Hijg, hijg; stelletje kletskoppen! @ matje: ik heb een collega gevonden die de juiste verzekering heeft. Ik wil em ook. Lang leve Facebook, zo bereik je nog eens mensen hahaha Beebje heeft zich vergist vannacht: om 19.30 sliep hij eindelijk, hij is de hele middag wakker geweest, om 17.30 uur in slaap gevallen tijdens de voeding (al na een minuut haha) en toen na 15 minuten in bedje werd hij weer wakker. Ik had de rest van de voeding afgekolfd omdat het leek alsof hij voorlopig wel even K.O. zou blijven. Nooooooooooottt!! En toen moesten we dus echt even papa en mama spelen hahaha Maar goed, toen is hij om 19.30 - na de voeding poging 2 - dus in slaap gevallen en hij werd pas om 4.45 uur weer wakker. Oef, die had wat in te halen!! Ik hoop maar dat er nu niet weer zo`n avond aan komt; hij slaapt nóg steeds niet na de voeding van 12.00 uur. Ik ga maar eens even kijken wat ie heeft he hahaha
Ik was nog ff aan het denken over die bh he, ik zie het al helemaal voor me: voedinsbeha dat ding voedingshemd (omdat ik het anders koud heb hahaha) voedingsshirt sjonge, mag wel een half uur eerder opstaan! Het VSM-pakketje is net binnen gekomen! Nou ja, binnen: door de voordeur. De postbode kreeg het er niet door en ze was aan het klagen over onze brievenbus. Ze krijgt het er nooit door ofzo. Nou ja, manlief moet vanavond maar eens kijken. Hij wordt nog druk vanmiddag na het werk - hij moet ook al naar Kruidvat om het campingbedje op te halen dat ik vanochtend gekocht heb. Dat ding is zo groot en onhandig, dat kreeg ik niet mee. Zo, het speentje heeft z`n werk gedaan; nu ga ik Grey`s Anatomy kijken en daarna Project Catwalk. Met andere woorden: ik ben met toch DRUK!!
@Sweet. Vooral niet te koud water laten drinken. Kan zijn maag helemaal niet aan. Soep is goed. Hoop dat hij zich weer snel beter voelt. @Annette. En hoe was het zwemmen, denk nog een hele onderneming he? @Jenny hier zijn de druppels ook net binnengekomen wel door de brievenbus. Mik moet donderdag zijn 1ste prikje (weet het iets later dan normaal maar er was niet eerder plek bij CB) dus kan vandaag al mooi starten met de druppels. @kolfbh. Had bij topic bv gevraagd of iemand ervaring ermee had. Kreeg reactie dat ze de kolf onder bh en shirt klemmen. Ook maar eens proberen. @Wij hebben voor de 5de keer een lange nacht gehad 21.15 voeding toen in bad en na nog wat getuttel om 22.30 nog klein beetje gedronken. Hij lag om 6.45 beetje te draaien dus heb ik hem eruit gehaald 7.00 voeding @Krampen Heb hier zelfs infacol gehaald voor het eerst want Mik heeft er nu ook opeens last van. Mischien is het toeval maar hij heeft tot nu toe nog niets gespugd. @voedingsshirt. Heb er nu 5 in de kast liggen en vind er geen 1 fijn dus draag ze ook niet. Vind het echt ondingen. Die van de hema gaan wel maar na 1 voeding lubbert de hele stof en staat dan helemaal af. Ziet er echt niet uit. Heb nu gewoon een hempje aan en dan shirt. Als ik ga voeden shirt omhoog hempje en bh naar beneden. Zit je toch niet helemaal bloot
Grey`s Anatomy: aflevering van gister?? Heb helemaal in een deuk gelegen van de gek met een mes in zijn hoofd.
hier ook net vsm druppels binnen!! Zwemmen was heerlijk!! Wat hebben we toch een makkelijk meisje! Zij vond het ook geweldig!! Er kwam wel een badjuffrouw naar ons toe... vroeg of het de eerste keer was... en dat ze dan maar een kwartiertje erin mocht! Het water daar is 31 graden, is wel wat anders als het 37/38 graden badje van thuis! Dus na ongeveer een kwartiertje (iets langer) er uit gegaan... afgedroogd en badjasje en dekentje omgewikkeld, ze heeft 20 min heerlijk geslapen in m'n armen! Daarna weer aangekleed en naar huis gegaan! Thuis weer gegeten... had verwacht dat ze wel moe zou zijn! Maar ze is de hele auto rit naar huis nog wakker geweest (20 min rijden) en nu na het eten is ze ook nog hartstikke wakker en lekker aan het kletsen! Zal zo ff een fotootje plaatsen! En Chrisie tis zeker een georganiseerd... denk dat je de eerste keer niet alleen moet doen, want dan wordt je gek al is het wel te doen denk, je moet gewoon zorgen dat alles in 1 tas zit... heb haar pas om gekleed in het zwembad zelf... maxi cosi mee, tas mee... en daar om gekleed!
ik heb gisteren ook grey's zitten kijken! Zielig die ene man van dat kindje die naar de wedstrijd moest! Die van het mes was wel humor ja!
Ik ben de eerste die is gaan zwemmen toch??? Is echt aan te raden!! Zo leuk!! Pfff de volgende keer ga ik langer... Evi wil niet slapen
drupjes zijn hier ook binnen, paste gewoon door de brievenbus @Annette: ow lijkt me ook heerlijk om te gaan zwemmen! Wat leuk om te zien @Hier: ik wil verdorie ongesteld worden! grrrr.... zijn jullie allemaal al ongi geworden? heb maar even bv gegeven dus het zou toch al wel er aan moeten komen? wel veel krampjes de afgelopen dagen... en anders gooi ik er vrijdag echt een testje tegen aan !
Annette je bent niet de eerste. Dat was ik. Is inderdaad echt een aanrader. Wij hebben er geen foto's van. Maar was te druk bij ons in bad dus alleen in peuterbad gezeten. Uk ow jeh nog niet 1 keer ongesteld geweest? Ben het al 2 keer geweest en volgende week dinsdag avond moet mijn nuvaring eruit, dan 3e keer alweer. Als nuvaring zijn werk goed heeft gedaan tenminste. Verder niet zover terug gelezen. Het is hier hectisch. Grote man redt zichzelf maar de kleine is afhankelijk van mij. Geef jayden nu niet graag uit handen bij vriend. Allebei zijn ze nog aan de dunne. Jayden al minder. Vriend drinkt gelukkig wel al meer. Jayden eet ook wat meer, zelfs melk. Heeft zelfs 1 keer een volledige voeding op! Helaas kwam kort daarna veel er weer uit, maar ok. Hij vindt thee met ors lekker. Gebruiken dat nog steeds na iedere keer dunne. Daarnaast nog kleine beetjes water aan bieden maar water vindt hij maar niks dus over gegaan op gewone voeding voor hem kleine porties. Heeft net 60cc ors op met 100cc voeding en ligt nu lekker te slapen. Ik vind hem echt heel zielig. Hij heeft echt last van zijn buikje. Heeft 37.8 nu, dus in de gaten houden. Vriend zit nu aan het brood, dus gaat goede kant op, gelukkig. Heeft vanmiddag wat mailtjes beantwoord voor zijn werk. Morgen blijven ze allebei thuis. Vanmorgen kdv al gebeld.
Het is wat, met zo'n ziekenboeg thuis! Hopelijk knappen ze allemaal snel weer op... Nee, hier dus nog niet ongi geworden. Hoewel, ik twijfel. 3,5w gevloeid waarvan een week beige (gaf nog bv toen) en daarna ineens weer 1,5 week rood gedrupt. Zou dat mijn ongi zijn geweest? Kan het me haast niet voorstellen. Nouja, ik wacht nog even een paar dagen (on)geduldig af
Het kan hoor dat dat je ongi was. Het is anders dan voor je zwangerschap he. Je hoeft het ook niet te voelen. Ik heb telkens geen last meer van mijn ongi. Dat terwijl ik voor zwangerschap heel veel last van mijn buik had. Voorheen kon vriend zien wanneer ik mijn ongi kreeg; Pukkels!!! Plus ik was mega chagerijnig. Nu totaal geen pukkels en in goede stemming voor de dagen. Dus nu herkent vriend niet meer dat ik ongesteld ben of moet worden. Hoop dat je binnenkort meer weet. Onzekerheid is niks. Zou het heel erg mogelijk zijn dat het toch raak is zeg maar dan?! Misschien iets te persoonlijk, dus als je niet daarop wilt antwoorden, prima hoor. (Ik moet ook maar afwachten of de ring goed zijn werk heeft gedaan)
Nee hoor, hele kleine kans lijkt me. Hebben het veilig gedaan, behalve even "voelen" en daarna direct condoom gepakt want wilde geen risico lopen. Daarnaast is mijn temp nog steeds 36,3 's ochtends dus ik denk dat ik gewoon nog geen ei heb gehad. Gaan we gewoon van uit! Moet ook niet gaan lopen stressen want dan komt het helemaal niet natuurlijk! Juist vanwege die onzekerheid (werkt de ac wel of niet?) wil ik voor een mirena gaan. Die kan je niet vergeten, heel weinig hormonen, en doordat er iets in de baarmoeder zit, kan eitje niet nestelen. Wil ook de eerste paar jaar even niet aan een zwangerschap denken...
@Annette wat een leuke foto's. Wij gaan eind mei naar centerparc dus dan gaan we voor het eerst zwemmen. @Sweet. Beterschap voor je mannen!! @Uk. Nee even niet aan denken om weer zwanger te zijn. Geef je lichaam de tijd komt vanzelf weer op gang. Ik was het laatst maar 2 dagen heel licht. Had zondag echt hele erg steek rechtonder in onderbuik. Denk dat dit me ei was. Maar hier gewoon met condoom wil nog niet aan de hormonen. @Hier. Nou mik heeft zijn dag niet vandaag. Vandaag 2 voedingen meer als anders. Heb zo'n vermoeden dat we gaan regelen. Ben zelf helemaal op. Ga morgen proberen een middagslaap te doen. Duik nu ook lekker me bedje in. WELTRUSTEN ALLEMAAL!!!!
Goeiemorgen! Waar is de zon nou?! Ik had hem al verwacht! Maar hij komt vanmiddag, beloven ze... Beeb heeft hier alweer heel lang geslapen, wel 9,5 uur! Hij slaapt dus lang, alleen nog de verkeerde 9,5 uur. Als ik een 'omdat hij mij uitkomt' extra laatste voeding geef om 22.00 uur ofzo, wordt ie alsnog wakker zoals als ik dat niet zou doen. Dus die laatste voeding heeft denk ik geen zin. Heeft iemand tips om het ritme op te schuiven? Langer wakker houden? Of zoiets?
@Jenny. Hier denk hetzelfde probleem. Hij word nu standaard rond 7uur wakker en dan maakt het niet uit of we hem rond 9 of 11 voeden ('s avonds) Gisteravond nog om 00.00 fles gegeven en hij dronk maar 100cc. Wat zijn je tijden nu dan?