Mama vergeten peuter dient klacht in tegen crèche.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BeingMommy, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt trouwens.

Hier zijn ze ooit eens vergeten mijn zoon uit de taxi te halen, hij was achterin in slaap gevallen, taxi stond al in de garage en chauffeur was onderweg naar huis. En ik belde de centrale waar hij bleef..... chauffeur opgeroepen, taxi opengemaakt, lag hij nog te slapen.... gelukkig heeft hij er niets van meegekregen, maar wat was ik woest zeg!! Chauffeur is op staande voet ontslagen en ik heb een pittige klacht ingediend bij de gemeente..... :x

Maar voordat ze mij konden vertellen waar hij was, duurde zeker 20 min.... De langste 20 min van mijn leven denk ik :x

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    echt schandalig dat dit gebeurd is zeg. Hoop dat het kindje er verder geen trauma aan over houdt.

ik heb zelf een xtje gehad toen ik nog op de peuterspeelzaal/kleuterklas zat (heeeeeeeel lang geleden dus ;) ) dat we buiten verzamelden om naar de overkant naar het speelplein van de basisschool te gaan om te spelen. Ik moest nog even naar de wc en ben weer naar binnen gegaan, de juffen hebben niks in de gaten gehad schijnbaar en hebben de deur op slot gedraaid en zijn naar de overkant gegaan.. Ik weet nog dat ik totaal overstuur was dat ik nergens uitkon en in de poppenhoek ben gaan liggen.. Tot t tijd was om opgehaald te worden door de ouders. Ouders zagen mij wel binnen maar de rest was dus nog aan het spelen (weet de tijd niet meer maar wel een half uur minimaal, maar als je 3/4 jaar bent dan heb je geen besef echt van tijd ;) ) Ik ben toen 2 dagen niet naar schooltje geweest. (en vermoedelijk komt mijn claustrofobie daar vandaan)

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dit is niet goed te praten dus ik snap die reacties als 'kan gebeuren' niet.
    Alle kinderdagverblijven moeten een bord/blad hebben hangen waar de namen opstaan van alle kindjes. Zo kunnen de kindjes die opgehaald zijn afgestreept worden en kan je precies zien wie er nog aanwezig is.
    Ook is het normaal dat je als leidsters langs de bedjes loopt om te kijken of er bijv. speentjes o.i.d. zijn blijven liggen of je trekt de dekentjes recht.
    Ik vind dit echt niet goed te praten en vind het terecht dat er een leidster is ontslagen.
    Stel dat het kindje zo overstuur was geraakt en daardoor gestikt...

Ik had ook een raam ingeslagen of 112 gebeld trouwens.:x

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    schandalig!!

5. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    pfff, het zal je gebeuren zeg... Echt schandalig!

6. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Oohh jeetje wat erg!!

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Woah! Hoe kun je als leidster nou een kind vergeten?!

8. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Dit is NIET te geloven ohhhhh!! Ik zou helemaal gek worden! :eek:

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoezo kan dit op elke opvang gebeuren? Neem toch aan dat er protocollen zijn zoals dat voor je de boel afsluit, nog even een ronde moet doen en de slaapkamers controleert!
    Of loop je als leidster zijnde zodra je dienst erop zit, zonder op of om te kijken linea recta naar buiten????

10. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Echt erg!!

Maar voor die leidster ook erg dat dit gebeurt is.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zou flippen!

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    `

:$

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

O ik zou helemaal gek geworden zijn!

Ik vertrouw mensen al niet zo snel en dit is een van de redenen dat ik blij ben dat ik de zorg voor mijn meisje niet uit handen hoef te geven! Bah!

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Echt verschrikkelijk dit!

Op de opvang van mijn kinderen zijn inschrijflijsten, de bedden worden aan het einde van de dag altijd afgehaald, daar KAN zoiets als dit echt niet gebeuren! Dat KDV moet echt diep door het stof, niet alleen maar 'excuses aanbieden'. Wat nu als het kind al uit bed had kunnen komen, en in haar uppie door de ruimtes was gaan ronddwalen? Brrr :$

15. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ong 10 jaar geleden is dit ook gebeurt in kdv in Schiedam. De 2 leidsters zijn direct ontslagen. Het kindje heeft ong 20 min alleen gelegen. Lag nog heerlijk te slapen. De buurman heeft de ruit ingeslagen. Een leidster was er binnen 15 min.
    Hierna zijn wel de protocols aangepast, zodat dit nooit meer kon gebeuren. Hoe dit had kunnen gebeuren.. De laatste kindjes worden samengevoegd en bij een andere leidster gezet... De leidsters hadden geen erg in gehad dat er nog een kindje lag te slapen.

Nu zijn er extra lijsten en moet alle ruimtes 2x worden gecontroleerd voordat ze naar huis gaan.

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Verschrikkelijk dit! het zal je maar gebeuren zeg! dat arme kind :(
    Ben het helemaal met die ouders eens om stappen te ondernemen!

17. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Wat erg zeg

Deel Deze Pagina