Nog meer fashionasta's?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Momfulness, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Met een knipoog! Ik heb veel interesses, waarvan kleding een prominente plek heeft in de top 5. Bij welke vrouw niet zou je zeggen ;)

Het lijkt me leuk om eens te kijken wat de verschillende stijlen zijn die we hier dragen. Ik ben nogal divers. Als ik nergens zin in heb dan trek ik een skinny, laarsjes en een trui boven van de stapel aan. En anders is het meer te omschrijven als stoer, vrouwelijk, casual.

Foto's zijn welkom! Ik ben benieuwd. Misschiens steken we nog wat van elkaar op. :D

Om even het spits af te bijten. Ik heb deze rok op het oog. Ik zie nu veel leren rokken in de winkels hangen en ik vindt het met de bohemian stijl leuk te combineren. D.w.z. enkellaars met hoge hak, blouse erop die iets langer is en een brede riem erop. Of een blouse erin, rok hoger in de taile en brede riem erop. Ik twijfel over de lengte en of het een NO of een GO is. Wie helpt? Marktplaats.nl > Leren rok van ARMA bruin leer suede - Kleding | Dames - Rokken

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben ook erg van de kleding ja... Ik kan er geen genoeg van krijgen :D
    Ik heb me al meerdere malen opgegeven voor een shopping-sabatical... maar langer dan drie/vier maanden geen kleding kopen gaat me vooralsnog echt niet lukken.

Mijn stijl is heel divers, maar valt het best te omschrijven als vrouwelijk casual, tikkeltje stoer. Ik heb echt van alles in de kast hangen/staan, van jurkjes en pumps tot skinny's, buggy broeken en stoere sneakers. Maar het meest draag ik stoere leren laarsjes, een goede skinny en een mooie basic ( grijs shirt ) of streepjes-shirt ( breton-streep ). Ik vind dat mijn haar vaak het geheel afmaakt... Ik hoef er niet meer zoveel 'bij'... ( korte blonde bob ).

Eergisteren deze laarsjes gekocht en ik kan me nu al geen leven zonder ze inbeelden.

Ontzettend leuk rokje trouwens!!! Daar kun je veel kanten mee op! :)

3. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    baggy-broeken dus.... hahaha... Je zal maar bezig zijn zwanger te raken :)

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ja, mode is toch wel mijn liefde :D

Mijn stijl:

Bekijk bijlage 239231

Ik hou van mooie designer tassen, gouden sieraden, nude/beige/aarde tinten.

Het rokje vind ik eerlijk gezegd totaal niet mooi..

5. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Ik van witgouden sieraden maar de rest hetzelfde :)

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Mijn stijl wisselt per dag...de ene dag ga ik voor de pastel/nude tinten, de dag erna hlemaar voor de color blocking!

En over die rok....ik persoonlijk vind het een dikke NO! :)

7. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mode is ook helemaal mijn ding, ik word er vrolijk van :)

Die rok vind ik ook een dikke no! Maar ieder zn smaak toch.

Ik ben erg fan van hakken (of schoenen hoe dan ook), mooie jeans, leuke jurkjes (rokken houd ik persoonlijk helemaal niet van), mooie armbanden, horloges, verslaafd ook aan tassen, kettingen wat minder.

Maar mijn tik blijft vooral SCHOENEN. Aaah ik kan er echt geen genoeg van krijgen.

Ipv van hakken vind ik gave sneakers ook helemaal geweldig. Ik krijg hele leuke Jordans (maar een beetje normaal ogende, niet van die te jong/overdreven lijkende) van mijn vriend. Wat ik nu ook erg leuk vind zijn alle bloemenprinten, en ook de platte vrouwelijke herenschoen (A) Geweldig!

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    die rok vind ik echt erg geweest...

is heel wat anders dan wat er nu in de winkels hangt
    dan sla je de plank zo mis...

ik ben gek op
    www.nameless.nl

shirtjes met print jasje erop spijkerbroek eronder
    gekleurde laarsen helemaal gaaf dit seizoon rood groen blauw bruin

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ben totaal geen fashionfreak, maar die rok vind ik echt lelijk... sorry.
    De laarsjes in dit topic trouwens ook :).

Maargoed, jullie vinden mijn kleding vast saai en degelijk :D.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb al behoorlijk veel geshopt voor het voorjaar
    al 7 jasjes
    rood
    blauw
    groen fel
    donker groen
    zwart
    rood nepleer
    zwart nepleer

een cognac kleurig echt leer jasje
    zelfde kleur laarsen
    en zelfde kleur riem

een stuk of 8 shirtjes voor onder de jasjes
    en 5 broeken van skinny tot circle of trust
    wat gekleurde sjaaltjes
    paar mooie riemen
    rode laarsjes
    platte instappers rood en donkerblauw

moet nog een mooie bikini voor de zomer
    en jurkjes

wil nog een mooi spijkerbroekkie van gstar

12. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik wilde precies hetzelfde zeggen, ben gek op Fashion kan vaak iemand wel een leuke outfit aanmeten.
    Maar die rok en laarsjes komen er bij nooit in, sorry! Maar gelukkig verschillen smaken en dat is maar goed ook!

Ik vind de style die Isabel Olivia beschrijft heerlijk, maar ben ook gek op kleur! Nu ben ik helemaal in to Blauw, maar dat kan over 2 maanden weer helemaal iets anders zijn. Ik werk ook graag met rood/roze nu voor mijn bruiloft. Het is een beetje een mood issue.

Ik ben gek op pumps, maar ben zelf al 1.83 m dus moet opletten dat ik niet boven iedereen uit kom, vind ik zelf zo jammer! En colbertjasjes in alle kleuren en maten maken vaak een outfit compleet voor mij.

13. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Mirell wij zitten op 1 lijn!

14. Momfulness

@Lievemamatrix, leuke laarzen! Een shopping sabatical van 4 maanden vindt ik ook way to long... Stijl lijkt wel op de mijne.

@Isabel olivia, mooie collage en leuke stijl ook. Ik ben op zoek naar grotere sjaals zoals die blauwe op dat plaatje. Sieraden draag ik goud en witgoud. Is ook goed te combineren met wat goedkopere roestkleurige sieraden en kettingen. Ik houd vooral van grove sieraden.
    de rok: ik twijfel of hij vanwege de lengte ook, indd niet te truttig/ouwelijk is.

@Mirell, ik heb je foto's al vaker voorbij zien komen. Ook in het catsuit topic. Ik vind catsuits helemaal geweldig. Ben wel iets minder van de felle kleuren.

@Tord, misschien ook helemaal niet! Laat het eens zien zou ik zeggen :)

15. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    hahaha :D Grappig hoe smaken uiteen kunnen lopen!

Ik probeer sommige trends een beetje te integreren in mijn eigen kleding stijl. Dat color-blocking vind ik ook heel erg leuk, maar dan wel op mijn manier en niet in een kledingstuk al twee verschillende 'blokken'. Sommige dingen die 'in' zijn zijn overigens helemaal niet aan mij besteed... Als ik aan die trendy boho ga beginnen dan zie ik er gelijk zo alternatief uit... Wat op zich niet erg is, maar dan in de verste verte niet lijkt op hoe het bedoeld is.

Ik denk overigens dat de rok een dikke NO is in de meeste gevallen hier omdat het ceintuur een beetje gedateerd is? Ik vind de foto ook wat lastig te beoordelen, maar ik heb genoeg dames gezien in een dergelijke rok en bij hen stond het wel gaaf! :)

16. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nouuu, waarom is mijn collage zo klein?

Groter exemplaar:

http://i44.tinypic.com/ofl6s.png

Alleen moet je wel even klikken :D

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind de rok wel erg leuk!

18. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Dit soort rokjes staat alleen mooi als je superslank bent naar mijn mening.

19. Momfulness

dit is meer de stijl die ik in mijn hoofd had met die rok, maar eigenlijk had ik een beige/camel suede soepelvallende rok in mijn hoofd die wat verder over de knie valt. :D

20. Momfulness

Lievemamatrix, dat ceintuur zou direct een enkeltje vuilnisbak zijn hier. Ik doe er dan een hele dikke riem op met een wat lossere blouse erboven..

Deel Deze Pagina