ontstoken teennagel wat te doen?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Muurbloempje, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi ...

Ik zag vanavond met het badderen, dat onze zoon een ontstoken teennagel heeft, best wel dik en rood is het....heeft iemand van jullie hier ervaring mee en wat hebben jullie gedaan?

Graag hoor ik van jullie ...

Liefs

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    bij lars gelukkig nog niet voorgekomen, maar als ik het zelf heb, weken in soda en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig proberen de nagel "los" te maken

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Yep in de soda of biotex!

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Even in bad om de huid wat weker te maken. Daarna op een speelse manier de huid en nagel uit elkaar trekken (zachtjes) en dan hopen dat de zooi eruit komt.

Pete heeft dit een keer bij zijn vinger gehad, zodra de zooi eruit was, was het een hele opluchting voor hem.

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oeiii, klinkt niet fijn in ieder geval, maar ik dacht ook gelijk aan een badje in soda of iets dergelijks.

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    En als bovenstaande tips niet werken,Maandag toch even na laten kijken bij de huisarts.

Mijn zoon had het een poosje geleden ook en het werd steeds erger,met veel pijn.
    Ik heb toen Fucidin zalf gekregen en daarna ging het gelukkig snel weer beter

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Inderdaad, biotexbadje of in de soda. Daarna kun je er nog wat jodium op doen. Als het niet snel minder wordt, zou ik maandag naar de huisarts gaan, zoiets kleins kan gemeen pijn doen.

8. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hebben we hier ook lst van, maar de huisarts zei, in de gaten ouden, de cbarts hetzelfde en de kinderarts ook....
    erg vervelend, mag er niet eens aankomen...
    lijkt net ingegroeid maar is niet zo. nageltes zijn superzacht nog...

Deel Deze Pagina