Kleuter (4) in zigeunerkamp is ontvoerde baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Debaky, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
  2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik moet meteen denken aan Madeleine. Verschrikkelijk!

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ooohhh wat erg zeg, hoop dat dat meisje gauw weer terug is bij haar echte ouders!

4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wauw wat een zorgelijk bericht!
    Kinderen die staan ingeschreven en die daar niet gevonden zijn....
    Wie weet wat voor gruwelijke dingen in dat romakamp gebeuren met die kinderen.
    Of misschien is het ze om het geld te doen, maar lees nergens iets daarover.

Ik hoop dat ze de ouders van dit meisje snel zullen vinden, arm kind!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    maar....

ze is als baby ontvoerd ( verschrikkelijk, en zelfs afschuwelijk voor de biologische ouders...kan me dat gewoon niet voorstellen)

Dus ziet ze haar ontvoeders nu als ouders...en daar wordt ze gewoon weggehaald?

Ik vind dat nog veel erger op dit moment. :(

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ja maar wie weet wat die '' ouders '' met haar zullen doen als ze haar daar hadden gelaten.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hoezo?

Werd ze mishandeld dan?

Hoe bedoel je dat?

Of lees ik het verkeerd. Ze werd daar toch gewoon als hun eigen kind opgevoed?

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Op zich mee eens maaaaar, als ik de foto van het meisje bekijk dan vraag ik me af of het wel zo erg is om haar daar weg te halen, ze ziet er allerminst goed verzorgd uit.
    Tuurlijk, kinderen spelen en worden vies, zo ook de mijne, maar toch zegt mijn gevoel dat het meisje er zo uit ziet door eoa vorm van verwaarlozing.
    Of het ook zo is is natuurlijk een tweede..

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou...na een dag in de achtertuin kan mijn zoon er ook lekker smerig uitzien hoor ;)

Nou ja, ze zullen het wel hebben beoordeeld...en haar daar misschien niet voor niks eerst weg hebben gehaald.

Maar het lijkt me voor dat kind wel heel verdrietig.

10. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Doet me denken aan een doc. die ik laatst had gezien,
    over een 19 dagen oude baby, die ontvoerd was uit het ziekenhuis. 23 jaar later herrendigd met haar biologische ouders, maar er was geen band, en er ontstonden meningsverschillen. echt een bizar verhaal,

Kidnapping of Carlina White - Wikipedia, the free encyclopedia

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee ze is niet mishandeld maar die mensen hebben wel met een reden dat kind ontvoerd, bedoelde meer in de zin dat die '' ouders '' misschien bang zouden kunnen zijn geworden om gepakt te worden, wie weet wat ze dan hadden gedaan met dat kind.

Is misschien heeeeel ver gezocht maar ja, dat kindje hoort daar gewoon niet.

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat vreselijk! Moet er niet aan denken dat iemand mijn baby zo mee zou nemen, gatverdamme! De biologische ouders zullen vast snel gevonden worden, die hebben natuurlijk jaren geleden een vermissing opgegeven. Wat zullen die blij zijn!

13. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Ik ook! En aan Denise Pipitone die ook in zo''n romagroep gezien zou zijn, waar ook filmpje van is.

14. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Nou denk dat ze blij mag zijn dat ze gered is want een leven als bedelaartje langs de weg lijkt me sowieso niks voor het kind.
    Ze kijkt ook niet bepaald gelukkig.
    Wel vind ik het vreemd dat ze nooit als vermist opgegeven schijnt te zijn.

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat dacht ik ook gelijk.. is ze nooit als vermist opgegeven door haar echte ouders?
    Misschien is ze wel weggegeven omdat haar echte ouders haar niet wilden hebben?

16. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Toen ik dit vanmorgen las bij de telegraaf stond er idd dat ze nooit als vermist was opgegeven maar zie het nu niet meer staan.

17. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind die vingers van dat meisje er heel naar uitzien. Zo paars?

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik denk dat ze in het zand gespeeld heeft ofzo.

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik snap wel dat ze haar weggehaald hebben daar. Er staan kinderen ingeschreven in het kamp maar ze zijn er niet. Misschien gaat het gewoon om verzonnen kinderen die gewoon weg niet bestaan maar er kunnen ook andere dingen aan de hand zijn. Dus ja beter het meisje daar weghalen dan uit voorzorg tot alles is uitgeklaard.

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoe heftig ook voor het kind - ze weten verder totaal niets, maar mogelijk is er kinderhandel in het spel. Er zijn genoeg scenario's te verzinnen waardoor de veiligheid niet gegarandeerd kan worden op dit moment en dan is het denk ik toch het beste voor het kind om daar nu weg te zijn.

Dus ik sluit me aan bij elisje!

Deel Deze Pagina