Wauw caruli klinkt erg heftig! Hoop dat jullie snel verder kunnen met jullie leven en dat het snel went in tilburg !
Dankje Caruli! Jee, een vluchtplan klinkt wel heftig. Hopelijk heb je nu een beetje de rust en kun je weer lekker gaan genieten van alles. Scheiden is nooit leuk, of het nu op een goede of slechte manier gaat. Maar uiteindelijk wel de beste keuze voor jezelf en de kids. Ik heb na 4 jaar uiteindelijk weer alles op de rit, idd weer zwanger en samen met een geweldige man. Met mijn dochter gaat het ook goed en het co-ouderschap verloopt redelijk zonder moeilijkheden... ik moet zeker niet klagen. En Boeffie... zag ik van jou niet een echo voorbij komen op FB? Mooi hoor! (hoop nu dat ik me niet vergis) Hier alles oké... echt als een blok geslapen vannacht. Kan goed merken nu dat Ukkie wat minder plek in mijn buik krijgt, als ze gaat draaien en bewegen voelt het erg ongemakkelijk... oef... en waarom moet ze dat nu altijd doen als ik aan het auto rijden ben, niet echt het juiste moment!
Vandaag weer werken, babybelt mee... ik hoop dat het goed gaat. Ben namelijk best moe. Slaap de laatste tijd als een blok , maar vannacht om een onverklaarbare reden niet... grrr....
Hoi dames, eindelijk een nieuwe email aangemaakt en beveiligd en nu een facebook aan gemaakt. Voeg mij toe op ma laak Tilburg of s.iraj@hot mail.com. Ik ga deze alleen gebruiken voor dit clubje. Voor de nieuwe dames, welkom!
Welkom caruli! Veel succes toegewenst met het maken van een nieuwe start. Ik ga je ook opzoeken malaak! Hoe is het verder met iedereen? Ik ben weer aan het hoesten manlief wil mij naar de dokter sturen, maar kijk eerst het weekend aan. Anders bel ik volgende week wel als het zo blijft, nu de derde keer in 1 maand. Hebben jullie plannen voor het weekend? Mijn vader komt dadelijk en blijft tot zondag, vind ik erg gezellig!
Zo sorry hoor even een tijdje niets van me laten horen,maar als jullie mijn banner zien snappen jullie dat hopelijk vast wel. Welkom nieuwe dames! En een bekende caruli!
Wauw Char!!!!! wat gaaf! gefeliciteerd! @ hier: sinds vanmorgen keelpijn... en een te druk programma. Ik moet zondag werken, dus ik hoop dat ik me dan wat beter voel
Hier ook een hoop ziek zie ik.. Hangt echt in de lucht. Beterschap meiden Char: hi Gefeliciteerd meid Hier normaal weekends geen kids maar dit weekend is de jongste bij mij. En toevallig is ze nu net vandaag zwaar verkouden geworden. Hoesten, neus loopt de hele tijd en koorts. Dus weet niet of ik dit weekend nog echt iets ga doen.
Ik ben ook maar een afwezige doos, hè! Had ik zomaar het grote nieuws van Char gemist!!!!! Hier ook nog maar eens: GEFELICITEERD! En welkom nieuwe dames!
Haha indiechick jij succes met de laatste loodjes Hier vandaag naar de stad geweest kleding van de kids omgerolen en even snuffelen bij de action. De jongste is dit weekend alleen bij mij. Ze is snotverkouden. Nu lekker samen op de bank. Morgenavond komen de andere 2 weer terug van hun vader. Fijn weekend nog meiden
Gefeliciteerd Char! Wat fijn en wat spannend! Hoe voel jij je miepske? Ik heb mij voor morgen ziek gemeld op het werk. Morgen dus toch maar naar de huisarts
Wauw char!!!!!!!! Wat goed!!!!! Welkom nieuwe dames!!! Jeejtje wat heftig zeg! Van D At vluchtplan enz! Ik ga ook voor een mooie nieuwe start! Super! ! Liefde genoeg van je kindjes toch? :-D
Dankjewel allemaal! Hier ook ziekgemeld...voel me niet goed en begin nu al last te krijgen van mijn rug en bekken helaas ook heel erg gehad bij mijn zoontje mocht toen met 17 weken al niet meer werken. Ze zeiden al dat de kans bij een volgende zwangerschap het al vroeg kon terugkomen en helaas..... En aangezien het kan zijn dat ik mijn baan eind mei kwijt ben ivm bezuinigingen ect. ga ik mezelf niet voorbij lopen voor hun! Caruli,wat heftig dat je gaat scheiden! We hebben elkaar lang niet gesproken hier op zp... Beterschap Ike!