Ik weet niet of je hem zo kunt vinden... het is namelijk een geheime groep op facebook, kan zijn dat ie niet zichtbaar is voor niet-leden. Neem even contact op via een persoonlijk bericht met Indiechick, zij beheert de pagina en is de enige die mensen kan toevoegen, mocht ze niet reageren (ze zit wat minder op het forum), dan stuur mij maar een berichtje, dan treffen we elkaar op facebook en kan ik je aanmelden voor het clubje.
Zie nu pas deze berichten over FB-groep... Zal eens snel een bericht sturen naar Indiechick Gisteren bericht gehad dat ik naar selectiebijeenkomst mag voor een BBL-opleiding bij Amarant Moet een wapenschild maken met een stuk over verleden, heden, toekomst en een beeld dat mij aanspreekt of wat ik ben... Vooral die laatste vind ik lastig, maar ik ga lekker creatief aan de slag Heb er zoveel zin in!
Lieve dames, we hebben een ledenstop op Facebook. De groep wordt te groot en wij zijn eigenlijk allen niet meer actief in dit topic. Misschien dat jullie als nieuwe dames een nieuwe groep op kunnen richten! Groetjes!