Mama uit Tilburg en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Malaak, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oke dan woon ik niet ver van je vandaan want ik woon in witbrant west. Ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht. Woon hier alweer 11 jaar.
    Jammer dat je zo weinig aansluiting kan vinden hier. Je mag bij altijd op de koffie of thee komen hoor Hihi

Ik heb juist wel veel contacten gelukkig dus wil hier niet meer weg.

Zwemmen bij de heijhoef zwembad vind ik niets ga liever naar rijen en anders bij de beeksebergen en in Oss zit een heel leuk zwembad echt vooral op kinderen gericht!

Malaak ben ook erg benieuwd hoe het nu is?

2. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Hallo dames,
    Lief dat jullie aan me denken nog. De kleine huilt nog steeds veel en wil alleen maar op de arm. Normaal zo vrolijk. Nu is de koorts gezakt maar hij hoest veel en lijkt dan pijn te hebben. Eten doet hij dus al vanaf dinsdag niet, alleen roosvicee. Snachts ontroostbaar huilen, alleen koud water drinken lijkt te helpen.
    Ik ben vooral zo bezorgd omdat ik toen hij 9 weken oud was het nodige had mee gemaakt, na tig keer weg gestuurd te worden eindelijk door een kinderarts serieus genomen en hij bleek uitgedroogd te zijn omdat zijn maag-darm ingang dicht gegroeid was (zeldzame aandoening wat alleen bij jongens voorkomt) binnen een uur zat ik in een ambulance naar het wkz, zal t nooit vergeten. Kreeg die ochtend mijn zoontje niet meer wakker en nog had de huisarts mijn niet serieus genomen, kreeg een briefje mee nr ziekenhuis met de woorden " baby huilt veel en geeft over, waarschijnlijk reflux. Baby krijgt al zantac maar toch na kijken ivm overbezorgdheid moeder"
    Ik ben uieindelijk 10dgn in Utrecht met hem gebleven, daarna nog meerdere maagontstekingen gehad ten gevolgen van de operatie...
    Zij hebben mij overbezorgd gemaakt... Vermoed nu dus keelontsteking, wacht vannacht nog af anders ga ik weer bellen. Begin op te raken, dit icm mijn eigen ziekte is te veel aan t worden.

Kimmikim, welkom!!!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw joh!! K voor aukje was het opzich wel leuk; wat uitdagender Zegmaar! Maar voor mama niet zo!!haha nou dat kopje thee kom ik wel eens drinken dan! ;)

Nee k blijf wel werken! Helaas! Centjes moeten toch binnen komen maar k vind het niet zo fijn werk als moeder zijnde Zegmaar. Met 1 kindje is het te doen maar met 2 kinders... Weet k niet goed hoe ik dat ga volhouden! Ik werk normaal 36 uur en wil wel maar 32 uur gaan. Ouderschapsverlof opnemen !

Oew allemaal uit Rotterdam en omgeving!! :D leuk leuk haha!

4. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    @char1983 o bijna twee leuk! Spannend hea peuterspeelzaal ja gaat zeker hardt
    Ik ben ook geboren in dordrecht haha in stadspolders. En misschien moet je bij jou abonnementen email notificatie aanzetten

O wat stom zeg ik moest vorige x voor alle 3 betalen, volgende keer even opletten haha.

@miepske1980 balen zeg dat gesprek niet lekker liep, kun je helemaal niet extra werken?

@kim hallo gezellig!
    Lastig dat je draai hier niet kan vinden, als je keer iets wilt doen ofzo ik vindt het altijd gezellig haha!

@malaak pff heftig allemaal zeg, ja niet normaal dat ze je dan niet serieus nemen net if je voor niks belt kan ik iets voor je doen boodschap ofzo ik woon toch om de hoek en mijn moeder komt zo hierheen dus als je wilt?

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff malaak die arts van joi spoort niet!! Juist met zo'n achtergrond moet joi kindje echt wel gezien worden!!! :( succes meis! Maar k zou ghwoon weer bellen! En er op staan dat je kindje gezien word! En desnoods weer door gestuurd worden naar een kinder arts!

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik krijg uiterlijk donderdag te horen of ik daar kan gaan werken of niet. Het zou jammer zijn als het niet door gaat. Maar het is geen noodzaak om die extra uren te werken (maar extra centjes zijn altijd fijn)

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Wolkjee,das toevallig ik kom ook uit stadspolders,mijn moeder woont er zelfs nog.

heb het abonnement indd ff aangepast.

@ Kim,Altijd welkom! Zo kom je van zelf aan je contacten contact me anders maar via pb als je dat wilt....Vervelend dat je het op je werk niet naar je zin hebt.

@ Malaak, ik snap je bezorgdheid hier ook iets heftigs met mijn zoontje mee gemaakt en dan blijf je gewoon overbezorgd.En jij als moeder voelt gewoon het beste aan als er iets met je kind is,volg dat gevoel altijd!

@ Miepske, Balen dat je niet meer kan werken!

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaan we een x doen! Gezellig!

Morgen krijgt m'n meisje d'r bmr prik!! :O benieuwd hoe ze er op reageert...

9. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Ow grappig inderdaad! Ja mijn ouders zijn uit elkaar gegaan en toen zijn wij naar breda gegaan en nu tilburg dus best lastig heb ook geen school hier gedaan enz dus eigenlijk ken ik hier niet zoveel mensen helaas.

En gaan er nog dames naar de 9 maandenbeurs?
    Ik ga donderdag de 20ste ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd haha

Malaak hoe gaat het me jou en je zoontje? :(

10. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Aw kim hoop dat het meevalt vindt het altijd zo zielig maar zal vast goed komen

11. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Heey.. dank je wel voor je lieve aanbod, had hem toch en de voetenzak gestopt en even naar de lidl gelopen, gelukkig maar 5min afstand.
    Is hij ook even buiten is toch al n week dat hij niet echt buiten is geweest.

Nou zoals je ziet nog klaarwakker, heb baby tv aan en zit met hem... :$
    Hoelang trekt een persoon het? Toen hij paar weken oud was kon ik m tegen mijn borst aan houden en dan was t goed, nu slaat hij gewoon om zich heen en huilt met raantjes :(

Mijn man komt gelukkig dit donderdag weer, scheelt n beetje al kan hij niet veel omdat hij werkt..

12. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Tuurlijk malaak als ik iets kan doen gewoon zeggen helemaal geen probleem

Ja misschien is dat toch even goed geweest hoe ging het werdt hij er rustig van buiten of niet? Ja holelijk is hij snel beter en kun jij lekker een paar daagjes rusten fijn als je man thuis komt heb je in ieder geval een beetje extra hulp.
    Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Ja gerum manneke zou gewoon dokter blijven bellen hoor hij huilt toch niet voor niks dat ze hem op zijn minst goed nakijken
    Nou meis laat maar weten als ik iets kan doen hoor!

13. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Hij heeft helaas tot half 3 aan een stuk door gehuild. Ik kon m steeds voor 5 min afleiden en dan lachte hij en inneens begon t huilen weer. Uiteindelijk heb ik mee gehuild...
    Om kwart voor viel hij in slaap, daarna bleef hij in zijn slaap huilen. Werd alleen rustig als hij op zijn knietjes zat met zijn hoofd op mijn buik, wat zou t toch zijn?!?
    P
    Tja, ik blijf t volhouden. Hij is nu vrolijk aan t spelen, ik kijk t even aan.

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wolkje- Cb ging goed:) alleen was ze aan de zware kant voor d'r lengte! Ruim 11 kg met 78cm. Nou k vind t prima hoor :)
    Was een stagiaire arts in opl. Vroegen ze mag zij de prikjes geven??
    Ik heb vriendelijk bedankt... Wilde liever dat de arts het zelf deed... Was ook voor t eerst in d'r armpjes!! Tranen met tuiten huilde ze!
    Daarna zijn we even het centrum in gegaan en heb ik nieuwe maar kleding voor aukje gekocht! Gelijk maar alles in 1x gekocht! :) haha erg leuke kleertjes!

Nu thuis uitgeteld op de bank! Auk in bedje! Maar ze slaapt nie... Ze zit te spelen! Hopelijk slaapt ze zo nog ffkes!

Malaak wat vervelend zeg dat ie zo'n verdriet heeft!!!
    Eet ie wel alweer? En drinken? En z'n koorts? Al gezakt? Heeft ie ook vlekjes op z'n lichaam? Misschien iets van de 5e of 6e ziekte....

Hoe is het verder danes??

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Die prikjes zijn altijd gemeen hoor! Ik zet ze zelf bij volwassenen en dat is geen probleem, maar bij die kleine kindjes vind ik het altijd zo'n akelig gezicht... zo'n lange naald in die kleine beentjes en armpje... ik zou het bij m'n eigen kind niet durven, maar bij mijn man wel hoor hihi.

Hier alles lekker rustig. Lekker wat gefietst vandaag, maar het waait wel hard. Zodadelijk nog even een boodschap doen bij de Westermarkt en dan heb ik voor daarna een flinke stapel strijk klaar staan... bah! geen zin in!!!

Ukkie houdt zich vrij rustig in mijn buik, was vanmorgen wel even bezig en toen kon ik hem/haar aan de buitenkant even voelen.... zo leuk!

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk weer dat gevoel in je buik he??
    Gistere avond in m'n bed was ze aant koppen! Ik had een hele punt buik :p haha k zag zo d'r koppie draaien!! En helaas ook weer terug draaien dus d'r hoofd ligt nog steeds boven in! :(

Buik zit ondertussen behoorlijk in de weg!

Idd heb ook behoorlijk wat prikken gezet bij mensen... Maar bij een kindje vind ik dat toch altijd minder prettig om te zien... (Zelf ook niet gezet bij kinders alleen volwassene idd! Naja vanaf 16jr Tm 56 ofzo)

Wij zitten lekkernij joggingsbroek op de bank! Aukje wilde nie slapen! Dus die is strax heel moe! Optijd naar bedje! ;) vnaaf ff in badje en dan lekker optijd naar bed! Nu kijken we zandkasteeltje! :D

17. wolkjee

wolkjee Actief lid

17 jan 2014
    139
    0
    0
    tilburg
    Pff malaak heeft hij wel gewoon ontslasting gehad? Hoe gaat het nu?

Ja begrijp ik zou ook liever een arts het latten doen als het nu bij jezelf is ow lekker toch groeit ze goed!

Aw kei leuk dat jullie de babys allemaal voelen nog paar dagen weet je wat her wordt miepske1980 spannend

Ik ben vanmiddag even naar de echowaaike geweest nu ben ik eten aan het maken wat gaan jullie eten of hebben jullie gegeten?

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echowaaike? Wat is dat? :$

Hier zit pizza in de oven nu. Ben alleen vanaaf. Kleine ligt al op bed want die had heel de dag nie geslapen!

Dus nu is het mama Tijd! :D

19. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    #159 Malaak, 5 feb 2014
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
    Hey allemaal, met zoontje lief gaat t wel redelijk tot nu toe maar ik was met hem naar de dokter net en die zei dat hij net een luchtwegen infectie heeft gehad en dat er nu vloeibare slijm in zijn longetjes zitten. Wanneer hij gaat liggen komt deze omhoog vandaag dat hij niet plat wil en dus huilt. En waarschijnlijk gaan er 4 tandjes tegelijk doorkomen want zijn tandvlees is zowel boven als onder opgezwollen en rood... Lucky me...
    Ik was na de dokter langs mijn ouders gegaan en heb daar gegeten een soepje en gebraden kippetje. Ze hadden mijn zoontje gemist maar zijn beiden ziek. Ma heeft diabetes en 1 nier en pa heeft een chronische maag aandoening en extreem hoge bloeddruk (ook chronisch)
    Meestal help mama mij wel met de kleine of ga ik in ieder geval voor mentaal suppirt erheen maar nu was ze zelf heel ziek (griep) en kon het niet aanzien dat hij zo huilde.
    Mijn zusjes hebben exames (schelen 10 en 13jr met mij) en studeren ver van huis. Maarja.. hij slaapt nu in mijm armen net zijn papfles gegeven. Simds vandaag eet hij weer ipv alleen roosvicee en heeft al 4 poepluiers gehad, dus zijn darmpjes werken hard denk. Hij wel afgevallen merk ik voel weer zijn ribbetjes :( ga hem zo in bed leggen en duimen..

Voor de dames die zwanger zijn, ben zo jaloers mis het gevoel in mijn buik.
    Mijn zoontje kon hard trappen, soms pijnelijk maar o zo speciaal!!! Geniet ervan.. zo groeien zo snel.

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Grrrrr heel bericht getikt is alles ineens weg! Niet handig met m'n telefoon.

Oke opnieuw!

Malaak oei de tandjes drama zo sneu altijd! En betreft de luchtweginfectie is die dan over omdat hij zegt heeft hij gehad?
    En hoe is het met jou? Erg oververmoeid zeker? Vervelend dat je ouders ziek zijn voor jou omdat je dan je support mist en voor hun net zo goed natuurlijk!

Miep, heerlijk dat getrappel in je buik mooiste gevoel ever!

Kim, heerlijk even mamatijd neem het ervan voor dat je het weet is nummer 2 er en dan zal het nog minder worden. En groot gelijk hoor dat de arts de prikjes zelf hebt laten geven.wanneer begint je verlof trouwens?

Wolkje, hmmm echowaaike vraag me ook af wat het is maar dat zal wel door je telefoon komen Hihi

Ik mag morgen weer werken en dan 7 dagen vrij vieren zo dag de 2e verjaardag van zoonlief dus nog genoeg te doen!

Deel Deze Pagina