Mama, wat als...?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Paarse80, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook :)

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Is het niet ook gewoon een beetje aandacht vragen/rekken..?
    Mijn dochter heeft als ze naar bed gaat ook altijd vanalles te vertellen, maar op een gegeven moment moet ik dat echt afkappen, want ze gaat anders maar door.
    Vaak ligt ze ook nog wel een half uur wakker ofzo. Momenteel gaat ze dan vaak nog in een boekje lezen of wil nog een paar keer naar buiten kijken. Tja en zodra ik kom, is het weer mama dit en zus en zo. Dit doe ik dus ook zo weinig mogelijk, als het niet nodig is (meestal niet gelukkig). Maar als ik t wel doe, maakt ze er ook direct gebruik van en dan houdt zoiets snel stand.

Met angst(ige) dromen, laat ik haar ook aan leuke dingen denken. Laatst heb ik de muziek van Frozen opgezet, omdat ze het enge beeld anders niet uit dr hoofd kreeg. Dat werkte ;)

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Heb je al hele rustige muziek geprobeerd? Dat werkt hier heel goed. Worden ze rustig van en ontspannen en dan gaan ze luisteren naar de muziek en vallen ze in slaap. Ik heb cd met klassieke muziek en dan beetje new age-achtig. Je hoort gerust 5 minuten de zee met zeemeeuwen.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Aandacht vragen is het denk ik niet. Ik ga er niet heen. Ik hoor hem gewoon. Hij is zelf aan het woelen, af en toe hardop aan het praten, naar buiten aan het kijken. Hij is de hele week na 21.15 gaan slapen. Dat is veel te laat. Deze week heeft hij vakantie en hij is echt niet te genieten.

Het muziekje klinkt ook goed. Zet je dan een radio op de slaapkamer?

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ja, ik heb een kleine radio met cd op de kamer staan. Ik gebruik een cd van Pachabel.

Deel Deze Pagina