Uk, over nutriton, wij gebruikten 3 standen speen op stand 2. Denk dat dat de 3 maanden speen is? Heeft bij ons goed geholpen, de nutriton. Alleen toen begon hij te kloten met zijn ontlasting. Dachten dat het door de nutriton kwam maar het bleef onregelmatig. Zo, wij gaan ook weer terug op de johannesbroodpitmeel. Alleen dan al in de voeding verwerkt. Ben benieuwd of dat ook werkt. Om 7 uur gaan we binnen in een huisje kijken! Die van afgelopen zaterdag.
De 3standen speen van avent? die is voor 6+ maar ik heb flessen van Tommee Tippee met extra speentjes voor 3+ en 6+ maanden. Mocht dat niet werken, dan pak ik de Avent fles wel. Heb er 1 staan uit een van de babydozen. Voor de ontlasting zou jbp niks uit mogen maken, zeiden ze bij de drogist. Veel plezier met huisje kijken! Laat je weten of het wat is? (heb je een linkje naar funda misschien?)
knudde.........weet niet waar ze nu weer last van heeft maar heb haar laten huilen en nu is ze in slaap gevallen door haar eigen gekrijs. Had alles gedaan, nieuwe luier gegeten enz. was er even klaar mee hoor. Het eten is vandaag ook al helemaal raar.....om 08.00 175 ml toen ineens om 10.30 krijsen en toen heeft ze 70 ml gedronken. toen om 15.00 weer 165 ml en net weer krijsen en maar weer 65 ml gedronken. de hele dag is ze al aan het piepen dus ik weet het gewoon eventjes niet. heb haar in de schommelstoel gezet en daat ligt ze nu slapend een beetje in te snikken. Marc die al weken moet overwerken en dus vanavond ook pas weer om 20.00 thuis komt......nog 3 weken dan heeft hij een nieuwe baan gelukkig met vaste werktijden!!!kijk er nu al naar uit. dan werkt die van 05.30 toto 13.30 of van 13.30 tot 21.30 dus dat vind ik wel lekkere tijden als ik eerlijk ben, blijft er ook nog wat tijd voor thuis over Verder voel ik mij zelf wel goed hoor afgelopen zaterdag ben ik naar een feestje geweest dus had een beetje veel bier op hahahahaha en was om 02.00 thuis (voor mijn doen nu erg laat) maar heb het erg naar mijn zin gehad en daar gaat het om toch?! Net ben ik even kleding gaan kopen voor Laura want het weer word nu steeds beter dus t-shirts en 3/4 broeken gekocht, erg leuk moet ik zeggen en een paar slofjes voor Sophie met I love mama er op . huishouden ligt stil maar dat intereseert me geen hol hahahahaha, komt morgen of overmorgen wel weer. Sweet: wat vind jij toch zo erg aan 5 flesjes???weet je dat dat heel normaal is op deze leeftijd???? Ik ben blij als ik af en toe een dag met `maar`5 flesje heb de meeste dagen gaan er hier gewoon 6 flessen in hoor! Veel plezier met huisje kijken Uk: lief dat je aan me dacht xxxx
@Sweet. Leuk huis kijken. @Uk. Ik doe op een fles van 150ml bv 2,5 schep soms 3. Gister voor het eerst met 3 standen speen en dan eerst 1 maar dat ging veel te hard. Had denk binnen 3min al 100 op. (vriend had niet door dat het zo snel ging, hij was tv aan het kijken) Toen snel speen 1 erop gezet en dat gaat beter. ALs ik avent gebruik doe ik voortaan gewoon speen 1 erop dan doet hij ongeveer 20 min over fles. Ook gebruik ik de medelaspeen nog. Ontlasting is wel dunner door jbpm. @washandjes. Jep hier ook na voeden. En ze hangen, kan ook niet anders met maat f/g Weet niet wat dat gaat worden na bv. Ze zeggen dat het na verloop van tijd wel weer bijtrekt. Heb hier nog een 2x borstencreme staan wat ik niet kwijtraak dus als ik klaar ben met bv ga ik volop smeren @Ester. Geen regeldag?? Je gebruikt toch speciaal soort voeding?? Lekker dat Marc straks vaste tijden krijgt heb je toch wat meer regelmaat.
Heb m net besteld. Je moet wel een stempel halen van je huisarts, zo staat op het formulier wat je voor je verzekering moet uitprinten. Bij een nichtje van mn man is een kindje overleden aan wiegendood. Dit verkleint het risico toch weer een beetje. Thanx voor de link!! Ga jij hem bestellen?
@Esther: ow balen die dagen! Heb Mini de laatste tijd ook wel even laten huilen, maar wanneer hij echt gaat krijsen kan ik hem niet laten liggen... Ik ga zometeen een draagdoek bestellen. Op sommige dagen krijg ik nl. niks gedaan omdat ik hem constant bij me moet dragen. Soms is zitten ook niet goed, dan moet ik echt rondlopen, en dat trekt mn rug niet. Hopelijk met een draagdoek wel! Zou ze niet weer last van krampjes hebben? Dan drinken ze ook kleine beetjes en krijsen. Zo zielig wanneer ze in hun slaap nog liggen te snikken Oh, dus jouw man is ook al steeds weg. Niks aan! Die van mij is nu ook al 3 dagen achter elkaar weg. Gaat 's ochtends vroeg weg, 's avonds laat pas weer thuis... Wel heel fijn dat hij een nieuwe baan heeft met betere werktijden! Bij ons zal het tij ook snel keren, dan is de verbouwing klaar. Hoewel, dan vindt hij wel weer iets om te doen - het liefst op de momenten dat ik bekaf ben en hem juist nodig heb om met Mini te helpen... @Bier: eergister ook weer eens eentje gedronken, poehee... die hakte er flink in! Eerste alcoholhoudende biertje sinds, uhm, voor de posi test @Huishouden: ligt hier ook stil. Geen zin aan gehad. Gister 2 wassen gedraaid, vandaag vertik ik het Moet de was van gister nog opvouwen, bah... Nouja, straks dan toch maar "iets" gaan doen. Wel net lasagna gemaakt =) maarja, das hobby, geen huishouden
@Christel: ontlasting dunner door jbpm? ah ok dan ga ik wel iets minder water bij de fles doen hahaha... Mini slaapt hier nog steeds na die halve fles, ongelofelijk! Ik heb alleen de 1-2-3 speen, maar zal het eerst met de 2-speen van Tommee Tippee proberen. Ook manlief maar instructies meegeven, want hij zit ook altijd tv te kijken en heeft dan bijv. niet eens door dat Mini de speen heeft uitgespuugd en dan loopt t lekker zn hals in... Gebruik je bij elke fles jbpm? @Borsten: Ik ga oefeningen opzoeken. Doe ook al de bekkenbodem oefeningen wanneer ik op de bank zit, dus borstspieren oefenen kan er ook nog wel bij. Ik laat wel weten wanneer die theezakjes weer wat strakker lijken te worden
Easy Expression bustier om handsfree te kolven mischien is dit iets voor de dames die gaan kolven op werk @Uk ja gebruik in elke fles en als ik voed krijgt hij papje voor en na voeding. Erg leuk om te doen, hij mag dat van een lepeltje eten en gaat nog goed ook.
Christel: ja zou kunnen een regeldag.....zat ik ook net aan te denken. Ja de voeding die ik geef is 'hetzelfde' als borstvoeding dus mag ik onbeperkt geven Uk: Ja echt erg hoor die mannen pffffff heb hem gewoon af en toe even nodig nu! Dat laten huile heb ik geen problemen mee als ik er klaar mee ben.....ik weet dan gewoon dat er niets is dus mag ze best even krijsen (ik rook dan een peukie) en als ik weer binnen kom slaapt ze 9 van de 10 keer! xxx
Whoehahahaaaa een kolfbh Wel goede uitvinding trouwens! Heb je een klant aan de lijn: "wat is dat pompende geluid toch op de achtergrond?" jij: "oh, ik ben even aan het melken" Ik zal hier maar weer een flesje aanmaken, want meneer slaapt dus al 3 uur op een half flesje!
@Esther. Hier ligt Mik nu ook te huilen. Weet het soms ook niet meer en hij ligt dan meestal na ook na10 min te slapen.
Oeh, peukie roken... jaaaaaa... maar manlief is thuis en die heeft het na een maand nog niet door geloof ik - of hij zegt gewoon niks? === Net deze besteld: BabyLegs Train | Beenwarmers | Babybij ... en een Hoppediz draagdoek =)
echt een melkoeidee krijg ik ook bij die bh hahahahahahahaha afschuwelijk ding!!!! Christel: je moet doen wat je gevoel zegt, ik laat haar dus gewoon af en toe huilen (ben een slechte moeder hahahaha)
nee hoor geen slechte moeder haha. Mik ligt nu te slapen na 7 min huile dus. Ja erg he maar je kan hem over je bvbh antrekken. lijkt me wel handig kan ik gewoon tijdschrift en kop thee drinken.
hihihi, maar voor op het werk is het dus echt niets!!! o dan ben jij dus ook al zo'n slechte moeder net als ik hahahahaha
@Christel: ja da's wel handig, lekker relaxen tijdens het kolven. Beter dan die dingen vast te moeten houden. Bah wat een ondingen zijn het toch! Ben eerlijk waar blij dat ik niet meer hoef te kolven...