Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo hier is veel gekletst! Ik was zo druk dat ik geen tijd heb gehad om mee te kletsen! Heb heel het weekend gewerkt en gister ook vandaag dus een lekker dagje vrij!

Welkom Bianc! Hoe meer zielen hoe meer vreugd hier!

Kim hoop dat het niet erg lang meer zal duren voor je kan me voorstellen dat het steeds zwaarder word zeker als je ook een kleintje heb rond kruipen/lopen....

Wolkje,zo dat is eens gezellig creatief bezig zijn bij jullie thuis!

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal.
    Ik heb vandaag een vrije dag, dus daar ga ik lekker van genieten. Uiteraard wel een waslijst aan huishoudelijke taken, maar daar kies ik op mijn gemakje wat tussen uit. Dochterlief is bij haar vader, dus ik wil voornamelijk genieten van de rust, over 4 maanden is dat voorbij dus zolang het nog kan geniet ik daar optimaal van.
    Ik hoop dat ik mijn loon binnen heb, dan ga ik vanmiddag naar van Asten. Ik had bij wolkjee een boxmatras gezien en die wil ik ook halen. De babyuitzet is verder helemaal compleet. Ik heb een grote la helemaal vol met leuke kleertjes, 2 bananendozen vol speelgoed, alle nodige meubeltjes en verzorgingsproducten. Misschien dat ik nog een pak kraamverband bij moet halen, maar verder kunnen we de eerste maanden na de geboorte vooruit.
    Nadat ik bij van Asten ben geweest, ga ik langs bij Malaak! Malaak, ik denk dat ik er rond 15 uur ben ofzo...

Ukkie is overigens gedraaid in mijn buik. In plaats van schopjes in mijn blaas, voel ik ze nu linksboven in mijn buik... dat voelt een stuk prettiger!

3. Indiechick

Indiechick Actief lid

4 okt 2013
    222
    0
    0
    Fulltime mama
    Hier en daar
    Jaaaa! Hier is Indie weer! Mijn beeldscherm van de laptop is kapot, heb ff een weekjes zonder gezeten, maar heb nu bij de kringloop een oldschool beeldschermpje gehaald. Kortom: Ik ben terug!

Ike: Ik vond de babybeurs echt heel erg leuk, de huishoudbeurs daarentegen vond ik VRESELIJK. Heb twee ledikantdekentjes gescoord voor €27,50. Daar ben ik reuzeblij mee, want nu is mijn uitzet compleet. Wat ik wel jammer vond, was dat je weinig goodies kreeg. En jij Ike, wat vond je er van? Balen dat de test negatief, maar het gaat jullie zeker lukken!!! Gelukkig hou je zelf de goede moed er in!

Verder: Hier geen toestandjes met resusfactoren... Gelukkig! Ik was gisteren wel even geschrokken. Stond op de weegschaal en zag dat ik binnen 1,5 week/2 weken in totaal 3 kilo afgevallen ben. Terwijl ik nu 29 weken ben en dus meer het idee had dat ik elke week bij moest komen. Ben nu in totaal maar 4 kilo aangekomen. Maak me een klein beetje zorgen, ondanks dat de verloskundige niet echt onder de indruk was.

En: Welkom Bianca!!!!! Gezellig dat je er bent! Ben je ook op Facebook te vinden?

Malaak, ik heb jou nog niet op facebook, de rest al wel! En dat vind ik gezelliggggg!

4. Indiechick

Indiechick Actief lid

4 okt 2013
    222
    0
    0
    Fulltime mama
    Hier en daar
    Trouwens, misschien een leuke tip:
    Fotoshoot

5. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Mag ik ook mee kletsen??
    Ik woon in Oisterwijk en ben 33 jr oud.
    Heb een zoontje van bijna 3 (juni) en ben pril zwanger van nr 2. Ben getrouwd

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ha indiechick... fijn dat je er weer bent. 4 kilo in totaal is wel weinig hoor, maar volgens mij niet iets om je driuk over te maken. Ik ben al 8 kilo aangekomen en maak me daar weer zorgen om, ben bang dat ik teveel aankom. Maar bij mijn dochter ben ik 30 kilo aangekomen, dus ik moet nog heel wat doen om dat te evenaren

7. Indiechick

Indiechick Actief lid

4 okt 2013
    222
    0
    0
    Fulltime mama
    Hier en daar
    Ja, dat vond ik dus ook al! Maar ik was voor de zwangerschap iets overgewicht, dus misschien heeft het daar mee te maken. Ben eerst ook veel afgevallen voordat ik aankwam. Ik eet wel echt genoeg.

8 kilo is toch eigenlijk heel normaal in dit termijn?

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ja, geloof dat 6-8 kilo normaal is... maar omdat ik aan de bovenkant van normaal zit... ach, zal wel komen omdat ik de eerste keer zoveel ben aangekomen. Ik heb nu ook weer een flink buikje... gewoon onzeker... na de bevalling had ik de vorige keer zoveel extra kilo's en dat heeft me 3 jaar gekost voordat het eraf was.

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb een leuke middag gehad. Ik ben voor de eerste keer bij Van Asten geweest. Leuke winkel hoor. Ik heb een boxmatras gekocht met 2 hoezen, een geboorteslinger en twee leuke hangers met paarse sterren... eigenlijk voor boven de wieg, maar hang ze hier aan de gordijnen. Had een bon, en daarmee kreeg ik een gratis fles, ook leuk.

Daarna heb ik een bezoekje gebracht aam Malaak. Het was erg gezellig, wederom een leuk voorproefje op de meeting van 6 maart! En dankjewel voor de spulletjes Malaak, heel erg lief!

Ik kwam een beetje laat thuis, moest nog koken, maar ben even snel langs Kippie op de Westermarkt gereden. Ik had mijn man macaroni beloofd. Heb daar die kant&klaar gekocht, iets duurder dan in de supermarkt, maar ook lekkerder. Thuis snel de pan in en op tijd klaar voor manlief. Hij vond het overheerlijk, liet dit diverse malen weten! Aangezien hij in de veronderstelling is dat ik het helemaal zelf gekookt heb, laat ik hem even in die waan hihihi...

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi boef welkom!! Gezellie!

Ik ga zo 2 boxkleden halen! (Mp) :)

Gistere vk geweest en alles was goed!! Ze lag zelfs al ingedaald !! En vk dacht niet dat ze nog ging verschuiven! Laten we t hopen!

Gewicht... Hier ... +20 dus zo erg is die acht kilo nie! :)
    Al moet ik zeggen dat t bij mij hard ging na de 28 wk. Daarvoor viel t echt mee nog! En anders, komt goed!!

11. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Hoi boeffie, welkom bij onze groep, gezellig!
    Wat leuk dat je net zwanger bent, spannend hoor!

12. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Thnx
    Ja vind het allemaal toch wel weer spannend maar sta er wel wat relaxter in dan de vorige keer. Toen was ik constant bang dat het fout zat en nu heb ik dat niet zo...

Nog 2 weken wachten en dan hebben we de 1e echo!!!
    Kan bijna niet meer wachten :):)

Gaan jullie nog carnavallen?

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom Boef! Succes met de 1e echo!

Even een zwaai naar iedereen!

Vanmiddag om 16.00 uur een tp! Whaaaaa spannend!

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier was ik toen ik zwanger was 18 kilo aangekomen dus indd dan is 8 kg heel netjes!

15. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik was in totaal 0.5 kg aangekomen in mijn zwangerschap van de 1e. Ik had ernstig overgewicht en daardoor kwam ik gelukkig niks bij. Toen ik bevallen was was ik al meteen 14 kg kwijt :)

Zat er helaas ook weer erg vlug aan dus vorig jaar februari een maagverkleining gehad en daardoor 40 kg afgevallen.....
    Ontzettend blij mee dat ik dat gedurfd heb en gedaan heb want hierdoor ben ik een gezonder mens maar bovenal een betere moeder!!
    Waarschijnlijk hierdoor ook in 2e ronde al meteen raak! Al moet ik zeggen dat het bij de eerste ook niet lang duurde hoor ;)

Ik ben benieuwd of ik deze zwangerschap ga aankomen en hoeveel dat dan is!

16. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Wat stoer van jou zeg!!
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap eerst 8 kilo afgevallen en daarna 4 kilo aangekomen tegen het eind.
    Maar ik heb ook overgewicht alleen helaas kan ik er niets aan doen want het komt door de Prednison die ik gebruik. Zodra ik stop ben ik binnen 3a 4 maanden 15/20 kilo lichter... Maarja, dan lig ik ook zo in t ziekenhuis...
    Dus dan maar die extra kilo's... manlief vindt het gelukkig niet zo erg, moest er net aan denken door die topic die gestart is in de lounge (mijn man wil scheiden als ik niet afval ofzo)

17. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen

Heel veel succes... Zo spannend!
    Ik hoop dat het lukt en je gauw goede nieuws voor ons hebt!

18. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Dames willen jullie even meedenken:

Ik heb een uitnodiging gehad voor een verjaardag bij een gezin waar ik een aantal jaar heb gewerkt. Ik had de zorg voor de 2 kindjes(toen ik begon 8mnd en bijna 4jr) had tussenjaar op school en daarna deeltijd studie.
    Ik heb altijd contact gehouden omdat de kinderen aan mijn gehecht waren en vice versa.
    Nu is het zo dat ik ze al 5 jaar niet meer heb gezien door omstandigheden, wel via facebook en hyves tot een jaar terug. Hun gezin is van samenstelling veranderd, de moeder is gescheiden en woont samen mrt een man die ook een zoon heeft. (deze ken ik dus niet)
    Op de uitnodiging staat, dat ze de verjaardag van iedereen gaan vieren dus mama, vriend, zijn zoon (8jaar), en 'mijn' dames die 11 en 16 worden.
    Lang verhaal maar waar het dus om gaat, wat moet ik in hemels naam kopen?!?!? Ik kreeg ook een sms dat ik echt moest komen omdat ze mij missen en mijn zoontje willen zien.. dus tips plz

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oef das een goeie malaak misschien bioscoop bonnen vinden ze altijd leuk toch?

20. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ik heb ben eigenlijk geen een zwangerschap veel aangekomen en ik zit nu eigenlijk op vier kilo ook alweer op wat ik woog voor ik zwanger werd ik moet nu wel na 3 kindjes weer sporten zodat het allemaal weer wat strakker word zeg maar haha.. maar ik zou me er niet te druk om make joh komt allemaal weer goed sommigen vrouwen komen over de 30 kilo aan dus het valt allemaal nog mee :D

Succes Char1983 :)

Boeffie2011 spannend eerste echo voel je je goed ??

malaak ik koop altijd bij action een lege mand en dan ga ik dingen kopen zoals shampoo douche gel kleine flesjes drank *bij de gall&gall paar euro armbandjes makeupje maskers etc. Bij de zeeman haal ik doorzichtig folie en dat pak ik dan in dit doe ik echt altijd ik heb het voor de buren een keer gedaan met kaas en bier plankje erbij etc. Iedereen vindt het altijd super leuk en je kan zo voor iedereen er iets in doen :) misschien heb je hier iets aan ?

had je ze kunnen vinden miep ? :)

Deel Deze Pagina