Arme Mik!! Ik weet dat die prikjes belangrijk zijn maar ik vind het zo zielig!! Hebben ze eerst pijn van de prikken, worden ze er ook nog ziek van! Zo zielig! Maar vind dat Mik het super doet hoor, ook kwa gewicht! Kijk maar naar Evi d'r lijstje! Ik vond het gewicht ook tegenvallen maar cb vond het goed! En Evi heeft er ook geen problemen mee volgens mij haha!
Ach gosh, arme Mik! Vind het zo zielig, maar ja, moet he? Is toch beter dat ze die prikken krijgen. Lekker bij je houden. Hoeveel is Mik gegroeit dan? Hier: Afwijzing van Leenbakker ontvangen. Waarom? "Omdat ik mij niet voldoende heb verdiept in het bedrijf". Wat is dit voor opmerking joh? Heb vertelt dat ik de kwaliteit die ze verkopen mij aanstaat en dus vele malen beter is dan bij de concurrent. Wat willen ze nog meer dan?! Wat valt er meer over in te verdiepen? Eikel dat die filiaalhouder is (sorry voor diegene bij Leenbakker van dat filiaal werken). Zo, nu eten. Heb trek. Schrijf straks uitgebreider
@Annette. Ja zo zielig. Heb hem net in zijn slaap weer aangelegd en hij heeft toen wel paar minuten goed gedronken. En hij slaapt zo weer verder. Leg hem nu wel elk uur even aan tot uur of 9 en dan lekker naar bed. En zag het inderdaad in het lijstje van gewicht van Evi. @Sweet. Balen die afwijzing. Komt een keer goed heb geduld! Maar begrijp dat het frustrerend is. Hij was nu in 2 weken tijd 270gr gegroeit.
Bekijk bijlage 142656 Hij ligt nu in de box te slapen en met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Hij slaapt anders echt nooit in de box
Ach goh wat lief. Vreemd dat hij ineens in de box slaapt. Zal het nodig hebben. Wel lief om te zien hoe Mik slaapt. Hier, rustige nacht. Jayden om half 11 uit zijn bed gehaald. Flesje gegeven en weer in bed gedaan. Was 6.15 toen we hem weer hoorde. Wel vroeg voor zijn doen maar ja. Vriend moest er toch uit. Merk dat hij nog last heeft van de dunne. Wil over op de comfort voeding, zijn hele shirt zit steeds onder spuug. Ook voor de diarree. Daarom willen wij over maar ja, dat gaat dus niet nu. Zo cb bellen. Kan ha wel bellen maar ze zei al van voeding heb ik geen verstand. Gebruiken ors, behalve op kdv. Gister heeft hij 1 keer dunne gehad op kdv. 1 keer thuis. Dus neemt wel af maar blijft dun. Wasmachine draait overuren. Is het niet spuug is het wel door de dunne. Ik wil over op de comfort, weet dat hij er goed op reageert. Heb geen zin dat mijn kind zijn slokdarm zwaar ontstoken is en dat hij straks helemaal niet meer kan drinken. Dan zijn we nog verder van huis. Baal hier zo van, wat moeten we nou?
Nou ja zeg, kreeg mij toch een aanvallend mailtje van die makelaar terug zeg. Echt gewoon onbeschofd. Ik scheen niet actief deel te nemen in het gesprek en ik was toch halverwege naar boven gegaan dus tja. Hij had ow zo veel moeite gedaan om te komen. Ja, klopt, en ik heb o zo veel moeite gedaan om met mijn zieke kop naar beneden te komen. Had net zo goed boven kunnen liggen. Jemig, wat een eikel zeg
Potver hey, stuurde de mail door en vertelde mijn vriend mijn reactie hierop op die mail. Krijg ik te horen van mijn vriend: JOh, stel je niet aan, je zeurt. Potver. Ik ben echt heel boos nu, zeker omdat mijn vriend mij een tijdje terug heeft gezegd dat ik wat opener moest zijn met mijn mening en gevoelens. Ben ik dat, is het niet goed. Nou, ik krop dus alles maar weer op. Weet niemand mijn gevoelens in ieder geval. Woensdag gelukkig naar psycholoog, kan ik daar lekker van mij af zeiken. Bij mijn eigen vriend bestaadt die mogelijkheid er niet toe. Heb jarenlang mijn mening en gevoelens opgekropt, omdat ik bang ben voor de reacties van anderen. Ik ben in totaal 14 jaar lang gepest, dus een negatief zelfbeeld heb ik al. Nou, laat maar. Als het zo moet, hoef ik enkel mijn gevoelens en mening te uiten tegen mijn psycholoog.
@Christel: arme Mik! Gaat het al wat beter vandaag? Wat een mooi mannetje is het! @Sweet: wat een rare afwijzing! Enne die makelaar, probeer er boven te staan. sommige mannen zijn nou eenmaal zwijnen. het ligt noooooit aan de man he Gelukkig kan je het hier gewoon kwijt! Maar... misschien toch wel het gesprek aan gaan met je vriend, dat je juist je gevoelens meer moest uiten en dat dus ook graag wilt doen en hij misschien wat rekening daar mee kan houden in zijn reactie? Kweet natuurlijk niet in wat voor bewoording die makelaar had teruggeschreven, maar als je een negatief gevoel bij iemand hebt, lees je mails ook anders wanneer je er een positief gevoel bij hebt. intonatie kan je niet in een lap tekst kwijt he... maar ik denk dat die makelaar ook heel goed weet dat hij fout zat, anders had hij niet in de verdediging gesprongen. @Hier: check mn banner Tenminste, ik denk het?? laten we het hopen...
Nou ja zeg, wat meent die makelaar wel niet?! En eigenlijk vind ik het van je vriend ook niet zo oke.... Kom maar lekker voor jezelf op, gooi een doos eieren leeg tegen het raam van die makelaar en euh, leg een doos eieren in het bed van je vriend. Zo, afreageren moet je je!! Enne, de voeding: als jíj denkt dat het beter is, doe dat dan maar gewoon (tenzij er dringende redenen zijn om het niet te doen, maar die lees ik niet). JIJ hebt er verstand van, hoor!! En niet al die kerels en andere wijzen om ons heen. @ hier: gisteren naar de bedrijfsarts geweest en ik hoef pas rond 16 mei weer terug voor een gesprek. Pffff, er is een last van m`n schouders, ik krijg gelukkig ook tijd om fatsoenlijk te herstellen én te genieten van de kleine. Want dat laatste is er door het eerste nogal eens bij ingeschoten.... Was trouwens een superaardige dokter. Het gesprek was op m`n werk, wel even leuk om m`n collega`s weer te zien én dat zij beeb konden zien. Al was ik wel blij dat ik weer wegging, pfffff! @ verder: ik heb een borstkolf overgenomen. De pump in style, die superdure - voor 100,-. Nu nog ff nieuwe slangetjes enzo halen en dan ben ik benieuwd of het wat is.
Jenny: fijn zeg dat je nog even lucht hebt en lekker kan genieten van je kleine mannetje en het heerlijke weer . die borstkolf is dat een electrische??? (geen idee van sorry) Uk: Dus je bent ongesteld geworden??Hoop het voor je dat je nu weer regelmatig je cyclus hebt!!!! Chris: Fijn dat het goed gaat met Mik en wat een lieve foto zeg, hoe lekker die daar ligt te slapen erg lief!!! xxxx
Ja, ik denk het althans. Had net wat donkere afscheiding (sorry) dus ga er van uit dat ik nu ongi ga worden. Is meestal wel het begin in ieder geval. @Sophie: wat een mooi paaseitje @Jenny: heerlijk nog even kans om goed te herstellen!
@Esther. Ze leukt echt op jou!! Ze ziet er echt uit om op te eten @Uk. Zie het komt allemaal goed. @Jenny. Heerlijk, hele last van je schouders. Lekker genieten en 16 mei zie je het wel weer. @Hier. Vandaag is mik weer de oude. Hij slaapt nog wel veel.
Ik mag pas 2 mei voor de eerste prik gelukkig nog 3 weekjes weg hihihi, maar heb dan ook gelijk U4 dus volledig onderzoek. Fijn toch dat Mik veel slaapt?! Hier hebben we nu pas 2 flessen op vandaag, eentje om 08.30 en eentje om 12.30. Ze ligt nu nog steeds heerlijk te slapen
Ik heb de Blije Doos binnen; en ik wil niet ondankbaar overkomen, maar daar zit dus echt niks bijzonders in he... De eerste was veel leuker! @ kolf: ja, das een elektrische! Ik heb vanochtend nieuwe slangetjes besteld, dus nog even geduld.
Die is van de prenatal toch? Kreeg het afhaalbericht ook binnen maar weet niet of ik m op ga halen. De box van de etos vond ik ook al flut, totaal gesponsord door een groot babyvoedingsmerk wat ik niet ga gebruiken - al die potjes en pakjes kant en klare voeding...
Als je speciaal moet rijden voor de box, zou ik het niet doen, hoor! Reclame, een oude Privé (alsof ik daar tijd voor heb haha), een potje voeding (wortels) en een klein leuk dingetje en nog iets waarvan we er allemaal al honderden hebben. Ik zal het niet verklappen, want dan is de verrassing weg als je hem toch ophaalt!
Nog minder potjes dan in de etos box dus? Hmmm nee dan lijkt het me echt niets. Ik ga er idd niet speciaal voor rijden. Zal mn ouders vragen m op te halen wanneer ze er langs komen. Moet nog wel een keer naar de Ikea voor wat kleine spulletjes en dan ben ik daar ook, maar weet niet of ik dat voor het eind van de maand red (bon is deze maand geldig zag ik).
Dag 2! Ja het heeft doorgezet, gelukkig Nou maar afwachten hoe heftig het gaat worden. Er wordt gezegd dat een eerste ongi vrij heftig kan zijn. Ben benieuwd!