heb je net schone luier aan gedaan, kan je 20min later weer beginnen met nieuwe aan doen. 3e luier met dunne inhoud. Bah en stinken! Gelukkig plast hij wel, is alert maar laat soms wat drinken staan. Ben ik niet van hem gewend. Wouden alweer forte gaan halen, maar 's nachts doet hij het wel goed. Nu slaapt hij. Moet zo wel richting bank, ja ook ik. Maar internetbankieren is geblokkeerd omdat ik nieuw telefoonnummer heb en de codes om over te maken komen via de sms. Heb ING. Cb op gebelt net what to do met Jayden. Advies is terug gaan op 5 voedingen. Maar dan kom ik op de liter! Geef 180+6 en als dat 5 keer moet, is dat een liter. Aan 150+5 heeft hij niet genoeg. Wat als Jayden dan een 6e voeding wilt? Ach, we zien vannacht wel...
@Sweet. Zolang hij maar genoeg plasluiers heeft is het goed toch? mik heeft ook vaak dunne ontlasting. @Lijnen. Nou niet lijnen maar wel al het lekkers laten staan. Ik vind als je jezelfd uithongert lijnen. Een gezond eetpratroon vind ik geen lijnen. lijnen mag ik nu toch niet ivm bv.
@ stiekem gaan kijken: hij werd na een uur alweer wakker en toen heb ik hem er maar weer uitgehaald. Normaal slaapt ie zowat 3 uur, maar nu dus niet. Eindje wandelen lukte ook niet om in slaap te komen! Ik ben even naar Livera gelopen en heb daar (jaja!) 2 voedingsbeha`s voor 28 euro gekocht. Maat enorm: 85E. Ik had eerst een D en dat vond ik al groot. Worden jullie 2 dames trouwens na de voeding ook al een beetje washandjes? Hier wel hoor, ze staan niet meer zo fier rechtop als eerst!!
Mijn man riep laatst: "je hebt hangtieten!" dus ja... helaas... Ben weer terug van de bank + boodschapjes doen. Ook voor het eerst geen koek, snoep en chocola meegenomen! Mini is de hele rit wakker geweest, ben ik niet van hem gewend...
Net voor het eerst een flesje aangemaakt met wat Nutriton erdoor, omdat Mini eigenlijk te snel weer voor een voeding komt. Ik kan wel op voeding voor hongerige baby's overstappen (daar zit ook johannesbroodpitmeel door) maar dat is niet hypo allergeen. Met mijn allergieen lijkt het me wel handig om met de h.a. voeding door te blijven gaan. Mini kwam nu ook al weer na 3 uur voor een voeding en heb het nog een half uurtje weten te rekken maar hij bleef jammeren. Heb 200cc+6 schepjes poeder aangemaakt, en 2 schepjes nutriton erdoor. Mini liet 150cc staan van de fles, viel zo in slaap tijdens het drinken! Bij de drogist zei de medewerkster al dat ik misschien een grotere speen moest proberen bij de nutriton, lijkt me handig! Denk dat hij erg moe werd van het moeizamer drinken?? Volgende voeding maar 1 schepje erdoor en een 3m+ speen erbij pakken. Eens zien hoe hij daar uit drinkt...