Met een cyclus van 26 dagen (laatste keer) zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Omdat wij vrijdags naar de 9maandenbeurs gaan test ik vrijdagochtend. Maar alleen als mijn man nog steeds overtuigd is als hij niet meer overtuigd is wachten we de menstruatie af. Mocht de menstruatie uitblijven, dan kijken we dan weer verder. Wat vervelend Kim en Indie die schimmels. Indie, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt.
@kim wat grappig dat je moeder het al rade @indie is dat die je met zon soort buisje in moet brengen? Dan kan je gewoon plassen niks aan de hand..vervelend die dromen ik zou het eerlijk gezegd niet weten heb het niet gehad maar zal wel toch ? Ow ike ik hoop het voor je!! Ppfff char vervelend hoor, weten ze hoe het komt of niet ? Ik heb net alvast de woezel tas besteld van de negenmaandenbeurs iemand nog leuke bonnen gezien ? veder als kruidvat was ik nog niet echt gekomen...
Goeiemorgen dames, hoe gaat t met iedereen. Trekken de zwangeren het nog? En voor allen die ergens last van hebben, beterschap! Ik heb een drukke weekend achter de rug, veel bezoek gehad. Gisteren moest ik voor mijn wia keuring komen, had een gesprek van 2,5 uur. Ik ben benieuwd wat de uitkomst wordt. Over 4 wkn hoor ik het. Ik zou ook graag naar huishoudbeurs en 9maande beurs gaan maar met mijn zoontje is t not done..
Hoi malaak, is je zoontje weer helemaal opgeknapt? Ik zou idd niet met kinderen naar die beurzen gaan, het is zo druk die raken gewoon overprikkeld. Kan/wil er niemand oppassen zodat jij kan gaan? Char, wat vervelend dat je eitje niet goed groeit. Wat nu? leuk dat je zoontje naar de psz gaat. Hoe was het om hem daar achter te laten? Hoe vond hij het? Hoe ziet jullie week er verder uit? Ik moet bijna heel de week werken, alleen donderdag niet, dan moet mijn man voor controle naar de cardioloog en vrijdag ben ik natuurlijk ook vrij voor de beurs dus een hele volle week. elke dag iets te doen.
Deze week voor mij: Ik ben vandaag en morgen vrij, dan breng ik een bezoekje aan Wolkjee en Malaak . Van hen krijg ik een voorraadje luiers voor mijn kleine meisje, echt lief van ze! Donderdag ga ik 's morgens werken en 's middags mijn dochter ophalen (joepie, dan zie ik haar weer een half weekje!). Vrijdag ga ik shoppen met mijn moeder in Eindhoven, de laatste baby-uitzet aanschaffen. En zaterdag naar het turnen van mijn dochter en dan weer werken. @ Ike Veel succes voor je man a.s. donderdag bij de cardioloog en heel veel plezier op de beurs vrijdag!
Pff, was me een nachtje. Ik ging samen met manlief boodschappen doen gisteren avond want kon niet eerder ivm met auto die hij de hele week mee heeft. We waren dus kwart over zeven thuis. Ik vroeg hem naar speentje van zoontje, die lag in de auto en hij is hem gaan halen. Ik ging zoontje in bad doen, zijn flesje gegeven en begon met in ruime alvast. Toen zoontje klaar was met flesje sliep hij al en wilde speen. (gebruikt hem alleen voor slapen) Dus ik grijp op de commode maar niets. Ik belde mijn man (die was naar reeshof voor iemand iets repareren) Hij wist niet meer waar hij hem had gelaten. Ondertussen lag kleine man te huilen zo zielig want hij had slaap. Had nog speentjes maar geen bibi, hij wilde ze niet. Geen nuby, avent, kv of hema speen. Ik heb ruim half uur met hem lopen wiegen. Gelukkig sliep hij toen eindelijk (was op zijn lip aan t sabelen.) Man lief kwam terug om 11 uur en zoontje begon weer te huilen, meestal is t speen erin en gaan. Nou manlief met hem rond gelopen en toen viel hij weer is slaap. Manlief heeft daarna overal nog een x gezocht maar niets. om 2 uur snachts was t feest, had m nooit zo zien huilen, zo zielig. Helemaal rood aangelopen. Niets hielp, zelfs flestje niet. Werd er zelf helemaal gek van. Dus toen is me man maar naar nacht apotheek gegaan. Kwam aan met speen vanaf 0 maanden zn I love mama. Nou ja toch maar uitgekookt, en ja hoor om 3 uir viel hij EINDELIJK in slaap.... Pffff Was trouwens om half 7 alweer op. Ik ben kapot
Jeetje Malaak, dat klinkt als een slopende nacht, jij zal wel kapot zijn. Wie gaat er trouwens allemaal naar de negenmaandenbeurs? Ik ga aanstaande vrijdag met mijn vriend. Ben benieuwd!
Ik ga niet, maar ik weet dat Ike gaat. Verder over de nare dromen bij zwangere vrouwen: het lijkt nu alsof manlief dit kwaaltje op zich neemt. Hij heeft al 3 nachten op rij slecht geslapen. Droomt over ons kleine meisje, o.a. dat hij haar in de auto heeft laten zitten en niet meer weet waar de auto geparkeerd staat.
Miep: gevalletje van couvadesyndroom? Mijn vent eet 3x keer zoveel sinds ik zwanger ben. Voelen ze blijkbaar met ons mee! Wees blij dat jij er geen last van hebt, hahaha!
Ik had het heel vaak juist tijdens mijn zwangerschap dat naar dromen. Altijd maar weer de droom dat ik op t balkon stond en de baby uit mijn handen viel. Vaak maakte mijn man me wakker omdat ik slapend huilde... Het was de laatste maanden van mijn zwangerschap echt een ramp. Trouwens ook de eerste weken na de bevalling, dan droomde ik de raarste dingen.. pffwas blij toe ik er vanaf was... Man lief heeft HELEMAAL nergens last van gehad
Ik kruip voor vandaag even onder de wol. Last van een ontzettende hoofdpijn die opeens kwam opzetten. Bah!
Pff malaak hoop dat je vanacht een beetje bij kan slapen Ja miepske was gezellig, vervelend hoofdpijn dromen heb ik ook wel gehad en nu af en toe nog steeds misschien komt dat doordat je ineens verantwoordelijk voor een kindje gaat worden en je daar onbewust druk over maakt ofzo ? Ik ga morgen indiechick leuk hoor zoveel dames die gaan! pavlos was vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal gegaan hij vondt het volgend papa leuk maar toen hij thuis kwam was het niet leuk geweest maar wilde hij wel nog een keer gaan dus hahaha...
@ wolkjee... dat zit wel goed met Pavlos, zo'n ondernemend mannetje vind de peuterspeelzaal echt wel leuk! Hier... flink geslapen en nu ontzettend duf. Net toch nog even de deur uit geweest om mandarijntjes voor manlief te halen (vaste prik 2 stuks mee naar het werk, dus die moesten natuurlijk gekocht worden omdat ze op waren), en die frisse lucht heeft toch wel goed gedaan. Nu op de bank met mn haakwerkje, ben een babydoek aan het haken in allerlei vrolijke kleurtjes. (Ik had volgens mij al eerder verteld dat het een badcape ging worden, maar zo'n mutsje erop was toch niet zo mooi... het wordt een wikkeldoek dus)... Hij moet 70 x 85 cm worden en is nu al: 70 x 15 cm hahaha... ik heb ook nog even!