Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik weet niet of je hem zo kunt vinden... het is namelijk een geheime groep op facebook, kan zijn dat ie niet zichtbaar is voor niet-leden. Neem even contact op via een persoonlijk bericht met Indiechick, zij beheert de pagina en is de enige die mensen kan toevoegen, mocht ze niet reageren (ze zit wat minder op het forum), dan stuur mij maar een berichtje, dan treffen we elkaar op facebook en kan ik je aanmelden voor het clubje.

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Dan ga ik indiechick ook even een berichtje sturen, gezellig :)

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zie nu pas deze berichten over FB-groep... Zal eens snel een bericht sturen naar Indiechick :)

Gisteren bericht gehad dat ik naar selectiebijeenkomst mag voor een BBL-opleiding bij Amarant :D Moet een wapenschild maken met een stuk over verleden, heden, toekomst en een beeld dat mij aanspreekt of wat ik ben... Vooral die laatste vind ik lastig, maar ik ga lekker creatief aan de slag :D Heb er zoveel zin in!

4. Indiechick

Indiechick Actief lid

4 okt 2013
    222
    0
    0
    Fulltime mama
    Hier en daar
    Lieve dames,

we hebben een ledenstop op Facebook.
    De groep wordt te groot en wij zijn eigenlijk allen niet meer actief in dit topic.

Misschien dat jullie als nieuwe dames een nieuwe groep op kunnen richten! :) :D

Groetjes!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah oke, jammer.

Deel Deze Pagina