Hallo lieve mensen! Op deze kerstavond beslis ik na wat google-werk me aan te melden op deze site om vragen te kunnen stellen, ervaringen te kunnen lezen en te kunnen "praten" over kinderwens, zwangerschap etc. Ik ben bijna 33. Heb al vele jaren een kinderwens, maar nooit was de situatie ernaar. Ik ben misschien ook wel veeleisend op dat gebied. Nu besloten dat het eens tijd wordt stappen te zetten! Erg spannend, omdat ik nog steeds vind dat de situatie niet optimaal is. Maar wat is optimaal? In mijn vragen en misschien volgende topics meer over dat alles! Greetzzzz Annnn
Hallo ann, Welkom! Heel veel succes met het zwanger worden. Ik ben imane en ook redelijknieuw op het forum. Ik ben 31 jaar en kon ook pas 6 maanden geleden beginnen met zwanger worden. Mijn man heeft een vrij beroep en is dus ook volledig zelfstandig sinds enkele jaren. Heb een beetje pech gehad nu een cyste gehad maar van zodra ik mijn regels weer krijg kan ik er opnieuw invliegen Wat is de reden bij jou als ik vragen mag dat je het niet optimaal vond om eraan te beginnen? Veel liefs! Imane
Hallo Imane, Ik zie nu pas de reacties op deze topic. Eigenlijk niet handig dat je er geen melding van krijgt als er een nieuwe reactie op je bericht is. Of mis ik iets gezien ik hier nieuweling ben? Dat mijn situatie niet optimaal is, is met name het feit dat ik even getwijfeld heb aan mijn relatie en het daardoor even op een lager pitje stond en dat we (nog) niet samenwonen. Liefs Annnn
Hoi Annn! Ik ben ook nieuw hier, 27 jaar en net zwanger. Een relatie van 10 jaar met ups en downs en het geluk gehad dat we, na de beslissing te hebben genomen het te proberen, bij de derde poging al zwanger waren! Heel veel geluk! (Je kan overigens als je op 'Plaats reactie' klikt bij 'Overige opties' een notificatietype kiezen. Deze staat standaard op 'niet abonneren' dus vandaar dat je geen email krijgt )
Hoi Annnn, Welkom hier! je kan rechts boven in bij je eerste berichtje klikken op 'onderwerptools' en dan kiezen voor abonneren op dit bericht of iets dergelijks. Dan kan je instellen dat je een mail krijgt wanneer er een nieuwe reactie is.