Ik zou echt in alle staten wezen en al helemaal als ze er dan ook nogeens zo koeltjes op reageren. Hoe bedoel je mij kind is een nummer. Jees!!
Daadwerkelijk ongelofelijk! Wat een zeer slechte zaak.... Jeetje wat had er allemaal wel niet kunnen gebeuren pfffff!!!! Ik zou inderdaad een raam hebben ingeslagen, zou daar echt niet braaf gaan staan wachten. Liever worden afgevoerd door politie vanwege inbraak ofzo terwijl ik mijn kind in handen heb dan daar staan wachten! Ik zou trouwens als mijn kind daar zat en ik hoorde zo'n verhaal meteen mijn kind eraf halen! Het zou nog maar eens gebeuren.....
Die leidster was dus om 1600 uur vertrokken. Moeder kwam om 1820 uur haar kindje halen. Alles afgesloten en donker. Daarna duurde het nog een half uur voordat er iemand kwam. Dus reken maar uit. Bijna 3 uur dus! Schandalig zeg! Geef haar groot gelijk dat ze een aanklacht indient.
Ik geef die moeder groot gelijk! Fouten maakt iedereen, maar dit is echt onacceptabel! Zo'n leidster kan toch niet zomaar vergeten dat er nog een kind is...
Maar, dit kan toch op elke opvang gebeuren? Ik weet niet wat er met die leidster aan de hand was.. Vreselijk is het zeker!
Die leidsters zouden blij zijn dat ze mij niet tegen gekomen zijn. Ik zou letterlijk ontploft zijn. Dit vind ik een iets on ver geven lijk. Je controleert toch toch zeker wel alle bedjes als je afsluit als kdv mederwerken en hier hebben ze naam kaartjes op het bord van welke kinderen er zijn. Als je binnenkomt gaat het op het bord gaat het kind weg word het er af gehaald. Ze zullen vast niet de beste kdv zijn en er zijn vast dingen die ik soms niet fijn zou vinden maar een ding weet ik wel zeker de leidsters hier. Zijn goed genoeg. Maar ja beweren nee dat kan ik ook niet. Dat het nooit gebeurt. Gelukkig is mijn meisje al bijna vier dus hoef er ook niet meer echt bang voor te zijn ze slaapt niet meer overdag al heel lang niet. Zou ze ook aanklagen.
Ik ook! Wat verschrikkelijk zeg, arme meisje. Ik zou echt een leidster hebben aangevlogen denk ik. Gelukkig heb ik hele andere ervaring met het KDV.
Ik begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ze waren met 2 leidsters. Je loopt toch alles na voordat je gaat. Zeker de slaapruimtes??? En een aanwezigheidslijst met aankruisen als iemand is opgehaald lijkt me ook een logische. Heel vreemd dit.....
Afschuwelijk!! Ik snap dit soort dingen nooit. Wordt er nooit een laatste ronde gedaan door alle vertrekken voordat er wordt afgesloten? Dat arme meisje! Ik geef de moeder groot gelijk. Ik vind dat dit soort fouten niet gemaakt mogen worden als je met kinderen werkt.
Echt erg. Wat moet er als moeder door je heen gaan dat je kind binnen ligt en jij er niet bij kan. 2,5 uur, dan is dat kind echt al lang aan het krijsen geweest. Arm kind. Ik weet inderdaad zeker dat ik zo iets hier ook gelezen had. Alleen dat kind lag nog lekker te slapen en heeft er toen niks van mee gekregen.
ik denk dat de eerste leidster om 16 uur is weggegaan en niet de tweede, maar dat maakt niet uit! Het kindje heeft in ieder geval een half uur alleen gelegen en dat is 30 minuten te lang!
Wauw wat bizar!! Hoe kan je daar nou met een "sorry" vanaf komen dat kind was ook helemaal van slag. Als t kindje er maar niks aan overhoud. Bah.
Oh wat vreselijk erg....arm arm kindje..Het zal je kindje gebeuren zeg. Ik zou echt totaal flippen, en met oerkrachten een raam laten sneuvelen geloof ik..ik probeer het me voor te stellen met onze jongste ..man ik word al gek bij alleen de gedachte!! Wat erg!!
Een van mijn grootste nachtmerries zou dat zijn. Samen met dat een van mijn kinderen bijvoorbeeld ergens buiten school of de opvang word vergeten.
Dit is ook een keer hier in nederland gebeurd. Dacht met iemand van ZP? Zo'n verhaal komt me iig bekend voor. Die ging ook dr kind halen en alles was donker. Ze was toen naar de BSO of zo gegaan en hebben geprobeerd de leidsters te bellen. Alle kamers af en daar lag kindje te slaoen. Er had een dubbele check uitgevoerd moeten worden maar dat was niet gebeurd. Of iets met een stagiare. Maar was iig een zelfde soort verhaal.