Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Hoi allemaal, wat is er hier veel gebeurd afgelopen week. Heb het heel druk gehad en ben daardoor afwezig geweest. Gister al veel bij gelezen, zie dat er vandaag weer veel is bijgekomen. Zal nu even verder lezen. Gefeliciteerd miep met jullie meisje.
    Welkom kim.

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dankjewel lief van jullie!

@ Ike,niets ernstigs hoop ik?

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Kim,ja gewoon in EZ zh.

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Nee char gelukkig niks ernstig hebben laatste maanden genoeg getobd met mijn man, hij heeft een spierziekte en is hierdoor rolstoel afhankelijk, laatste maanden veel ziek geweest en 2x antibiotica. Maar gelukkig hadden we dat soort dingen nu niet, zijn er allebei wel even klaar mee :)
    Heb het deze week druk gehad met werk en sociale contacten. Dat laatste is natuurlijk erg leuk, maar plan soms mijn week te vol :)

Welkom coop.

Marjolinos, jij zou toch ook echo hebben vandaag? Balen dat je je zo beroerd voelt vandaag.

Malaak de tip die je kreeg over matrasje iets hoger leggen is een hele goede bij luchtweginfectie. Wordt bij volwassenen vaak gedaan, zal voor kinderen ook werken, neem ik aan.

Veel succes char maandag.

groetjes ike

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx ike :)
    Oh dus even rust zal wel lekker zijn na al dat getob en drukte! Weekend!!

Ik had net toch nog maar even gedouched! :) op een of andere manier savonds wel wat meer energie... Dus heb k gelijk de badkamer maar gepoetst! Wat ruikt chloor ineens lekker.... :$ haha

Gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend??

6. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ow miepske kei leuk gefeliciteerd dan heb ik nog een walker knal roze voor je als je wilt en kleertjes hihi :)

Succes maandag char, hoop snel op heel blij nieuws voor jou!

Hoi coop gezellig

Zondag miss even naar joepie in breda en was vandaag jarig dus vier morge me verjaardag lekker groumette. En jij kim?

Ja hea malaak heb ik ook altijd bn ik kei kapot en dan lache ze en dan is alles goed echt bijzonder. Ik vindt heel echt fijn zo snel achter elkaar ik heb nu een zoontje van bijna drie dochter van 1,5 mndjes en dan nog een zoontje van 2 mndjes heerlijk de twee oudste klooien wat af met elkasr en het is gewoon makkelijk je hebt alle baby spullen al klaar liggen en straks zijn ze allemaal rond dezelfde leeftijd kwa school enzo. Ik zou het niet anders willen eerlijk gezegd lijkt me ook lastiger met verschil in leeftijd.

Oef ike knap dat je toch nog zo lekker bezig blijft hoor

7. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Heey allemaal! Het is weer weekend.. maar eerlijk gezegd zijn alle dagen voor mij het zelfde.. soms moet ik op mijn telefoon kijken welke dag het ook alweer is.
    ik heb niet zo veel gepland dit weekend, ga vanavond bij een nicht van mij op bezoek, manlief is bij mijn broer klussen. Morgen gewoon thuis met zijn 3en.
    Maandag begint mijn man aan een schilder/stukwerk klus zal zn 4wkn bezig zijn in Breda.

Gelukkig is mijn kleine man goed opgeknapt en slaapt veel beter.. toch snap k niet waarom hij inneens alleen op zijn buik slaapt...

Wens iedereen een fijn wekend en ike idd knap hoe jij t allemaal doet.. een geliefde hebben die ziek is, is nie niks.

8. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @kim helaas betekent dit weekend voor mij: werken :) maar is niet erg, volgende week 6 dagen vrij.

@wolkje als ik alleen maar thuis zou gaan zitten wordt ik door mijn man naar buiten gestuurd :p
    Het is soms wel druk, maar wil zelf kinderen en dan zal het alleen maar drukker worden :)

Ik vind het trouwens leuk dat de meeste hier import zijn, ikzelf ook. Ik kom uit Flevoland. Ik vermaak mij prima hier in brabant/Waalwijk. Ik heb ook vriendinnen hier, van mijn werk en via mijn hobby dansen.

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijn Malaak,dat het beter gaat met jullie kleine mannetje.

Ike, dat is pittig indd en zal niet altijd voor je meevallen,respect voor jou! Mijn vader en beide broers hebben ook een spierziekte dus weet hoe heftig het kan zijn. Werkse dit weekend!

Klopt volgens mij zijn we zowat allemaal niet-Brabanders!
    Ik heb het hier ook goed naar mijn zin!
    En vind dit clubje ook erg gezellig!

Dit weekend word een feestweekend vandaag nog even wat boodschapjes doen en vanavond even niets! Morgen vieren we Levi zn verjaardag dus word een drukke maar gezellige dag!
    Maandag is hij dan echt jarig gaan we denk ik toch even zwemmen en einde van de middag dan naar het zh (maar dit had ik al verteld hihi) Dinsdag nog visite die morgen niet kunnen komen dus zal wel weer een drukke week worden!

Fijne zaterdag!

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ben ik de enigste brabantse hier haha... ben wel import wat betreft Tilburg, want kom eigenlijk uit de omgeving Tilburg.

Ik moet straks ook werken, tot 23 uur. Morgen naar mijn broer in Haarlem (verjaardag), maandag en dinsdag weer aan de slag... en dan een paar daagjes vrij. Drukke dagen voor de boeg, dat ben ik niet gewend!

11. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    #211 Malaak, 8 feb 2014
    Laatst bewerkt: 8 feb 2014
    Ik ben een echte Brabantse en echte import ;) geboren in larache, marokko, van 1 tot 4 in tilburg gewoond, van mijn 4de tot 11de daar en daarna definitief hier...

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ja ike ik had gisteren ook een echo en ook wij krijgen een meisje!! Helemaal blij! Gelukkig voel ik me beter. De wereld draait niet meer zo!
    Vandaag naar de baby dump prenatal en ikea geweest. Maar alleen bij ikea wat gekocht. Gisteren wel nog een paar kleertjes gekocht! Mocht ik eindelijk van mezelf.

Ik heb wel als bijgelezen maar helaas niets onthouden. Echt dat geheugen. ...

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw allemaal meisjes! ;)
    Wij krijgen ook weer een meid!

Char- wauw 2 jaar alweer!! Wat gaat dat hard he?? Veel plezier morgen! X

Ike- werkse dan hihi

Hier vandaag onverwachts even naar een vriendinnetje in Dort geweest! Auk daar even in d'r auto gespeeld! Dochter van m'n vriendin is daar een beetje bang voor! Auk vond het wel wat!! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,2 KB
      Weergaven:
      4
  14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat k ze niet gedraaid krijg via m'n telefoon :(

15. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Aw kei leuk allemaal meisjes aaw kim kei leuk hihi. Haha grappig ind ik ben in dort gebore maar toe ik 3 was naar breda verhuisd en vanaf mij 12de eig in internaten enz en nu woon ik al 6 jaar in tilburg bevalt me prima ken alleen niet zoveel mensen dus vindt ons klets groepje wel errug gezellig haha :)

Veel plezier char hihi veel feestjes dit weekend zie ik wel!
    Gaan jullue wel carnavallen ondanks dat de meeste niet uit brabant kome ?

16. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Was trouwens alles goed Marjolinos? Leuk hea kleertjes kopen hihi !

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Net thuis van het werk... Moe... maar even relaxen, lukt me nooit om meteen te slapen na een lange avonddienst.

Wat grappig, allemaal meisjes op komst. Ik ben vandaag ook nog de winkel in gedoken en wat kleertjes bekeken, maar heb me nog ingehouden... komt binnenkort wel samen met mn moeder.

Vroeger wel carnaval gevierd, maar na mijn 20e eigenlijk niet meer... hou er niet zo van, al dat drinken en dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Maar nu is mijn dochter op zo'n leeftijd dat zij wel wil gaan... dus dit jaar op zaterdagmiddag carnaval vieren - kindercarnaval -. Waar? Ik heb nog geen idee, is mijn eerste jaar carnaval hier in Tilburg, dus dat ga ik nog even uitzoeken wat het leukste is voor kinderen.
    Mijn vriend viert helemaal geen carnaval.

18. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wat een drukte char. Feestjes zijn altijd wel leuk, maar is wel veel werk hè :)
    In 1 gezin zoveel met een spierziekte, dat is best zwaar lijkt mij. Mijn man is "gelukkig" de enige in zijn hele familie.

Gefeliciteerd marjolinos!

Waar zit het verschil in dat de één eerder dan de ander het geslacht weet? Ik zou zo snel mogelijk het geslacht willen weten:) wij hebben eerst gezegd dat wij pas zeggen dat ik zwanger ben als wij het geslacht weten. Ik vraag mij alleen af of wij dat volhouden :D wij zouden eerst ook niet van onze kinderwens vertellen, nou iedereen weet het nu :D een vriendin van mij zei dat als ik 3 maanden lang niks wil zeggen/laten zien ik in een grot moet gaan wonen gedurende die tijd :D

Eerder schreven jullie dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt. Dat denk ik ook wel. Ik kijk nu al verschillende keren op mp, gewoon om te zien wat dingen ongeveer kosten, wat iemand er ongeveer voor vraagt.
    Wij zullen veel 2e hands doen. Ook hebben mijn ouders nog veel uit mijn babytijd, zoals wieg en ook peuterbedje. Dat scheelt al het één en ander kopen:) nu alleen nog snel zwanger worden :D ;) nee hoor, ik heb de tijd. Al kan ik aan de andere kant natuurlijk ook niet wachten:)

Ik heb vorig jaar voor het eerst carnaval gevierd, ga dit jaar ook weer. Maar wel zonder alcohol.

19. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Ik wist bij alle drie het geslacht niet omdat mijn vriend het echt niet wilde wete en ik me mond niet kan houden dan haha :)

Ja ike hoop ook voor je dat je snel zwanger bent zou tof zijn !
    Ja dat weet ik ook niet meestal 20wekejn echo maar ik hoor soms dat mensen het inderdaad eerder weten.

En miepske in de hoefstraat wordt iets georgniseert schijnt heel leuk te zijn voor kindere mijn buurvrouw helpt altijd mee daar zal is aan haar vrage wat ze dit jaar doen voor je

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ ike... sommige weten het geslacht eerder, omdat ze een pretecho laten maken; een echo die niet door de verzekering vergoed wordt. Je kunt dat een geslachtsbepaling laten uitvoeren, meestal kost dat rond de 30 euro, maar je kunt ook kiezen voor een meer uitgebreidere echo.
    Als je het gewone programma volgt van de prenatale zorg die je in NL vergoed krijgt, krijg je rond de 20 weken een uitgebreide echo waarbij het ook mogelijk is om naar het geslacht te vragen (dit is niet het doel van de echo, dus als ze het niet goed kunnen zien heb je pech en mag je daarvoor niet terug komen). De echo die je voor de 20 weken echo krigt is de termijnbepaling. De termijnbepaling wordt rond de 12 weken gedaan. Dan is het geslacht nog niet zichtbaar.

Pas vertellen dat je zwanger bent als je het geslacht weet, lijkt me wel lastig. Ik heb nu al een enorme buik en weet pas net het geslacht, dat had ik niet zo lang geheim kunnen houden. Ik heb het bij 12 weken verteld, en toen had ik al een klein buikje en mijn eerste positiekleding al aan (broeken die knellen).

Wat leuk dat jouw eigen wiegje er nog is, dat lijkt me erg speciaal!

Deel Deze Pagina