Kleuter (4) in zigeunerkamp is ontvoerde baby - AD.nl Verschrikkelijk! Wat zal er nog meer omhoog komen? Aan het feit dat die vrouw van Juni 1993 tot November 1993 volgens haar papieren al 3 kinderen heeft gehad klopt natuurlijk voor geen bus..
Wauw wat een zorgelijk bericht! Kinderen die staan ingeschreven en die daar niet gevonden zijn.... Wie weet wat voor gruwelijke dingen in dat romakamp gebeuren met die kinderen. Of misschien is het ze om het geld te doen, maar lees nergens iets daarover. Ik hoop dat ze de ouders van dit meisje snel zullen vinden, arm kind!
maar.... ze is als baby ontvoerd ( verschrikkelijk, en zelfs afschuwelijk voor de biologische ouders...kan me dat gewoon niet voorstellen) Dus ziet ze haar ontvoeders nu als ouders...en daar wordt ze gewoon weggehaald? Ik vind dat nog veel erger op dit moment.
Hoezo? Werd ze mishandeld dan? Hoe bedoel je dat? Of lees ik het verkeerd. Ze werd daar toch gewoon als hun eigen kind opgevoed?
Op zich mee eens maaaaar, als ik de foto van het meisje bekijk dan vraag ik me af of het wel zo erg is om haar daar weg te halen, ze ziet er allerminst goed verzorgd uit. Tuurlijk, kinderen spelen en worden vies, zo ook de mijne, maar toch zegt mijn gevoel dat het meisje er zo uit ziet door eoa vorm van verwaarlozing. Of het ook zo is is natuurlijk een tweede..
Nou...na een dag in de achtertuin kan mijn zoon er ook lekker smerig uitzien hoor Nou ja, ze zullen het wel hebben beoordeeld...en haar daar misschien niet voor niks eerst weg hebben gehaald. Maar het lijkt me voor dat kind wel heel verdrietig.
Doet me denken aan een doc. die ik laatst had gezien, over een 19 dagen oude baby, die ontvoerd was uit het ziekenhuis. 23 jaar later herrendigd met haar biologische ouders, maar er was geen band, en er ontstonden meningsverschillen. echt een bizar verhaal, Kidnapping of Carlina White - Wikipedia, the free encyclopedia
Nee ze is niet mishandeld maar die mensen hebben wel met een reden dat kind ontvoerd, bedoelde meer in de zin dat die '' ouders '' misschien bang zouden kunnen zijn geworden om gepakt te worden, wie weet wat ze dan hadden gedaan met dat kind. Is misschien heeeeel ver gezocht maar ja, dat kindje hoort daar gewoon niet.
Wat vreselijk! Moet er niet aan denken dat iemand mijn baby zo mee zou nemen, gatverdamme! De biologische ouders zullen vast snel gevonden worden, die hebben natuurlijk jaren geleden een vermissing opgegeven. Wat zullen die blij zijn!
Nou denk dat ze blij mag zijn dat ze gered is want een leven als bedelaartje langs de weg lijkt me sowieso niks voor het kind. Ze kijkt ook niet bepaald gelukkig. Wel vind ik het vreemd dat ze nooit als vermist opgegeven schijnt te zijn.
Dat dacht ik ook gelijk.. is ze nooit als vermist opgegeven door haar echte ouders? Misschien is ze wel weggegeven omdat haar echte ouders haar niet wilden hebben?
Toen ik dit vanmorgen las bij de telegraaf stond er idd dat ze nooit als vermist was opgegeven maar zie het nu niet meer staan.
Ik snap wel dat ze haar weggehaald hebben daar. Er staan kinderen ingeschreven in het kamp maar ze zijn er niet. Misschien gaat het gewoon om verzonnen kinderen die gewoon weg niet bestaan maar er kunnen ook andere dingen aan de hand zijn. Dus ja beter het meisje daar weghalen dan uit voorzorg tot alles is uitgeklaard.
Hoe heftig ook voor het kind - ze weten verder totaal niets, maar mogelijk is er kinderhandel in het spel. Er zijn genoeg scenario's te verzinnen waardoor de veiligheid niet gegarandeerd kan worden op dit moment en dan is het denk ik toch het beste voor het kind om daar nu weg te zijn. Dus ik sluit me aan bij elisje!