Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Lolland is vernieuwd Mira! Heet nu circuscity, op fb kun je fb zien, volgens mij is het erg leuk :) goed idee van je, kan ik wel keer heen te fietsen met Teun!

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ballorig is erg leuk! Lopers moeten betalen: 7,50 euro per kind. Mijn dochter van 6 kan zich uren vermaken daar. Ook de catering is daar goed. Circuscity ben ik nog niet geweest, maar dat zal er wel een keer van komen. Maar met het mooie weer is buiten spelen fijner, en ook goedkoper. Hier in West voldoende mogelijkheden o.a. Wandelbos en grote speeltuin bij de Lavendellaan, ook bij de Westermarkt vermaakt dochterlief zich prima & dan kun je lekker naar de Jamin lopen voor een ijsje :)

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Miepske: In West is genoeg te doen idd. Ook die speeltuin in de kruidenbuurt is erg leuk en het Wandelbos is ook heel leuk *Hoopt dat we snel kunnen fietsen met madam :) *

Noid: Aha, dan snap ik ook waarom ik zoveel over Circuscity had gehoord de laatste tijd, maar dacht dat het iets anders/ergens anders was. Zal meteen eens kijken :D

Voor morgen iedereen vast een fijne Koningsdag. Wij hebben geen idee wat we morgen gaan doen, denk dat het niet al te veel is ;)

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik moet de ochtend werken, maar in de middag ga ik wel even kijken wat er te doen is in het centrum / korvelseweg

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wij lopen na zijn fruit richting leypark, eens kijken of het daar gezellig is. We zien wel hoe lang hij het volhoudt, anders lopen we gewoon weer op ons gemakje terug :)

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik ga ook even hier om de hoek in het leypark kijken.
    Als het mooi weer word zal het wel druk zijn ;)

Fijn weekend allemaal.

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijne Koningsdag allemaal! Wij blijven lekker in de reeshof is een kermis en in het park van alles te doen!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Manlief wil graag naar het tuincentrum vandaag... We zijn met de achtertuin (en ook een beetje met de voortuin) bezig en hij wil kijken voor plantjes, loungebank en vast nog allerlei andere dingen waarover hij me nog niet verteld heeft ;)

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wij zijn de hele middag in het leypark geweest, heerlijk weer, muziekje, drankje, was erg leuk. De opa van Teun moest vendelen, dus daar nog volop van genoten :)

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja was goed druk he.
    Ben er van 12 tot half 4 geweest, toen kreeg ik het koud haha

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier naar het korvelplein geweest...flink gelopen dus pijnlijke voeten nu... heerlijk aan het genieten van een voetenbadje

12. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Goed idee n voetenbadje mijn enkels lijkenwel schenkels zo dik

Iedereen nogeen fijne koningsdag gewenst.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jesden: succes met de laatste loodjes ;)
    Mijn eerste kwam met 42,2 wkn :p

14. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Dankjewel heb nog ff te gaan dan B-) dinsdag weer op controle vk en die zei vorige week dat ze dan weer een poging tot strippen gaan doen. Althans als er ontsluiting zal zijn. Dat was vorige week maandag nog niet t geval. Ze zou me in ieder geval toch doorsturen naar de gynaecoloog. Dus t begint spannend te worden. Iedereen om ons heen is net bevallen of zijn ook bijna uitgerekend en ons meisje heeft nog besloten te wachten. Maar binnen nu en een week zal ons meisje toch echt komen. En we kunnen niet wachten meer . Fijne zondag . Groetjes Jessica

15. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Welkom Mira.

Wat spannend Jessica. Hopelijk dient ze zich toch snel aan.

16. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier de laatste werkdag achter de rug.... jippie.... en nu nog 8 weken te gaan, om en nabij ;)

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dat is lekker miep! Geniet van je vakantie en verlof!

18. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    ja idd en dankjewel . Dat hopen wij ook. :D

19. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    T begint op te schieten voor jou ook. Geniet ervan laat je lekker verwennenen over een paar weken eindelijk je kindje . Alleen duurt t wachten zo lang.

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Heerlijk Miep!
    Jesden, spannend hoor, hopelijk komt ze snel. Wie weet, kan van het ene op het andere moment beginnen.

Ik lig al in bed, benieuwd wat de nacht me gaat brengen, mijn kleine mannetje is ziek, heeft vanaf vanmiddag 4 uur overgegeven. Elk slokje water kwam er zelfs weer uit. Dus ligt met lege maag in bed nu.

Deel Deze Pagina