Uk De muis is gepakt, ik had 3 valletjes gezet waarbij ook 1onder Imane haar box, nou daar is die gepakt, mijn moeder haar man heeft heb weggegooid in de container buiten, hij heeft wel feest gehad hij heeft gewoon 1plant bij mij thuis lopen vreten(hij kon verschijnlijk niks anders vinden aangezien ik hele huis heb schoongemaakt en heb de deur goed dicht gedaan van de woonkamer dus weg kon die niet.., en hij heeft lopen graaien in het grond van die plant, die heb ik er gelijk bij weggegooid, overal lag grond op de vensterbank op de grond. en dan nog niet te spreken van de poep, voor de rest heeft die op de banken gezeten bij de pc enz, dus heb mijn voorjaarsschoonmaak weer overnieuw moeten doen, heb de banken helemaal schoongemakat met vanish, box kleden gewassen alle kussen gewassen van de banken, nu alleen nog de speelgoed van mijn oudste (heb alle knuffels al wel gewassen) nu de andere dingen nog in een sopje doen.. Heb alle kasten afgenomen en keuken helemaal schoongeboend.. Voor de rest: Ben maandag naar dokter geweest, gelukkig imane heeft geen reflux, volgende week dinsdag aan de cb maar vragen wat ik kan doen aan dat spugen, want Imane drinkt ook nog maar 135ml per keer, terwijl ze al 200ml mag, maar goed helpt natuurlijk niet als ze toch weet ik veel hoeveel spuugt... Voor de rest heeft ze sinds enkele dagen rode wangetje, en kauwt steeds op haar handjes, ik voel al wel een puntje van een tandje en de tandvlees erbovenop is los dus dat zal daar wel door komen... Voor de rest is het een heerlijke tevreden meid, die veel lacht...
@Jenny. toevallig dat jij ook je regeldagen gehad heb ik ook. Vandaag lijkt het over te zijn. Hij slaapt nu weer heel veel. @Bikini/badpak. ik ga me een nieuwe bikini cadeau doen. Is allemaal wat slapper maar kan nog wel vind ik. En anders kijken ze maar naar iemand ander. In een badpak voel ik me helemaal niet fijn. @Center parc. Hier gaan wij ook eind mei heb er zo'n zin in. En van de zomer gaan we met de caravan naar Texel. Moeten nog boeken maar dat hebben we gister besloten. @Chahida. Muis gevangen kan je weer rustig in je eigenhuis wonen. @Esther. Zo je hebt een druk weekend gehad! Gaat het nu beter me Sophie en gaat ze om het weekend nog naar je schoonouders?? @HIer. Mik heeft medicijnen gekregen. Over 2 weken belt HA me op hoe het gaat. Manueel was laatste keer, hij zat rechts nog wel iets vast heeft hij behandeld en nu moeten we het gewoon in de gaten houden. @Kolven. Ik heb neusspray gekregen omdat kolven niet altijd lukt. Heb de medela mini plus. BLijf het nog even proberen en anders toch voor een andere kolf kijken die tsr functie heeft. @wegen. Morgen gaan we weer wegen ben heel benieuwd. Hoop zo dat hij genoeg is aangekomen. Ze belde net nog van CB om te vragen hoe het ging met Mik. Vond ik wel heel lief. Zat daar vorige week echt me tranen weg te slikken. Nou ik ga me bikini aantrekken en in de tuin liggen. Heb vanochtend al wat in het huis gedaan en de rest komt morgen wel weer als ik er zin in heb.
Wat is nou weer het verschil tussen Spitzname en Benutzername? Ik ben niet van plan om te chatten dus heb geen Spitzname nodig vind ik zelf
Esther, ik kan mij op de één of andere vage reden niet aanmelden op baby club. Als ik klik op Jetzt Anmelden krijg ik dit: Hallo Marijke Luitjes willkommen in Ihrem persönlichen Bereich von Mein Globus. Über die Navigation links können Sie Ihre Daten und Informationen einsehen und bearbeiten. Als ik dan weer op babyclub klik, begint het riedeltje weer opnieuw
Inderdaad, vreemd. Straks ga ik weer volleyballen Even kilotjes kwijtraken, buikje plat trainen en op condititie komen. Bij mij moet er toch wel wat af. Dacht eerst dat het wel mee viel, want kon eigen broeken en al weer aan. Maar zit nog 5 kilo boven gewicht voor de bevalling. En die 5 kilo gaat eraf, is mijn doel. Mijn uiteindelijke doel is 8 kilo, in de hoop dat mijn heupen, kont en buik weer mooier zijn. Vanmiddag is Jayden in badje gezet buiten. Hij vond het heerlijk! Genoot er zo erg van. Zwembroek aan, t-shirt aan, pet op, half uur van te voren ingesmeerd en dan op naar het badje. Hij wou veel staan in het badje, probeerde zich af te zetten. Hielp hem ermee en een lol dat hij had. Vooral dat neer plonzen terug in bad. We hebben dubbel gelegen (Jayden en ik). Hij was er wel erg moe van geworden. Na badje 30 minuten geslapen. En daarna lag meneer al om half 7 in bed. Is binnen 10 minuten in slaap gevallen. Haha. Morgen weer naar de opvang. De krapplekken zijn al bijna weg! Nog 3 kleine plekjes boven zijn oog. Plus litteken dat aan het genezen is op zijn wang. Hoop dat we het snel achter ons kunnen laten en zijn inmiddels begonnen met wederopbouw van het vertrouwen. Al gaat dat thuis niet natuurlijk. Verder vindt vriendlief het jammer dat hij Jayden zo weinig ziet. Begint hem op te breken. Ik zie hem lachen, spelen, gek doen. Als vriend thuiskomt gaat Jayden al kort daarna naar bed. Wij eten om 17:30, Jayden rond 17:50. Die doet er tegenwoordig ook 20 minuten over 200 cc dankzij de nieuwe fles (voorheen was het met de Avent fles 10 minuten!!) (ben er overigens blij mee hoor, dat hij er zo lang over doet). Dan nog even spelen, maar zoals vandaag was hij na zijn fles wat moe. Nog wel even kunnen spelen met papa, maar daarna was het over. Paps heeft luier verschoond en hem in bed gedaan. Zo, nog wat drinken, wat rommelen in huis en dan op naar volleyballen
Wat een rust hier zeg! Goede nacht gehad. Van 11 tot half 7! We gaan de goede kant op. Jayden en hond zijn naar de opvang. Hond gaat binnenkort niet meer. Kan het prima zelf af en bespaart weer geld. Jayden houden wij er wel op, omdat ik dan afspraken in kan plannen op die dagen. Vandaag ga ik lekker winkelen. Heb t shirts en legging nodig. Morgen met het gekkenbusje van Uwv mee. Gaan 3 bedrijven af, waaronder kinderdagverblijf. Dus vandaar dat ik moet winkelen. Heb wel al tuniek nu de legging nog. Ook gelijk kijken voor schoenen maar als ik geen leuke kan vinden is het jammer. Zo en dan nu douchen, ontbijten en winkelen!
@ nieuwe fles: welke heb je dan? Je hebt het waarschijnlijk al verteld, maar dat ben ik dan vergeten! @ kilo`s: hmmm, ik pas nog niet in m`n oude zomerkleding. En das mooi balen met dit mooie weer. En dan komt de hamvraag: nieuwe kleren kopen of doen met dat wat wel past!? @ rust: tja, `t is ook zulk lekker weer he!!
Hebben nu de S fles. Is toch prettiger, al vind ik hem niet ergonomisch. Men zegt dat je je kind niet naar beneden moet leggen en fles omhoog doen om onderste deel ook uit de fles te krijgen... Nou bull ge***, of ik doe wat fout. Maar goed, hij drinkt er langzamer uit en daar gaat het mij om Ik snap er geen drol meer van. Voor zwangerschap had ik maat L voor t-shirts. Nu past maat M, terwijl ik nog zo'n 5 kilo boven startgewicht zit. En mijn flubberbuik valt niet eens op in maat M. Zal wel. Maat L vond ik echt niet mooi staan. En legging, maat L stond ook niet. Dus waarschijnlijk zit het tussen mijn oren dat ik een flubberbuik heb en brede heupen... Voor Jayden ook leuk spul gehaald. Maatje 68 (heeft hij nog niet, hij is nu 63 cm) voor de zomer, korte mouw. Heb 10 of 11 shirts lange mouw (sommige zelfs vestjes, lekker, in de zomer met tempraturen van 20+). Arm kind! Hij had het gister al warm, toen was het pas 22 graden. Ok, had toen wel lange mouw romper aan met t-shirt. Later in de middag om gekleed dus. Het is dat we dat spul gekregen hebben. Hoop niet dat (schoon) ouders met nog meer van dat spul aankomen met allemaal lange mouw, want weet niet zo goed wat ik ermee moet als het in de zomer nog warmer wordt. Mijn kind is niet koudbloedig heb ik al gemerkt.
@ Sweet Hier ook een rare maat hoor... m'n oude broeken (38) passen niet... m'n heupen zijn te breed... nou heb ik een broek maat 40 gekocht... bij m'n heupen prima, maar bij m'n boven benen flubbert het ik hoop niet dat ik altijd deze rare vormen houdt... van boven is wel alles weer als van ouds... behalve m'n borsten dan dus M was ik ook weer...
Pfff, gelukkig ben dus niet de enige. Inderdaad, die heupen he. Mijn moeder zei vroeghuh altijd: "Wacht maar tot jij kinderen hebt gekregen..." Nou, inderdaad hoor. Hoop dat alles weer in vorm komt, het liefst voor de zomer. Al weet ik niet of mijn heupen dan weer in vorm zijn. En mijn cellulitus achterwerk (geen gezicht).
@ cellulitus: gelukkig zit het aan de achterkant, dan zie je er zelf niet veel van hahaha @ hier: `t is warm en de zon fikt behoorlijk!! Goed smeren, dus! beeb vindt het heerlijk om buiten te slapen, lekker in de schaduw. I ga gauw weer verder relaxen, ben dus druk!
Haha, ja, gelukkig zit het aan de achterkant. Zon brand interdaad heerlijk. Ik lig ook lekker buiten te zonnen. Ideaal dit weer. Mag van mij wel zo blijven
Hoi hoi, Vandaag heerlijk dagje gehad, Hafsa was lekker vrij van school dus ben effe naar een vriendin geweest kon ze lekker spelen met haar zoontje in de tuin, voor de rest heerlijk weer bijgekletst en gegeten.. Hafsa en Imane lekker wat luchtigs aangekleed vandaag het was ook zo warm maar wel heerlijk... Effe over de kilo: Nou er zit hier ondertussen weer heel wat bij echt erg gewoon ik kan mijn zomerjas niet eens meer dicht doen, ik was begonnen met ww maar na 3dagen had ik het al wel weer gezien. Mijn vriendin was ook bezig met de ww, nou je kon zo goed zien dat ze heel wat is afgevallen ik moet gewoon echt gaan beginnen, maar goed moet eerst mijn vasten nog inhalen van vorig jaar, en ik moet nog 8dagen heb er nu 6dagen opzitten, dus morgen word het weer vasten ondanks de warmte... Maar heb zoveel doelen, maar de puf is ver te zoeken... Ps: Voor de dames die hyves hebben zoals Uk, tjongejonge wat zijn die spelletjes verslavend zeg, alleen snap er soms de balen niet van
Die spellen van Hyves zijn inderdaad erg verslavend. Jeetje, nu nog inhalen? Hoef je maar 2 weken dan in te halen en mag je dan zelf bepalen wanneer? Wanneer is het weer ramadan? Hoop niet dat het een warme zomer wordt... En dan nog, jeetje. In de zomer als dan voor jullie de dagen zolang duren. Gister hebben we Jayden's wensen qua eten gevolgd. Aangezien wij hem laatste dagen weer wakker moesten maken en de fles slapend dronk. Op Kdv doen ze zo wie zo voeden op verzoek. Gister was het schema met start voeding: 06:15 09:50 14:45 18:00 We zijn nog naar bedden winkel geweest, hij mee geweest. Half 9 weer naar bed, maar heeft zich niet voor voeding gemeld. Meneer slaapt nu nog steeds. Slaapkop. Hij had gewoon geen voeding meer nodig. Ja, soms 3 uur tussen voeding gelaten maar ja, andere keer weer 5 uur. En nu al 12 uur. Ondanks licht verteerbaar! Dus hij is er aan gewend. Vandaag ga ik met het busje mee van uwv. Gaan 3 bedrijven af waaronder ook een Kdv. Ik ben nu klaar wakker. Ga zo Jayden wakker maken. Lekker eten, dan kan paps het vanmorgen rustiger aan doen. In die drukke ochtendspits thuis als Jayden naar Kdv moet. Kun je nagaan, ik werk nog niet eens.
Sorry, gigantisch druk voor de paasdagen, moet nog zoveel regelen. Wij gaan even een lang weekend weg met de kleine =) Heb forumverbod voor de vakantie hahaha.