Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Hij is nog steeds ziek, vannacht weer op geweest vanaf half 2 tot half zes. Daarns heeft hij op schoot geslapen tot 9 uur. Hij eet niets drinkt alleen koude roosvicee. En maar huilen. Koorts is gezakt maar hij hoest en spuugt nu veel vannacht zat t tot in mijn ondergoed, kon zo onder de douche. Dokter gebeld die gaf aan dat ik maar gewoon met.pcm door moet gaan...

Trouwens ik woon ook vlakbij ballorig aan de sweelincklaan/park, ken je t daar?

2. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Pfff gerum, jij zult ook wel dood op zijn wat een ellende zeg gelukkig dat hij nog iets drinkt hoop echt dat hij snel beter wordt en zou gewoon blijven bellen als hij niet opknapt vind dat huisartse enz al snel zegge ja zal wel goed zijn doe maar pcm...

Ja dat ken ik wel wij gaan daar wel is hertjes kijken in dat park ik woon aan de griegstraat dus dat is vlakbij :)

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wat grappig, jullie wonen met z'n drieën in dezelfde buurt. Ik woon een eindje verderop. Vlakbij de Westermarkt.

Bij Echowaaike heb ik 1 x voor de poort gestaan samen met mijn dochter, maar toen was het dicht. Dat is toch een speeltuin / kinderboerderij, of heb ik het mis.... Ook voor ons is er aardig wat te doen in de buurt. We wonen vlakbij het Wandelbos; mooie omgeving om te wandelen met speeltuin en kinderboerderij. Ook richting de milieustraat zit een grotere speeltuin die mijn dochter leuk vind (weet de naam even niet). Maar helaas met die regen van de afgelopen tijd zit het er niet in om naar zoiets toe te gaan. Te koud en te nat. Mijn dochter is erg van het knutselen en lezen (net als mama), dus dan blijven we gezellig binnen.

4. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Ja haha ja klopt hij hoort elke dag behalve zondag ope te zijn maar wilde vandaag gaan en nu is het ook dicht sonde van het weer maar ja ja daar gaan wij ook wel is heen wandelbos vinde onze kinders ook heel leuk en de oliemeule en laatst wilde we naar de vossenberg is er alleen niet meer van gekomen helaas.

Ow leuk lekker creatief marianna vindt kleure leuk maar die is nog heel snel afgeleid en pavlos die geeft er weinig om dus meestal gaan ze met zijn tweeen de boel op zijn kop zetten en zit ik zelf te prulle haha...

Is iemand van jullie wel is op de aarbeienboederij geweest toevallig ? Zag laatst advertentie van leek me ook beel leuk knutsele en aarbeien plukken jam maken

5. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Weten julie dat lolland overgenomen is door circus bv ofzo
    ?
    Hij wordt helemaal hernieuwd en zal in deze maand al heropend worden, ik ging vroeger wekelijks met mijn oppaskindjes.
    Alleen voor babys is er gewoon weinig te doen nog.

6. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Ja ik had het geleze ben er nog nooit geweest ben benieuw vindt het alleen zo duur als ik naar ballorig ga ben ik 22.50 kwijt aan entree. Wat gaat het nieuwe lollandd kosten weet je dat toevallig? Ik hb ook een abbo op de efteling kost me 15 per maand en 30 voor parkeren een heel jaar ben ik ook heel blij mee :)

7. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Circus City
    Is goedkoper in principe want begeleiders gratis!

8. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Owja dat is bij ballorig ook alleen vanaf 0 betalen dus met drie kindjes is dat dan altijd gelijk zo duur en hjj speelt nog geen eens de kleinste haha die slaapt alleen nog maar...

Over twee weken begint pavlos op peuterspeelzaal hoop dat hij het leuk vindt ik zelf vindt het wel spannend haha hij is nog nooit zonder mij of mijn vriend geweest

9. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Dat is idd wel spannend! Voor jullie beiden. Lijkt me moeilijk mocht hij bv gaan huilen! Welke psz gaat hij heen? Ik heb vroeger bij Dino gewerkt.

10. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Ja dat zou ik ook niet leuk vinden ik hoop eigenlijk stiekem dat hij het gewoon gelijk leuk vindt haha maar de eerste keer mag je erbij blijven dat u s wel fijn.
    Ja bij de basisschool in de straat bij de lidl weet je welke ik bedoel kan zo snel niet op de naam komen o dat is echt leuk en nu werk je nog of ben je lekker fulltime mama

11. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Aah ja daar werkte ik vroeger ja... Maar meeste oud-collega's van mijn werken er niet meer.
    Ik zit nu in de zw, heb ziekte van crohn die momenteel actief is, dus lekker genieten van mijn kleine. Ik ben na mijn baan bij kdv gaan doorstuderen en had 4 jaar bij de UWV in Breda gewerkt en nu dus zw.. heel grappig de logo van mijn werkgever op loonsstrook en nu uitkeringspecificatie is het zelfde gebleven ;)

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik werk als oproepkracht in een verpleeghuis... erg weinig uurtjes alleen, wil voor de komende maanden dit wel uitbreiden en heb hierover morgen een gesprek. Zou mooi zijn als ik de komende maanden nog wat extra kan sparen, maar als het niet zo is dan zit ik er niet zo mee hoor. Na mijn verlof blijf ik overdag thuis als mijn man werkt en daarnaast hoop ik in het weekend en in de avonden enkele uurtje te kunnen blijven werken met mijn oproepcontract. Ik heb fulltime in de zorg gewerkt, maar dit werd me teveel wat betreft lichamelijke klachten. Toen de kinderwens kwam hebben we de boel herberekend en aangezien we lekker goedkoop wonen (flat) en daar nog niet weg willen, heb ik de mogelijkheid het zo te doen. Ik ben er zo blij mee. Mijn dochter ging destijds 4 dagen per week naar het kinderdagverblijf en dat zou ik bij mijn tweede kindje echt niet meer willen.

13. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Pff vervelend haha dat is wel grappig breda oke kom je eigenlijk uit breda dan of ging je vanuit tilburg? Ik kom ook uit breda eigenlijk mijn vriend komt uit tilburg haha. Ik ben ook lekker thuis heerlijk .

Ja zeker zou fijn zijn nog even sparen kost weer hoop geld kindje erbij straks :) hoe oud is je dochter nu? Succes alvast voor je gesprek morgen.

Ja wij wone ook in flat maar ik betaal meer aan huur als sommigen mensen met een huis echt balen nou moet ik trouwens wel zeggen dat het grote flats zijn drie slaapkamers enz. Wij zijn nu aan het kijken voor een huis want met zijn 5e wordt het wel wat klein haha.

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gek ik krijg steeds geen melding als hier nieuwe berichten geplaatst zijn.

Maar betreft Ballorig je betaald voor alleen spelende kinderen want mijn vriendinnen met baby´s of kruipers betalen nooit iets.
    In Noord vind ik hem ook erg leuk ook puk en muk is leuk en haasje over in Oosterhout,ben benieuwd naar Circus City want vond Lolland de laatste tijd maar een vervallen niet veilig vies gebouw.

Wij wonen in de Reeshof (super fijne kindvriendelijke wijk,we komen uit het centrum dus dat scheelt nogal wat) en hebben ook een abonnement van de Efteling zitten er altijd zo,gaan wel teveel hihi krijg het deuntje van het carnavalsfestival niet meer uit me hoofd hihi....

Ik werk 25 uur met heeeel veeeeel vrije tijd aangezien ik overdag of s nachts werk,werk soms maar 2 dagen en dan weer 3 en ben super veel bij zoonlief. Zo ben ik na deze week weer 7 dagen vrij dan 2 dagen werken en dan weer 4 dagen vrij ideaal!

Levi word maandag de 10e 2 jaar we vieren het zondag en gaat de 17e voor het eerst naar de peuterspeelzaal oef wat gaat het toch hard!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ Wolkjee
    Mijn dochter is nu 6,5 jaar... al een grote dame!

Vaak kan de huur van flats wat hoog uitvallen ivm de servicekosten (lift, schoonmaak etc). Wij hebben een vrij goedkope flat, geen lift, wel maar 2 slaapkamers. Het is een koopappartement en wij lossen ieder jaar af. Hierdoor proberen we de maandelijkse lasten jaarlijks iets omlaag te brengen. De kids komen straks wel samen op 1 kamer. Mijn dochter slaapt alleen de helft van de week hier, dus dat scheelt wel.Voorlopig blijven we hier zitten.

Gesprek is nu achter de rug. Het ging goed, alleen kwamen er helaas heel veel nadelen omtrent mijn zwangerschap op tafel. Daar baalde ik wel een beetje van aangezien het om een 0-uren contract gaat en ik verder weinig mogelijkheden heb ik de zorg (kinderopvang regelen is lastig als je onregelmatig werkt, nog niet te spreken over de kosten daarvan)

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Is het goed als k met jullie mee schrijf! :D

Woon ook in Tilburg reeshof!! :)

Groetjes Kim

Oh ja.... Ik vind ballorig heeeeeel leuk voor onze dochter! :D vooral doordeweeks en smorgens heerlijk rustig ! :D

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom! Gezellig dat ook komt meekletsen!
    Waar in de Reeshof woon je als ik vragen mag?
    Ik zie dat je dochters 2e naam Charlotte is,Mooie naam zo heet ik ook!

En ik vind het bij ballorig op een doordeweekse ochtend ook het fijnst en dan kost het maar 5 euro entree....

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja juist! En smiddags wil aukje toch nog slapen! 1,5uur spelen is voor haar echt genoeg!

Zwemmen doe ik ook heel graag met haar! Ik ga hey liefste naar sommige , de vennen zwemmen! Was zaterdag voor t eerst hier bij de heyhoef wezen zwemmen met dochter en manlief. Ook wel oké; maar is alleen niet te doen! Water is stukje dieper waardoor je heel de tijd achter je dochter aan moet gaan en met een zwangere buik is dat niet te doen!! Was daarom ook erg blij dat manlief ook mee was!

Malaak- hoe gaat t nu met je kindje? Ik vind t belachelijk dat je zo vaak bent weggestuurd bij de dokter! Naar mijn weten moet een kindje onder het jaar met koorts altijd gezien worden door een arts!! Pfff belachelijk!!

Ik woon in koolhoven! Ben import ;) heb altijd op de goirkestraat gewoond, tegenover Julianapark. Ivm werk naar Brabant verhuisd. Manlief is een Rotterdammer en ik kom uit Soest. En nu wonen we dus vanaf 2009 in Tilburg.

Maar ik wil heel graag weer terug naar Soest! Mijn werk vind ik eigenlijk niet meer leuk en ik zie dat ook niet zitten met 2 kindjes dalijk... En ook omdat k hier zo weinig mensen ken! Ondanks dat we er toch al een poosje wonen... En ik ben helemaal niet moeilijk met contacten maken eigenlijk... Maar op 1 of andere manier krijg k dat hoer niet heel goed voor elkaar!

Hihi mooie naam ja Charlotte! :D

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwemmen in Dongen ** ipv sommige lang leven autocorrectiecode op m'n telefoon :p

20. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Welkom Kimmiikim! Gezellig dat je mee schrijft!
    Toevallig is mijn man ook een Rotterdammer, is in zijn jeugd naar Den Bosch verhuisd.
    Ga je na jouw zwangerschap helemaal stoppen met werken? Of ga je wat minder uren draaien?

Deel Deze Pagina