Ik hou wel echt van koken maak eigenlijk veel zelf heb ook echt een hele stapel kookboeken en heb pas cursus bonbon maken gevolgd dat was erg leuk, Nee malaak ik heb deze nog over van verkoop komen gewoon zo aan haha Ja miepske had ik ook beetje ik vindt de witte leuk maar de rest bijv voor carnaval of een feestje mooi hoor die haarband. Owjah dat is ook zo School helemaal geen erg in gehad, misschien is het handig als iedereen twee dagen kiest dat je kan en dat we dan kijken wat makkelijk is? Ik kan dinsdag en donderdag Hoe gaat het marjolinos? Ik ga vanmiddag lekker even naar de speeltuin lekker weer Facebook leuk miep hb link gestuur d
Ik werk ook onregelmatig dus misschien voor mij en voor wie nog meer onregelmatig werken wat datums doorgeven dat iedereen kan???
@wolkje kan jij altijd op dinsdag en donderdag? dan kan ik even kijken welke dinsdagen en donderdagen ik ook kan. @wolkje, ja leuk he bonbons maken. ik heb ook een keer een workshop gedaan en daarna bonbons gemaakt. Laatste tijd ben ik meer van de taarten @Miepske je hebt pb. Als jij met iedereen vrienden bent, kan jij ons dan ook onderling vrienden maken? @coop dat is vermoeiend denk ik, iedere dag zo vroeg wakker zijn. @malaak wat vervelend dat je gestalkt werd.
Dat lijkt me een goeie k zal je ook even een pb sturen met m'n fb! Ik vind die taart ook al echt prachtig hoor Miep! Wauw! Ik kon ook dinsdag en donderdag! dus laat maar weten welke dinsdag of donderdag t worden gaat? Vandaag dokter geweest om m'n blaas ontsteking te controleren of die weg was na m'n ab kuur. Helaas.... Nog steeds niet weg!! Pff dus nu word t opgestuurd naar t lab om te kijken wat er dan allemaal precies nog in zit qua bacteriën! Ook moest ik een swab maken van m'n vaginawand. Voor streptokokken te controleren geloof ik! En dinsdag weer terug! ( dus aankomende dinsdag kan ik noet meeten) en dan de uitslag en kijken welke ab kuur we nu gaan nemen.... Pffff k ben nog lang niet uitgedokterd
Hey dames, Ik wacht even tot jullie allemaal mijn vriendschapsverzoek van FB geaccepteerd hebben, en dan zorg ik ervoor dat jullie ook weten met elkaar in contact komen...
Ik kan trouwens dinsdagen wel (zonder dochter), maar donderdagen zijn lastiger, dan kan ik wel tot 12 uur... als ik niet hoef te werken iig.
Beterschap met de blaasontsteking Kimmiikim, dat is balen zeg dat die ab kuur niet goed zijn werkt doet!
ike ja altijd ja taarten vindt ik ook leuk heb ook een tijdje met fundant van alles gedaan maar nu met drie kindjes heb ik niet zoveel tijd meer maar in het weekend wil ik nog wel is iets doen aw kim balen allemaal hoop dat het snel overgaat is als je niet zwanger bent al niet fijn zal als je ook nog is zwanger bent helemaal niet lekker zijn. ow miepske vindt je dat niet jammer als ze niet mee kan is het trouwens niet bijna vakantie voor carnaval misschien kunnen we dan gaan kan je dochter ook mee ? Char1983 ja of anders geef een paar dinsdagen dat jij kan misschien kun je kijken of je een xtje tijd hebt in de vakantie van de dochter van miepske? haha nog best lastig met zun alle afspreke haha
Week van de vakantie is dat week van 3 maart? En dan donderdag 6 maart? Dan zou ik ook kunnen. is het dan niet erg druk bij ballorig? Kan Kim er dan wel bij zijn? Balen Kim. Beterschap. Leuk dat we straks ook via fb contact hebben.
Ik kan trouwens op fb niet helemaal open en eerlijk over mijn kinderwens praten. Dan weten jullie dat
Wat vervelend voor je! Helemaal niet leuk om dit erbij te hebben. Hoop dat ze snel de juiste kuur kunnen geven en je er vanaf bent! Beterschap
Beterschap Kim echt enorm balen! Jullie kunnen mij vinden op fb Charlotte Schoppema-Klaus. Ook ik heb niets aan de buitenwereld verder verteld dat wij bezig zijn voor een 2e dus graag mondje dicht! In de vakantie zal het er indd erg druk zijn! Als het voor iedereen fijner is kunnen we ook een week later doen?
Thnx malaak! En iedereen!! K heb volgens mij nu wolke op fb en Miep! Wat leuk om jullie echte namen dan ook eens te zien! Als ik nog niet bevallen ben kan ik er wel bij zijn hoor 6 mrt! Nu aant wachten bij de vk! Ben benieuwd hoe ze ligt! Ik voel de hik tussen m'n benen!
O stom lees nu de rest pas.... Is indd leuk als de kids die vakantie hebben ook mee kunnen. Donderdagochtend 6 maart zou ik ook kunnen.
Uhm... ik lees nu dat we met velen op 6 maart kunnen... kan iedereen??? Leuk hè, dat facebook... heb je meteen een gezicht erbij