"Mama uiterlijk"

Discussie in 'De lounge' gestart door Leentje21, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    ja natuurlijk is dat zo.

Maar toch let ik er toch echt wel op

Terwijl ik iemand ben die zich van de wereld niks aantrekt. Voor mezelf dan.

Voor mijn dochter blijk ik toch anders te reageren. heel vreemd. Want ook vroeger op de basisschool trok ik me van niemand iets aan.

Maar goed, het is gewoon een gevoel.

2. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hehe gelukkig Haha ik vind ook gewoon doen waar je zin in hebt joor.
    Die opmerking van dat oma dan maar als oma gekleed moet gaan neem ik mee hihi ;)

3. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik weet niet hoe je eruit ziet maar....ik moet opeens denken aan dat programma van Gordon: 'Hotter than my daughter'. Als je eruit zou zien als die moeders daar, waar hun kinderen zich voor schamen zou ik misschien toch wel twijfels hebben......:)

4. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Haha, moest ook meteen denken aan hoe je moeder eruit zou zien, ook als een typisch omaatje?!
    Hier ook tattoos, pas weer lekker naar de kapper geweest, en nee, het is niet kort geworden (al zou ik het wel leuk en lekker vinden om er weer eens met de tondeuse overheen te gaan ;)). Voor het gemak draag ik nu geen hakken ;) en lekker zittende kleding, hihi, maar wellicht dat dat verandert als ik niet meer zwanger ben :D
    Gewoon lekker jezelf zijn, is het allerbelangrijkste!!!!!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou ik weet niet hoor Kipjetok ik ken het programma niet. Maar ik hoop dat TS op dit moment toch echt wel hotter als haar dochtertje is ;):D

6. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Haha nou kipjetok inderdaad! Nou zo extreem is het niet hoor;) ik ben nog jong dus dan moet het kunnen;) Sommigen in dat programma vond ik trouwns reuZe meevallen

7. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Haha geniaal.

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

gewoon kleden waar je je lekker bij voelt hoor!

9. Ja weet je, ergens vind ik absoluut dat je kleding of uiterlijk níéts te maken heeft met hoe je als moeder bent, maar ik denk ook wel dat je je grenzen moet kennen. Voor ik moeder werd was m'n gezicht voltekenen met zwarte makeup m'n grootste hobby, droog ik tijdens het uitgaan lakrokjes e.d., alles maar om lekker te choqueren. Toen ik zwanger raakte ben ik een stuk volwassener geworden, en ik vind het nu echt absurd dat ik zulke dingen toen deed en droeg ;) Maar goed, ik denk dat dat meer met volwassen worden te maken heeft, dan met moeder worden. Je bent natuurlijk echt niet verplicht om je kleding alleen nog bij de Miss Etam of de MS te kopen als je moeder bent, maar in een latexrokje achter de kinderwagen.. Hmnee :p

10. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Mijn moeder loopt er al bij als oma in haar polyester mantelpakjes van een bloemetjes gordijn.

Trouwens mijn man zou zeggen; schat, wil je niet eens wat moois kopen voor jezelf? Ik betaal!
    En vooral mijn haar mag ik niet afknippen.

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Waar zit hier een respect knopje of vind ik leuk??
    Kan me hier alleen maar bij aansluiten hoor

12. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mijn moeder is wel heel veel aan het haken haha maar dan super leuke dingen!

13. waren wij dezelfde persoon? :D

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

ze heeft natuurlijk gelijk. netjes je haar in een kort maar net kapsel, vooral geen kleur. geen oorbellen, een ketting mag, maar een bedeesde. geen spijkerbroek, maar een kokerrok tot vlak onder je knie, geen hakken.... (jeetje, een goed mama beeld, daar ben ik niet zo goed in geloof ik)
    en uiteraard is zij nu oma, dus: kort krulletjes kapsel met blauwspoeling, alleen nog van die tricot lobberbroeken of bloemetjesjurken tot net over de knie (niet strak!) pantykousjes, platte instappers zonder veters of klitteband, handtasje van bruin nepleer met daarin een rolletje pepermunt. geen makeup!!!!!! oh, en alleen boodschappen doen met een boodschappentas op wieltjes. (oh, en zeker geen mobiel he!)

poehee, iemand anders nog aanvullingen?

(btw, niet serieus bedoeld natuurlijk. wat een onzin. lekker jezelf blijven hoor!)

15. Hahaha, een stiekem zusje? :p

Als ik nu foto's zie van toen.. Jeeeetje. Ik heb nu nog steeds m'n piercings, draag nog steeds veel zwart/grijs, maar er zit nu ook wat meer kleur doorheen, m'n eyeliner zit nu alleen nog onder m'n ogen, niet meer tot halverwege m'n wangen, en ik koop nu zelfs wel eens m'n kleding bij de Miss Etam! :D

Ik denk overigens ook wel dat het ligt aan wat je gewend bent.. Voor mij is dit nu heeeel beschaafd, vergeleken met vroeger, maar voor iemand die mij nu pas leert kennen ben ik misschien wel 'die vrouw met dat rode haar en die piercings' ;)

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zal je een geheimpje vertellen.
    IK OOK! :D

I'm a sucker voor alles creatief. Dus haken? Yup schuldig!

Enneuh mis etam hoeft niet tutig of grijze muis te zijn hoor! Het is maar hoe je dingen combineert. Ik kocht in mijn gothic periode veel zwart kanten dingen bij de M&S btw. ;)

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

En ook dit moeten mensen zelf weten!

18. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0

Het is maar een stereotype he ;)

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Lekker zelf weten hoor, ik heb nu 2 kids en de oudste is 12 ben nu zelf 37 en draag gewoon de kleding die ik mooi vind en lekker zit.
    Maar ik ben buitenom moeder nog steeds mijzelf wat dus ook inhoudt dat ik idd ook sexier kleding in de kast heb voor als ik daar zin in heb om te dragen of als ik met manlief ga stappen, uit eten op visite ed.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    IK zeg altijd voor de grap, heb nu een moeder kapsel haha

Deel Deze Pagina