Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw dan mag je jog wel ff Miep! Haha

9mnd beurs geskipt hier. Zou morgen gaan maar ik ga het niet trekken ben ik bang. Mijn buik lijkt per dag te groeien! Ik word mega!! :(

De meeting weet k ook nie of k dat ga ressen! Dan ben ik nog meer onderweg! (Als k dat überhaupt ga redden)

De baby lag vanmiddag wel weer goed! Maja kan zo weer veranderen. Dus ik ben zooo benieuwd naar vrijdag. Dan hoor k ook of k word over gedragen aan de gyn. Of bij de vk mag blijven...

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wolkje, fijn dat hij het leuk vond op de psz.

Miep hoe is het met je hoofdpijn hopelijk gezakt?

Kim ik geef je groot gelijk dat je niet naar de beurs gaat is echt mega druk dus voor een hoogzwangere dame is dat niet ideaal!

Duimen jullie morgen voor me mag dan weer naar het zh!

3. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    :) ja hoop het ook miep hihi nou jij bent nog even zoet dan

Jammer kim wel fijn dat ze weer gedraaid is!

Ik duim voor je hoor char hoop dat alles goed gaat

ik ga zo me bed in wij vertrekken morgen rond half 9 richting negen maandenbeurs wil namelijk echt niet met de bus met de kleine hahaha

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Kim... ik zag je buikfoto op FB. Het is idd een flinke, maar hele mooie buik! Mijn buik is de laatste weken ook flink gegroeid. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een enorme buik en ik voorspel dat dat deze keer ook zo zal zijn.
    En groot gelijk dat je niet naar de beurs gaat, het is daar al enorm druk & dan als hoogzwangere dame daar tussen lopen lijkt mij ook niets.
    En dat je er ws 6 maart niet bij zult zijn is ook begrijpelijk. Dan ben je rond de 39 weken toch?

@ Char: morgen zal ik voor je duimen!

Hier is de hoofdpijn gelukkig weg. Ik heb vandaag lekker rustig aan gedaan en dat heeft geholpen. Morgen moet ik wel werken, gelukkig alleen de ochtend. Dat betekend wel om 6 uur opstaan, dus dat betekent dat ik over een klein half uurtje lekker ga slapen.

5. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Misschien heb je de afspraak al gehad, maar ik duim voor je Char.

Hoe gaat het vandaag miep?

logisch dat je liever niet naar 9 maanden en de meeting gaat. Wel super jammer, nog andere keer afspreken dat jij er dan wel bij kan zijn, kim.

Hoe is het vannacht gegaan malaak? Uiteindelijk de speen nog gevonden?

Wij zitten nu in nijmegen te wachten op de afspraak met de cardioloog. Echo is gemaakt, nadat ze uiteindelijk het hart konden vinden. Het hart was verdwaald:D

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Oeh, een verdwaald hart... klinkt ernstig ;)

Hier alles goed. Vannacht wel wat minder goed geslapen zonder aanwijsbare reden (niet raar gedroomd). Vanmorgen 4 uurtjes gewerkt, ging erg goed, maar daarna ook best moe. Vervolgens dochterlief opgehaald, die de hele rit in de auto gehuild heeft, omdat ze een i-pad wil hebben... zucht. Ik heb al zo'n 100 x uitgelegd dat zo'n ding heel veel centjes kost, dat ze ervoor moet sparen etc etc, maar het wil niet echt doordringen. Soms wel erg lastig dat de jonge kids al die dure apparatuur verheerlijken. Ze willen het allemaal maar hebben, maar hebben geen idee hoeveel geld zoiets kost / dat we het niet zomaar allemaal kunnen kopen... en dat is moeilijk te begrijpen voor een 6-jarige die wel ziet dat haar vriendinnetjes een eigen i-pad hebben.

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Kinderen worden in mijn ogen iets te snel wijs en volwassen met al die apparatuur.
    Ik vroeg vroeger om tv op mijn kamer, kreeg het niet en ben daar nu blij mee. In mijn ogen is het lang niet altijd goed.

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant idd niet goed voor kinderen... Aan de andere kant... Dat is deze tijd.. Ze gaan het op school krijgen enz.

Ik heb voor m'n moeder een tablet gekocht bij BCC een inventum geloof ik. Zelfde besturingssysteem systeem als samsung tab. Was 180€! En hij werkt onwijs goed!

Als je dan toch overweegt je dochter te laten sparen en vast iets mee gaat betalen... Is dat misschien wel iets! Hoeft niet gelijk een iPad te zijn van Apple voor 500€?

Vandaag lekker in de stad bij café Karel onbeperkt tapas gegeten met m'n moeder! Was zo gezellig!
    Zat een vrouw met een te werking! Wat een schatjes! Ze vroeg of ik zwanger was van een tweeling :-O pff haha

Morgen gyn. Echo en dan kijken hoe nu verser! Be zeer benieuwd!!

ChAr hoe ia het gegaan in het zh??

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    *vrouw met een tweeling

Pff soms maakt mijn telefoon woorden....... Srry voor Alle type fouten dames!!

10. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Goeiemorgen! Helaas ben k kapot al een tijdje geen nachtrust.
    Ga er zn 6/7 x uit om te troosten. Hij huilt dan in zijn slaap.
    Bij mij in bed ook geen succes, klimt gewoon over mij heen slapend en wel.
    Pfff een klein maandje geleden sliep hij van 7 tot half 9... Daar kan ik nu alleen maar van dromen.

Char hoe is t gegaan?
    Miep hoe gaat t nu?
    Wolkje, wat stuur dat je mannetje al naar psz gaat, ze worden snel groot ..

11. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Uhm ja ik moet eerlijk toegeven ik hb twee tabs een samsuns tab10.01 en een samsung tab2 en had er nog een maar dies kapot en een vtech storio2 en daar word hier ook door de kindere mee gespeeld wij hebbe ook voor kerst een wiiu gekocht dat is ook met touchscreen daar wordt ook mee gespeeld voor hun is het gewoon normaal eigenlijk. Maar ik vindt wel dat ze inderdaad veel geld kosten helaas maar je hebt ze al vanaf 50 euro bij bartsmit enz. Miss is dat iets?..

O w gezellig kim :)

Hoe was het char in het ziekenhuis.

Pff malaak zou gewoon nog x naar de dokter gaan anders hoor
    Ja hea niet normaal...

12. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Ik ben gistere trouwens naar de beurs gegaan erug leuk maar ook echt super druk echt geen anrader als je met je dikke buik rond moet lopen

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hè meiden!

Wij krijgen volgende week donderdag een terugplaatsing spannend dus!

Niets op fb over zeggen houden het verder geheim namelijk.

Betreft tv kijken ect. Mijn zoontje kijkt ook tv en soms zitten op de laptop liedjes op YouTube vind er niks mis mee zolang je het onder controlle houdt. Moet natuurlijk niet dag in dag uit zijn tussendoor lekker spelen buiten of binnen spelletjes ect. Is ook belangrijk en vaak veeeeel leuker! Wij gaan er redelijk veel opuit.

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja die beurs is indd geen aanrader als je een dikke zwangere buik hebt!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mijn dochter zit ook zo nu en dan achter mijn laptop. Op youtube kijkt ze filmpjes, ze doet spelletjes en de pagina van schooltv is ook populair. We hebben een nintendo DS voor als we ergens heen gaan, is in sommige eetgelegenheden echt noodzaak (bijv. bij familie-kerstdiner in een chic restaurant). Ook heeft mijn vriend een PS3 met wat spelletjes voor haar, maar daar doet ze weinig mee. Ook kijkt ze op z'n tijd tv en heeft ze een eigen radio/cd. Ik vind dat ze op het gebied van electronica eigenlijk wel voldoende heeft. En op haar leeftijd vind ik het ook wel belangrijk dat ze weet dat ze niet alles zomaar kan krijgen. Beetje les geven in omgaan met geld hihi......... Vandaag daar wel aandacht aan besteedt. Via internet mocht ze 2 jurken uitzoeken. Uiteraard wees ze meteen een jurk aan van bijna 90 euro. Dat vond ik te duur. Gelukkig kreeg ze het een beetje door toen ze andere mooie jurken zag die 20 tot 35 euro kostte. Ik had 60 euro te besteden, dus we hebben even samen gepuzzeld. Uiteindelijk hebben we samen 2 mooie jurken uitgezocht binnen budget. Beide tevreden en trots!

Verder alles goed hier, Ons kleine prinsesje trapt er flink op los iedere dag.
    Morgen heb ik een lange late dienst, ik hoop dat het goed zal gaan. De laatste keer bij zo'n dienst was mijn rug het laatste uur vermoeid en pijnlijk

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Char... wat een supernieuws! Spannend hoor!

@ Ike... Heb je een testje gewaagd? En hoe was het op de beurs?

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    En wat betreft die ipad... in de zomer is ze jarig... dan kijken we wel of de wensen wat gewijzigd zijn. Mocht ze dan nog persé een ipad willen, dan moet ze idd geld vragen aan iedereen & kijken wat ze daarmee kan aanschaffen

18. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wordt denk ik lang verhaal wat ik allemaal vertellen wil:)
    Gister bij de cardioloog klein beetje een domper, ml moet medicatie gaan slikken. We zagen dit wel aankomen, hoort bij zijn spierziekte, maar is toch even slikken als het werkelijkheid wordt. Vanmorgen de medicijnen opgehaald en is hij ermee gestart.
    We waren Gister avond nog aan het eten toen mijn moeder bij ons voor de deur stond. We gingen met haar naar de beurs, we zouden haar daar treffen, maar ze was bij mijn broer in vught en de treinen reden niet (mijn ouders wonen in flevoland en hebben geen auto) dus kwam ze bij ons slapen. Ergens wel logisch maar testen kon toen dus niet meer vanmorgen, was wel even jammer.
    De beurs was super leuk idd wel druk. Vorig jaar heb ik daar een draagdoek geprobeerd vandaag ml. De vrouw die ons hielp vond het volgens mij super bijzonder en mooi hoe mijn man straalde dat hij uiteindelijk een doek mee kreeg! Een doek van 50 euro voor niks!!! Ik keek al een tijdje naar 9 maanden dagboek maar zag noot iets wat bij mij past, vandaag wel! Er was een nieuw boek uit: oei ik groei. En die hebben wij gekocht. Als het nu niet raak is blijft het liggen en als het wel raak is nemen we hem direct in gebruik.
    In de auto afgesproken dat wij zondag gaan testen, maar thuis wilden we het toch allebei wel doen al wisten we dat het beter is om in de ochtend te doen. Dus helaas witte test. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan zondag opnieuw testen. Ik droom er ontzettend veel over, we zullen het zien. Mijn man is niet de enige die denkt dat ik zwanger ben, mijn danslerares zei het maandag ook tegen mij.

19. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zo, jullie boffen maar: een gratis draagdoek!

Ik zou ook graag een doek willen, maar ik twijfel over het knopen... ik ben meer van het gemak. Daarom heb ik een bondolino aangeschaft, een ergonomische draagzak. Ben daar erg blij mee en kan niet wachten om mijn kleine uk daarmee rond te dragen.

Wat jammer van die witte test Ike, maar wie weet... ikzelf testte ook pas 2 dagen over tijd positief. Ik had een regelmatige cyclus en had toen op NOD getest, die was toen negatief... bleek dus wel zwanger te zijn. Ik hoop het voor je meid! Zou super zijn!

20. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Mijn man heeft 2 doeken geprobeerd een die je moet knoppen en 1 die makkelijker was maar dat ervoer hij niet als prettig en gaf niet genoeg steun naar zijn idee. Kregen toen 1 mee die geknoopt moet worden. Een hele mooie en zijn er echt heel blij mee!

We zullen vanzelf zien of menstruatie uit blijft of niet.

Char wat spannend! Ik duim voor je.

Kim blij dat het geen tweeling is?:)

Indie hoe vond jij de beurs?

Waar is marjolinos?

Wat vermoeiend malaak. Ik duim voor je en voor je kleine vent dat het snel beter gaat.

Deel Deze Pagina