Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Ike: vorige keer hadden we een verhoogd risico op het edwards syndroom, uit de vruchtwaterpunctie bleek dat het allemaal goed was gelukkig.

@noid: ik zit inderdaad bij Livive, bevalt heel goed daar:)

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik was ook heel tevreden over hun! Fijne praktijk. En hier praktisch om de hoek, das ook heeeeeel handig ;)

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik zit bij de zon, omdat die praktijk hier ook vlakbij zit. De vk maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, omdat ik met 36 wkn naar de gyn ga. Ik had bij mijn dochter een hele vervelende vk, we lagen echt niet op 1 lijn, de dames die ik nu heb zijn heel aardig dus wat dat betreft ben ik tevreden. Maar ik vind de controles niet echt intensief. We zitten meestal maar 5 minuten binnen. Ik ben zelf ook verpleegkundige, dus hou zelf ook een aantal zaken in de gaten, zoals mijn gewicht en hoe vaak ik de kleine voel.... en als ik iets wil weten zoek ik het meestal wel vooraf op... net zoals met het gebruik van de babybelt.

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier een druk weekend voor de boeg. Morgenvroeg moet mijn dochter eerst sporten. Gevolgd door een paasbrunch en paaseieren zoeken. In de avond gaan we naar mijn ouders want mijn moeder is jarig. Zondag paasontbijt en in de loop van de middag gaat mijn dochter naar haar vader. Daarna puinruimen waarschijnlijk (dochterlief en manlief maken in het weekend altijd een zooitje, en gaan ervan uit dat ik wel alles opruim... dochterlief zet ik altijd wel aan het werk, met manlief heb ik een deal - minder werken = meer huishouden). Maandag moet ik een paar uurtjes werken.

Laatste keer viel het werken tegen. Niet dat het zwaar was ofzo, maar toen ik na 4 uur werken naar huis kon, was ik zo moe! Hopelijk a.s. maandag meer energie... ik heb komende week toch nog flink wat diensten staan, 5 in totaal... daarna nog niet ingepland.... maar ik heb begin mei weinig tijd, mijn dochter is extra veel bij mij ivm de meivakantie, daar ga ik lekker van genieten dus... en daarna gaat mijn verlof al in!!! Misschien dat ik nog vraag of er 1 a 2 dienstjes per week nog beschikbaar zijn.

5. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Boeffie dan ben je flink afgevallen! Voel je je beter met een lager bmi?

Miep niet gek dat je van de week zo moe was, je was ook niet lekker. Hopelijk dat je komende week wel wat meer energie hebt.
    Veel plezier gewenst komend weekend!!!

wie hebben er nog meer plannen met pasen?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Noid: dan woon je vlakbij, ik kan rollend naar het ez :D

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh ja, iedereen een fijn paasweekend.

Ik ben alleen, kids zijn bij hun vader

8. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb op internet al wat gezocht, hier in Waalwijk zou maar 1 verloskundige praktijk zijn. Weinig keus dus.

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Caruli, ja, om de hoek haha. En rollend ernaartoe, tja, dat gaat weer gebeuren...

Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben!!!

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wauw, weer een zwangere dame in ons midden! Gefeliciteerd!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Noid, gefeliciteerd :D

Ike: daar heb ik ook gelopen toen ik nog bij ex was, zitten hele lieve verloskundigen

12. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Dankjewel dames :) het is nog zo pril, maar zo bijzonder weer. Bij mijn zoon wist ik het meteen, nu eigenlijk geen symptomen... Maar om die roze testen kan ik echt niet heen... Gelukkig!!!

13. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd noid!! Super leuk:)

14. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd noid!!!

15. Indiechick

Indiechick Actief lid

4 okt 2013
    222
    0
    0
    Fulltime mama
    Hier en daar
    Gefeliciteerd Noid! Wat een geweldig nieuws. :)

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben zo blij! Al sinds dat mijn zoontje net geboren was wist ik zeker, snel een tweede. We zouden in juni beginnen. Maar ach, april of juni, scheelt bijna niets he! ;)

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Haha. Hadden jullie haast of had de kleine haast?

18. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Kleine had haast denk ik. Zoals ik al zei, we zouden in juni starten voor een tweede. Bij de vorige zwangerschap was ik in ronde 2 zwanger, maar dat wil natuurlijk niks zeggen voor een tweede zwangerschap.

Bij vorige bevalling trombose en longembolie opgelopen, daardoor 6 maanden aan de bloedverdunners. Was weer begonnen met de pil, maar mocht niet icm tabletten, dus condooms. 27 maart gestopt met medicatie en toen geen condooms meer gebruikt, dus we wisten dat het zou kunnen gebeuren. Vandaar nog niet officieel bezig.. Maar weer het geluk dat het snel raak was.

Door medicatie liep cyclus heel anders, laatste x was 37. Maar met vk besproken, we gaan toch uit van 28 omdat hij dat eigenlijk altijd is geweest. 9 mei echo, joepie! Net voor Moederdag.

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dat is snel die echo, 2,5 week nog wachten.

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Klopt, bij livive doen ze altijd rond 8 wkn, ze wilde de 16e. Heb zelf gevraagd voor 9e, dan kunnen we het met Moederdag vertellen, ben dan 7.5 week. Bij mijn zoontje waren we al tien weken voor de ouders het wisten, in verband met Sinterklaas toen, maar vonden dat wel laat.

Deel Deze Pagina