Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Jammer ike maar inderdaad gewoon nog een keer proberen miss krijg je dan wel een positieve test ik hoop het voor je ;)
    super leuk zon draagdoek, ik had er ook een gekocht maar nooit gebruikt was toch niet mijn ding.

ja klopt miepske ik merk nou wel dat ik daar te laks in ben geweest ik kocht eigenlijk elke keer alles wat pavlos wilde en nou word hij echt boos als hij het niet krijgt ik vindt dat best lastig om dan nee te zeggen maar geef niet toe anders wordt dat alleen maar erger straks...

Malaak fingers crossed hopen dat je vanavond lekker even door kan slapen :)

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Wolkjee... Pavlos is nog erg jong, en dat boos worden hoort echt bij zijn leeftijd. Deed mijn dochter ook toen ze 3 was... nu is ze ruim 6 en heeft pas sinds een jaar wat besef van geld. Maar dan is het soms nog moeilijk te begrijpen wat goedkoop is en wat duur is, wat echt nodig is, en wat onnodig is.
    En inderdaad, niet toegeven... want als je dat blijft doen, is het vanzelfsprekend. Heb ik bij Maya ook gedaan, het niet toegeven... eerst kon ze wel eens blijven zeuren of boos worden, maar op een gegeven moment krijg je steeds vaker 'oké' te horen, als ze iets niet mogen hebben.... maar heel af en toe maak je toch nog eens vervelende supermarkt-momenten met ze mee.

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Malaak... ik heb woensdag de hele dag de tijd... hopelijk geen kwaaltjes die dag. En hopelijk ben jij dan ook een beetje uitgerust... kun je dan?

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn ike!! Gratis draagdoek! Super!! Ik ben even op mp aant shoppen voor zo'n byky draagdoek (weet even nie meer hoe je het schrijft)

Haha naja als t een tweeling zou zijn was k nu ook aan dat idee gewent hoor!! Maar nee ben blij dat t er 1 is! Ze is gistere goed verwend door oma!
    Nieuwe jas; nieuwe kleren! Helemaal leuk allemaal!

Ik voel me. Ie zo lekker! Veel rugpijn, steken en m'n maag zit in de knoop. Morgen 37 wk zwanger!

Hoe gaat t verder met iedereen??

5. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Ik hed de tijd moet alleen om 11.30 naar zkh voor controle, verwacht max 1 uur thuis te zijn.
    Dus weet niet of je vroeg of juist laat wilt komen. Zou zeggen in de middag dan hebben wij alle tijd :D

6. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Haha denk dat hij je heeft gehoord, heeft netjes van half 7 tot 7 geslapen... :D
    Nou hopen vannacht ook..

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dat is super fijn malaak!

De negatieve test van gisteren was juist, vandaag start nieuwe cyclus. Ik vond dat even raar, eerst verwachte ik niet zwanger te zijn maar toen manlief dat zei ging ik natuurlijk wel hopen en toen mijn danslerares het zei zomaar uit het niets ging ik er in geloven. Toch voel ik mij niet heel rot. Vanmiddag baalde ik wel, maar had toen ook echt van die stomme krampen wat ik in geen jaren heb gehad, maar nu dus wel. Manlief was enthousiast: dan gaan we gewoon nog even door:D
    Tja:D

Hopelijk vind je er een kim. Bij draagdoek. nl kan je ze ook op proef krijgen en daarna kopen, als het een gebruikte is kan je hem goedkoper krijgen. Misschien heb je daar wat aan?

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dan kom ik in de middag!

9. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Woehoe.. eerste tandje is er door..heerlijk!
    Mijn zoontje heeft eindelijk rust en sliep tot half 10 vannochtend!!! Me is happy :D

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jippie weer een mijlpaal bereikt!
    Fijn dat hij nu weer beter slaapt.
    En mama weer meer rust!

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Gebruikt er iemand Nutrilon vanaf 6 maanden, speciaal voor kinderen met krampjes.... Mijn man bracht een pak mee naar huis, had hij van zijn zus gekregen. Alleen als onze uk een half jaar is, is dat pak over de datum (is tot november goed).... Het pak is aan de buitenkant lelijk geworden, anders had ik het misschien nog kunnen omruilen... Misschien gebruikt iemand van jullie het, of kennen jullie iemand die het gebruikt... Mag je bij mij komen ophalen, of ik neem het 6 maart mee.

Het gaat om deze voeding:
    Nutrilon Omneo-Comfort 2 met Pronutra? Bestel nu bij wehkamp.nl

12. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Fijn malaak! Wat vervelend dat hij er zoveel last van heeft gehad.

Indie, hoe vond jij de beurs?

Iedereen een goed weekend gehad?

13. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Goedemiddag dames. SorrY dat ik inbreek hihi. Ik kwam dit topic tegen en het lijkt mij leuk om in contact te komen met mede-mama's hier in de buurt. Ik ben 30jaar en sinds oktober mama van onze eerste dochter en ik kom overigens ook uit tilburg :). Ik woon nu ruim 12 jaar in tilburg en heb vrij weinig sociale contacten. Helaas heb ik geen werk meer, en ben ik nu fulltime mama. Alhoewel het super fijn is om voor onze meid te zorgen, mis ik toch wel een gezellig gesprek op "niveau" ;).

14. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Welkom Biancs!

15. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Welkom biancs, juist gezellig joh.
    Hier ook een full time mama en idd soms mis je een gesprek zoals je bv met collega's voerde.
    Hoe lief en leuk je kindje ook is, het kan een beetje een sleur worden.

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Welkom Biancs... gezellig dat je mee komt kletsen!

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!! Gezellie!! Waar woon je in Tilburg?

:)

K ben vandaag erg moe!! K ga vanaaf vroeg naar bed!! ;)

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Vandaag flink gewerkt & nu aan het genieten van een voetenbadje... heerlijk!
    Morgen een half dagje werken en dan is het huishouden aan de beurt.
    Ik denk dat ik het vanavond ook niet lang uit hou.

19. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Yeah malaak fijn dat het tandje door is :)

Hallo Biancs gezellig:)

Mijn vriend is met pavlos een kasteel en boot aan het make van papiermache ziet er heel leuk uit en wat hebben jullie dit weekend allemaal gedaan?

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb een leuk, maar druk weekend gehad Wolkjee... zaterdag gewerkt en zondag op pad geweest met mijn dochtertje. Niet echt rust gehad, maar ach.... morgen een paar uurtjes werken en dan heb ik wat tijd voor mezelf.

Deel Deze Pagina