Hallo Dames (en misschien heren) Mijn naam is Carolina Lemmens en ik kom uit Kinrooi (Belgie) net onder Weert. Ik ben mama van 3 kids, 2 dochters: Kayli van 3, Amber van 2 en 1 zoon Lucca van 4,5 maand. Een erg druk leventje dus haha! Ik ben hier al zo vaak terecht gekomen als ik via google wat dingen aan het opzoeken was, dat ik me nu maar eens aangemeld heb! Na de geboorte van Lucca loop ik sinds kort tegen een muur op, De kids gaan naar school en naar de opvang en mama zit 4 ochtenden in de week alleen thuis. Wil graag weer aan het werk en heb morgen, na 4 jaar, eindelijk weer 2 sollicitatie gesprekken. Dus wie weet! Maar ook de creatieve geest houdt me s'nachts wel eens wakker! Ik heb altijd zoveel ideeën gehad, maar nooit echt iets doorgezet en daar wil ik nu verandering in gaan maken! We hebben sinds kort een mooi (maar oud) , groot huis (helaas nog huur) met genoeg slaapkamers...Helaas heb ik een man die in de berging werkt en dus geen of amper tijd heeft om iets te doen of af te maken! Dus de afgelopen avonden veel ingelezen en nu eens een streep gezet dat ik de kamers zelf ga aanpakken! Ik hoop dus hier wat stokken achter de deur te krijgen en een hoop tips en ideeën op te doen! En natuurlijk gewoon gezellig mee te kunnen lezen met de rest haha! Foto's kan je altijd vinden op mijn facebook https://www.facebook.com/carolina.lemmens Groetjes Carolina
Welkom! en succes met klussen (wat overigens op dit forum meestal iets anders betekent dan kamers opknappen).