Mama vitamines davitamon

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalia125, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ik en mijn kleine hier genoeg aan of is extra foliumzuur verstandig of iets anders ? :)

2. Anonymous1223

Anonymous1223 Actief lid

8 jul 2015
    188
    0
    16
    Foliumzuur is goed in het begin en voor de zwangerschap dacht ik. Die andere vitaminepillen zijn ook compleet. Heb wel altijd gehoord dat het het meest belangrijk is dat je zelf gezond en gevarieerd eet.

3. Watermann

Watermann Niet meer actief

Foliumzuur heb ik genomen tot 12 weken zwangerschap en daarna mama Davitamon tot dat ik bevallen ben ;)

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    mijn verloskundige zei dat die mama totaal (best grote capsules) genoeg zijn om 9 maanden te slikken. alles zit er in.

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik neem ze ook vanaf 8 weken op aanraden van de verloskundige. Tot die tijd gebruikte ik alleen foliumzuur. Dit leek mij ook wel een goede aanvulling qua vitamines omdat ik vrijwel geen normaal (avond)eten binnenhield. Hoewel zelf gezond en gevarieerd eten natuurlijk nog steeds belangrijk is.
    Hier zit overigens voldoende foliumzuur en vit D in.

6. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Op aanraden van de vk vitakruid mama multi dag & nacht gehaald.
    Voorheen davitamon gehad en bleef extreem moe en slecht slapen. Met deze gaat het wel super! Ijzer is perfect en slaap ook een stuk beter. Ze zijn wel duur maar dat had ik er wel voor over

7. Veera

Veera Niet meer actief

Volgens mij staat het erop, maar daar zit genoeg foliumzuur in.

8. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik eigenlijk vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben Davitamon mama pilletjes , heb ook nog foliumzuur gewoon staan vandaar mijn vraag.. Vanaf 4 weken slik ik dus de vitamines met alles erin.. Kan volgens mij niet veel kwaad toch ?

9. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL

Probeer het wel zoveel mogelijk maar soms zondig ik toch aan een patatje oorlog of een kapsalon of pizza, niet heel gezond maar valt mee af en toen , probeer door mijn pasta's extra Groenten te doen eet veel fruit en tegenwoordig moet ik overal appelmoes bij eten . Is dat gevarieerd genoeg haha

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ikzelf heb alleen foliumzuur gebruikt vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was (4+2 :D). Voor de rest geen extra vitaminen. Als je lekker gevarieerd en gezond eet komt het helemaal goed met je baby'tje!

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik slik ook die mama compleet van Davitamon. Daar zit genoeg foliumzuur in. Je hoeft er niks bij te slikken. Ook extra vit D is goed en zit er ook in. Ik ben er twee weken voor mijn zwangerschap mee begonnen en voelde me snel een stuk fitter, ook al eet ik normaal al prima.

12. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Heb allebei in huis dus dat komt wel goed , iemand ervaring met de foliumzuur van de Kruidvat??

13. Vivianne

Vivianne Lid

6 aug 2015
    48
    0
    0
    Ik geloof ook niet zo in vitamine pillen, maar op aanraden ben ik van de VK ben ik met 24 weken ze toch weer gaan gebruiken die mama totaal geloof ik van Davitamon (wel foliumzuur geslikt de eerste maanden). Zij adviseerde het vooral tegen vermoeidheid en algehele fitheid, en ik moet zeggen dat het voor mijn gevoel wel werkt. Misschien beetje gevalletje van baat het niet, dan schaadt het niet ;)..

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ik gebruik vanaf de positest de davitamon mama plus (vis) en geen ander foliumzuur meer. Aan de zijkant van de doos staat wat er in één capsule xit. Van de meeste supplementen 50% van de adh maar foliumzuur en vitamine d meer omdat je dat als zwangere vrouw goed kunt gebruiken.
    Ik gebruik die met vis omdat ik gruwel van vis en dat echt veel te weinig eet :)

15. Nathalia125

Nathalia125 Actief lid

30 jan 2016
    108
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Davitamon mama pilletjes met niets erbij eigenlijk, voel me niet meer zo moe als in het begin , maar dat kan ook tussen mijn oren zitten hoor. Haha

Deel Deze Pagina