Mama ziek.. hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sunlover, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Tja..wat is ziek inderdaad..gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat ik echt niet meer kon... Dat ik alleen maar aan het overgeven was ofzo.. Dat is denk ik bij mij de enige reden om mijn man te vragen thuis te blijven of iemand anders in te schakelen..

Ben inmiddels ook alweer een week beroerd, maar dankzij de antigrippine gaan we gewoon door.. Ik zei gisteren nog: ziek zijn kan ik alleen tussen 19:30 en 06:00.. Daarna gaat het even in de wacht..

2. knap

knap Niet meer actief

Buiten dat ik vorig jaar op genomen geweest ben.

Klopt het aardig een mama kan eigenlijk niet ziek zijn.

Mijn meisje was 4 maanden toen ik de buikgriep kreeg. Samen met mijn zoon. Die nacht alleen maar op de wc gezeten samen om en om met mijn zoon. En ik kon die ochtend niet meer toen heeft Lat twee dagen vrij genomen. Daarna in oktober werd mijn galblaas weggehaald en toen is hij twee weken hier gebleven. Tijdens mijn gal aanvallen meestal in de nacht moest ik s morgens toch weer gelijk aan de bak. :) Leuk is anders.
    Mijn zoon was drie jaar ik was net gescheiden en was in december van dat jaar behoorlijk ziek bleef maar hoesten hoesten toen is mijn zoon een nacht mee geweest met mijn zusje was op van het hoesten.

:)

3. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Toevallig ben ik vandaag weer beter.
    Ik was 2 dagen zo verschrikkelijk grieperig, dat ik niet meer op m'n benen kon staan van de koorts. Dit was voor mijn man een reden om thuis te blijven. Maar op zich denk ik dat het normaal gesproken bij een beetje grieperig gevoel, het een beetje jammer is voor mama en hup doorzetten.

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hier schakel ik dan toch wel (schoon)moeder in.
    Ze halen haar dan op of komen hier oppassen.
    Als dat niet lukt is het echt tv aan, bumba dvd oid en ik op de bank liggen.
    Tijdens haar middagslaapje ook maar zoveel mogelijk slaap pakken.

Deel Deze Pagina