Pcos en zwanger worden

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Deesie1986, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesie1986

17 feb 2016
    12
    0
    0
    Hoi
    Ik zal mij even voor stellen. ik ben Desiree en ben in december begonnen met clomid slikken voor een eisprong. in januari een eisprong gehad met 100mg maar helaas niet zwanger. Nu wachten we 2 maart af want dan moet ik ongesteld worden, of niet :).
    ik ben gisteren bij mijn gynaecoloog geweest en zij was erg positief hoe ik op de medicijnen reageer.
    Ik heb gisteren voor de zekerheid bloedtest gedaan voor chlamydia, ik krijg maandag de uitslag. Dus dat is ook spannend.
    Ik ben erg benieuwd of leuke of minder leuke verhalen zijn met gevallen van pcos.
    gr

2. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier ook in september 2014 pcos geconstateerd. Zaadonderzoek was niet goed en zouden 3 maanden later, 6 januari terug moeten komen.
    Puntje bij paaltje dus het hele zwanger worden los gelaten na zo'n 1,5 jaar proberen en met de kerstdagen nog negatief getest.
    6 januari een positief zaadonderzoek dus primolut en clomid meegekregen, cyclus duurde inmiddels al 81 dagen.
    7 januari op stage, had al een dag primolut geslikt om de menstruatie op te wekken.. kotsmisselijk naar huis gegaan 2 uurtjes later en toch maar getest, positief.
    27 januari een echo gehad, en toen bleek ik dus 8 weken en 4 dagen zwanger te zijn :D. Spontaan nog wel, hele verrassing dus.

Welkom!
    liefs

3. Deesie1986

17 feb 2016
    12
    0
    0
    dat is een leuk verhaal. dus eigenlijk zonder clomid zanger geworden of reken ik verkeerd :).
    Dus het kan toch zomaar, fijn om te horen

4. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog een positief verhaal.
    Ik ben in mei begonnen met 50 mg clomid. Het leek niet aan te slaan deze cyclus, maar op dag 30 kreeg ik toch nog een eisprong ennnnn.... gelijk zwanger!
    Over 2,5 week verwachten we ons eerste kindje :)

Veel succes komende tijd!

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hier ook een positief verhaal, op mijn 18th is pcos vastgesteld en werd maar 1 a 2 keer per jaar ongesteld heb ook alle symptomen die erbij horen zoals overbeharing moeilijk afvallen etc ik was dus ook heel erg dik, na een maagverkleining + 80 kilo afvallen, kwam ook meteen mijn menstruatie terug zo ben ik gaan beginnen proberen met zwanger worden eindelijk na 11 jaar..

De eerste poging meteen raak, helaas werd dat een miskraam na de curettage was ik de tweede ronde alweer zwanger en dit keer van een tweeling beide keren gelukt via zelfinseminatie + donor (dus met een spuitje, ben een bewust alleenstaande moeder) en geen medicatie, wonderen bestaan wel degelijk :)

Geef nooit op, en hoop dat het snel raak is voor jou!

6. Deesie1986

17 feb 2016
    12
    0
    0
    Wat even mooie verhalen. Doet mij veel goed.
    @ hotsiflots wat knap zoveel afgevallen
    Ja ik blijf hoop houden en positief te blijven. Duimen dat dit keer wel raak is.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    En zelfs als Clomid niet werkt (zoals bij mij ;)) zijn er nog andere manieren om zwanger te worden :)

Ik heb zo'n 3kwart jaar aangeklungeld met Clomid. Uiteindelijk de goede dosering gevonden en mocht een half jaar thuis de medicatie gebruiken en hoefde niet terug voor echo's. Werd wel ongesteld, maar niet zwanger dus.
    Eind 2014 was ik er helemaal klaar mee en ben ik over gegaan op het spuiten van Gonal F. Echt een verademing; ik had onwijs last van bijwerkingen met Clomid.
    Ik was in de eerste ronde hiermee zwanger en het resultaat ligt nu heerlijk boven te slapen :)

Dus zelfs als Clomid niet werkt moet je de moed niet opgeven.

Succes!

8. Deesie1986

17 feb 2016
    12
    0
    0
    3kwart jaar pfff dat is lang. Knap hoor.dan kan ik mij voorstellen dat je klaar met clomid bent. Ik ben heel benieuwd hoe bij mij gaat Lopen. Maar ik geef niet op!!

9. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Hier ook na 3 jaar een positief verhaal!

Eerst aangeklungeld in een ziekenhuis hier in de buurt. Met clomid en later menopur.
    Vanaf begin van dit jaar naar een ander ziekenhuis overgestapt omdat ik me niet serieus genomen voelde.

Hier gestart met gonal f en pregnyl en... ik ben de eerste ronde zwa ger, nu 5 weken... nog heel onwerkelijk maar houd hoop iedereen! Het kan echt!

Liefs

10. Deesie1986

17 feb 2016
    12
    0
    0
    Wat lijkt mij dat een heerlijk gevoel vlindertje.
    Ik moet helaas nog wachten voordat ik iets weet. ik zou a.s dinsdag ongesteld moeten worden. tot heden nog geen teken van zwangerschap symptomen of ongesteldheid symptomen.

hebben jullie ook allemaal bloed moeten prikken voor chlamydia? ik vind dat toch wel een dingetje. ik verwacht dat wel goed zit, maarja je weet het nooit.

hebben jullie trouwens verteld aan familie dat je PCOS hebt! ik heb het alleen op werk en 2 vriendinnen verteld nog, ik heb geen zin in telkens iedereen op de hoogte te houden. en het hele verassing effect is dan ook weg.

Deel Deze Pagina