Hoi ... Ik zag vanavond met het badderen, dat onze zoon een ontstoken teennagel heeft, best wel dik en rood is het....heeft iemand van jullie hier ervaring mee en wat hebben jullie gedaan? Graag hoor ik van jullie ... Liefs
bij lars gelukkig nog niet voorgekomen, maar als ik het zelf heb, weken in soda en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig proberen de nagel "los" te maken
Even in bad om de huid wat weker te maken. Daarna op een speelse manier de huid en nagel uit elkaar trekken (zachtjes) en dan hopen dat de zooi eruit komt. Pete heeft dit een keer bij zijn vinger gehad, zodra de zooi eruit was, was het een hele opluchting voor hem.
Oeiii, klinkt niet fijn in ieder geval, maar ik dacht ook gelijk aan een badje in soda of iets dergelijks.
En als bovenstaande tips niet werken,Maandag toch even na laten kijken bij de huisarts. Mijn zoon had het een poosje geleden ook en het werd steeds erger,met veel pijn. Ik heb toen Fucidin zalf gekregen en daarna ging het gelukkig snel weer beter
Inderdaad, biotexbadje of in de soda. Daarna kun je er nog wat jodium op doen. Als het niet snel minder wordt, zou ik maandag naar de huisarts gaan, zoiets kleins kan gemeen pijn doen.
hebben we hier ook lst van, maar de huisarts zei, in de gaten ouden, de cbarts hetzelfde en de kinderarts ook.... erg vervelend, mag er niet eens aankomen... lijkt net ingegroeid maar is niet zo. nageltes zijn superzacht nog...