ik ben nog niet zover in de zwangerschap maar merk dat ik wel moeite heb met bijvoorbeeld mijn zoontje van ongeveer 16KG tillen en merk ook dat als ik veel gedaan heb op een dag ik veel last van mijn banden al heb..... Ik laat de zwaardere dingen al wel aan mijn man over
Hoi iedereen, hopelijk een fijn weekend gehad? Hier zit ik met een ziek mannetje hij heeft de griedus al een paar dagen niet kunne slapen snachts alleen op schoot bij mij zittend. Vanochtend werden manlief hoestend wakker. Zelf voel ik mij ook niet al te best. Maar ja.. ik heb geboekt 20/06 gaan we op vakantie?
Hoi dames, Wat gezellig, zo'n Tilburgs groepje. Hier nog een Tilburgse. Heb jullie al eerder gezien, maar had het toen heel druk. Nu zit ik helaas werkloos thuis, dus ben ik weer iets meer aanwezig hier Een boel zwangeren hier zie ik. Mijn zoontje is nu bijna 9 maanden oud en ik geniet elke dag volop van hem. Groetjes noid
@ noid: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen, wel rot natuurlijk dat je werkloos thuis zit, druk op zoek naar een baan? @ Malaak: beterschap voor jou en je kleine mannetje
Gelukkig pas sinds 1 april, maar inderdaad heel rot ben inderdaad druk op zoek, maar het is zoooo klote. Of het is fulltime, of ze vragen veel ervaring.. Niet handig ik klets graag mee, probeer het allemaal bij te houden haha.
Leuke tip: Tilburg by Social Deal: Korting tot wel 90% Wij zijn enorme domino's fans, vooral ML... dus inmiddels al 2 bonnen besteld & vanavond besteld ML de derde (dochterlief lust ook wel pizza).... mjam, dat wordt binnenkort gezellig samen smullen voor weinig geld.
Welkom noid. Balen dat je nu thuis zit. Zitten leuke kortingen bij miep, ook bij andere omliggende steden. Ik ga daar vaker kijken. Beterschap malaak, voor jullie alle 3.
Ach, ik probeer het positief te bekijken. Ik geniet nu volop van mijn zoontje. En doe toevallig deze week mee aan een wedstrijd, tijd zat om stemmen te ronselen haha.
Ik ga zodadelijk Maya ophalen van school, moet ook nog wat boodschappen doen... eigenlijk geen plannen voor de rest van de middag. Ik heb net een hele stapel strijkwas weggewerkt en daar ben ik al heel erg blij mee Afgelopen dagen lekker vrij geweest en heb er echt van genoten. Ik had me alleen voorgenomen wat meer huishoudelijk werk te doen, maar dat is niet gelukt... oeps... ach
Hoi meiden. Ik woon sinds een paar maanden weer in Tilburg Leuk om te zien dat er meer zpers er wonen. Waar wonen jullie? Ik ben op dit moment nog thuisblijfmama, heb net een scheiding achter de rug en moet alles weer even op pootjes krijgen De buurt leren kennen enzo. Tis 20 jaar geleden dat ik hier wegging.
Welkom terug in Tilburg Caruli! En welkom bij ons kletsclubje. Pfff, een scheiding is niet niks, helaas weet ik er zelf vanalles vanaf. Hopelijk is Tilburg nu een een goede start van een nieuw begin.
Dank je miepske. Scheiding is idd heftig, laat ook alles achter door naar een andere stad te verhuizen. Maar goed had weinig keus. Lijkt me gezellig om wat meiden hier te leren kennen
Dank jullie wel voor het welkom! Enne excuses voor de late reactie. Druk druk druk. @ Caruli; heftig hoor een scheiding, voel je je weer beetje thuis in Tilburg? Lino is een paar dagen logeren bij zijn oom en tante, oowww wat mis ik hem zeg! Maar hoe vertederend dat hij hele lange zoenen door de telefoon geeft... smelt haha En op het eind wil hij de telefoon niet meer afgeven en blijft hij maar kletsen. Lekker kind Moet eerlijk zeggen dat het aan de andere kant ook wel even lekker bijkomen is. Ik kom nu terug uit mijn werk, doe helemaal niks of juist ff lekker schoonmaken, net waar ik zin in heb. Voelt als vroeger
Na mijn scheiding viel ik ook een beetje tussen wal en schip in. Was lastig om een goede betaalbare woning te vinden, heb ook best lang bij mijn ouders gewoond , hoe lief het ook van ze was om mij weer in huis te nemen, het beviel me helemaal niet. Vanwege al het verhuis en onzekerheid is mijn dochter bij haar vader blijven wonen en gaat daar ook naar school. Fijn voor de vastigheid, maar niet zo leuk voor mama... we hebben overigens een co-ouderschap dus de helft van de tijd is ze bij mij. In het begin had ik erg veel moeite met het niet zien van mijn dochter voor 3-4 dagen... nu is het wel lekker, soms wel wat saai als ik een vrije dag heb... maar over een paar maanden zal daar wel verandering in komen met de komst van de tweede kleine uk hihi Voor de nieuwe dames... we zitten ook op FB, mocht je dat leuk vinden mag je altijd vragen of je lid mag worden van het clubje... binnenkort hebben we onze tweede meeting van ons beginnend clubje vriendinnen
Jee das ook heftige tijd geweest. Ja ik ben met vluchtplan uit huis gegaan met kids en ben in de geheime vestiging geplaatst (onderdeel van de bocht) En daar hebben we ruim 6 mnd gezeten en via hun een huis gekregen. Gefeliciteerd met je zwangerschap Leuk een clubje. Zal eerst hier wel eens kijken en laten zien wie ik ben en wie jullie zijn en dan evt fb 😉