Zo Mik slaapt eindelijk voor het eerst weer zonder puckababy. Willen het toch proberen af te bouwen. Hij slaat niet meer zo met zijn armen als dat hij in het begin deed.
Zo, stelletje kletskoppen op de vroege ochtend!! @ gipsafdruk: ja, dat moeten we hier ook maar eens gaan doen, voor hij maatje 42 heeft... @ verder: hij hoeft de speen niet meer; ingeruild voor duim en wijsvinger. En dan maakt ie van die heerlijke schattige geluidjes erbij hahaha! Hij heeft me vanmorgen laten uitslapen, 9.15 uur!! Ik schrok er van hahaha, luie draak
@jenny Hoop dat mik eerdaags de speen ook niet meer hoeft. Hoera 2de slaap zonder puckaby en meneer ligt heel netjes met zijn handjes onder de deken. Zonder te huilen in slaap gevallen. Speen ligt nu naast hem
He hoi dames, Ben al weer een tijd niet hier geweest, sorry daarvoor, ik zit de laatste tijd gewoon niet echt goed in mijn vel + dat ik 2dagen vorige week in mijn slaapkamer opgesloten heb gezeten met de kids, want er is weer een muis in huis , was zo bang dat ik me in de slaapkamer opgesloten heb met de kids, ging enkel alleen naar de woonkamer of keuken als ik echt iets nodig heb, maar je moet niet vragen hoe... Ik zat op een avond in de woonkamer en ja hoor hoor ik iets in de keuken weer , bah rot beesten de dag ervoor had ik al een vermoeden maar wist het niet zeker, want imane lag te slapen in de box, en op een gegeven moment begon ze keihard te huilen net of ze was geschrokken en toen lag er muizenpoepjes boven haar hoofd dus hij zat gewoon bij haar in de box, nou meiden ik was zo boos en heb echt lopen huilen gewoon, heb gelijk de dag erna muizenvallen gehaald en mijn mams huilend opgebeld of ze me kwam halen met de auto omdat ik gewoon niet langer meer in mijn huis wil zitten.. Dus ik verblijf nu hier bij mams tot 25april dat mijn man weer terug is en dan mag hij ze gaan doden en de boel dicht maken van waar die beesten ook vandaan komen, ik heb er geen zin in dat 1 van die kids wat oploopt van dat beest of beesten. Mijn mams kwam gelijk aanzetten dat ze snel baby's maken etc , mij nog banger maken dan ik al ben.... Ook heb ik de basisschool van mijn kleine moeten afbellen dat ze 2weken niet zou komen en de prikjes van Imane moeten opschuiven na, ppffffffffffffffff en dat allemaal door muizen tfoe... Ik verveel me wel dood hier moet ik zeggen zat toch liever in mijn eigen huis maar goed ga daar echt niet heen gewoon..
@Madelief: geef die vent van je dan even een trap onder zn kont dat ie die dingen op gaat hangen! Ik moet ze nog maken hahaha... @Christel: gelukkig was je er dan vroeg bij @Speen: hier ook niet zo vaak meer, ingeruild voor 2 vuistjes die hij tegelijkertijd in zn mond probeert te stoppen, liefst nog met knuffel erbij @Saida: Ai, weer een muis? Brrr... Gelukkig hoef je nu even niet thuis te zijn!
Ja ik baal er echt van, je zit gewoon niet lekker in je eigen huis als er een muis zit, elke keer om mij heen aan het kijken en elke keer elke deur achter je dicht doen met de hoop dat de muis niet naar de slaapkamer komen... En in de nacht kon ik niet slapen, met het idee dat die daar rond loopt en ik hem hoor knagen tegen de woonkamer deur om naar de gang te gaan, hopen dat die valletjes hun werk doen...
trouwens zijn er meer dames waarbij hun kleine veel naspuugt na de fles, imane krijgt maar 120water en 4schepjes friso melk maar daarna spuugt ze nog ontzettend veel, lijkt wel of ze de helft wel uitspuugt, dit heb ik met hafsa nooit gedaan, dus als iemand tips heeft let me know... Hier heb ik haar al recht laten zitten op schoot en flesje gegeven, boertjes tussendoor gelaten maar dan is ze meer aan het krijsen aangezien ze verder wilt drinken...
Jeetje, en dat voor een muis!! Heb je geen lieve buurman ofzo die op jacht wil gaan? Of een verdelger bellen? Als je hele leven tot stilstand komt, moet j toch wat? Muizen zijn trouwens gek op pinda`s, als je er zo een in de muizenval doet, heb je binnen no time RAAK. Maarre, die klotemuis mag niet op je kindje poepen?!?! *@&#beest!! Zullen wij met ons allen komen? Wedden dat die beesten zo bang worden van al die kwade moeders?? Pfff, rot voor je, hoor... En voor wat het waard is (al zul je dat ook wel weten, maar toch is het eng): die beestjes zijn banger voor ons dan andersom... maar toch he; ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben naar de kapper geweest, voor het eerst in 3 maand. Heerlijk! alleen heeft ze niet goed geveegd, ik heb giga jeuk in m`n nek. Als manlief straks thuiskomt, ga ik even alleen een haarkleuring halen en dan heeft hij avonddienst. Dan ga ik m`n haar verven, met die nieuwe moussekleuring. Dat is heel fijn spul!
@chahida. Bah muizen. Gelukkig dat je zolang bij je moeder kan blijven. @Net dus terug van CB hij was niet genoeg gegroeit. Heb nu voor maandag afspraak bij HA. Kon niet eerder zat al helemaal vol.
Hehe, eindelijk gelukt!! Zo vind ik het veel leuker en kan ik het beter onthouden hahaha! Hoe blij kan een mens zijn he hahaha
@Saida: dat heb ik dus met spinnen, elke keer kijken waar ze zitten... Er zitten hier nogal veel van die dikke zwarte harige rioolspinnen, jakkes! Hoop dat de muizenvallen hun werk doen, en anders misschien korrels strooien (achter keukenkastjes, in hoeken enz.). @Jenny: kapper, wasda? Ik ga echt nooit! Maar heb laatst al wel gezegd dat als Mini nog vaker mn haar te pakken krijgt, ik mn kop kaal ga scheren @Christel: niet genoeg gegroeid? Hoeveel was hij t.o.v. vorige keer gegroeid dan? @Hier: mini viel net tijdens de fles in slaap, maar huilt nu weer dus ga m de rest even geven...
Maarre, hoeveel van de bevalling zijn jullie al vergeten? Ik heb m`n eigen verhaal nog eens doorgelezen en ik ben al weer veel vergeten lees ik wel. Goh, dat gaat snel!
Rioolspinnen hebben hier zelfs een naam: Harry (als ie erg groot is, Harige Harry) Oh, beeb word eindelijk weer wakker, ik ga even spelen!! even Meneer de uil in elkaar slaan op het speelkleed.
hij was 25 maart 5000gr, 7 april 5270gr dit kon nog en vandaag 5307 gr dus echt te weinig dus. Hij spugt waarschijnlijk toch teveel uit. Ga nu nog meer de voedingen verdelen dat ik echt op 7 a 8 voedingen kom. 'snachts wekker zetten. Afwachten wat ha volgende week zegt.